AVG is een baggerproduct,quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:22 schreef Hepyro het volgende:
Mijn AVG (zie 'er is iets down' topic) update soms traag en soms helemaal niet.jij weet vast wel een oplossing zo te zien, dus suc6!
*done*quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:20 schreef Falco het volgende:
Lieve Yvonne,
Ik heb een virus op mijn kompjoeter. Hij doet heel raar en ook heel irritant!!! Wil jij het voor mij eraf halen? Bij voorbaat dank!
Groetjes van Falco.
Naam: Lucillequote:Op donderdag 24 maart 2005 13:23 schreef nossio het volgende:
Yvonne als ik het adminforum in wil krijg ik de melding u heeft geen rechten.
Kan je mij het nieuwe wachtwoord even mailen...en gebruikersnaam
O, gratis tip,quote:
¤ ¤ ¤¤ ¤ ¤ ¤ ¤¤ ÀÀÀ ¤¤¤ ÿ ÿ ÿÿ ÿ ÿ ÿ ÿÿ ÿÿÿ îîîîîîîîîîîîîîîîîˆwxˆîîîîîîîîîîîˆwwˆ¤´îîîîîîîîî興‡ˆˆîîîîîîîîquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:47 schreef NightH4wk het volgende:
Post eens de source van http://forum.fok.nl/fok/post_reply/681122.
Jij moet je bios instellen op 'PnP' (plug and play), Swetz verder vragen die zit bij sitecomquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:50 schreef Dirkh het volgende:
Ah, gelukkig een kenner aan boord.
Ik heb vorige week een nieuw WiFi kaart in mijn laptop gedrukt. Nu heb ik regelmatig een foutmelding: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Nu heb ik alle nieuwe drivers geinstalleerd en alle windows updates geinstalleerd.
Merk van de WiFi kaart en Accespoint is Sitecom, daar kan ik verder geen informatie vinden over dit probleem. Maar nu we jou hier hebben, neem ik aan dat jij me hier wel mee kan helpen.
Alvast bedankt.
Ja hallo, nu weet iedereen mij password.quote:
AVG kost niet voor niets ongeveer een kwart v an wat de produkten van de échte jongens kostenquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:48 schreef Hepyro het volgende:
[..]
AVG Rulezalleen doet ie soms niet wat ik wil
![]()
Ze lurkt veel in DIG, maar had wat angst om te posten. Volkomen onterecht zo te zien.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
yvonne is wel actief in de overige topics de laatste tijd. Heeft ze tijd teveel?
Ik bedoel keb haar nog nooit in DIG gezien.
ik heb hem al veranderd in een veilig wachtwoordquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:57 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja hallo, nu weet iedereen mij password.
Lees die 2 dingen nog eens:quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:48 schreef Hepyro het volgende:
[..]
AVG Rulezalleen doet ie soms niet wat ik wil
![]()
Bedankt voor die snelle actiequote:Op donderdag 24 maart 2005 13:59 schreef nossio het volgende:
[..]
ik heb hem al veranderd in een veilig wachtwoord
welkom1
Die raden ze nooit!!
* nossio denkt mee
Ik niet, hard zijn!quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:04 schreef Troel het volgende:
yvonne, mijn computer maakt al een tijdje een raar geluid en als ik er dan tegenaan trap is het over, weet jij wat ik eraan kan doen? Ik vind dat trappen zo zielig
Dan ga je er op zitten Troelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |