aaah Alleen dit topic.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een vervelend user die mij niet lief vindt.....![]()
...en gemeen tegen mij doet.....
![]()
![]()
goed spul dus....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:27 schreef Sebasser het volgende:
jeuj
glassex FTW
er zat een vijf cent echt gewoon keivast op mijn bureau, en die is nu na al die maanden los.
Das ook weer anders dan dat ik eerst hoordequote:
Is het 5 eurocent of 5cent?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:27 schreef Sebasser het volgende:
jeuj
glassex FTW
er zat een vijf cent echt gewoon keivast op mijn bureau, en die is nu na al die maanden los.
Zeker voor SV Spakenburgquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
(over)Winnen? Wat is dat?
cola helpt ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:27 schreef Sebasser het volgende:
jeuj
glassex FTW
succes.quote:
ja idd...toen deed je nog lief enzo tegen mij....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:29 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Das ook weer anders dan dat ik eerst hoorde
Hij wil de lak nog wel bewarenquote:
Jah maar das enkel dit topic.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja idd...toen deed je nog lief enzo tegen mij....![]()
lak bewaren? Je lijkt wel een wijfquote:
Ook goed drinkbaar.quote:
je denkt dat ik boos ben....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:31 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Jah maar das enkel dit topic.
Want als je boos bent post je meer
Daar is het een beetje te duur voor..quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:32 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ook goed drinkbaar.
de wc lust er aardig wat van
maar glimt welquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar is het een beetje te duur voor..
Ik post nu op alles.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je denkt dat ik boos ben.......nah....de moeite niet waard...
...maar zo leuk als jij zo hapt...
![]()
Waarom heb je het dan verwijderd?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neuh, niet alsof ik wat heb aan die paar cent.
I know baby....I know....quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:33 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik post nu op alles.
Zodat het sneller vol is![]()
Maar zie het als de lak van je auto.quote:
En je helpt me goed hoor.quote:
Te duur om door de plee te spoelen, jij gaat toch ook niet als je een biertje hebt gekocht in de kroeg, naar de plee en dat biertje dan wegspoelen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:34 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan verwijderd?
terwijl je Glasex zo duur vind
Of elke maand een nieuwe plee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan kan je beter spul kopen wat speciaal voor de plee is.
Van die dikke gloor shit en zulks
lekker schat...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Diovarus het volgende:
[..]
En je helpt me goed hoor.
Kuukske zometeen bij de koffie?
mijn lak van mijn auto is ook allang beschadigd. Sue mequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Maar zie het als de lak van je auto.
van je evo![]()
nee laat hem meestal naast de pot vallenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Te duur om door de plee te spoelen, jij gaat toch ook niet als je een biertje hebt gekocht in de kroeg, naar de plee en dat biertje dan wegspoelen?
wel op indirecte wijzequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Te duur om door de plee te spoelen, jij gaat toch ook niet als je een biertje hebt gekocht in de kroeg, naar de plee en dat biertje dan wegspoelen?
Ik bagger niet ik post.quote:
Good job, kinders met fietjes.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn lak van mijn auto is ook allang beschadigd. Sue me
wat denk jij toch weer goed voor vrijdagmiddagquote:
Ik zie liever dat er wat kwaliteit gepost wordt eig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ik bagger niet ik post.
OA is er niet
nee want mijn auto glimt nogquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn lak van mijn auto is ook allang beschadigd. Sue me
+1 kudoquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zie liever dat er wat kwaliteit gepost wordt eig.
Ga eens gauw in die hoek staan daarquote:
Dan moet dio een KSC banquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zie liever dat er wat kwaliteit gepost wordt eig.
Straks niet meer, ik heb er bier tegenaan gegooid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |