quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:36 schreef Sebasser het volgende:
omg, mensen die nu gaan zeiken om een samenvatting zijn zielig stiekem wel lief.
dit moet je echt lezen
fokking huillie die TS
ach, krijg toch dequote:Op dinsdag 24 april 2007 15:34 schreef MeTaLL het volgende:
Zelfde wat FOK waarschijnlijk niet begrijpt aan hoe te modereren !
En nee er zijn genoeg mods die het wel goed doen, alleen zonde van die paar die het zo verpesten voor iemand, uiteindelijk !!!
Meer jammer is dat een mod je hier gewoon ziektes toewenst, en dat de grote baas hier dat zomaar tollereert.
een admin mag ook doodsverwensingen doen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:34 schreef MeTaLL het volgende:
Zelfde wat FOK waarschijnlijk niet begrijpt aan hoe te modereren !
En nee er zijn genoeg mods die het wel goed doen, alleen zonde van die paar die het zo verpesten voor iemand, uiteindelijk !!!
Meer jammer is dat een mod je hier gewoon ziektes toewenst, en dat de grote baas hier dat zomaar tollereert.
Let wel Re, er zijn ook mensen uit FOT die zich in ONZ begeven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:35 schreef Re het volgende:
al moorden jullie elkaar allemaal uit daar in ONZ met een luchtbuks, denk niet dat er veel tranen om gelaten worden.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:27 schreef mettall
[hoop geblaat]
Hierdoor raakte ik een beetje teleurgesteld in de manier waarop gemodereert werd !! >>> werd gemodereerd
[nog meer stompzinnig geblaat]
"Huillie... Klachten horen in KLB"quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:47 schreef remlof het volgende:
Huilie... Klachten horen in KLB en sowieso als een mod je topic niet de moeite waard vind gaat ie dicht. Zo is het nu eenmaal op FOK!, wen er maar aan.
"Al 5 dagen nu dat er van die kolere auto's op afstandsbediening rondscheuren achter mijn woning (ja die domme dingen op benzine), ik ga denk ik een luchtbuks kopen en hun banden lekschieten."quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
"Huillie... Klachten horen in KLB"
Waar klaagt ie nou dan?
Kutsebasserquote:Like i said, kutmods.
quote:
en requests voor luchtbuksen moet eigenlijk in V en Aquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:47 schreef remlof het volgende:
Huilie... Klachten horen in KLB en sowieso als een mod je topic niet de moeite waard vind gaat ie dicht. Zo is het nu eenmaal op FOK!, wen er maar aan.
neuh, daar staat in de policy dat er geen vuurwapens of wapens van het een of ander verkocht mogen worden en zulks.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:50 schreef Ronhui het volgende:
[..]
en requests voor luchtbuksen moet eigenlijk in V&A
Jezus, last van een zonnesteek ofzo?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:51 schreef SiemeN het volgende:
Je opent een topic wat niet echt thuishoort in ONZ en waarvan de OP dusdanig karig is dat de moderator in kwestie vermoed dat het ook niet echt in een van de andere subfora thuis hoort. Vervolgens gaat het topic op slot en begin je op een nogal geirriteerde toon tegen een mod je gal te spuwen.
Verwacht je dan dat de mod in kwestie zal denken 'goh, zo te zien is deze beste man behoorlijk op zijn pikkie getrapt. Hij is behoorlijk klaar met me. Laat ik het topic maar weer open gooien. De 'klant' is koning immers.'?
Ik weet 200% zeker dat wanneer je met een goede motivatie was gekomen waarom je topic geen slotje zou moeten hebben en je Snakey hier op een normale manier hier op had aangesproken er niets aan de hand zou zijn.
Zoals Danny al aangaf: mods zijn ook maar mensen. Staat iets je niet aan, bespreek dit dan op een normale manier en dan kun je een normaal antwoord verwachten. Begin je echter te tieren en stampvoeten, dan zijn we snel uitgepraat.
En natuurlijk hebben we wel eens slechtere topics open gelaten. Wij zien ook niet alles en de ene user mag nu eenmaal wat meer dan de ander. Live with it.
Nou jij bent dus duidelijk een van die voorbeelden !!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:47 schreef remlof het volgende:
Gefaald, c.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:53 schreef cerror het volgende:
Als je een forum zo serieus neemt heb je gefaalt als mens.
zeg.. winkbuul... doe eens ff niet zo aangebrand ofzo... Tis Fok maar hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:53 schreef MeTaLL het volgende:
[..]
Nou jij bent dus duidelijk een van die voorbeelden !!!
HYPOCRIET zooitje hier dus, ik bedank me hartelijk hiervoor, toedels....
Krijg de tyfus, homo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jezus, last van een zonnesteek ofzo?
Vergeet je bij het weggaan niet om je email adres te veranderen in iets wat niet bestaat?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:53 schreef MeTaLL het volgende:
[..]
Nou jij bent dus duidelijk een van die voorbeelden !!!
HYPOCRIET zooitje hier dus, ik bedank me hartelijk hiervoor, toedels....
Ja het liefst wel... alhoewel... mja 95% ongeveerquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Let wel Re, er zijn ook mensen uit FOT die zich in ONZ begeven.
Zou je die ook dood willen zien?
Done !!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vergeet je bij het weggaan niet om je email adres te veranderen in iets wat niet bestaat?
Hm, 95%..quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef Re het volgende:
[..]
Ja het liefst wel... alhoewel... mja 95% ongeveer
Je hebt gelijk. De klant is koning, hč. En dan werk ik nog in het bedrijfsleven ook! Als ik zo met mijn klanten om zou gaan kan ik me niet voorstellen dat het bedrijf winst maakt! Pff! Dolletjes!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]![]()
![]()
KIJK MENSNE DIT BEDOELT TS NOU HE
![]()
![]()
Dit kan zo echt niet langer hoor!!1!!!!
Juist, niet zo netjes van de TS om dat hier zo even te posten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:30 schreef Sjeen het volgende:
Wat begrijp jij niet aan PM...
Waarschijnlijk had Snakey zijn vader kunnen zijn man. Als zijn moeder had gewild.quote:als ie later zijn klanten ook zo aan gaat (tenslotte ben ik min of meer een klant) dan zal ie niet veel winst met zijn bedrijf maken.
Ja, ik weetquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef Re het volgende:
[..]
van de FOT subfora gangers die ook in ONZ komen he...
duidelijk nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef LasTeR het volgende:
Kijk, als je nou een betaalde account had heb je recht om te zeiken, maar ik geloof niet dat jij dat hebt.
Paar euro, en het is geregeld.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef SiemeN het volgende:
Dit ook hč..
[..]
Waarschijnlijk had Snakey zijn vader kunnen zijn man. Als zijn moeder had gewild..
het recht om te klagen daarentegenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef LasTeR het volgende:
Kijk, als je nou een betaalde account had heb je recht om te zeiken, maar ik geloof niet dat jij dat hebt.
die zag al een winstwaarschuwing in het vooruitzicht natuurlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Danny nog de moeite nam om iets terug te sturen.
Neen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
duidelijk nietTopics van betaalde accounts blijven natuurlijk gewoon open
Als er iemand niet volwassen heeft gehandeld, ben jij het wel. Je eerste PM was al hoogst onvolwassen (en wat mij betreft is het antwoord van de betreffende mod daarop dus ook terecht) en je latere PM's met Danny werden er niet veel beter op.quote:een beetje volwassen handellen zou wel aardig zijn.
Neuh, lik op stuk. Als hij niet likt krijgt hij mijn stuk niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
Misschien kan je hem hier nog even uitschelden.
Echt niet! Ik ben een transformer!quote:
Dat krijg je als je de ONZin-posse lastig valtquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:19 schreef Re het volgende:
hmmm hoog onzinnig mod gehalte alhier...
quote:
die zielige metaLL (Oid), zit e daar als verontwaardigde klant, krijg je het gehele personeel over je heenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de ONZin-posse lastig valtWe zijn net een roedel gehandicapte hyena's.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:23 schreef Re het volgende:
[..]
die zielige metaLL (Oid), zit e daar als verontwaardigde klant, krijg je het gehele personeel over je heen
Dit is om te voorkomen dat MetaLL later op hoogbejaarde leeftijd, in zijn geval 30, zo'n oude zeurkous wordt die achter zo'n vastgeplakte spiegel bij het raam blijft turen, wachtend op het moment dat er iemand over de stoep fietst en dan meteen 112 belt en eist dat er een politiewagen komt om deze onverlaat te beboeten of neer te schieten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:23 schreef Re het volgende:
[..]
die zielige metaLL (Oid), zit e daar als verontwaardigde klant, krijg je het gehele personeel over je heen
Joehoe, ONZin-mods.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:30 schreef Re het volgende:
nou zijn hyena's niet de allerslimste wezens natuurlijk
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:30 schreef Re het volgende:
nou zijn hyena's niet de allerslimste wezens natuurlijk
enquote:Hyenas are highly intelligent predators, and some scientists claim they are of equal intelligence to certain apes.[1] One indication of hyena intelligence is that they will move their kills closer to each other to protect them from scavengers; another indication is their strategic hunting methods.
bronquote:They are known for a chirping, birdlike bark that resembles the sound of hysterical human laughter.
We zijn een soort 5 musketiers. Één voor allen, allen voor één.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:44 schreef SuperRogier het volgende:
Wel grappig dat als je fackt met 1 mod gelijk iedereen op z'n pik is getrapt van de crew
Onder het mom "Liberté - Egalité - Fraternité" ?
Naja, winnen we het tenminste van de TSquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:39 schreef remlof het volgende:
"Hyenas are highly intelligent predators, and some scientists claim they are of equal intelligence to certain apes."
bron
![]()
![]()
pcies, kijk maar uit wat je zegt, boel pijpsle*jes hierquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:19 schreef Re het volgende:
hmmm hoog onzinnig mod gehalte alhier...
't blijft wat slapjes hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:14 schreef Re het volgende:
zout graag
nou geen moeilijke vragen gaan stellen he.. gewoon meezeurenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef yvonne het volgende:
Wtf is metall?
welnee, die had alleen de rechten die bij een betaald account horen omdat ze de voltallige crew haar tieten had gemaildquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen.
Wat een onzin.
Niet hier in onzin.
Hier in onzin zijn ze zo fokking corrupt als wat.
Heb je gehoord van dat ene meisje wat een slotje kreeg en het er niet mee eens was?
De enige oplossing was of een krat bier, of 4 minuten vrijwillige seks (remlof is al oud)
En die had ook een betaalde account.
Klaarblijkelijk iemand die er geen moeite mee heeft om privé berichten op een openbaar forum te posten als men niet kan lachen om zijn grapquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef yvonne het volgende:
Wtf is metall?
met andere woorden, een huillie/troll?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk iemand die er geen moeite mee heeft om privé berichten op een openbaar forum te posten als men niet kan lachen om zijn grap
Moet ik um nu al bannen of wachten we even?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk iemand die er geen moeite mee heeft om privé berichten op een openbaar forum te posten als men niet kan lachen om zijn grap
Ah, doe is gek.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet ik um nu al bannen of wachten we even?
Hij beweert dat hij zijn emailadres in een niet bestaand te hebben veranderd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij joktquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij beweert dat hij zijn emailadres in een niet bestaand te hebben veranderd.![]()
nee.. niet bannen.. misschien reageert ie nogquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
[lokmode]quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee.. niet bannen.. misschien reageert ie nog
Ik moest aan hem denken:quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef yvonne het volgende:
Wtf is metall?
quote:
"Al 5 dagen nu dat er van die kolere auto's op afstandsbediening rondscheuren achter mijn woning (ja die domme dingen op benzine), ik ga denk ik een luchtbuks kopen en hun banden lekschieten.
Ergste is ook nog dat het geen kinderen zijn, maar van die tweedejeugd gevalletjes.
Uren lang aan een stuk door !!! om krankjorem van te worden, zeker nu met dat warme weer waar je de ramen open hebt staan.
Dus als er iemand een goede tweedehands luchtdruk heeft staan, verkoop hem me of minimaal leen hem me even"
quote:
Slaat inderdaad helemaal nergens op... zomaar een niveau overslaan...quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:02 schreef NJ het volgende:
Ik vind het trouwens best zonde dat hij direct naar Danny is gestapt en niet netjes naar forum@fok.nl heeft gePMd, alwaar ik hem had kunnen antwoorden.
Weet jij het weet ik hetquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee maar ik weet wel vaker iets niet.... kom al aardig in je leeftijdsbuurt hoorquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]Ja duh, ik heb de index snel bekeken, heb jij er ooit, OOIT van gehoord?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Waarom nou geen mods met gewone namen, Verbal, Doc, Buzzer, kijk dát zijn namen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:42 schreef Re het volgende:
[..]
nee maar ik weet wel vaker iets niet.... kom al aardig in je leeftijdsbuurt hoor
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja duh, ik heb de index snel bekeken, heb jij er ooit, OOIT van gehoord?!
Biecht op! Had jij er voorheen van gehoord?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
toch maar weer aan de sapjes voortaan?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Biecht op! Had jij er voorheen van gehoord?
Ja dat heb je met 150.000 van die onzin baggergasten hequote:Op dinsdag 24 april 2007 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom nou geen mods met gewone namen, Verbal, Doc, Buzzer, kijk dát zijn namen!
Nu welquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
![]()
[/spoiler]
Ja... maar goed, ik kom dan ook uit OUDquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik plak er gewoon een kleurtje op en gáán.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:46 schreef teamlead het volgende:
[..]nee... maar dat heb ik wel vaker.. Jij hoort bij de club met de blauwe verf, dus jij zou het moeten weten
Jeetje, je bent al sinds 2003 user,quote:
whehehequote:
of een goeie zw/w conversiequote:Op dinsdag 24 april 2007 23:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik plak er gewoon een kleurtje op en gáán.
Owja, zeg, eind mei hč, wel alle rimpels netjes wegshoppenquote:
25 meiquote:Op woensdag 25 april 2007 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Owja, zeg, eind mei hč, wel alle rimpels netjes wegshoppen
baggeren? wie? waar?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:03 schreef The_Terminator het volgende:
Ja, zullen we maar eens stoppen met baggeren in dit uiterst serieuze topic![]()
Ja, yvonne en jij jaquote:Op woensdag 25 april 2007 00:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
baggeren? wie? waar?
gooi het anders gewoon op slot
ik bagger heul nietquote:
Hier mag het vast welquote:
we kunnen ook gewoon door het slotje blijven postenquote:Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef yvonne het volgende:
Ik neem hem mee naar ONZ
Kunnen we daar verder
Okquote:Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef yvonne het volgende:
Ik neem hem mee naar ONZ
Kunnen we daar verder
Da's zielig voor Requote:Op woensdag 25 april 2007 00:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
we kunnen ook gewoon door het slotje blijven posten
dan geef je Re toch ff rechten? You have the powerquote:
Die kennen we tenminstequote:Op woensdag 25 april 2007 00:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan geef je Re toch ff rechten? You have the power
quote:
Jawel, want ik volgde BBquote:Op woensdag 25 april 2007 00:13 schreef teamlead het volgende:
[..]alsof je mij kende toen ik voor het eerst blauw werd....
ah.. vandaar dat ik 2e keus wasquote:
DIG volgde ze zeker niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
alsof je mij kende toen ik voor het eerst blauw werd....
Wattes?quote:
Ha!quote:
Lig jij nu weer stiekem met je zaklamp onder de dekens te fokken!quote:Op woensdag 25 april 2007 00:18 schreef Renesite het volgende:
Leuk topic
Ik moest lachenquote:Op woensdag 25 april 2007 00:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lig jij nu weer stiekem met je zaklamp onder de dekens te fokken!![]()
Schoppen!quote:Op woensdag 25 april 2007 00:20 schreef yvonne het volgende:
Heb je een DIG probleem, yvonne weet er wel raad mee
quote:Op woensdag 25 april 2007 00:20 schreef yvonne het volgende:
Je bent zelfs in 2007 nog langs gekomen!quote:Op woensdag 25 april 2007 00:20 schreef yvonne het volgende:
Ha!quote:Op woensdag 25 april 2007 00:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent zelfs in 2007 nog langs gekomen!![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 00:24 schreef yvonne het volgende:
Mogen digibete vrouwen hier ook vragen stellen?
Aaaaaaaah
Filmpje?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:30 schreef teamlead het volgende:
een ietwat off topic: mag de mongool die het wilhelmus jumpstyled gewoon dood een ietwat arbeidsongeschikt?
net op sbs een of andere ringtonereclamequote:
quote:
Ik heb het idee dat dat mij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang gaat achtervolgenquote:
Je bent al blauw schatquote:
maar dan nog kan het nooit kwaad om bij de juiste personen een beejte te slijmenquote:
Het komt door die compilatie waar ze het 10x in hebben gezetquote:Op woensdag 25 april 2007 00:42 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat mij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang gaat achtervolgen
Cutequote:Op woensdag 25 april 2007 00:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar dan nog kan het nooit kwaad om bij de juiste personen een beejte te slijmen
my middle namequote:
dat waren wel heel erg veel kleurtjes enzoquote:Op woensdag 25 april 2007 01:20 schreef Sebasser het volgende:
Kick.
De nachtploegquote:Op woensdag 25 april 2007 08:45 schreef Re het volgende:
[..]
dat waren wel heel erg veel kleurtjes enzo
quote:
Inderdaad. Het is een doodnormale opmerking maar door die complicatie is 'ie "quote:Op woensdag 25 april 2007 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Het komt door die compilatie waar ze het 10x in hebben gezet
Opgepakt, kat van de buren doodgeschoten.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:15 schreef Ronhui het volgende:
by the way, iemand nog wat gehoord over een gek die zijn luchtbuks op een pleintje heeft leeg geschoten of ligt de TS gewoon nog te pitten?
dus binnenkort op de frontpagequote:Op woensdag 25 april 2007 10:22 schreef ANWB het volgende:
[..]
Opgepakt, kat van de buren doodgeschoten.![]()
En als het is gefilmd op de Weblogquote:Op woensdag 25 april 2007 12:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus binnenkort op de frontpage
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |