Ik moest aan hem denken:quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef yvonne het volgende:
Wtf is metall?
quote:
"Al 5 dagen nu dat er van die kolere auto's op afstandsbediening rondscheuren achter mijn woning (ja die domme dingen op benzine), ik ga denk ik een luchtbuks kopen en hun banden lekschieten.
Ergste is ook nog dat het geen kinderen zijn, maar van die tweedejeugd gevalletjes.
Uren lang aan een stuk door !!! om krankjorem van te worden, zeker nu met dat warme weer waar je de ramen open hebt staan.
Dus als er iemand een goede tweedehands luchtdruk heeft staan, verkoop hem me of minimaal leen hem me even"
quote:
Slaat inderdaad helemaal nergens op... zomaar een niveau overslaan...quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:02 schreef NJ het volgende:
Ik vind het trouwens best zonde dat hij direct naar Danny is gestapt en niet netjes naar forum@fok.nl heeft gePMd, alwaar ik hem had kunnen antwoorden.
Weet jij het weet ik hetquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee maar ik weet wel vaker iets niet.... kom al aardig in je leeftijdsbuurt hoorquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]Ja duh, ik heb de index snel bekeken, heb jij er ooit, OOIT van gehoord?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Waarom nou geen mods met gewone namen, Verbal, Doc, Buzzer, kijk dát zijn namen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:42 schreef Re het volgende:
[..]
nee maar ik weet wel vaker iets niet.... kom al aardig in je leeftijdsbuurt hoor
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja duh, ik heb de index snel bekeken, heb jij er ooit, OOIT van gehoord?!
Biecht op! Had jij er voorheen van gehoord?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
toch maar weer aan de sapjes voortaan?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Biecht op! Had jij er voorheen van gehoord?
Ja dat heb je met 150.000 van die onzin baggergasten hequote:Op dinsdag 24 april 2007 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom nou geen mods met gewone namen, Verbal, Doc, Buzzer, kijk dát zijn namen!
Nu welquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
![]()
[/spoiler]
Ja... maar goed, ik kom dan ook uit OUDquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik plak er gewoon een kleurtje op en gáán.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:46 schreef teamlead het volgende:
[..]nee... maar dat heb ik wel vaker.. Jij hoort bij de club met de blauwe verf, dus jij zou het moeten weten
Jeetje, je bent al sinds 2003 user,quote:
whehehequote:
of een goeie zw/w conversiequote:Op dinsdag 24 april 2007 23:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik plak er gewoon een kleurtje op en gáán.
Owja, zeg, eind mei hè, wel alle rimpels netjes wegshoppenquote:
25 meiquote:Op woensdag 25 april 2007 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Owja, zeg, eind mei hè, wel alle rimpels netjes wegshoppen
baggeren? wie? waar?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:03 schreef The_Terminator het volgende:
Ja, zullen we maar eens stoppen met baggeren in dit uiterst serieuze topic![]()
Ja, yvonne en jij jaquote:Op woensdag 25 april 2007 00:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
baggeren? wie? waar?
gooi het anders gewoon op slot
ik bagger heul nietquote:
Hier mag het vast welquote:
we kunnen ook gewoon door het slotje blijven postenquote:Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef yvonne het volgende:
Ik neem hem mee naar ONZ
Kunnen we daar verder
Okquote:Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef yvonne het volgende:
Ik neem hem mee naar ONZ
Kunnen we daar verder
Da's zielig voor Requote:Op woensdag 25 april 2007 00:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
we kunnen ook gewoon door het slotje blijven posten
dan geef je Re toch ff rechten? You have the powerquote:
Die kennen we tenminstequote:Op woensdag 25 april 2007 00:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan geef je Re toch ff rechten? You have the power
quote:
Jawel, want ik volgde BBquote:Op woensdag 25 april 2007 00:13 schreef teamlead het volgende:
[..]alsof je mij kende toen ik voor het eerst blauw werd....
ah.. vandaar dat ik 2e keus wasquote:
DIG volgde ze zeker niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
alsof je mij kende toen ik voor het eerst blauw werd....
Wattes?quote:
Ha!quote:
Lig jij nu weer stiekem met je zaklamp onder de dekens te fokken!quote:Op woensdag 25 april 2007 00:18 schreef Renesite het volgende:
Leuk topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |