duidelijk nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef LasTeR het volgende:
Kijk, als je nou een betaalde account had heb je recht om te zeiken, maar ik geloof niet dat jij dat hebt.
Paar euro, en het is geregeld.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef SiemeN het volgende:
Dit ook hè..
[..]
Waarschijnlijk had Snakey zijn vader kunnen zijn man. Als zijn moeder had gewild..
het recht om te klagen daarentegenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef LasTeR het volgende:
Kijk, als je nou een betaalde account had heb je recht om te zeiken, maar ik geloof niet dat jij dat hebt.
die zag al een winstwaarschuwing in het vooruitzicht natuurlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Danny nog de moeite nam om iets terug te sturen.
Neen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
duidelijk nietTopics van betaalde accounts blijven natuurlijk gewoon open
Als er iemand niet volwassen heeft gehandeld, ben jij het wel. Je eerste PM was al hoogst onvolwassen (en wat mij betreft is het antwoord van de betreffende mod daarop dus ook terecht) en je latere PM's met Danny werden er niet veel beter op.quote:een beetje volwassen handellen zou wel aardig zijn.
Neuh, lik op stuk. Als hij niet likt krijgt hij mijn stuk niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
Misschien kan je hem hier nog even uitschelden.
Echt niet! Ik ben een transformer!quote:
Dat krijg je als je de ONZin-posse lastig valtquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:19 schreef Re het volgende:
hmmm hoog onzinnig mod gehalte alhier...
quote:
die zielige metaLL (Oid), zit e daar als verontwaardigde klant, krijg je het gehele personeel over je heenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de ONZin-posse lastig valtWe zijn net een roedel gehandicapte hyena's.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:23 schreef Re het volgende:
[..]
die zielige metaLL (Oid), zit e daar als verontwaardigde klant, krijg je het gehele personeel over je heen
Dit is om te voorkomen dat MetaLL later op hoogbejaarde leeftijd, in zijn geval 30, zo'n oude zeurkous wordt die achter zo'n vastgeplakte spiegel bij het raam blijft turen, wachtend op het moment dat er iemand over de stoep fietst en dan meteen 112 belt en eist dat er een politiewagen komt om deze onverlaat te beboeten of neer te schieten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:23 schreef Re het volgende:
[..]
die zielige metaLL (Oid), zit e daar als verontwaardigde klant, krijg je het gehele personeel over je heen
Joehoe, ONZin-mods.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:30 schreef Re het volgende:
nou zijn hyena's niet de allerslimste wezens natuurlijk
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:30 schreef Re het volgende:
nou zijn hyena's niet de allerslimste wezens natuurlijk
enquote:Hyenas are highly intelligent predators, and some scientists claim they are of equal intelligence to certain apes.[1] One indication of hyena intelligence is that they will move their kills closer to each other to protect them from scavengers; another indication is their strategic hunting methods.
bronquote:They are known for a chirping, birdlike bark that resembles the sound of hysterical human laughter.
We zijn een soort 5 musketiers. Één voor allen, allen voor één.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:44 schreef SuperRogier het volgende:
Wel grappig dat als je fackt met 1 mod gelijk iedereen op z'n pik is getrapt van de crew
Onder het mom "Liberté - Egalité - Fraternité" ?
Naja, winnen we het tenminste van de TSquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:39 schreef remlof het volgende:
"Hyenas are highly intelligent predators, and some scientists claim they are of equal intelligence to certain apes."
bron
![]()
![]()
pcies, kijk maar uit wat je zegt, boel pijpsle*jes hierquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:19 schreef Re het volgende:
hmmm hoog onzinnig mod gehalte alhier...
't blijft wat slapjes hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:14 schreef Re het volgende:
zout graag
nou geen moeilijke vragen gaan stellen he.. gewoon meezeurenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef yvonne het volgende:
Wtf is metall?
welnee, die had alleen de rechten die bij een betaald account horen omdat ze de voltallige crew haar tieten had gemaildquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen.
Wat een onzin.
Niet hier in onzin.
Hier in onzin zijn ze zo fokking corrupt als wat.
Heb je gehoord van dat ene meisje wat een slotje kreeg en het er niet mee eens was?
De enige oplossing was of een krat bier, of 4 minuten vrijwillige seks (remlof is al oud)
En die had ook een betaalde account.
Klaarblijkelijk iemand die er geen moeite mee heeft om privé berichten op een openbaar forum te posten als men niet kan lachen om zijn grapquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef yvonne het volgende:
Wtf is metall?
met andere woorden, een huillie/troll?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk iemand die er geen moeite mee heeft om privé berichten op een openbaar forum te posten als men niet kan lachen om zijn grap
Moet ik um nu al bannen of wachten we even?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk iemand die er geen moeite mee heeft om privé berichten op een openbaar forum te posten als men niet kan lachen om zijn grap
Ah, doe is gek.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet ik um nu al bannen of wachten we even?
Hij beweert dat hij zijn emailadres in een niet bestaand te hebben veranderd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij joktquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij beweert dat hij zijn emailadres in een niet bestaand te hebben veranderd.![]()
nee.. niet bannen.. misschien reageert ie nogquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |