zo iemand als mijquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ze bedoeld dus een echte man.....![]()
![]()
Lees vaak wat ik wil lezenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan heb je een hele rare vertaal methode....![]()
ohhh nou snap ik em....je bent er zo één....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:06 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Lees vaak wat ik wil lezen
Daarom is mij alleen niet goed
Hahaquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
that makes two of us.
Maar ben er niet minder gelukkig om hoor!![]()
![]()
![]()
@ JJ:![]()
![]()
ja...kon het niet laten....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
that makes two of us.
Maar ben er niet minder gelukkig om hoor!![]()
![]()
![]()
@ JJ:![]()
![]()
oohquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhh nou snap ik em....je bent er zo één....![]()
![]()
enJJ is sowieso ALTIJD liefquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG is dan ook altijd lief tegen mij....![]()
Wie heb je tegen de grond geslagen?quote:
Groepdruk??quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
pff groepsdruk
ik vind haar stom![]()
Is gespeeld kan niet andersquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG is dan ook altijd lief tegen mij....![]()
de muggen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en al helemaal als ik slaap......ik heb getuigen....
![]()
nee, serieusquote:
Ik kan alles hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je kan het gewoon niet hebben...![]()
nee, vriendjequote:
ja dat hadden we al lang door...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:10 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik kan alles hebben.
Alleen nu niet.
Druk topic vullen
nee maar had je al gevraagdquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wilde nacht gehad Lenny....????![]()
![]()
viespeukquote:
goed he.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat hadden we al lang door...![]()
Topic vullen Basquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:11 schreef Sebasser het volgende:
kickflip!
ooh spannend een date.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef MPG het volgende:
maare, lieve vrienden.. ik ga zo nog ff naar college, en dan kijken of ik wellicht nog heel ff kan miniminimeeten met cross
voor jou wel jaquote:
doe m de groetenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef MPG het volgende:
maare, lieve vrienden.. ik ga zo nog ff naar college, en dan kijken of ik wellicht nog heel ff kan miniminimeeten met cross
met jouw tochquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wilde nacht gehad Lenny....????![]()
![]()
Oververhit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe voelt het nou, zo'n warme welkom van ons alle...???![]()
![]()
quote:
cool MPG...veel plezier met je minimeet en doe cross de groeten....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef MPG het volgende:
je lijkt de server van FOK welquote:
jahquote:
*meldquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool MPG...veel plezier met je minimeet en doe cross de groeten.......dag lieverd....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou is er niemand meer die voor mij zult opkomen als Dio weer vervelend gaat doen...![]()
ahn nha hanquote:
Dankje lieverd... als cross er nog is zal ik m de groetjes doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool MPG...veel plezier met je minimeet en doe cross de groeten.......dag lieverd....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou is er niemand meer die voor mij zult opkomen als Dio weer vervelend gaat doen...![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan was ik nu doof.
ooit in een serverruimte dinges geweest terwijl het echt snikheet was?
Oeh, ga lenny maar slaan dan ofzoot.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef Diovarus het volgende:
[..]
jah
Max Havelaar is bah
is 2e naam topic in de 120 serie
iddquote:
zal ik zeker doen.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankje lieverd... als cross er nog is zal ik m de groetjes doen
daaaag schat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alstie vervelend is moet je ff mailen, dan kom ik hem persoonlijk een schop onder zn hol verkopen
Lenny heeft al auw aan oog.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oeh, ga lenny maar slaan dan ofzoot.
4equote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef Diovarus het volgende:
[..]
jah
Max Havelaar is bah
is 2e naam topic in de 120 serie
echt niet..quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:18 schreef Diovarus het volgende:
[..]
idd
dat JJ gitaar probeerd te spelen
NEEEquote:
typoquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:18 schreef Diovarus het volgende:
[..]
idd
dat JJ gitaar probeerd te spelen
nee, jullie moeten gewoon aan de MH gaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:19 schreef Diovarus het volgende:
[..]
NEEE
nog erger.
Worden we gesponsord?
oh, kutje.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:18 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Lenny heeft al auw aan oog.
Is zielig om andere ook dicht te doen
ooh een serenadequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt niet.......dat was papier mijn bezoek....
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nee, jullie moeten gewoon aan de MH gaan![]()
i knowquote:
Dan nog liever Aldi huismerkquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nee, jullie moeten gewoon aan de MH gaan![]()
BX...quote:
bier.. het heldere waterquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
ik date geen kerelts
gewoon ff chillen, pilske vatten ofzo
Dio? Wat is dat?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Las over je sub heenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(over)Winnen? Wat is dat?quote:
Tyfusspammertquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:23 schreef Diovarus het volgende:
überrijtje
trouw zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |