abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48669931
Goed vandaag de tijd om te posten op FOK, best aardig om eens wat te disccusieren met de medemens.

Dus ik denk ik spuug me galletje eens leeg in ONZ (onzin voor het leven) sub forum hier, ivm met een paar maloten die met een op afstand bedienbaar gemotoriseerde auto aan spelen zijn en veel herrie maakt, ik vertel dat en vraag voor een luchtbuks om de banden leeg te schieten (onzin dus, wie dat daar niet kan uit opmaken en echt denkt dat iemand met een luchtbuks op andermans spullen gaat schieten, is ver weg van de wereld).
Ik dat dus gepost, en voordat ik het lezen kon in het betreffende forum, was deze al op slot gedaan, aangezien een van de moderators het niet gepast vond in het ONZ forum, en meteen op slot, niet eens de moeite doen als moderator om een passende subfora te vinden en het te verplaatsen.

Mijn post:

Al 5 dagen nu dat er van die kolere auto's op afstandsbediening rondscheuren achter mijn woning (ja die domme dingen op benzine), ik ga denk ik een luchtbuks kopen en hun banden lekschieten.

Ergste is ook nog dat het geen kinderen zijn, maar van die tweedejeugd gevalletjes.

Uren lang aan een stuk door !!! om krankjorem van te worden, zeker nu met dat warme weer waar je de ramen open hebt staan.

Dus als er iemand een goede tweedehands luchtdruk heeft staan, verkoop hem me of minimaal leen hem me even

Deze post werd dus direct gesloten.
Hierdoor raakte ik een beetje teleurgesteld in de manier waarop gemodereert werd !!
Dus ik mail de betreffende moderator.

Mijn PM:

Waar slaat dit nu op, om een topic van me te sluiten zonder een reden, zonnesteekje ofzo?????

Je laat wel onzin erop staan over afgehakte geslachtsdelen in de mond etc etc.

Dit vind ik ronduit vervelend, wat is de waarde van fok als je geen eens fatsoendelijk kan posten, tenslotte post ik in onzin voor het leven.

Ik vind dat je triest modereert ......

ik hoop dan ook dat je hier eens over nadenkt !!!!!!!!!!

Mischien dat ik te veel emotie erin heb gestopt door te vragen of ie een zonnesteek had gehad, maar goed verders niet echt een beledigende vraag naar mijn mening.
En ja ik zeg dus dat ik vind dat ie slecht modereert (mijn mening).

Als antwoord van de betreffende mod ontvang ik dan dit:

Je opent een topic met een klacht, geen ONZ topic dus. Vervolgens vraag je om een luchtbuks, ook geen ONZ topic waard. Slotje dus.

Daarnaast spreek je me hier op een onnodig hoge toon aan, de tiefus voor je dus.

Toedels.

Goed ik dus niet echt tevreden over het feit dat ik geen sluitend antwoord krijg maar wel een enge ziekte krijg toegewenst !!!
Nogmaals als het niet duidelijk is dat ik onzin vertelde door te zeggen dat ik de banden wilde leegschieten, vraag ik me wel af waarom deze mod nu net op dat subforum zit !!

Dus ik neem contact op met de fokguru Danny,

Mijn PM aan Danny:

Danny ik wordt een beetje misselijk van de diversen manieren van modereren hier, het schijnt zo te zijn dat de mods hier gewoon doen wat hun uitkomt, en zich geheel niet houden aan de regels die gemaakt zijn.

ik post in onzin voor het leven het volgende

Al 5 dagen nu dat er van die kolere auto's op afstandsbediening rondscheuren achter mijn woning (ja die domme dingen op benzine), ik ga denk ik een luchtbuks kopen en hun banden lekschieten.

Ergste is ook nog dat het geen kinderen zijn, maar van die tweedejeugd gevalletjes.

Uren lang aan een stuk door !!! om krankjorem van te worden, zeker nu met dat warme weer waar je de ramen open hebt staan.

Dus als er iemand een goede tweedehands luchtdruk heeft staan, verkoop hem me of minimaal leen hem me even

En dat word dan zonder reden gewoon gesloten.

Wat is dan nog het nut dat ik probeer mee te doen aan FOK! ????
tenslotte kan ik niks fout zien in mijn post, terwijl er wel posts staan van bijvoorbeeld

Leuter in je mond
Jodekoeken

En zo kan ik nog meer topics vinden die wel in strijd zijn met regels, maar niet gesloten worden, beetje scheef vind ik dit.

met vriendelijke groet

Het antwoord:

niet netjes van de mod in kwestie, maar om meteen met zonnesteekjes e.d. te strooien verdient van jouw kant ook niet direct te schoonheidsprijs. probeer volgende keer modjes (zijn ook maar mensen) op een normale manier aan te spreken. Als je dan nog wordt afgebekt heb je wmb meer recht tot klagen.

Ik dus weer terug mailen:

ik had me ook gemeld bij de moderator ivm het sluiten, nu schijnt het zelfs zo te zijn dat ik de tiefus moet krijgen, leuk forum hier !!!!!!

zie het bericht :

Je opent een topic met een klacht, geen ONZ topic dus. Vervolgens vraag je om een luchtbuks, ook geen ONZ topic waard. Slotje dus.

Daarnaast spreek je me hier op een onnodig hoge toon aan, de tiefus voor je dus.

Toedels.

Op 24 april 2007 13:43 schreef MeTaLL het volgende:
Waar slaat dit nu op, om een topic van me te sluiten zonder een reden, zonnesteekje ofzo?????

Je laat wel onzin erop staan over afgehakte geslachtsdelen in de mond etc etc.

Dit vind ik ronduit vervelend, wat is de waarde van fok als je geen eens fatsoendelijk kan posten, tenslotte post ik in onzin voor het leven.

Ik vind dat je triest modereert ......

ik hoop dan ook dat je hier eens over nadenkt !!!!!!!!!!
Goed ik vraag of ie een zonnesteekje heeft, en zeg dat ik vind dat ie niet goed modereert, maar om me dan de tiefus te wensen, nou ja sorry hoor..

Dit moet niet te vaak gebeuren !!!

en tevens had ik de volgende post ook gestuurd naar Danny:

niet netjes van de mod in kwestie, maar om meteen met zonnesteekjes e.d. te strooien verdient van jouw kant ook niet direct te schoonheidsprijs. probeer volgende keer modjes (zijn ook maar mensen) op een normale manier aan te spreken. Als je dan nog wordt afgebekt heb je wmb meer recht tot klagen.

Op 24 April 2007 13:54 schreef MeTaLL het volgende:
[..]

Triest dat iemand met de funktie van moderator zo overgevoelig is, als ie later zijn klanten ook zo aan gaat (tenslotte ben ik min of meer een klant) dan zal ie niet veel winst met zijn bedrijf maken.

Tenslotte is het geeneens zo zware belediging om te vragen of ie een zonnesteek heeft gehad (en ook mijn enigste "negatieve" opmerking), en om dat dan te beantwoorden met krijg de tiefus vind ik niet echt professioneel, maar goed ik weet met wat voor soort mensen ik in ONZ te maken heb, dat ze maar lekker afgehakte piemels bespreken, zal wel meer in hun straatje passen.

Mij zie je daar in ieder geval niet meer terug.

Jammer Danny, ik had op zijn minst gehoopt dat jij wel zou inzien dat het niet goed is voor je forum als er op deze manier word gecommuniceerd door mods met je users (klanten).

Vriendelijke groeten,

Het antwoord:

Dat je 'klant' bent wil niet zeggen dat je het personeel maar gewoon kan uitschelden of er neerbuigend tegen kan doen en dan verwachten dat we je billen kussen.
Respect werkt twee kanten op.

Dus ik weer reageren, want ik krijg het gevoel dat er geen eens geluisterd word, laat staan dat iemand zich de moeite neemt om er naar te kijken.

Mijn mail:

Dat je 'klant' bent wil niet zeggen dat je het personeel maar gewoon kan uitschelden of er neerbuigend tegen kan doen en dan verwachten dat we je billen kussen.
Respect werkt twee kanten op.

Op 24 april 2007 14:23 schreef MeTaLL het volgende:
[..]

Nee maar ik mag me wel melden als user als ik het er niet mee eens ben.
En als je even de moeite neemt om het bericht te lezen wat ik geschreven had, zal je zien dat ik hem niets wens, alleen ik geef mijn mening over het feit hoe er word gemodereert, als een mening dan ook al zo word afgehandeld, met woorden van krijg maar de tiefus, nee sry hoor.

Maar goed ik merk dat je geen behoefte voelt om dit eens goed te bekijken en je liever wenst om een hand boven het hoofd te houden van je eigen mods.

Gegarandeerd als ik dit zo had geschreven naar een van jullie had ik -2 doodsverwensing ofzo gekregen, hypocriet dan om gebruikers wel op de vingers te tikken, maar je eigen moderators niet !!!!

En mijn billen kussen, kom op man

en nog een mail die ik als aanvulling had gestuurd op de vorige reactie van me:

Verders wat ik vergeten ben te zeggen is, dat als een topic niet thuishoort in een bepaald onderdeel van het forum, waarom deze dan zonder reden sluiten, alle andere moderators hadden zich de moeite genomen om het te verplaatsen naar een gedeelte waarin deze post wel gepast was.

Tenslotte is er met mijn topic niks aan de hand (niet in strijd met de door jullie gestelde regels)

Geen antwoord meer dus.

Leuk zo een hypocriet forum waarin de moderators maar doen wat ze willen, en daarbij nog ondersteunt worden ook.

Naja ik denk dat ik maar eens wat minder tijd in FOK ga stoppen als het op deze manier moet ...

Ach en dit topic zal ze ook wel niet aanstaan, dus lang zal het wel niet leven hier .
  FOK!fotograaf dinsdag 24 april 2007 @ 15:28:30 #2
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_48669966
eeeh... samenvatting en pics?
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:36 schreef Sebasser het volgende:
omg, mensen die nu gaan zeiken om een samenvatting zijn zielig stiekem wel lief .
dit moet je echt lezen

fokking huillie die TS

[ Bericht 41% gewijzigd door Ronhui op 24-04-2007 15:46:35 ]
  Licht Ontvlambaar dinsdag 24 april 2007 @ 15:30:54 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_48670064
Wat begrijp jij niet aan PM...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_48670201
redelijk herkenbaar
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_48670206
Zelfde wat FOK waarschijnlijk niet begrijpt aan hoe te modereren !

En nee er zijn genoeg mods die het wel goed doen, alleen zonde van die paar die het zo verpesten voor iemand, uiteindelijk !!!

Meer jammer is dat een mod je hier gewoon ziektes toewenst, en dat de grote baas hier dat zomaar tollereert.
pi_48670210
Huilie
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 15:35:10 #7
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48670231
Ja, mods, gatver
  FOK!fotograaf dinsdag 24 april 2007 @ 15:35:28 #8
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_48670246
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:34 schreef MeTaLL het volgende:

En nee er zijn genoeg mods die het wel goed doen, alleen zonde van die paar die het zo verpesten voor iemand, uiteindelijk !!!

Meer jammer is dat een mod je hier gewoon ziektes toewenst, en dat de grote baas hier dat zomaar tollereert.
ach, krijg toch de

Moderator dinsdag 24 april 2007 @ 15:35:31 #9
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:35:32 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48670249
al moorden jullie elkaar allemaal uit daar in ONZ met een luchtbuks, denk niet dat er veel tranen om gelaten worden.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_48670264
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:34 schreef MeTaLL het volgende:

een admin mag ook doodsverwensingen doen!
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 15:36:57 #12
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48670316
omg, mensen die nu gaan zeiken om een samenvatting zijn zielig.
dit moet je echt lezen

fokking huillie die TS
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 15:37:47 #13
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48670350
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:35 schreef Re het volgende:
al moorden jullie elkaar allemaal uit daar in ONZ met een luchtbuks, denk niet dat er veel tranen om gelaten worden.
Let wel Re, er zijn ook mensen uit FOT die zich in ONZ begeven.
Zou je die ook dood willen zien?
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:37:49 #14
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_48670353
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:27 schreef mettall

[hoop geblaat]

Hierdoor raakte ik een beetje teleurgesteld in de manier waarop gemodereert werd !! >>> werd gemodereerd

[nog meer stompzinnig geblaat]
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_48670470
Zo heb het doorgelezen, ten eerste moet je eens leren om "normaal" een berichtje naar de betreffende mod te sturen want als je mij die mail had gestuurd had ik je ook de tiefus gewenst

En kom niet aan dat je hem niets verwenst hebt, de negatieviteit droop er vanaf, dat is al geen goede basis voor een discussie (mits je die probeerde te starten)
pi_48670728
Ik probeerde geen discussie te starten, maar was wel verbaasd over het feit hoe hier word gemodereerd. en ja ik heb emotie in me mail gelegd, logisch ik ben ook een mens, maar met mijn emotie heb ik hem geen tiefus gewenst, een beetje volwassen handellen zou wel aardig zijn.

Maar goed tijd voor wat anders, mijn mening staat er, wat jullie er mee doen moeten jullie maar zelf weten, deze hullie gaat zijn tijd beter besteden. veel success op fok verder.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:47:47 #17
104871 remlof
Europees federalist
pi_48670758
Huilie... Klachten horen in KLB en sowieso als een mod je topic niet de moeite waard vind gaat ie dicht. Zo is het nu eenmaal op FOK!, wen er maar aan.
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 15:49:17 #18
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48670815
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:47 schreef remlof het volgende:
Huilie... Klachten horen in KLB en sowieso als een mod je topic niet de moeite waard vind gaat ie dicht. Zo is het nu eenmaal op FOK!, wen er maar aan.
"Huillie... Klachten horen in KLB"

Waar klaagt ie nou dan?

Like i said, kutmods.
pi_48670839
Alsof het ooit eerlijk gaat op fok, get used to it...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:50:18 #20
104871 remlof
Europees federalist
pi_48670850
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:49 schreef Sebasser het volgende:

[..]

"Huillie... Klachten horen in KLB"

Waar klaagt ie nou dan?
"Al 5 dagen nu dat er van die kolere auto's op afstandsbediening rondscheuren achter mijn woning (ja die domme dingen op benzine), ik ga denk ik een luchtbuks kopen en hun banden lekschieten."
quote:
Like i said, kutmods.
Kutsebasser
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:50:32 #21
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48670866
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
Ja, mods, gatver
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  FOK!fotograaf dinsdag 24 april 2007 @ 15:50:47 #22
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_48670880
quote:
en requests voor luchtbuksen moet eigenlijk in V en A
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:50:55 #23
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_48670885
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:37 schreef Misanthroopia het volgende:

Doe je de rest van de OP ook even?
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:51:35 #24
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_48670904
Whehehehe Snakey FTW!
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:51:44 #25
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48670912
Je opent een topic wat niet echt thuishoort in ONZ en waarvan de OP dusdanig karig is dat de moderator in kwestie vermoed dat het ook niet echt in een van de andere subfora thuis hoort. Vervolgens gaat het topic op slot en begin je op een nogal geirriteerde toon tegen een mod je gal te spuwen.
Verwacht je dan dat de mod in kwestie zal denken 'goh, zo te zien is deze beste man behoorlijk op zijn pikkie getrapt. Hij is behoorlijk klaar met me. Laat ik het topic maar weer open gooien. De 'klant' is koning immers.'?

Ik weet 200% zeker dat wanneer je met een goede motivatie was gekomen waarom je topic geen slotje zou moeten hebben en je Snakey hier op een normale manier hier op had aangesproken er niets aan de hand zou zijn.
Zoals Danny al aangaf: mods zijn ook maar mensen. Staat iets je niet aan, bespreek dit dan op een normale manier en dan kun je een normaal antwoord verwachten. Begin je echter te tieren en stampvoeten, dan zijn we snel uitgepraat.

En natuurlijk hebben we wel eens slechtere topics open gelaten. Wij zien ook niet alles en de ene user mag nu eenmaal wat meer dan de ander. Live with it.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 15:51:47 #26
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48670914
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:50 schreef Ronhui het volgende:

[..]

en requests voor luchtbuksen moet eigenlijk in V&A
neuh, daar staat in de policy dat er geen vuurwapens of wapens van het een of ander verkocht mogen worden en zulks.
pi_48670930
OMG, je krijgt antwoord op pm's?
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 15:52:30 #28
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48670946
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:51 schreef SiemeN het volgende:
Je opent een topic wat niet echt thuishoort in ONZ en waarvan de OP dusdanig karig is dat de moderator in kwestie vermoed dat het ook niet echt in een van de andere subfora thuis hoort. Vervolgens gaat het topic op slot en begin je op een nogal geirriteerde toon tegen een mod je gal te spuwen.
Verwacht je dan dat de mod in kwestie zal denken 'goh, zo te zien is deze beste man behoorlijk op zijn pikkie getrapt. Hij is behoorlijk klaar met me. Laat ik het topic maar weer open gooien. De 'klant' is koning immers.'?

Ik weet 200% zeker dat wanneer je met een goede motivatie was gekomen waarom je topic geen slotje zou moeten hebben en je Snakey hier op een normale manier hier op had aangesproken er niets aan de hand zou zijn.
Zoals Danny al aangaf: mods zijn ook maar mensen. Staat iets je niet aan, bespreek dit dan op een normale manier en dan kun je een normaal antwoord verwachten. Begin je echter te tieren en stampvoeten, dan zijn we snel uitgepraat.

En natuurlijk hebben we wel eens slechtere topics open gelaten. Wij zien ook niet alles en de ene user mag nu eenmaal wat meer dan de ander. Live with it.
Jezus, last van een zonnesteek ofzo?
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:53:07 #29
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_48670970
Als je een forum zo serieus neemt heb je gefaalt als mens.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_48670981
quote:
Nou jij bent dus duidelijk een van die voorbeelden !!!

HYPOCRIET zooitje hier dus, ik bedank me hartelijk hiervoor, toedels....
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:53:56 #31
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_48671007
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:53 schreef cerror het volgende:
Als je een forum zo serieus neemt heb je gefaalt als mens.
Gefaald, c.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:53:58 #32
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_48671010
check m veel moeite doen dan
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:54:03 #33
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48671015
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:53 schreef MeTaLL het volgende:

[..]

zeg.. winkbuul... doe eens ff niet zo aangebrand ofzo... Tis Fok maar hoor
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:54:48 #34
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48671058
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:52 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Jezus, last van een zonnesteek ofzo?
Krijg de tyfus, homo.
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 15:54:52 #35
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48671060
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:53 schreef MeTaLL het volgende:

[..]

Vergeet je bij het weggaan niet om je email adres te veranderen in iets wat niet bestaat?
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:54:57 #36
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48671063
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:37 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Let wel Re, er zijn ook mensen uit FOT die zich in ONZ begeven.
Zou je die ook dood willen zien?
Ja het liefst wel... alhoewel... mja 95% ongeveer
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 15:55:41 #37
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48671090
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Krijg de tyfus, homo.
KIJK MENSNE DIT BEDOELT TS NOU HE

Dit kan zo echt niet langer hoor!!1!!!!
pi_48671128
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Vergeet je bij het weggaan niet om je email adres te veranderen in iets wat niet bestaat?
Done !!
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 15:56:40 #39
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48671131
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef Re het volgende:

[..]

Ja het liefst wel... alhoewel... mja 95% ongeveer
Hm, 95%..

Best veel.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:56:49 #40
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48671139
maar verder wel een nutteloze poging...
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:57:00 #41
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48671149
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:55 schreef Sebasser het volgende:

[..]

KIJK MENSNE DIT BEDOELT TS NOU HE

Dit kan zo echt niet langer hoor!!1!!!!
Je hebt gelijk. De klant is koning, hč. En dan werk ik nog in het bedrijfsleven ook! Als ik zo met mijn klanten om zou gaan kan ik me niet voorstellen dat het bedrijf winst maakt! Pff! Dolletjes!
pi_48671154
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:30 schreef Sjeen het volgende:
Wat begrijp jij niet aan PM...
Juist, niet zo netjes van de TS om dat hier zo even te posten.
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 15:57:15 #43
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48671158
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:56 schreef MeTaLL het volgende:

[..]

Done !!
Doe je email eens zichtbaar in je opties cq profiel?
pi_48671176
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:53 schreef boem-dikkie het volgende:
check m veel moeite doen dan
Ja inderdaad, in plaats van fuck it helemaal stampvoeten en naar danny PM'men Sad..
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:57:36 #45
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_48671181
Krijg toch de tiefus kutjoch. Moeilijk is het hé, als niemand naar je luistert. Het is trouwens wel een KLB-waardig topic.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:57:40 #46
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48671187
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:56 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Hm, 95%..

Best veel.
van de FOT subfora gangers die ook in ONZ komen he...
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:58:29 #47
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48671233
Dit ook hč..
quote:
als ie later zijn klanten ook zo aan gaat (tenslotte ben ik min of meer een klant) dan zal ie niet veel winst met zijn bedrijf maken.
Waarschijnlijk had Snakey zijn vader kunnen zijn man. Als zijn moeder had gewild. .
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:58:52 #48
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_48671254
Kijk, als je nou een betaalde account had heb je recht om te zeiken, maar ik geloof niet dat jij dat hebt.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:59:04 #49
96581 Manneke_Pils
pi_48671267
Sterf.
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 15:59:25 #50
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48671282
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef Re het volgende:

[..]

van de FOT subfora gangers die ook in ONZ komen he...
Ja, ik weet

Maar dat zijn toch al wel snel minimaal een stuk of 15, al snel stuk of 25, geen idee precies.
pi_48671291
ONZ mods....

die gasten hebben ook van die kleurtjes op hun modpaneel
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:59:39 #52
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48671293
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef LasTeR het volgende:
Kijk, als je nou een betaalde account had heb je recht om te zeiken, maar ik geloof niet dat jij dat hebt.
duidelijk niet Topics van betaalde accounts blijven natuurlijk gewoon open
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 15:59:55 #53
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48671309
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef SiemeN het volgende:
Dit ook hč..
[..]

Waarschijnlijk had Snakey zijn vader kunnen zijn man. Als zijn moeder had gewild. .
Paar euro, en het is geregeld.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:59:59 #54
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48671315
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef LasTeR het volgende:
het recht om te klagen daarentegen
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:00:11 #55
96581 Manneke_Pils
pi_48671322
Ik snap trouwens niet dat Danny nog de moeite nam om iets terug te sturen.
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:01:33 #56
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48671386
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Danny nog de moeite nam om iets terug te sturen.
die zag al een winstwaarschuwing in het vooruitzicht natuurlijk
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:01:35 #57
78918 SeLang
Black swans matter
pi_48671389
Krijg een leven
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 16:01:52 #58
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48671406
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:59 schreef teamlead het volgende:

[..]

duidelijk niet Topics van betaalde accounts blijven natuurlijk gewoon open
Neen.

Wat een onzin.

Niet hier in onzin.

Hier in onzin zijn ze zo fokking corrupt als wat.

Heb je gehoord van dat ene meisje wat een slotje kreeg en het er niet mee eens was?
De enige oplossing was of een krat bier, of 4 minuten vrijwillige seks (remlof is al oud )

En die had ook een betaalde account.
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:04:15 #59
58789 Snakey
-||||--------||||-
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:05:17 #60
96581 Manneke_Pils
pi_48671552
Misschien kan je hem hier nog even uitschelden.
pi_48671590
quote:
een beetje volwassen handellen zou wel aardig zijn.
Als er iemand niet volwassen heeft gehandeld, ben jij het wel. Je eerste PM was al hoogst onvolwassen (en wat mij betreft is het antwoord van de betreffende mod daarop dus ook terecht) en je latere PM's met Danny werden er niet veel beter op.

Oh, en leer alsjeblieft eens spellen... Vooral de DT-regels.
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:06:45 #62
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_48671606
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
Misschien kan je hem hier nog even uitschelden.
Neuh, lik op stuk. Als hij niet likt krijgt hij mijn stuk niet.

Ofzo
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:09:29 #63
104871 remlof
Europees federalist
pi_48671714
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:56 schreef MeTaLL het volgende:

[..]

Done !!
En nu nog even uitloggen
pi_48671858
mods
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:13:24 #65
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_48671906
Belachelijk! Ik eis dat snakey meteen met pek en veren uit het team wordt gezet en een boete krijgt van minimaal 1500 euro!

Oh wacht, dat betekend meer werk voor de rest.

Niet zeuren TS. Volgende keer wat minder in de gebiedende wijs gaan janken miepen PMen en misschien krijg je dan ook een normaal antwoord terug. Het geheim voor vandaag 'we zijn je bitch niet'
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_48671987
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:12 schreef Godlike02 het volgende:
mods
Zijn ook maar mensen.
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:16:30 #67
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48672026
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:15 schreef ANWB het volgende:

[..]

Zijn ook maar mensen.
Echt niet! Ik ben een transformer!
pi_48672100
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Echt niet! Ik ben een transformer!

dinsdag 24 april 2007 @ 16:19:48 #69
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48672161
hmmm hoog onzinnig mod gehalte alhier...
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:21:31 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_48672229
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:19 schreef Re het volgende:
Dat krijg je als je de ONZin-posse lastig valt We zijn net een roedel gehandicapte hyena's.
Vrijheid
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:22:35 #71
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48672276
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:18 schreef ANWB het volgende:

[..]

[afbeelding]

dinsdag 24 april 2007 @ 16:23:40 #72
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48672316
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat krijg je als je de ONZin-posse lastig valt We zijn net een roedel gehandicapte hyena's.
die zielige metaLL (Oid), zit e daar als verontwaardigde klant, krijg je het gehele personeel over je heen
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:26:08 #73
104871 remlof
Europees federalist
pi_48672432
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:23 schreef Re het volgende:

[..]

die zielige metaLL (Oid), zit e daar als verontwaardigde klant, krijg je het gehele personeel over je heen

dinsdag 24 april 2007 @ 16:26:58 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_48672472
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:23 schreef Re het volgende:

[..]

Dit is om te voorkomen dat MetaLL later op hoogbejaarde leeftijd, in zijn geval 30, zo'n oude zeurkous wordt die achter zo'n vastgeplakte spiegel bij het raam blijft turen, wachtend op het moment dat er iemand over de stoep fietst en dan meteen 112 belt en eist dat er een politiewagen komt om deze onverlaat te beboeten of neer te schieten.
Vrijheid
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:30:35 #75
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48672635
nou zijn hyena's niet de allerslimste wezens natuurlijk
  PR/Manusje van alles dinsdag 24 april 2007 @ 16:33:16 #76
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_48672742
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:33:50 #77
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_48672766
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:30 schreef Re het volgende:
Joehoe, ONZin-mods.
Vrijheid
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:39:41 #78
104871 remlof
Europees federalist
pi_48672959
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:30 schreef Re het volgende:
quote:
Hyenas are highly intelligent predators, and some scientists claim they are of equal intelligence to certain apes.[1] One indication of hyena intelligence is that they will move their kills closer to each other to protect them from scavengers; another indication is their strategic hunting methods.
en
quote:
They are known for a chirping, birdlike bark that resembles the sound of hysterical human laughter.
bron

dinsdag 24 april 2007 @ 16:43:09 #79
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48673096
oeh onenigheid
pi_48673135
Wel grappig dat als je fackt met 1 mod gelijk iedereen op z'n pik is getrapt van de crew

Onder het mom "Liberté - Egalité - Fraternité" ?
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:44:34 #81
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48673141
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:44 schreef SuperRogier het volgende:
Wel grappig dat als je fackt met 1 mod gelijk iedereen op z'n pik is getrapt van de crew

Onder het mom "Liberté - Egalité - Fraternité" ?
We zijn een soort 5 musketiers. Één voor allen, allen voor één.
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:45:17 #82
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_48673167
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:39 schreef remlof het volgende:

"Hyenas are highly intelligent predators, and some scientists claim they are of equal intelligence to certain apes."

bron

Naja, winnen we het tenminste van de TS .
Vrijheid
pi_48673702
Goed topic geworden na een kansloze OP
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:06:38 #84
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_48674024
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:14:54 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48674361
zout graag
pi_48679201
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:19 schreef Re het volgende:
pcies, kijk maar uit wat je zegt, boel pijpsle*jes hier
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:26:09 #87
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48680643
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:14 schreef Re het volgende:
zout graag
't blijft wat slapjes hoor
pi_48682498
Vriendjespolitiek .

(let op de punt)
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  Admin dinsdag 24 april 2007 @ 21:41:05 #89
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48683673
Wtf is metall?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:43:10 #90
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48683778
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef yvonne het volgende:
Wtf is metall?
nou geen moeilijke vragen gaan stellen he.. gewoon meezeuren
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:44:20 #91
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48683830
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:01 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Neen.

Wat een onzin.

Niet hier in onzin.

Hier in onzin zijn ze zo fokking corrupt als wat.

Heb je gehoord van dat ene meisje wat een slotje kreeg en het er niet mee eens was?
De enige oplossing was of een krat bier, of 4 minuten vrijwillige seks (remlof is al oud )

En die had ook een betaalde account.
welnee, die had alleen de rechten die bij een betaald account horen omdat ze de voltallige crew haar tieten had gemaild
pi_48683842
wat een kuttopic
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  Boks-Chick dinsdag 24 april 2007 @ 21:50:12 #93
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_48684095
lolwut
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:58:28 #94
104871 remlof
Europees federalist
pi_48684471
quote:
Wtf is metall?
Klaarblijkelijk iemand die er geen moeite mee heeft om privé berichten op een openbaar forum te posten als men niet kan lachen om zijn grap
pi_48684577
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Klaarblijkelijk iemand die er geen moeite mee heeft om privé berichten op een openbaar forum te posten als men niet kan lachen om zijn grap
met andere woorden, een huillie/troll?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  Admin dinsdag 24 april 2007 @ 22:10:03 #96
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48685021
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Moet ik um nu al bannen of wachten we even?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 24 april 2007 @ 22:11:22 #97
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_48685086
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ah, doe is gek.
0 topics op naam. 14.gif
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:11:47 #98
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_48685104
quote:

[..]

Hij beweert dat hij zijn emailadres in een niet bestaand te hebben veranderd.
  Admin dinsdag 24 april 2007 @ 22:22:27 #99
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48685561
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:11 schreef Snakey het volgende:

[..]

Hij beweert dat hij zijn emailadres in een niet bestaand te hebben veranderd.
Hij jokt

dinsdag 24 april 2007 @ 22:23:05 #100
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48685587
quote:

[..]

nee.. niet bannen.. misschien reageert ie nog
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:26:13 #101
104871 remlof
Europees federalist
pi_48685729
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:23 schreef teamlead het volgende:

[..]

nee.. niet bannen.. misschien reageert ie nog
[lokmode]
MeTaLL, MeTaLL, MeTaLLetje...
Waar ben je dan?
[/lokmode]
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:29:51 #102
58789 Snakey
-||||--------||||-
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:32:29 #103
46794 Berkery
Fat bastard
pi_48686006
quote:
Wtf is metall?
Ik moest aan hem denken:
quote:

"Al 5 dagen nu dat er van die kolere auto's op afstandsbediening rondscheuren achter mijn woning (ja die domme dingen op benzine), ik ga denk ik een luchtbuks kopen en hun banden lekschieten.

Dus als er iemand een goede tweedehands luchtdruk heeft staan, verkoop hem me of minimaal leen hem me even"
No Dukes of Hazzard in the classroom
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:33:37 #104
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48686061
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:32 schreef Berkery het volgende:

[..]

Ik moest aan hem denken:
[..]
  Boks-Chick dinsdag 24 april 2007 @ 22:42:16 #105
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_48686586
quote:

[..]

Ik moest aan hem denken:
[..]
lolwut
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:44:28 #106
58789 Snakey
-||||--------||||-
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:55:46 #107
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_48687270
quote:

[..]

Ik moest aan hem denken:
[..]
Whehehe.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:57:30 #108
104871 remlof
Europees federalist
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:02:06 #109
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_48687574
Ik vind het trouwens best zonde dat hij direct naar Danny is gestapt en niet netjes naar forum@fok.nl heeft gePMd, alwaar ik hem had kunnen antwoorden.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 24 april 2007 @ 23:04:42 #110
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_48687690
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:02 schreef NJ het volgende:
Ik vind het trouwens best zonde dat hij direct naar Danny is gestapt en niet netjes naar forum@fok.nl heeft gePMd, alwaar ik hem had kunnen antwoorden.
Slaat inderdaad helemaal nergens op... zomaar een niveau overslaan...
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:22:27 #111
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48688514
wtf is berkery nou weer
  Admin dinsdag 24 april 2007 @ 23:35:30 #112
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48688951
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:22 schreef Re het volgende:
wtf is berkery nou weer
Weet jij het weet ik het

dinsdag 24 april 2007 @ 23:39:00 #113
104871 remlof
Europees federalist
pi_48689083
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Weet jij het weet ik het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:42:20 #114
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48689198
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Weet jij het weet ik het
nee maar ik weet wel vaker iets niet.... kom al aardig in je leeftijdsbuurt hoor
  Admin dinsdag 24 april 2007 @ 23:43:34 #115
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48689245
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:39 schreef remlof het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja duh, ik heb de index snel bekeken, heb jij er ooit, OOIT van gehoord?!

Admin dinsdag 24 april 2007 @ 23:44:21 #116
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48689267
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:42 schreef Re het volgende:

[..]

nee maar ik weet wel vaker iets niet.... kom al aardig in je leeftijdsbuurt hoor
Waarom nou geen mods met gewone namen, Verbal, Doc, Buzzer, kijk dát zijn namen!

dinsdag 24 april 2007 @ 23:44:24 #117
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48689270
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

toch maar weer aan de sapjes voortaan?
  Admin dinsdag 24 april 2007 @ 23:45:00 #118
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48689291
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:44 schreef teamlead het volgende:

[..]

toch maar weer aan de sapjes voortaan?
Biecht op! Had jij er voorheen van gehoord?

dinsdag 24 april 2007 @ 23:46:23 #119
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48689337
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Biecht op! Had jij er voorheen van gehoord?
nee... maar dat heb ik wel vaker.. Jij hoort bij de club met de blauwe verf, dus jij zou het moeten weten
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:46:42 #120
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48689348
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom nou geen mods met gewone namen, Verbal, Doc, Buzzer, kijk dát zijn namen!
Ja dat heb je met 150.000 van die onzin baggergasten he
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:46:48 #121
104871 remlof
Europees federalist
pi_48689353
quote:

[..]

[/spoiler]

Nu wel
  Licht Ontvlambaar dinsdag 24 april 2007 @ 23:48:34 #122
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_48689415
quote:

[..]

Ja... maar goed, ik kom dan ook uit OUD
  Admin dinsdag 24 april 2007 @ 23:49:21 #123
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48689442
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:46 schreef teamlead het volgende:

[..]

nee... maar dat heb ik wel vaker.. Jij hoort bij de club met de blauwe verf, dus jij zou het moeten weten
Ik plak er gewoon een kleurtje op en gáán.

dinsdag 24 april 2007 @ 23:51:19 #124
46794 Berkery
Fat bastard
pi_48689497
Wat een kuttopic is dit eigenlijk.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  Admin dinsdag 24 april 2007 @ 23:53:55 #125
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48689563
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:51 schreef Berkery het volgende:
Jeetje, je bent al sinds 2003 user,
nou euh, welkom dan maar
Stel je eens voor zou ik zeggen

dinsdag 24 april 2007 @ 23:54:10 #126
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48689571
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:51 schreef Berkery het volgende:
whehehe
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:54:28 #127
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48689580
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik plak er gewoon een kleurtje op en gáán.
of een goeie zw/w conversie
  PR/Manusje van alles dinsdag 24 april 2007 @ 23:59:03 #128
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_48689715
Wie zeg je?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Admin woensdag 25 april 2007 @ 00:00:29 #129
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48689759
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:54 schreef Re het volgende:

[..]

of een goeie zw/w conversie
Owja, zeg, eind mei hč, wel alle rimpels netjes wegshoppen

woensdag 25 april 2007 @ 00:02:10 #130
104871 remlof
Europees federalist
pi_48689807
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Owja, zeg, eind mei hč, wel alle rimpels netjes wegshoppen
25 mei
pi_48689845
Ja, zullen we maar eens stoppen met baggeren in dit uiterst serieuze topic
  woensdag 25 april 2007 @ 00:05:08 #132
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48689891
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:03 schreef The_Terminator het volgende:
Ja, zullen we maar eens stoppen met baggeren in dit uiterst serieuze topic
baggeren? wie? waar?

gooi het anders gewoon op slot
pi_48689935
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:05 schreef teamlead het volgende:

[..]

baggeren? wie? waar?

gooi het anders gewoon op slot
Ja, yvonne en jij ja
pi_48689947
Owja, en slot. Gaat toch nergens meer over.
  Admin woensdag 25 april 2007 @ 00:08:17 #135
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48689980
Ik neem hem mee naar ONZ

Kunnen we daar verder

woensdag 25 april 2007 @ 00:08:28 #136
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48689988
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:06 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Ja, yvonne en jij ja
ik bagger heul niet

Yvonne wel
  Admin woensdag 25 april 2007 @ 00:09:11 #137
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48690009
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik bagger heul niet

Yvonne wel
Hier mag het vast wel

woensdag 25 april 2007 @ 00:09:12 #138
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48690011
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef yvonne het volgende:
Ik neem hem mee naar ONZ

Kunnen we daar verder
we kunnen ook gewoon door het slotje blijven posten
pi_48690014
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef yvonne het volgende:
Ik neem hem mee naar ONZ

Kunnen we daar verder
Ok
  Admin woensdag 25 april 2007 @ 00:09:33 #140
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48690020
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:09 schreef teamlead het volgende:

[..]

we kunnen ook gewoon door het slotje blijven posten
Da's zielig voor Re

woensdag 25 april 2007 @ 00:10:23 #141
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48690053
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:09 schreef yvonne het volgende:

[..]

Da's zielig voor Re
dan geef je Re toch ff rechten? You have the power
pi_48690089
Moderaties kut op Fok! ? Hoe kom je d'r bij.
  Admin woensdag 25 april 2007 @ 00:12:24 #143
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48690108
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:10 schreef teamlead het volgende:

[..]

dan geef je Re toch ff rechten? You have the power
Die kennen we tenminste

woensdag 25 april 2007 @ 00:13:31 #144
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48690139
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:12 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die kennen we tenminste
alsof je mij kende toen ik voor het eerst blauw werd....
  Admin woensdag 25 april 2007 @ 00:14:09 #145
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48690148
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:13 schreef teamlead het volgende:

[..]

Jawel, want ik volgde BB

woensdag 25 april 2007 @ 00:14:43 #146
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48690163
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jawel, want ik volgde BB
ah.. vandaar dat ik 2e keus was
pi_48690202
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:13 schreef teamlead het volgende:

[..]

DIG volgde ze zeker niet.
  Admin woensdag 25 april 2007 @ 00:17:28 #148
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48690243
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:16 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

DIG volgde ze zeker niet.
Wattes?

Moderator woensdag 25 april 2007 @ 00:18:18 #149
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48690275
Leuk topic
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_48690293
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wattes?
ah never mind
/16
  Admin woensdag 25 april 2007 @ 00:19:04 #151
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48690300

pi_48690325
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:18 schreef Renesite het volgende:
Leuk topic
Lig jij nu weer stiekem met je zaklamp onder de dekens te fokken!
  Admin woensdag 25 april 2007 @ 00:20:51 #153
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48690344

Moderator woensdag 25 april 2007 @ 00:21:56 #154
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48690369
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:20 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Lig jij nu weer stiekem met je zaklamp onder de dekens te fokken!
Ik moest lachen !
quote:
Schoppen!
  woensdag 25 april 2007 @ 00:22:05 #155
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48690375
pi_48690399
quote:
Je bent zelfs in 2007 nog langs gekomen!
  Admin woensdag 25 april 2007 @ 00:23:38 #157
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48690416
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:22 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Je bent zelfs in 2007 nog langs gekomen!
Ha!

Admin woensdag 25 april 2007 @ 00:24:42 #158
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48690438

Moderator woensdag 25 april 2007 @ 00:28:45 #159
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48690537
quote:
inlijsten!!! Die is leuk
  woensdag 25 april 2007 @ 00:30:12 #160
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48690577
een ietwat off topic: mag de mongool die het wilhelmus jumpstyled gewoon dood een ietwat arbeidsongeschikt?
  Admin woensdag 25 april 2007 @ 00:31:28 #161
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48690623
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:30 schreef teamlead het volgende:
een ietwat off topic: mag de mongool die het wilhelmus jumpstyled gewoon dood een ietwat arbeidsongeschikt?
Filmpje?

woensdag 25 april 2007 @ 00:32:57 #162
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48690668
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

Filmpje?
net op sbs een of andere ringtonereclame
  Milf woensdag 25 april 2007 @ 00:37:05 #163
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_48690775
Ah hier zitten jullie
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 25 april 2007 @ 00:37:40 #164
104871 remlof
Europees federalist
pi_48690789
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:37 schreef nikky het volgende:
Ah hier zitten jullie
Iedereen zit hier
  woensdag 25 april 2007 @ 00:37:44 #165
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48690792
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:37 schreef nikky het volgende:
Ah hier zitten jullie
hey schoonheid
[/inlikken]
  Milf woensdag 25 april 2007 @ 00:42:04 #166
16000 nikky
pi_48690883
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:37 schreef remlof het volgende:

[..]

Iedereen zit hier
Ik heb het idee dat dat mij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang gaat achtervolgen
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf woensdag 25 april 2007 @ 00:42:17 #167
16000 nikky
pi_48690888
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:37 schreef teamlead het volgende:

[..]

hey schoonheid
[/inlikken]
Je bent al blauw schat .
  woensdag 25 april 2007 @ 00:45:26 #168
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48690956
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:42 schreef nikky het volgende:

[..]

Je bent al blauw schat .
maar dan nog kan het nooit kwaad om bij de juiste personen een beejte te slijmen
  woensdag 25 april 2007 @ 00:50:02 #169
104871 remlof
Europees federalist
pi_48691059
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:42 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat dat mij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang gaat achtervolgen
Het komt door die compilatie waar ze het 10x in hebben gezet
  Milf woensdag 25 april 2007 @ 00:54:47 #170
16000 nikky
pi_48691146
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:45 schreef teamlead het volgende:

[..]

maar dan nog kan het nooit kwaad om bij de juiste personen een beejte te slijmen
Cute
  woensdag 25 april 2007 @ 00:55:28 #171
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48691159
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:54 schreef nikky het volgende:

[..]

Cute
my middle name
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 01:20:48 #172
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48691502
Kick.
  woensdag 25 april 2007 @ 07:45:52 #173
138448 PeZu
Suspended animation
pi_48693416
_! topic
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  woensdag 25 april 2007 @ 08:45:26 #174
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48694218
quote:
Op woensdag 25 april 2007 01:20 schreef Sebasser het volgende:
Kick.
dat waren wel heel erg veel kleurtjes enzo
pi_48694344
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:45 schreef Re het volgende:

[..]

dat waren wel heel erg veel kleurtjes enzo
De nachtploeg
pi_48695193
Goed topic
  woensdag 25 april 2007 @ 09:30:12 #177
131603 Afwazig
Serious business
pi_48695230
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:29 schreef ANWB het volgende:
Goed topic
  woensdag 25 april 2007 @ 09:45:17 #178
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48695687
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:50 schreef remlof het volgende:

[..]

Het komt door die compilatie waar ze het 10x in hebben gezet
Inderdaad. Het is een doodnormale opmerking maar door die complicatie is 'ie " ".
  FOK!fotograaf woensdag 25 april 2007 @ 10:15:33 #179
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_48696543
by the way, iemand nog wat gehoord over een gek die zijn luchtbuks op een pleintje heeft leeg geschoten of ligt de TS gewoon nog te pitten?
pi_48696751
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:15 schreef Ronhui het volgende:
by the way, iemand nog wat gehoord over een gek die zijn luchtbuks op een pleintje heeft leeg geschoten of ligt de TS gewoon nog te pitten?
Opgepakt, kat van de buren doodgeschoten.
  woensdag 25 april 2007 @ 12:23:00 #181
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_48700673
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:22 schreef ANWB het volgende:

[..]

Opgepakt, kat van de buren doodgeschoten.
dus binnenkort op de frontpage
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  Milf woensdag 25 april 2007 @ 12:24:33 #182
16000 nikky
pi_48700734
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:23 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

dus binnenkort op de frontpage
En als het is gefilmd op de Weblog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')