(Dit is een antwoord van een ook enigzins digibete vrouw, dus ik hoop dat het klopt)
quote:Wat voor tekenprogramma gebruik je? Kon je wel "Paste" kiezen in het programma nadat je op "Prt Sc" gedrukt had?
Op 20 november 2000 14:12 schreef yvonne het volgende:
Nix doettie
quote:Nee, als ik de antwoorden snap durf ik misschien wel meer te vragen
Op 20 november 2000 14:16 schreef Arcee het volgende:
Heb je die printscreen trouwens nodig voor vraag 2?
Eenmaal in 1 van deze programma's open je een nieuw bestand, waarbij waarschijnlijk automatisch de nummertjes 800 en 600 (of 1024 en 768) worden ingevuld voor je, dus verder hoef je niks te doen. Druk op OK en je krijgt een leeg nieuw documentje in het tekenprogramma. Druk dan op Control+V tegelijk (Paste/Plakken) en voila, je schermafdruk is present. Nou nog eventjes opslaan en dan ben je klaar (Meestal met Bestand -> Opslaan
maar dat spreekt voor zich). Opslaan als JPG of GIF bestandje.
In MS Paint trouwens hoef je helemaal niks nieuws te openen, start je het programma gewoon op en druk je op Control+V tegelijk. Dan kan je 'm ook opslaan, meestal als BMP (BitMap), maar als het kan, sla 'm dan op als JPG...
quote:Dat klopt, daar zie je nix van. Dat zie je pas als je je tekenprogramma opent en daar Paste (ctrl-V) doet.
Op 20 november 2000 14:16 schreef yvonne het volgende:
De knop printscreen doet nix.
En Yvonne, waarom heb je dit niet ff gevraagd toen Harrie er was of zo of Manlief?
quote:Omdat ik het zelf wil doen,en ik ben niet blond en ik stel een serieuze vraag.
Op 20 november 2000 15:38 schreef DIGGER het volgende:
Arcee: Even voor de duidelijkheid: Je hebt in Yvonne hier met een blonde vrouw te maken he, houdt daar rekening meeEn Yvonne, waarom heb je dit niet ff gevraagd toen Harrie er was of zo of Manlief?
quote:Ok , we zeggen niets meer
Op 20 november 2000 15:40 schreef yvonne het volgende:Omdat ik het zelf wil doen
quote:Ah ? Niet alleen aan een brillekke toe maar ook nog eens kleurenblind
,en ik ben niet blond
quote:Antwoord staat ergens ertussen
en ik stel een serieuze vraag.
Dus.
quote:"houdt"?
Op 20 november 2000 15:38 schreef DIGGER het volgende:
Arcee: Even voor de duidelijkheid: Je hebt in Yvonne hier met een blonde vrouw te maken he, houdt daar rekening mee
quote:Ja, DIGGER en beleefd...
Op 20 november 2000 17:14 schreef pauluz2 het volgende:
beleefdheidsvorm Arcee, daar hebben we het in een ander topic ook al eens over gehad.
Imperatief: enkelvoud 'houd', meervoud en u-vorm: 'houdt'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |