jij bent nog te stom om voor de duvel te dansenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:52 schreef Sala-adin het volgende:
Als yvonne mij een IP ban zou geven dan zou heel fok gaan relle
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:52 schreef Sala-adin het volgende:
Als yvonne een IP ban zou krijgen dan zou heel fok gaan relle
waarom zou je eigenlijk voor de duvel moeten dansen? mag je dan naar de hemel als je je pasjes goed kan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:01 schreef tlepel het volgende:
[..]
jij bent nog te stom om voor de duvel te dansen
sala is een geestige knul. daar moet je repsect voor hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Yvonne, Sala zegt tegen me dat ie Ip-ban heeft gekregen,klopt dat?
* imported_sphinx op rellen wacht.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Yvonne, Sala zegt tegen me dat ie Ip-ban heeft gekregen,klopt dat?
Mijn plaatje, wat doe je?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat ze jou bedoelde, boeie
[afbeelding]
http://www.dbnl.org/tekst/stoe002nede01/stoe002nede01_0446.htmquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom zou je eigenlijk voor de duvel moeten dansen? mag je dan naar de hemel als je je pasjes goed kan?
volgens mij is het oorspronkelijk meer bedoeld als: je bent zo dom om voor de duvel te dansen.
maar dat is mijn bescheiden mening.
Ik heb hier nog wel een hele matige voor je: FOK! en moderatiesquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
* imported_sphinx op rellen wacht.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef Zrtlrnc het volgende:
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssosssssssssssssssssssssss
zoek de fout
we missen je in dit topic.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:50 schreef solidsniper het volgende:
yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne, yvonne,
nee he?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:56 schreef yvonne het volgende:
Dit wordt óók al niks
ga eens zuipen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:56 schreef yvonne het volgende:
Dit wordt óók al niks
Ja, 5 mei, Turkijequote:
Mooie tijden waren dat....quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:17 schreef enter het volgende:
in 2003 was het elke dag rellen.
het was gister anders wel kinderdag!quote:
Da's op 28 december toch "Dag der Onnozele Kinderen"quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het was gister anders wel kinderdag!
Okequote:Op dinsdag 24 april 2007 23:21 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
bek dicht klote sukkels
neen, het was gister kinderdag. zeg maar een turkse equivalent van sinter klaas.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's op 28 december toch "Dag der Onnozele Kinderen"
Ik moet je nageven, Yvonne, je weet de meest rottige users uit de krochten van Fok aan te trekken in een enkel topic.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:32 schreef yvonne het volgende:
-knip-
Uiteraardquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:44 schreef purplerose het volgende:
Yvon! Mag ik op de volgende baggermeet nieuwe pic van je tiet maken![]()
Soort Land van Ooit ideequote:Op dinsdag 24 april 2007 23:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neen, het was gister kinderdag. zeg maar een turkse equivalent van sinter klaas.
mogen ze een dag bepalen wat er gebeurd. zouden ze 364 dagen van moeten maken. en 1 dag volwassendag.
Het is een gave stettikquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:46 schreef static het volgende:
[..]
Ik moet je nageven, Yvonne, je weet de meest rottige users uit de krochten van Fok aan te trekken in een enkel topic.
Totdat jij hier postte was me dat niet opgevallenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:46 schreef static het volgende:
[..]
Ik moet je nageven, Yvonne, je weet de meest rottige users uit de krochten van Fok aan te trekken in een enkel topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |