Iedereen heeft smoesjes: Druk, vergadering, studeren...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
oh ja...ben ik net terug...is iedereen weg....![]()
![]()
![]()
bij mijn weten niet...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of misschien zitten ze met Eer-ik in R&P
ws zou je daar een volgende reactie krijgen: "topic # 5461231231 hierover.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bij mijn weten niet...
Ik heb er (nog) geen topic geopend.
precies wat ik zeg...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en wat bedoel je hiermee....?????
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMFG.....OA..!!! wat een TT zeg......cooooool....
![]()
![]()
![]()
hoogst waarschijnlijk wel ja...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:48 schreef OA het volgende:
[..]
ws zou je daar een volgende reactie krijgen: "topic # 5461231231 hierover......."
![]()
quote:
mja...ok dan...maar dan wel heel erg algemeen bekeken he...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:59 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Dat vrouwen over het algemeen niet tot de beste spoorzoekers gerekend kunnen worden... en dan druk ik het nog netjes uit....![]()
![]()
Deze opmerking maakte ik eigenlijk, omdat de vrouwen ineens weg waren in dit nieuwe topic...![]()
uiteraard....quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...ok dan...maar dan wel heel erg algemeen bekeken he...![]()
![]()
jaaaaa.....de vrouwen houden de topic wel warm vandaag he...quote:Deze opmerking maakte ik eigenlijk, omdat de vrouwen ineens weg waren in dit nieuwe topic...
Ja, sorry, dat ben ik...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens..het ruikt hier lekkerrrrrrrrrrrrrr......![]()
![]()
![]()
![]()
Momentje!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
OA, heb je voor mij 3,7-Dihydro-1,3,7-trimethyl-1H-Purine-2,6-dione uitgetekend eventueel?
Als je daar niet snel mee ophoudquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens..het ruikt hier lekkerrrrrrrrrrrrrr......![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je daar niet snel mee ophouddan stap ik straks in mn auto en ....
of was ik dat al van plan?![]()
Topquote:
ik kan het altijd wel ff opwarmen.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Top![]()
![]()
![]()
Dat ik moeten kunnen halen
Is dat koffie of cafeïne?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk, puik
IS dat echt serieus koffie?
Cafeïnequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat koffie of cafeïne?![]()
Ga je hier trouwens je nieuwe UI van maken?quote:
Geen probleem!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:33 schreef Kuukske het volgende:
Loeiordinaire tvp.
Bravoquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:33 schreef Kuukske het volgende:
Loeiordinaire tvp.
Neen, ik hou het bij deze UI denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ga je hier trouwens je nieuwe UI van maken?![]()
Waarvoor wilde je het eigenlijk hebben?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Neen, ik hou het bij deze UI denk ik
Roterende cafeïne als UI!quote:
Ik bezit geen paintskills, dus daar waag ik me niet (meer) aan...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gewoon kijken
Ik had eigenlijk een of andere brakke paint verwacht
Zelf doen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Roterende cafeïne als UI!
hebbe hebbe hebbe
![]()
Kan iemand zoiets ff snel regelen of moet ik dat van het weekend zelf doen?![]()
moet je even wachten tot cross er is, die kon er wel wat mee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Roterende cafeïne als UI!
hebbe hebbe hebbe
![]()
Kan iemand zoiets ff snel regelen of moet ik dat van het weekend zelf doen?![]()
jammerquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bezit geen paintskills, dus daar waag ik me niet (meer) aan...
quote:
quote:
Dat moet dan maar een andere keerquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet je even wachten tot cross er is, die kon er wel wat mee.
Of in dat ene topic aanvragen, daar doen ze het ook graag voor je.
Je gaat daar toch niet zitten fokkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat moet dan maar een andere keer![]()
Of misschien krijg ik vanavond wel de kans![]()
Stijlloos...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je gaat daar toch niet zitten fokken
Eh..ja? .. eh... nee?quote:
Iddquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
Stijlloos...![]()
wordt ws toch niet toegestaan...![]()
NEE is NEE... daar hoor je niet eens aan fok! te denken jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eh..ja? .. eh... nee?![]()
als je ff zegt waar dat topic is, DIG? GS? ONZ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |