ik weet best wat er staat hoor.quote:
omdat ze niet aardig isquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:28 schreef MPG het volgende:
waarom vechten we eigenlijk om een meisje dat toch al bezet is?
voor de lolquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:28 schreef MPG het volgende:
waarom vechten we eigenlijk om een meisje dat toch al bezet is?
papier! niet dreigen met geweld he...quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nou nou, geen geweld in het koffie topic!
Of moet ik ff iemand in elkaar slaan?
![]()
![]()
Ok, adjuct-mod. I'll be coolquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
papier! niet dreigen met geweld he...
en ik vecht hier niet.. ik ben lief
prima primaquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ok, adjuct-mod. I'll be cool![]()
Dat ja. En dat op kosten van de baas. Echt erg. Ik wil niet!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:36 schreef Kuukske het volgende:
Lunchen op het terras?
Nou, vreselijk. Ik zou het ook niet willen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:37 schreef Pheno het volgende:
Dat ja. En dat op kosten van de baas. Echt erg. Ik wil niet!
Ik zie mensen ook met medelijden naar me kijken als ik daar zit. En vooral als ik met de groep weg loop zonder te betalen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, vreselijk. Ik zou het ook niet willen.
Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ja. En dat op kosten van de baas. Echt erg. Ik wil niet!
nog even?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik. Nog even.
ik ook nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, vreselijk. Ik zou het ook niet willen.
Spacecaken.quote:
Mja, gelukkig komt dit maar twee keer in de week voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:41 schreef Kuukske het volgende:
Dat zou ik ook doen, als ik jou zou zien zitten op zo'n terras. Sipkijkend. Eten opeten met veel tegenzin.
Bij ons is het 23 graden in de winter als de kachel het doet. Maar vooral op maandag komen we wel s in een ijskastquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef Kuukske het volgende:
Kantoor zonder airco. Vandaag viel het bij ons wel mee gelukkig, maar ik had de hele nacht het raam opengelaten. Het was 'slechts' 23 graden.
mag ik een stukie?quote:
Gedraag je es netjes tegen Kuukquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:46 schreef Diovarus het volgende:
[..]
mag ik een stukie?
Onee Als ik vraag krijg ik toch niks.
Moet het gewoon pakken![]()
Dan moet je je nog steeds netjes gedragenquote:
goed bezig lieverdquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
hehe...afwas is EINDELIJK klaar.....![]()
![]()
![]()
nou nog afdrogen....![]()
echt nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je je nog steeds netjes gedragen
Zal ik afdrogen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
hehe...afwas is EINDELIJK klaar.....![]()
![]()
![]()
nou nog afdrogen....![]()
Jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG....je meent het...!!!!??????
bij jou niks...quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja
Ze hijsen nu een brandweerslang naar boven
sweeetquote:
Nah, ze staan nu hier met twee brandweerautos, zooi politie en een ambulance. Ah, de vrijdagmiddagsensatie....en een hoop aso toeterende autos omdat ze niet door kunnen rijdenquote:
aso volk bij jou zeg....quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ze staan nu hier met twee brandweerautos, zooi politie en een ambulance. Ah, de vrijdagmiddagsensatie....en een hoop aso toeterende autos omdat ze niet door kunnen rijden
Tja, Hillywood, die lui zijn toch al zo opgefokt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |