quote:*** U heeft nog 6 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
I'm on itquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:43 schreef OA het volgende:
Kan een modje bij wijze van woordgarpje even de 'op' uit de TT wijzigen in 'OP'...?![]()
me 2quote:
Ze vond het nodig om andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
me 2
Balen dat het niet doorgaat, hoe komt dat zo
Iedereen de weg kwijt ofzo?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:51 schreef eer-ik het volgende:
he, wat is dit nou voor onzin trouwens.
Net ging het nog knetterhard, en nu in eens kakt het hele topic in
vrouwen he...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:51 schreef eer-ik het volgende:
he, wat is dit nou voor onzin trouwens.
Net ging het nog knetterhard, en nu in eens kakt het hele topic in
Je kan maar iedereen vast voorwezen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
is dat nieuwe mode?
Om even te 'wat een TT' te vermelden?
uiteraard door TS zelf...
Ja tyfus, sinds het weekend doet ze raarquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen de weg kwijt ofzo?
enne vrouwenis haar interesse in jou soms (nog) niet optimaal? Beetje jammer dat het niet door gaat zo
Daarom moet je als lapo ook altijd even het nieuwe topic vermelden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:53 schreef OA het volgende:
[..]
vrouwen he...
die kunnen de weg niet vinden (naar het nieuwe #)...![]()
![]()
Ongelofeloos... Zet ze je zomaar aan de kantquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja tyfus, sinds het weekend doet ze raar
Ik snap er geen kloot van, ze negeert me nu zo'n beetje.
Waar heb ik dat nou weer aan te danken.
1 smsje om te zeggen dat ze niet kwam, kon er nog maar net vanaf...
verder antwoord op mijn vragen heb ik nog niet gekregen, ik moet d'r sowieso maar eens even face to face om opheldering vragen, want waar gaat dit in godsnaam over
Ik weet het niet...
Vrouwen kunnen erg vaag zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
verder antwoord op mijn vragen heb ik nog niet gekregen, ik moet d'r sowieso maar eens even face to face om opheldering vragen, want waar gaat dit in godsnaam over
Ik weet het niet...
Die zitten GC maar te F5-en, en dat is traaaaaaagquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daarom moet je als lapo ook altijd even het nieuwe topic vermelden.
En sommigen zijn ook nog steeds niet bekend met het 'Nieuwe Topics' linkje bovenaan...
Zeg dat welquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen erg vaag zijn.![]()
Ja, ik snap het dus ook niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ongelofeloos... Zet ze je zomaar aan de kantHeb je iets verkeerd gedaan of gezegd ofzo? Te hard van stapel gelopen misschien? Of is ze een ander tegen het lijf gelopen? Vrouwen
.. je kan niet met en niet zonder ze
![]()
Vrouwen zijn echt heel erg gecompliceerde wezens...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
Ik was er ook tevergeefs naar op zoek in de OP...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:00 schreef buzzer het volgende:
Is de koffie eed gesneuveld ?
die staat er al een topic of 20 niet meer in denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:00 schreef buzzer het volgende:
Is de koffie eed gesneuveld ?
Dat ze gecompliceerd waren was ik idd al achterquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:00 schreef OA het volgende:
[..]
Vrouwen zijn echt heel erg gecompliceerde wezens...
Ik ken m'n vriendin nu 6,5 jaar en soms snap ik er nog niets van...![]()
Al die stemmingswisselingen, ook als ze niet ongesteld zijn...![]()
Face to face vragen is ook niet altijd ideaal... Of ze gaat er enorm omheen draaien of ze zegt meteen dat ze het niet ziet zitten en dat jullie even 'afstand' moeten nemen...![]()
goedzo jongenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:04 schreef vdvorst het volgende:
* vdvorst weet wel waar het "nieuwe topics" knopje zit
Uhuh.. Ik kan het me helemaal voorstellen... ik hoop voor je dat ze niet zo dat als in het scenario dat OA schetst... Daar wordt je niet vrolijk van. Hopelijk zie je dr snel weerquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik snap het dus ook niet.
Een ding weet ik wel, en dat is dat ik me nu knetterkut voel, en maar 1 ding wil, en dat is d'r zien en om opheldering vragen.
Wat je natuurlijk ook kunt doen is haar gewoon onaangekondigd opzoeken!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat ze gecompliceerd waren was ik idd al achter
Face to face vragen is idd niet altijd ideaal, maar je kunt vaak wel veel aan ze zien. Wat je niet ziet als je belt of smst ofzo...
Een jongen nam een keer zn vriendinnetje mee naar hotel voor een romantisch weekend (ze woonden allebei nog thuis). En dat viel ergens een beetje tegen, z'n vriendinnetje leek niet helemaal lekker in dr vel te zitten, maar ze zei dat alles goed was. Later hoorde ik van mn zus dat het meisje moest poepen, maar ze durfde niet omdat ze bang was dat dr vriend iets zou ruiken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:00 schreef OA het volgende:
[..]
Vrouwen zijn echt heel erg gecompliceerde wezens...
Ik ken m'n vriendin nu 6,5 jaar en soms snap ik er nog niets van...![]()
Al die stemmingswisselingen, ook als ze niet ongesteld zijn...![]()
Face to face vragen is ook niet altijd ideaal... Of ze gaat er enorm omheen draaien of ze zegt meteen dat ze het niet ziet zitten en dat jullie even 'afstand' moeten nemen...![]()
Dat hoop ik ook niet voor hem, maar je moet wel realistisch zijn en alle opties openhouden... hoe kut dat ook is...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Uhuh.. Ik kan het me helemaal voorstellen... ik hoop voor je dat ze niet zo dat als in het scenario dat OA schetst... Daar wordt je niet vrolijk van. Hopelijk zie je dr snel weer
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een jongen nam een keer zn vriendinnetje mee naar hotel voor een romantisch weekend (ze woonden allebei nog thuis). En dat viel ergens een beetje tegen, z'n vriendinnetje leek niet helemaal lekker in dr vel te zitten, maar ze zei dat alles goed was. Later hoorde ik van mn zus dat het meisje moest poepen, maar ze durfde niet omdat ze bang was dat dr vriend iets zou ruiken.![]()
Hele weekend verpest en die jongen zwaar onzeker vanwege helemaal niks!![]()
Dat kan niemand ontkennen...quote:Gelukkig heb ik op het moment een duidelijke vriendin
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een jongen nam een keer zn vriendinnetje mee naar hotel voor een romantisch weekend (ze woonden allebei nog thuis). En dat viel ergens een beetje tegen, z'n vriendinnetje leek niet helemaal lekker in dr vel te zitten, maar ze zei dat alles goed was. Later hoorde ik van mn zus dat het meisje moest poepen, maar ze durfde niet omdat ze bang was dat dr vriend iets zou ruiken.![]()
Hele weekend verpest en die jongen zwaar onzeker vanwege helemaal niks!![]()
Gelukkig heb ik op het moment een duidelijke vriendin
Ja, klap in 't gezicht of niet, wel duidelijkheid.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:07 schreef OA het volgende:
[..]
Wat je natuurlijk ook kunt doen is haar gewoon onaangekondigd opzoeken!
Als ze je echt leuk vindt, zal ze er echt wel blij verrast op reageren.![]()
Helaas geldt het tegenovergestelde ook...En dat zou voor jezelf wel een klap in het gezicht zijn op die manier...
![]()
Ik zou iig even bellen straks!
R&P zelfsquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:08 schreef OA het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet voor hem, maar je moet wel realistisch zijn en alle opties openhouden... hoe kut dat ook is...![]()
Laten we er idd het beste van hopen!![]()
schopje R&P?
Daar open je maar een eigen topicquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
R&P zelfs
Misschien is het daar wel ietwat op z'n plek ja...
Haha, ik geef je groot gelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar open je maar een eigen topic
Ik wil wel kunnen blijven koffiën.... vrouwke of geen vrouwke
Toen ik mijn vriendin net een maandje kende (en het zat goed) ging ik zelfs niet onaangekondigd langs... ook om wat voor reden dan ook...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, klap in 't gezicht of niet, wel duidelijkheid.
Ik dacht er laatst ook al eventjes onaangekondigd een bakkie te gaan doen, maar dat heb ik om wat voor reden dan ook, niet gedaan
Vandaag zit dat er niet in, want als zij in den haag zit, is ze er voorlopig niet vandaan ook.
Dwz, dat ze morgenmiddag waarschijnlijk pas weer thuis is...
Hoe dan ook, ik wil gewoon weten hoe de vork in de steel zit, hier kan ik ook niks mee..
Dit topic is toch juist bedoeld om over van alles en nog wat te praten... dat doe je tenslotte bij het koffiën thuis, op de zaak, etc, toch ook??quote:
Wheheh... ik heb altijd gelijkquote:
Precies.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Toen ik mijn vriendin net een maandje kende (en het zat goed) ging ik zelfs niet onaangekondigd langs... ook om wat voor reden dan ook...![]()
Met deze situatie schiet je echt niets op idd....![]()
Je haalt je maar dingen in je hoofd, zit met een knoop in je maag, etc, etc....![]()
En o wee als jij hetzelfde zou doen...![]()
Daar is ook wel weer wat voor te zeggen jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dit topic is toch juist bedoeld om over van alles en nog wat te praten... dat doe je tenslotte bij het koffiën thuis, op de zaak, etc, toch ook??![]()
Latur.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh... ik heb altijd gelijk
Maare ik ga weer college volgen, de laatste twee uurtjes voor vandaag
tot later wellicht
Goed bezig JJquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
zooo...boodschappen gedaan...afwas gedaan en het eten staat te pruttelen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
zooo...boodschappen gedaan...afwas gedaan en het eten staat te pruttelen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en wat bedoel je hiermee....quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:53 schreef OA het volgende:
[..]
vrouwen he...
die kunnen de weg niet vinden (naar het nieuwe #)...![]()
![]()
Iedereen heeft smoesjes: Druk, vergadering, studeren...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
oh ja...ben ik net terug...is iedereen weg....![]()
![]()
![]()
bij mijn weten niet...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of misschien zitten ze met Eer-ik in R&P
ws zou je daar een volgende reactie krijgen: "topic # 5461231231 hierover.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bij mijn weten niet...
Ik heb er (nog) geen topic geopend.
precies wat ik zeg...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en wat bedoel je hiermee....?????
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMFG.....OA..!!! wat een TT zeg......cooooool....
![]()
![]()
![]()
hoogst waarschijnlijk wel ja...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:48 schreef OA het volgende:
[..]
ws zou je daar een volgende reactie krijgen: "topic # 5461231231 hierover......."
![]()
quote:
mja...ok dan...maar dan wel heel erg algemeen bekeken he...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:59 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Dat vrouwen over het algemeen niet tot de beste spoorzoekers gerekend kunnen worden... en dan druk ik het nog netjes uit....![]()
![]()
Deze opmerking maakte ik eigenlijk, omdat de vrouwen ineens weg waren in dit nieuwe topic...![]()
uiteraard....quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...ok dan...maar dan wel heel erg algemeen bekeken he...![]()
![]()
jaaaaa.....de vrouwen houden de topic wel warm vandaag he...quote:Deze opmerking maakte ik eigenlijk, omdat de vrouwen ineens weg waren in dit nieuwe topic...
Ja, sorry, dat ben ik...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens..het ruikt hier lekkerrrrrrrrrrrrrr......![]()
![]()
![]()
![]()
Momentje!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
OA, heb je voor mij 3,7-Dihydro-1,3,7-trimethyl-1H-Purine-2,6-dione uitgetekend eventueel?
Als je daar niet snel mee ophoudquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens..het ruikt hier lekkerrrrrrrrrrrrrr......![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je daar niet snel mee ophouddan stap ik straks in mn auto en ....
of was ik dat al van plan?![]()
Topquote:
ik kan het altijd wel ff opwarmen.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Top![]()
![]()
![]()
Dat ik moeten kunnen halen
Is dat koffie of cafeïne?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk, puik
IS dat echt serieus koffie?
Cafeïnequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat koffie of cafeïne?![]()
Ga je hier trouwens je nieuwe UI van maken?quote:
Geen probleem!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:33 schreef Kuukske het volgende:
Loeiordinaire tvp.
Bravoquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:33 schreef Kuukske het volgende:
Loeiordinaire tvp.
Neen, ik hou het bij deze UI denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ga je hier trouwens je nieuwe UI van maken?![]()
Waarvoor wilde je het eigenlijk hebben?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Neen, ik hou het bij deze UI denk ik
Roterende cafeïne als UI!quote:
Ik bezit geen paintskills, dus daar waag ik me niet (meer) aan...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gewoon kijken
Ik had eigenlijk een of andere brakke paint verwacht
Zelf doen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Roterende cafeïne als UI!
hebbe hebbe hebbe
![]()
Kan iemand zoiets ff snel regelen of moet ik dat van het weekend zelf doen?![]()
moet je even wachten tot cross er is, die kon er wel wat mee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Roterende cafeïne als UI!
hebbe hebbe hebbe
![]()
Kan iemand zoiets ff snel regelen of moet ik dat van het weekend zelf doen?![]()
jammerquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bezit geen paintskills, dus daar waag ik me niet (meer) aan...
quote:
quote:
Dat moet dan maar een andere keerquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet je even wachten tot cross er is, die kon er wel wat mee.
Of in dat ene topic aanvragen, daar doen ze het ook graag voor je.
Je gaat daar toch niet zitten fokkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat moet dan maar een andere keer![]()
Of misschien krijg ik vanavond wel de kans![]()
Stijlloos...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je gaat daar toch niet zitten fokken
Eh..ja? .. eh... nee?quote:
Iddquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
Stijlloos...![]()
wordt ws toch niet toegestaan...![]()
NEE is NEE... daar hoor je niet eens aan fok! te denken jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eh..ja? .. eh... nee?![]()
als je ff zegt waar dat topic is, DIG? GS? ONZ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |