quote:*** U heeft nog 6 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
I'm on itquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:43 schreef OA het volgende:
Kan een modje bij wijze van woordgarpje even de 'op' uit de TT wijzigen in 'OP'...?![]()
me 2quote:
Ze vond het nodig om andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
me 2
Balen dat het niet doorgaat, hoe komt dat zo
Iedereen de weg kwijt ofzo?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:51 schreef eer-ik het volgende:
he, wat is dit nou voor onzin trouwens.
Net ging het nog knetterhard, en nu in eens kakt het hele topic in
vrouwen he...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:51 schreef eer-ik het volgende:
he, wat is dit nou voor onzin trouwens.
Net ging het nog knetterhard, en nu in eens kakt het hele topic in
Je kan maar iedereen vast voorwezen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
is dat nieuwe mode?
Om even te 'wat een TT' te vermelden?
uiteraard door TS zelf...
Ja tyfus, sinds het weekend doet ze raarquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen de weg kwijt ofzo?
enne vrouwenis haar interesse in jou soms (nog) niet optimaal? Beetje jammer dat het niet door gaat zo
Daarom moet je als lapo ook altijd even het nieuwe topic vermelden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:53 schreef OA het volgende:
[..]
vrouwen he...
die kunnen de weg niet vinden (naar het nieuwe #)...![]()
![]()
Ongelofeloos... Zet ze je zomaar aan de kantquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja tyfus, sinds het weekend doet ze raar
Ik snap er geen kloot van, ze negeert me nu zo'n beetje.
Waar heb ik dat nou weer aan te danken.
1 smsje om te zeggen dat ze niet kwam, kon er nog maar net vanaf...
verder antwoord op mijn vragen heb ik nog niet gekregen, ik moet d'r sowieso maar eens even face to face om opheldering vragen, want waar gaat dit in godsnaam over
Ik weet het niet...
Vrouwen kunnen erg vaag zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
verder antwoord op mijn vragen heb ik nog niet gekregen, ik moet d'r sowieso maar eens even face to face om opheldering vragen, want waar gaat dit in godsnaam over
Ik weet het niet...
Die zitten GC maar te F5-en, en dat is traaaaaaagquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daarom moet je als lapo ook altijd even het nieuwe topic vermelden.
En sommigen zijn ook nog steeds niet bekend met het 'Nieuwe Topics' linkje bovenaan...
Zeg dat welquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen erg vaag zijn.![]()
Ja, ik snap het dus ook niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ongelofeloos... Zet ze je zomaar aan de kantHeb je iets verkeerd gedaan of gezegd ofzo? Te hard van stapel gelopen misschien? Of is ze een ander tegen het lijf gelopen? Vrouwen
.. je kan niet met en niet zonder ze
![]()
Vrouwen zijn echt heel erg gecompliceerde wezens...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
Ik was er ook tevergeefs naar op zoek in de OP...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:00 schreef buzzer het volgende:
Is de koffie eed gesneuveld ?
die staat er al een topic of 20 niet meer in denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:00 schreef buzzer het volgende:
Is de koffie eed gesneuveld ?
Dat ze gecompliceerd waren was ik idd al achterquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:00 schreef OA het volgende:
[..]
Vrouwen zijn echt heel erg gecompliceerde wezens...
Ik ken m'n vriendin nu 6,5 jaar en soms snap ik er nog niets van...![]()
Al die stemmingswisselingen, ook als ze niet ongesteld zijn...![]()
Face to face vragen is ook niet altijd ideaal... Of ze gaat er enorm omheen draaien of ze zegt meteen dat ze het niet ziet zitten en dat jullie even 'afstand' moeten nemen...![]()
goedzo jongenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:04 schreef vdvorst het volgende:
* vdvorst weet wel waar het "nieuwe topics" knopje zit
Uhuh.. Ik kan het me helemaal voorstellen... ik hoop voor je dat ze niet zo dat als in het scenario dat OA schetst... Daar wordt je niet vrolijk van. Hopelijk zie je dr snel weerquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik snap het dus ook niet.
Een ding weet ik wel, en dat is dat ik me nu knetterkut voel, en maar 1 ding wil, en dat is d'r zien en om opheldering vragen.
Wat je natuurlijk ook kunt doen is haar gewoon onaangekondigd opzoeken!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat ze gecompliceerd waren was ik idd al achter
Face to face vragen is idd niet altijd ideaal, maar je kunt vaak wel veel aan ze zien. Wat je niet ziet als je belt of smst ofzo...
Een jongen nam een keer zn vriendinnetje mee naar hotel voor een romantisch weekend (ze woonden allebei nog thuis). En dat viel ergens een beetje tegen, z'n vriendinnetje leek niet helemaal lekker in dr vel te zitten, maar ze zei dat alles goed was. Later hoorde ik van mn zus dat het meisje moest poepen, maar ze durfde niet omdat ze bang was dat dr vriend iets zou ruiken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:00 schreef OA het volgende:
[..]
Vrouwen zijn echt heel erg gecompliceerde wezens...
Ik ken m'n vriendin nu 6,5 jaar en soms snap ik er nog niets van...![]()
Al die stemmingswisselingen, ook als ze niet ongesteld zijn...![]()
Face to face vragen is ook niet altijd ideaal... Of ze gaat er enorm omheen draaien of ze zegt meteen dat ze het niet ziet zitten en dat jullie even 'afstand' moeten nemen...![]()
Dat hoop ik ook niet voor hem, maar je moet wel realistisch zijn en alle opties openhouden... hoe kut dat ook is...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Uhuh.. Ik kan het me helemaal voorstellen... ik hoop voor je dat ze niet zo dat als in het scenario dat OA schetst... Daar wordt je niet vrolijk van. Hopelijk zie je dr snel weer
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een jongen nam een keer zn vriendinnetje mee naar hotel voor een romantisch weekend (ze woonden allebei nog thuis). En dat viel ergens een beetje tegen, z'n vriendinnetje leek niet helemaal lekker in dr vel te zitten, maar ze zei dat alles goed was. Later hoorde ik van mn zus dat het meisje moest poepen, maar ze durfde niet omdat ze bang was dat dr vriend iets zou ruiken.![]()
Hele weekend verpest en die jongen zwaar onzeker vanwege helemaal niks!![]()
Dat kan niemand ontkennen...quote:Gelukkig heb ik op het moment een duidelijke vriendin
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een jongen nam een keer zn vriendinnetje mee naar hotel voor een romantisch weekend (ze woonden allebei nog thuis). En dat viel ergens een beetje tegen, z'n vriendinnetje leek niet helemaal lekker in dr vel te zitten, maar ze zei dat alles goed was. Later hoorde ik van mn zus dat het meisje moest poepen, maar ze durfde niet omdat ze bang was dat dr vriend iets zou ruiken.![]()
Hele weekend verpest en die jongen zwaar onzeker vanwege helemaal niks!![]()
Gelukkig heb ik op het moment een duidelijke vriendin
Ja, klap in 't gezicht of niet, wel duidelijkheid.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:07 schreef OA het volgende:
[..]
Wat je natuurlijk ook kunt doen is haar gewoon onaangekondigd opzoeken!
Als ze je echt leuk vindt, zal ze er echt wel blij verrast op reageren.![]()
Helaas geldt het tegenovergestelde ook...En dat zou voor jezelf wel een klap in het gezicht zijn op die manier...
![]()
Ik zou iig even bellen straks!
R&P zelfsquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:08 schreef OA het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet voor hem, maar je moet wel realistisch zijn en alle opties openhouden... hoe kut dat ook is...![]()
Laten we er idd het beste van hopen!![]()
schopje R&P?
Daar open je maar een eigen topicquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
R&P zelfs
Misschien is het daar wel ietwat op z'n plek ja...
Haha, ik geef je groot gelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar open je maar een eigen topic
Ik wil wel kunnen blijven koffiën.... vrouwke of geen vrouwke
Toen ik mijn vriendin net een maandje kende (en het zat goed) ging ik zelfs niet onaangekondigd langs... ook om wat voor reden dan ook...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, klap in 't gezicht of niet, wel duidelijkheid.
Ik dacht er laatst ook al eventjes onaangekondigd een bakkie te gaan doen, maar dat heb ik om wat voor reden dan ook, niet gedaan
Vandaag zit dat er niet in, want als zij in den haag zit, is ze er voorlopig niet vandaan ook.
Dwz, dat ze morgenmiddag waarschijnlijk pas weer thuis is...
Hoe dan ook, ik wil gewoon weten hoe de vork in de steel zit, hier kan ik ook niks mee..
Dit topic is toch juist bedoeld om over van alles en nog wat te praten... dat doe je tenslotte bij het koffiën thuis, op de zaak, etc, toch ook??quote:
Wheheh... ik heb altijd gelijkquote:
Precies.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Toen ik mijn vriendin net een maandje kende (en het zat goed) ging ik zelfs niet onaangekondigd langs... ook om wat voor reden dan ook...![]()
Met deze situatie schiet je echt niets op idd....![]()
Je haalt je maar dingen in je hoofd, zit met een knoop in je maag, etc, etc....![]()
En o wee als jij hetzelfde zou doen...![]()
Daar is ook wel weer wat voor te zeggen jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dit topic is toch juist bedoeld om over van alles en nog wat te praten... dat doe je tenslotte bij het koffiën thuis, op de zaak, etc, toch ook??![]()
Latur.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh... ik heb altijd gelijk
Maare ik ga weer college volgen, de laatste twee uurtjes voor vandaag
tot later wellicht
Goed bezig JJquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
zooo...boodschappen gedaan...afwas gedaan en het eten staat te pruttelen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
zooo...boodschappen gedaan...afwas gedaan en het eten staat te pruttelen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en wat bedoel je hiermee....quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:53 schreef OA het volgende:
[..]
vrouwen he...
die kunnen de weg niet vinden (naar het nieuwe #)...![]()
![]()
Iedereen heeft smoesjes: Druk, vergadering, studeren...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
oh ja...ben ik net terug...is iedereen weg....![]()
![]()
![]()
bij mijn weten niet...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of misschien zitten ze met Eer-ik in R&P
ws zou je daar een volgende reactie krijgen: "topic # 5461231231 hierover.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bij mijn weten niet...
Ik heb er (nog) geen topic geopend.
precies wat ik zeg...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en wat bedoel je hiermee....?????
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMFG.....OA..!!! wat een TT zeg......cooooool....
![]()
![]()
![]()
hoogst waarschijnlijk wel ja...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:48 schreef OA het volgende:
[..]
ws zou je daar een volgende reactie krijgen: "topic # 5461231231 hierover......."
![]()
quote:
mja...ok dan...maar dan wel heel erg algemeen bekeken he...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:59 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Dat vrouwen over het algemeen niet tot de beste spoorzoekers gerekend kunnen worden... en dan druk ik het nog netjes uit....![]()
![]()
Deze opmerking maakte ik eigenlijk, omdat de vrouwen ineens weg waren in dit nieuwe topic...![]()
uiteraard....quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...ok dan...maar dan wel heel erg algemeen bekeken he...![]()
![]()
jaaaaa.....de vrouwen houden de topic wel warm vandaag he...quote:Deze opmerking maakte ik eigenlijk, omdat de vrouwen ineens weg waren in dit nieuwe topic...
Ja, sorry, dat ben ik...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens..het ruikt hier lekkerrrrrrrrrrrrrr......![]()
![]()
![]()
![]()
Momentje!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
OA, heb je voor mij 3,7-Dihydro-1,3,7-trimethyl-1H-Purine-2,6-dione uitgetekend eventueel?
Als je daar niet snel mee ophoudquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens..het ruikt hier lekkerrrrrrrrrrrrrr......![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je daar niet snel mee ophouddan stap ik straks in mn auto en ....
of was ik dat al van plan?![]()
Topquote:
ik kan het altijd wel ff opwarmen.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Top![]()
![]()
![]()
Dat ik moeten kunnen halen
Is dat koffie of cafeïne?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk, puik
IS dat echt serieus koffie?
Cafeïnequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat koffie of cafeïne?![]()
Ga je hier trouwens je nieuwe UI van maken?quote:
Geen probleem!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:33 schreef Kuukske het volgende:
Loeiordinaire tvp.
Bravoquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:33 schreef Kuukske het volgende:
Loeiordinaire tvp.
Neen, ik hou het bij deze UI denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ga je hier trouwens je nieuwe UI van maken?![]()
Waarvoor wilde je het eigenlijk hebben?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Neen, ik hou het bij deze UI denk ik
Roterende cafeïne als UI!quote:
Ik bezit geen paintskills, dus daar waag ik me niet (meer) aan...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gewoon kijken
Ik had eigenlijk een of andere brakke paint verwacht
Zelf doen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Roterende cafeïne als UI!
hebbe hebbe hebbe
![]()
Kan iemand zoiets ff snel regelen of moet ik dat van het weekend zelf doen?![]()
moet je even wachten tot cross er is, die kon er wel wat mee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Roterende cafeïne als UI!
hebbe hebbe hebbe
![]()
Kan iemand zoiets ff snel regelen of moet ik dat van het weekend zelf doen?![]()
jammerquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bezit geen paintskills, dus daar waag ik me niet (meer) aan...
quote:
quote:
Dat moet dan maar een andere keerquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet je even wachten tot cross er is, die kon er wel wat mee.
Of in dat ene topic aanvragen, daar doen ze het ook graag voor je.
Je gaat daar toch niet zitten fokkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat moet dan maar een andere keer![]()
Of misschien krijg ik vanavond wel de kans![]()
Stijlloos...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je gaat daar toch niet zitten fokken
Eh..ja? .. eh... nee?quote:
Iddquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
Stijlloos...![]()
wordt ws toch niet toegestaan...![]()
NEE is NEE... daar hoor je niet eens aan fok! te denken jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eh..ja? .. eh... nee?![]()
als je ff zegt waar dat topic is, DIG? GS? ONZ?
Ik denk in dig..quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eh..ja? .. eh... nee?![]()
als je ff zegt waar dat topic is, DIG? GS? ONZ?
Kijk, die eer-ik snapt hetquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Ik mag hopen dat ze dat niet toestaat idd...
Fok zou denk ik niet eens bij me opkomen als ik bij de chick zit
Bij mij wel..quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Ik mag hopen dat ze dat niet toestaat idd...
Fok zou denk ik niet eens bij me opkomen als ik bij de chick zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
whehe, onder college is het ook niet altijd even verstandigquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk, die eer-ik snapt het
Foei, MPG, je moet niet fok!ken onder colleg
MPG..lieverd...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
NEE is NEE... daar hoor je niet eens aan fok! te denken ja
Omdat hij daar wel iets beters te doen heeft...quote:
Ik zou willen dat ik überhaupt die mogelijkheid had toen ik nog college volgde...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk, die eer-ik snapt het
Foei, MPG, je moet niet fok!ken onder colleg
Nee MPGquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
NEE is NEE... daar hoor je niet eens aan fok! te denken ja
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:55 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij wel..
zit er toch elke avond...
whehe, ja, dan is het wat anders..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je veel aan fok gedacht tijdens je vakantie?
Signature.
jaaaa..ok...maar ff kan toch wel....???quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat hij daar wel iets beters te doen heeft...
Ik zou willen dat het fysiek onmogelijk wasquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik überhaupt die mogelijkheid had toen ik nog college volgde...![]()
kijk, zo mogen we het horenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee MPG![]()
Nee OA![]()
Nee Eer-ik![]()
Ik ga daar niet fokken![]()
je gaat je toch niet de wet laten voorschrijven door jonkies....quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee MPG![]()
Nee OA![]()
Nee Eer-ik![]()
Ik ga daar niet fokken![]()
Srry JJ.. wilde eigk serieus vollege wolgen, zonder hier nadrukkelijk aanwezig te zaijn, maar dat lukt me toch nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaaaa..ok...maar ff kan toch wel....???![]()
zeggen we geen gedag meer.....???
Als je onze leeftijden bij elkaar optelt zijn we toch lekker ouderquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je gaat je toch niet de wet laten voorschrijven door jonkies....![]()
![]()
Misschien ben ik te verleiden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je gaat je toch niet de wet laten voorschrijven door jonkies....![]()
![]()
ja maar....ja maar..en als we het allebei willen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Srry JJ.. wilde eigk serieus vollege wolgen, zonder hier nadrukkelijk aanwezig te zaijn, maar dat lukt me toch niet
dusse bij deze: JJ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook ff kan niet... tis gewoon not done.. ik ga ook de nerd niet uithangen als ik bij een chick zit
Alleen maar...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ja, dan is het wat anders..
Heb je veel aan fok gedacht tijdens je vakantie?
doedoei papier tot zo gauw....quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien ben ik te verleiden.![]()
Maar ik moet nu iig uitloggen
Bye iedereen![]()
Daaaaaaag papierquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien ben ik te verleiden.![]()
Maar ik moet nu iig uitloggen
Bye iedereen![]()
ach gossie....quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je onze leeftijden bij elkaar optelt zijn we toch lekker ouder![]()
Ik ga er ook bijna vandoor hoor...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Daaaaaaag papier
...17:00... ambtenarenmentaliteit...
whehe, het was niet zo erg dat je eventjes een internetcafe ingedoken bentquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:00 schreef OA het volgende:
[..]
Alleen maar...![]()
Elke dag weer die onwetendheid...
zijn ze al bij #100 ?![]()
zullen ze nog aan me denken...?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Daaaaaaag papier
Tot MORGEN
...17:00... ambtenarenmentaliteit...
ik werk meestal van half 9 tot 4quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...als ik ga werken ben ik ooktot 17:00 aan het werk....
...niks met ambtenaren te maken....
![]()
Dan zijn jullie een heel apart stelquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar....ja maar..en als we het allebei willen...???
doedoei OA....tot later....quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga er ook bijna vandoor hoor...
De auto staat al vol ongeduld te wachten...![]()
ik doelde meer op het om 17:00 stipt al het werk neer te gooien en de pleitmars te plegenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...als ik ga werken ben ik ooktot 17:00 aan het werk....
...niks met ambtenaren te maken....
![]()
Die heb ik niet eens gezien en heb er eerlijk gezegd ook niet naar gezocht...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, het was niet zo erg dat je eventjes een internetcafe ingedoken bent
maar.maar..we zijn normaal nooit op Fok! 'sa vonds...tis maar voor één keertje...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zijn jullie een heel apart stel....Maargoed, Kuuk en JD doen het ook
![]()
Als jullie maar beloven ook wat aandacht aan elkaar te schenken, en niet alleen maar aan fok!
Als je niet langer betaald krijgt, vind ik dat niet heel raar eigenlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
ik doelde meer op het om 17:00 stipt al het werk neer te gooien en de pleitmars te plegen
ah...ok dan...snorry...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
ik doelde meer op het om 17:00 stipt al het werk neer te gooien en de pleitmars te plegen
Hmmm... nouja... dat is ook wel weer zo... voor deze keer, maar maak er geen gewoonte van hequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar.maar..we zijn normaal nooit op Fok! 'sa vonds...tis maar voor één keertje...![]()
hier geen klachten over te kort aan aandacht...![]()
![]()
Vooruit dan!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar.maar..we zijn normaal nooit op Fok! 'sa vonds...tis maar voor één keertje...![]()
hier geen klachten over te kort aan aandacht...![]()
![]()
eigenlijk hebben we niet eens tijd om te fokken...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm... nouja... dat is ook wel weer zo... voor deze keer, maar maak er geen gewoonte van he
Owja.. w8.. ik ben eraan gewend dat elke minuut betaald wordt, aan het einde van de maand NAAR BOVEN afgerond op een heel kwartierquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je niet langer betaald krijgt, vind ik dat niet heel raar eigenlijk
ja Oa...zal ik doen OA....wat jij zegt OA....quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef OA het volgende:
[..]
Vooruit dan!
Vanavond 5 minuutjes Fokken en daarna weer terugkeren naar de echte belangrijke bezigheden...![]()
Nou dan... blijf dan weg van fok!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eigenlijk hebben we niet eens tijd om te fokken...![]()
mijn gok is niet echt uitgekomen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:03 schreef OA het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens gezien en heb er eerlijk gezegd ook niet naar gezocht...![]()
Heb me wel serieus afgevraagd toen ik vrijdagavond naar huis reed in de file stond of #100 al dichtbij zou zijn..![]()
Prima geregeld!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.. w8.. ik ben eraan gewend dat elke minuut betaald wordt, aan het einde van de maand NAAR BOVEN afgerond op een heel kwartier
![]()
Had ik maar zoeen volgzame vriendin...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja Oa...zal ik doen OA....wat jij zegt OA....![]()
![]()
![]()
Ik had zelfs op 94 gegokt...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mijn gok is niet echt uitgekomen...
dat we pas bij #97 waren...
ben er 's avonds tegenwoordig bijna niet........quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou dan... blijf dan weg van fok!
Een avondje zonder julllie overleeft fok! best hoor
Geen probleem verder hoorquote:
ik word per pakket betaald, dus het is in mijn geval voordeliger om snel te werkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.. w8.. ik ben eraan gewend dat elke minuut betaald wordt, aan het einde van de maand NAAR BOVEN afgerond op een heel kwartier
![]()
Ik denk juist dat je wel degelijk de tijd hebt (en neemt) om dat te doen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eigenlijk hebben we niet eens tijd om te fokken...![]()
en IK had het dus WEL voorspeld.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mijn gok is niet echt uitgekomen...
dat we pas bij #97 waren...
niet als papier mijn bezoek er is....quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk juist dat je wel degelijk de tijd hebt (en neemt) om dat te doen...![]()
Zie fokken in een andere context...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet als papier mijn bezoek er is....![]()
![]()
Dat verandert wel weer als je gaat werken denkikquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben er 's avonds tegenwoordig bijna niet........
nou niet zo boos doen.....kan ikniet tegen...
![]()
![]()
Laturquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en IK had het dus WEL voorspeld.....![]()
OA, gij pervers menneke!quote:
laturquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:13 schreef MPG het volgende:
[..]
OA, gij pervers menneke!
Trouwens, ik ga ook, college bijna afgelopen en accu zo goed als leeg
tot vanaaf![]()
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagg
sorry..sorry..sorry..had het zoooo druk...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:12 schreef eer-ik het volgende:
trouwens, JJ, waarom reageer je niet op msn
dik een half uur geleden vroeg ik je nog wat
ok, fair enough.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
sorry..sorry..sorry..had het zoooo druk...![]()
![]()
is goedquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:38 schreef BrandX het volgende:
Oh, eer-ik: ik zal het straks thuis uitproberen, die FF install
hey Brandx.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:37 schreef BrandX het volgende:
kom even binnen waaien enkel om te zeggen dat ik de OP briljant vind!![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is zeker goedquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey Brandx.....:W...hij is goed he...^O^_O_
dan sodemieter je er toch effe FF op?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:38 schreef OA het volgende:
avond
ik zit nu met IEte werken...
Maar wel op een laptop!!
al bezig!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan sodemieter je er toch effe FF op?
't is een kwestie van wennen, geloof mijquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:47 schreef OA het volgende:
[..]
al bezig!!!![]()
vind het werken zonder muis toch wel een beetje lastig hoor...![]()
goeie zaakquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:56 schreef Muck het volgende:
ik kreeg net een smsje: mijn lieffie is veilig geland
ik ben er ook weer gelijk vandoor, ik heb ze repetitie met het orkest![]()
Auw!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:07 schreef crossover het volgende:
Kut, een mail denken te door te sturen en vervolgens beantwoorden naar ca. 30 mensen is niet slim:')
dat is best goed iddquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:03 schreef BrandX het volgende:
Heerljk zo'n zelfgemaakte maaltijdsalade, waar de salade ondergeschikt is geworden aan de maaltijd![]()
![]()
oeh, niet bijster handig ...quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:07 schreef crossover het volgende:
Kut, een mail denken te door te sturen en vervolgens beantwoorden naar ca. 30 mensen is niet slim
dan ben je precies op tijdquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:25 schreef MPG het volgende:
Goeiensavonds allen
ik ben trouwens zonet ff heel goed bezig geweest
zal na het eten ff kijken!quote:
whehehquote:
hoe dat zo?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:25 schreef MPG het volgende:
Goeiensavonds allen
ik ben trouwens zonet ff heel goed bezig geweest
Daar jaquote:
Wheheh.. laptop gekocht?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:39 schreef OA het volgende:
handig man zoeen laptop![]()
ik vind het alleen net bepaald handig om zonder muis te werken...![]()
ZIjn dit jullie 5 minuutjes?quote:
in het krantje van het kruitvat staat een optische muis voor 7 euro...quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. laptop gekocht?
Touchpad went snel hoor... en je kunt altijd nog een losse muis bijkopen
linkje weggeëdit (vind ik verder prima hoor, geïnteresseerden hier weten de weg toch al) ?
ok....tijd gaat nu in....!!!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
ZIjn dit jullie 5 minuutjes?
* MPG zet de stopwatch aanhoi JJ en vriendlief
![]()
![]()
![]()
Wheheh.. geen idee, indd niet waard om risico voor te lopenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:47 schreef OA het volgende:
[..]
in het krantje van het kruitvat staat een optische muis voor 7 euro...![]()
ik weet niet of die linkjes hier geaccepteerd worden...![]()
en ik wil mn toegang tot hier niet verliezen (tijdelijk)...![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
ZIjn dit jullie 5 minuutjes?
* MPG zet de stopwatch aanhoi JJ en vriendlief
![]()
![]()
![]()
Klopt, met 7 kleuren!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:47 schreef OA het volgende:
[..]
in het krantje van het kruitvat staat een optische muis voor 7 euro...![]()
ik weet niet of die linkjes hier geaccepteerd worden...![]()
en ik wil mn toegang tot hier niet verliezen (tijdelijk)...![]()
ik heb een disco-laptop-muis....quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:51 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Klopt, met 7 kleuren!
best grappig laptop muisje
Is jouw tijd niet om?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb een disco-laptop-muis....![]()
awwww lieverd ...quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Is jouw tijd niet om?
Geen ander zaken te doen met vriendlief?
snorry dat ik zo streng ben, maar het is voor je eigen bestwil
Koffie en de rest...quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
nou..jullie zijn zooo saai......we gaan
maar weer....
...koffie tijd....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn dag was ook vreselijk vermoeiend..quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:33 schreef Kuukske het volgende:
Zo heh heh. Ik zit. Vermoeiende dag.
Hoe is het hier?
daar wordt je niet vrolijk van...quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
mijn dag was ook vreselijk vermoeiend..
ik heb een punthoofd van 8 uur vergaderen
waar heb je in godsnaam acht uur over kunnen vergaderen... dat houdt toch geen mens volquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
mijn dag was ook vreselijk vermoeiend..
ik heb een punthoofd van 8 uur vergaderen:{
Myrthe schon gesprochen?quote:
quote:
kleine woordenwisseling gehad, ik zag d'r staan bij de bushalte.quote:
Das mooi kloten kerelquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kleine woordenwisseling gehad, ik zag d'r staan bij de bushalte.
Ze was druk aan het bellen, en ze vroeg zich af wat ik op school deed.
Ze zou dat wel moeten weten, maar goed.
Desinteressen denk
Ik ga d'r morgen bellen, om even met d'r te praten, want dit slaat nergens meer op.
Van de ene op de andere dag doet ze knettervaag
sorry MPG
Ik ben dr weer, dus maak je borst maar natquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:31 schreef BrandX het volgende:
neuh, kom af en toe even aanwaaien
omdat ik er weer een R&P topic van maak.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Das mooi kloten kerel
Sterkte ermee
Waarom sorry??![]()
Maakt niets uit.. je koffievrienden zijn er voor je als je problemen hebt...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat ik er weer een R&P topic van maak.
Ja!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:41 schreef OA het volgende:
hey Kuuk
zal ik nog wat cappu cruesli naar de paupers sturen...?
Dan wordt m'n tshirt ook natquote:
Oeh... miss wet t-shirtquote:
yepz, zit versuft iets als de grootste rampen ooit ofzo mee te lurken, en een paar stupide ONZ topics te volgenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]gezelligc_/Ben je nog wat anders aant doen? Koffie drinken? Tv kijken?
Ik heb geen witte t-shirts.quote:
ONZquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
yepz, zit versuft iets als de grootste rampen ooit ofzo mee te lurken, en een paar stupide ONZ topics te volgen
Ik ben inmiddels wel weer vrij rustig...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Maakt niets uit.. je koffievrienden zijn er voor je als je problemen hebt...... Neem een bak koffie en lucht je hart kerel
Pleonasme.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef BrandX het volgende:
yepz, zit versuft iets als de grootste rampen ooit ofzo mee te lurken, en een paar stupide ONZ topics te volgen
en je kan hier altijd terecht voor de nodige knufs hoor!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel weer vrij rustig...
gelukkig:)
Straks even een wijntje, dan slaap ik vast wel weer.
Kijk aan kijk aan.. het komt allemaal wel in ordequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel weer vrij rustig...
gelukkig
Straks even een wijntje, dan slaap ik vast wel weer.
Ehm, ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef ScarFace- het volgende:
Vanavond daphne deckers bij jensen.
Wie is dat dan weer![]()
Jensen is een vadsig manneke met een talkshow die zo slecht is, dat het weer leuk isquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef ScarFace- het volgende:
Wie is dat dan weer![]()
Vrouw van Richard Krajicek en ze heeft een paar boeken geschreven over opvoeding dacht ik. (of dieeten).quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef ScarFace- het volgende:
Wie is dat dan weer![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
en je kan hier altijd terecht voor de nodige knufs hoor!![]()
![]()
Hij vind zelf echt dat hij grappig isquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Jensen is een vadsig mannekle met een talkshow die zo slecht is, dat het weer leuk is
dat is daphne deckers jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Vrouw van Richard Krajicek en ze heeft een paar boeken geschreven over opvoeding dacht ik. (of dieeten).
Hoi scarfacequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:03 schreef ScarFace- het volgende:
Zegt er tegenwoordig niemand hallo meer terug als je hallo zegt?
Zeker de instelling van een koffie verslaafde hele dag koffie drinken maar verder...![]()
Heej scarfacequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:03 schreef ScarFace- het volgende:
Zegt er tegenwoordig niemand hallo meer terug als je hallo zegt?
Zeker de instelling van een koffie verslaafde hele dag koffie drinken maar verder...![]()
vaagheid ten top dus...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kleine woordenwisseling gehad, ik zag d'r staan bij de bushalte.
Ze was druk aan het bellen, en ze vroeg zich af wat ik op school deed.
Ze zou dat wel moeten weten, maar goed.
Desinteressen denk
Ik ga d'r morgen bellen, om even met d'r te praten, want dit slaat nergens meer op.
Van de ene op de andere dag doet ze knettervaag
sorry MPG
Ja, klote is het.quote:
toen mijn "toen-nog-vriendin" echt heel vaag begon te doen, bleek dat ze er een ander op na hieldquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, klote is het.
Maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik morgen maar gewoon even bel, al dan niet langsga.
Ik mag toch zeker wel weten waarom ik zo raar behandeld wordt in ene...
Niet alle vrouwen zijn zo hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:12 schreef MPG het volgende:
toen mijn "toen-nog-vriendin" echt heel vaag begon te doen, bleek dat ze er een ander op na hield![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig nietquote:
Als dat zo is, dan mag ze dat gerust zeggen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
toen mijn "toen-nog-vriendin" echt heel vaag begon te doen, bleek dat ze er een ander op na hield![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet dat ik je ongerust wil maken ofzo
Ja, is het zekerquote:
Indd, dat ze t in eerste instantie niet durfde te vertellen vond ik erger dan dat het uit ging..quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan mag ze dat gerust zeggen.
Dan weet ik tenminste ook waar ik aan toe ben weet je.
[..]
Ja, is het zeker
Behoorlijk arelaxed.
Misschien valt het allemaal wel mee, maar ik zie 't niet bepaald zonnig in.
Dan vergaat uiteindelijk de wereld.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:13 schreef MPG het volgende:
Gelukkig niet![]()
Dat moest er nog eens bij komen, dan was ik al mn vertrouwen in het vrouwelijk deel der mensheid kwijt![]()
eerlijkheid boven alles idd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Indd, dat ze t in eerste instantie niet durfde te vertellen vond ik erger dan dat het uit ging..
En het is zwaar arelaxed... Hoop voor je dat t meevalt:)
Dan is er vast iemand anders voor je out there.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:14 schreef eer-ik het volgende:
Ja, is het zeker
Behoorlijk arelaxed.
Misschien valt het allemaal wel mee, maar ik zie 't niet bepaald zonnig in.
Precies.quote:
Daar sluit ik me helemaal bij aanquote:
Oh, ongetwijfeld, maar goed, 't is en blijft een domper.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan is er vast iemand anders voor je out there.
latorquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:19 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga ervandoor mensen ben moe.![]()
Gister ookal 1 uur geworden.
Natuurlijk kijk ik straks nog wel jensen maar wel vanuit bed.
Later![]()
True true.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:19 schreef eer-ik het volgende:
Oh, ongetwijfeld, maar goed, 't is en blijft een domper.
Toedelsch Scarfacequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:19 schreef ScarFace- het volgende:
Later![]()
truste scarfacequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:19 schreef ScarFace- het volgende:
Later![]()
Tuurlijk is het een domper, maar het komt vast wel goedquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ongetwijfeld, maar goed, 't is en blijft een domper.
idd klote...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, klote is het.
Maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik morgen maar gewoon even bel, al dan niet langsga.
Ik mag toch zeker wel weten waarom ik zo raar behandeld wordt in ene...
Oei oei, waarom dat?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag morgen op gesprek komen bij de directeur.
dat hoeft niet altijd negatief te zijn...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
Nee geen idee. Maar loonsverhoging zou wel leuk zijn natuurlijk.quote:
M'n vorige vriendin was vreemdgegaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef OA het volgende:
[..]
idd klote...![]()
helaas heb ik weleens hetzelfde meegemaakt als MPG...![]()
Heb je echt een pak teveel over? Dan kun je me wel even adden op msn namelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:24 schreef OA het volgende:
dat hoeft niet altijd negatief te zijn...![]()
als ik de cruesli nou stuur naar:
Kuukske
De Paupers 1
4800AA Breda
Komt het dan aan....![]()
what about?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
Dunno.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef eer-ik het volgende:
what about?
OMFG.. kansloosquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M'n vorige vriendin was vreemdgegaan
Wat dat aangaat heb ik ook wel wat minder leuke ervaringen achter de rug
Ze wil me nu nog steeds terug![]()
geen gevoelens dat het negatief moet zijn?quote:
En cross komt niet hier buurtenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Ik kreeg 'm weer van cross, en even geupt naar de eigen servert.
Dat heb ik vandaag ook niet gedaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef eer-ik het volgende:
misschien mag je niet meer fokken @ werki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |