Goed vandaag de tijd om te posten op FOK, best aardig om eens wat te disccusieren met de medemens.
Dus ik denk ik spuug me galletje eens leeg in ONZ (onzin voor het leven) sub forum hier, ivm met een paar maloten die met een op afstand bedienbaar gemotoriseerde auto aan spelen zijn en veel herrie maakt, ik vertel dat en vraag voor een luchtbuks om de banden leeg te schieten (onzin dus, wie dat daar niet kan uit opmaken en echt denkt dat iemand met een luchtbuks op andermans spullen gaat schieten, is ver weg van de wereld).
Ik dat dus gepost, en voordat ik het lezen kon in het betreffende forum, was deze al op slot gedaan, aangezien een van de moderators het niet gepast vond in het ONZ forum, en meteen op slot, niet eens de moeite doen als moderator om een passende subfora te vinden en het te verplaatsen.
Mijn post:
Al 5 dagen nu dat er van die kolere auto's op afstandsbediening rondscheuren achter mijn woning (ja die domme dingen op benzine), ik ga denk ik een luchtbuks kopen en hun banden lekschieten.
Ergste is ook nog dat het geen kinderen zijn, maar van die tweedejeugd gevalletjes.
Uren lang aan een stuk door !!! om krankjorem van te worden, zeker nu met dat warme weer waar je de ramen open hebt staan.
Dus als er iemand een goede tweedehands luchtdruk heeft staan, verkoop hem me of minimaal leen hem me even Deze post werd dus direct gesloten.
Hierdoor raakte ik een beetje teleurgesteld in de manier waarop gemodereert werd !!
Dus ik mail de betreffende moderator.
Mijn PM:
Waar slaat dit nu op, om een topic van me te sluiten zonder een reden, zonnesteekje ofzo?????
Je laat wel onzin erop staan over afgehakte geslachtsdelen in de mond etc etc.
Dit vind ik ronduit vervelend, wat is de waarde van fok als je geen eens fatsoendelijk kan posten, tenslotte post ik in onzin voor het leven.
Ik vind dat je triest modereert ......
ik hoop dan ook dat je hier eens over nadenkt !!!!!!!!!!Mischien dat ik te veel emotie erin heb gestopt door te vragen of ie een zonnesteek had gehad, maar goed verders niet echt een beledigende vraag naar mijn mening.
En ja ik zeg dus dat ik vind dat ie slecht modereert (mijn mening).
Als antwoord van de betreffende mod ontvang ik dan dit:
Je opent een topic met een klacht, geen ONZ topic dus. Vervolgens vraag je om een luchtbuks, ook geen ONZ topic waard. Slotje dus.
Daarnaast spreek je me hier op een onnodig hoge toon aan, de tiefus voor je dus.
Toedels. Goed ik dus niet echt tevreden over het feit dat ik geen sluitend antwoord krijg maar wel een enge ziekte krijg toegewenst !!!
Nogmaals als het niet duidelijk is dat ik onzin vertelde door te zeggen dat ik de banden wilde leegschieten, vraag ik me wel af waarom deze mod nu net op dat subforum zit !!
Dus ik neem contact op met de fokguru Danny,
Mijn PM aan Danny:
Danny ik wordt een beetje misselijk van de diversen manieren van modereren hier, het schijnt zo te zijn dat de mods hier gewoon doen wat hun uitkomt, en zich geheel niet houden aan de regels die gemaakt zijn.
ik post in onzin voor het leven het volgende
Al 5 dagen nu dat er van die kolere auto's op afstandsbediening rondscheuren achter mijn woning (ja die domme dingen op benzine), ik ga denk ik een luchtbuks kopen en hun banden lekschieten.
Ergste is ook nog dat het geen kinderen zijn, maar van die tweedejeugd gevalletjes.
Uren lang aan een stuk door !!! om krankjorem van te worden, zeker nu met dat warme weer waar je de ramen open hebt staan.
Dus als er iemand een goede tweedehands luchtdruk heeft staan, verkoop hem me of minimaal leen hem me even
En dat word dan zonder reden gewoon gesloten.
Wat is dan nog het nut dat ik probeer mee te doen aan FOK! ????
tenslotte kan ik niks fout zien in mijn post, terwijl er wel posts staan van bijvoorbeeld
Leuter in je mond
Jodekoeken
En zo kan ik nog meer topics vinden die wel in strijd zijn met regels, maar niet gesloten worden, beetje scheef vind ik dit.
met vriendelijke groet Het antwoord:
niet netjes van de mod in kwestie, maar om meteen met zonnesteekjes e.d. te strooien verdient van jouw kant ook niet direct te schoonheidsprijs. probeer volgende keer modjes (zijn ook maar mensen) op een normale manier aan te spreken. Als je dan nog wordt afgebekt heb je wmb meer recht tot klagen.Ik dus weer terug mailen:
ik had me ook gemeld bij de moderator ivm het sluiten, nu schijnt het zelfs zo te zijn dat ik de tiefus moet krijgen, leuk forum hier !!!!!!
zie het bericht :
Je opent een topic met een klacht, geen ONZ topic dus. Vervolgens vraag je om een luchtbuks, ook geen ONZ topic waard. Slotje dus.
Daarnaast spreek je me hier op een onnodig hoge toon aan, de tiefus voor je dus.
Toedels.
Op 24 april 2007 13:43 schreef MeTaLL het volgende:
Waar slaat dit nu op, om een topic van me te sluiten zonder een reden, zonnesteekje ofzo?????
Je laat wel onzin erop staan over afgehakte geslachtsdelen in de mond etc etc.
Dit vind ik ronduit vervelend, wat is de waarde van fok als je geen eens fatsoendelijk kan posten, tenslotte post ik in onzin voor het leven.
Ik vind dat je triest modereert ......
ik hoop dan ook dat je hier eens over nadenkt !!!!!!!!!!
Goed ik vraag of ie een zonnesteekje heeft, en zeg dat ik vind dat ie niet goed modereert, maar om me dan de tiefus te wensen, nou ja sorry hoor..
Dit moet niet te vaak gebeuren !!!en tevens had ik de volgende post ook gestuurd naar Danny:
niet netjes van de mod in kwestie, maar om meteen met zonnesteekjes e.d. te strooien verdient van jouw kant ook niet direct te schoonheidsprijs. probeer volgende keer modjes (zijn ook maar mensen) op een normale manier aan te spreken. Als je dan nog wordt afgebekt heb je wmb meer recht tot klagen.
Op 24 April 2007 13:54 schreef MeTaLL het volgende:
[..]
Triest dat iemand met de funktie van moderator zo overgevoelig is, als ie later zijn klanten ook zo aan gaat (tenslotte ben ik min of meer een klant) dan zal ie niet veel winst met zijn bedrijf maken.
Tenslotte is het geeneens zo zware belediging om te vragen of ie een zonnesteek heeft gehad (en ook mijn enigste "negatieve" opmerking), en om dat dan te beantwoorden met krijg de tiefus vind ik niet echt professioneel, maar goed ik weet met wat voor soort mensen ik in ONZ te maken heb, dat ze maar lekker afgehakte piemels bespreken, zal wel meer in hun straatje passen.
Mij zie je daar in ieder geval niet meer terug.
Jammer Danny, ik had op zijn minst gehoopt dat jij wel zou inzien dat het niet goed is voor je forum als er op deze manier word gecommuniceerd door mods met je users (klanten).
Vriendelijke groeten, Het antwoord:
Dat je 'klant' bent wil niet zeggen dat je het personeel maar gewoon kan uitschelden of er neerbuigend tegen kan doen en dan verwachten dat we je billen kussen.
Respect werkt twee kanten op.Dus ik weer reageren, want ik krijg het gevoel dat er geen eens geluisterd word, laat staan dat iemand zich de moeite neemt om er naar te kijken.
Mijn mail:
Dat je 'klant' bent wil niet zeggen dat je het personeel maar gewoon kan uitschelden of er neerbuigend tegen kan doen en dan verwachten dat we je billen kussen.
Respect werkt twee kanten op.
Op 24 april 2007 14:23 schreef MeTaLL het volgende:
[..]
Nee maar ik mag me wel melden als user als ik het er niet mee eens ben.
En als je even de moeite neemt om het bericht te lezen wat ik geschreven had, zal je zien dat ik hem niets wens, alleen ik geef mijn mening over het feit hoe er word gemodereert, als een mening dan ook al zo word afgehandeld, met woorden van krijg maar de tiefus, nee sry hoor.
Maar goed ik merk dat je geen behoefte voelt om dit eens goed te bekijken en je liever wenst om een hand boven het hoofd te houden van je eigen mods.
Gegarandeerd als ik dit zo had geschreven naar een van jullie had ik -2 doodsverwensing ofzo gekregen, hypocriet dan om gebruikers wel op de vingers te tikken, maar je eigen moderators niet !!!!
En mijn billen kussen, kom op man en nog een mail die ik als aanvulling had gestuurd op de vorige reactie van me:
Verders wat ik vergeten ben te zeggen is, dat als een topic niet thuishoort in een bepaald onderdeel van het forum, waarom deze dan zonder reden sluiten, alle andere moderators hadden zich de moeite genomen om het te verplaatsen naar een gedeelte waarin deze post wel gepast was.
Tenslotte is er met mijn topic niks aan de hand (niet in strijd met de door jullie gestelde regels)Geen antwoord meer dus.
Leuk zo een hypocriet forum waarin de moderators maar doen wat ze willen, en daarbij nog ondersteunt worden ook.
Naja ik denk dat ik maar eens wat minder tijd in FOK ga stoppen als het op deze manier moet ...
Ach en dit topic zal ze ook wel niet aanstaan, dus lang zal het wel niet leven hier .