abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48669931
Goed vandaag de tijd om te posten op FOK, best aardig om eens wat te disccusieren met de medemens.

Dus ik denk ik spuug me galletje eens leeg in ONZ (onzin voor het leven) sub forum hier, ivm met een paar maloten die met een op afstand bedienbaar gemotoriseerde auto aan spelen zijn en veel herrie maakt, ik vertel dat en vraag voor een luchtbuks om de banden leeg te schieten (onzin dus, wie dat daar niet kan uit opmaken en echt denkt dat iemand met een luchtbuks op andermans spullen gaat schieten, is ver weg van de wereld).
Ik dat dus gepost, en voordat ik het lezen kon in het betreffende forum, was deze al op slot gedaan, aangezien een van de moderators het niet gepast vond in het ONZ forum, en meteen op slot, niet eens de moeite doen als moderator om een passende subfora te vinden en het te verplaatsen.

Mijn post:

Al 5 dagen nu dat er van die kolere auto's op afstandsbediening rondscheuren achter mijn woning (ja die domme dingen op benzine), ik ga denk ik een luchtbuks kopen en hun banden lekschieten.

Ergste is ook nog dat het geen kinderen zijn, maar van die tweedejeugd gevalletjes.

Uren lang aan een stuk door !!! om krankjorem van te worden, zeker nu met dat warme weer waar je de ramen open hebt staan.

Dus als er iemand een goede tweedehands luchtdruk heeft staan, verkoop hem me of minimaal leen hem me even

Deze post werd dus direct gesloten.
Hierdoor raakte ik een beetje teleurgesteld in de manier waarop gemodereert werd !!
Dus ik mail de betreffende moderator.

Mijn PM:

Waar slaat dit nu op, om een topic van me te sluiten zonder een reden, zonnesteekje ofzo?????

Je laat wel onzin erop staan over afgehakte geslachtsdelen in de mond etc etc.

Dit vind ik ronduit vervelend, wat is de waarde van fok als je geen eens fatsoendelijk kan posten, tenslotte post ik in onzin voor het leven.

Ik vind dat je triest modereert ......

ik hoop dan ook dat je hier eens over nadenkt !!!!!!!!!!

Mischien dat ik te veel emotie erin heb gestopt door te vragen of ie een zonnesteek had gehad, maar goed verders niet echt een beledigende vraag naar mijn mening.
En ja ik zeg dus dat ik vind dat ie slecht modereert (mijn mening).

Als antwoord van de betreffende mod ontvang ik dan dit:

Je opent een topic met een klacht, geen ONZ topic dus. Vervolgens vraag je om een luchtbuks, ook geen ONZ topic waard. Slotje dus.

Daarnaast spreek je me hier op een onnodig hoge toon aan, de tiefus voor je dus.

Toedels.

Goed ik dus niet echt tevreden over het feit dat ik geen sluitend antwoord krijg maar wel een enge ziekte krijg toegewenst !!!
Nogmaals als het niet duidelijk is dat ik onzin vertelde door te zeggen dat ik de banden wilde leegschieten, vraag ik me wel af waarom deze mod nu net op dat subforum zit !!

Dus ik neem contact op met de fokguru Danny,

Mijn PM aan Danny:

Danny ik wordt een beetje misselijk van de diversen manieren van modereren hier, het schijnt zo te zijn dat de mods hier gewoon doen wat hun uitkomt, en zich geheel niet houden aan de regels die gemaakt zijn.

ik post in onzin voor het leven het volgende

Al 5 dagen nu dat er van die kolere auto's op afstandsbediening rondscheuren achter mijn woning (ja die domme dingen op benzine), ik ga denk ik een luchtbuks kopen en hun banden lekschieten.

Ergste is ook nog dat het geen kinderen zijn, maar van die tweedejeugd gevalletjes.

Uren lang aan een stuk door !!! om krankjorem van te worden, zeker nu met dat warme weer waar je de ramen open hebt staan.

Dus als er iemand een goede tweedehands luchtdruk heeft staan, verkoop hem me of minimaal leen hem me even

En dat word dan zonder reden gewoon gesloten.

Wat is dan nog het nut dat ik probeer mee te doen aan FOK! ????
tenslotte kan ik niks fout zien in mijn post, terwijl er wel posts staan van bijvoorbeeld

Leuter in je mond
Jodekoeken

En zo kan ik nog meer topics vinden die wel in strijd zijn met regels, maar niet gesloten worden, beetje scheef vind ik dit.

met vriendelijke groet

Het antwoord:

niet netjes van de mod in kwestie, maar om meteen met zonnesteekjes e.d. te strooien verdient van jouw kant ook niet direct te schoonheidsprijs. probeer volgende keer modjes (zijn ook maar mensen) op een normale manier aan te spreken. Als je dan nog wordt afgebekt heb je wmb meer recht tot klagen.

Ik dus weer terug mailen:

ik had me ook gemeld bij de moderator ivm het sluiten, nu schijnt het zelfs zo te zijn dat ik de tiefus moet krijgen, leuk forum hier !!!!!!

zie het bericht :

Je opent een topic met een klacht, geen ONZ topic dus. Vervolgens vraag je om een luchtbuks, ook geen ONZ topic waard. Slotje dus.

Daarnaast spreek je me hier op een onnodig hoge toon aan, de tiefus voor je dus.

Toedels.

Op 24 april 2007 13:43 schreef MeTaLL het volgende:
Waar slaat dit nu op, om een topic van me te sluiten zonder een reden, zonnesteekje ofzo?????

Je laat wel onzin erop staan over afgehakte geslachtsdelen in de mond etc etc.

Dit vind ik ronduit vervelend, wat is de waarde van fok als je geen eens fatsoendelijk kan posten, tenslotte post ik in onzin voor het leven.

Ik vind dat je triest modereert ......

ik hoop dan ook dat je hier eens over nadenkt !!!!!!!!!!
Goed ik vraag of ie een zonnesteekje heeft, en zeg dat ik vind dat ie niet goed modereert, maar om me dan de tiefus te wensen, nou ja sorry hoor..

Dit moet niet te vaak gebeuren !!!

en tevens had ik de volgende post ook gestuurd naar Danny:

niet netjes van de mod in kwestie, maar om meteen met zonnesteekjes e.d. te strooien verdient van jouw kant ook niet direct te schoonheidsprijs. probeer volgende keer modjes (zijn ook maar mensen) op een normale manier aan te spreken. Als je dan nog wordt afgebekt heb je wmb meer recht tot klagen.

Op 24 April 2007 13:54 schreef MeTaLL het volgende:
[..]

Triest dat iemand met de funktie van moderator zo overgevoelig is, als ie later zijn klanten ook zo aan gaat (tenslotte ben ik min of meer een klant) dan zal ie niet veel winst met zijn bedrijf maken.

Tenslotte is het geeneens zo zware belediging om te vragen of ie een zonnesteek heeft gehad (en ook mijn enigste "negatieve" opmerking), en om dat dan te beantwoorden met krijg de tiefus vind ik niet echt professioneel, maar goed ik weet met wat voor soort mensen ik in ONZ te maken heb, dat ze maar lekker afgehakte piemels bespreken, zal wel meer in hun straatje passen.

Mij zie je daar in ieder geval niet meer terug.

Jammer Danny, ik had op zijn minst gehoopt dat jij wel zou inzien dat het niet goed is voor je forum als er op deze manier word gecommuniceerd door mods met je users (klanten).

Vriendelijke groeten,

Het antwoord:

Dat je 'klant' bent wil niet zeggen dat je het personeel maar gewoon kan uitschelden of er neerbuigend tegen kan doen en dan verwachten dat we je billen kussen.
Respect werkt twee kanten op.

Dus ik weer reageren, want ik krijg het gevoel dat er geen eens geluisterd word, laat staan dat iemand zich de moeite neemt om er naar te kijken.

Mijn mail:

Dat je 'klant' bent wil niet zeggen dat je het personeel maar gewoon kan uitschelden of er neerbuigend tegen kan doen en dan verwachten dat we je billen kussen.
Respect werkt twee kanten op.

Op 24 april 2007 14:23 schreef MeTaLL het volgende:
[..]

Nee maar ik mag me wel melden als user als ik het er niet mee eens ben.
En als je even de moeite neemt om het bericht te lezen wat ik geschreven had, zal je zien dat ik hem niets wens, alleen ik geef mijn mening over het feit hoe er word gemodereert, als een mening dan ook al zo word afgehandeld, met woorden van krijg maar de tiefus, nee sry hoor.

Maar goed ik merk dat je geen behoefte voelt om dit eens goed te bekijken en je liever wenst om een hand boven het hoofd te houden van je eigen mods.

Gegarandeerd als ik dit zo had geschreven naar een van jullie had ik -2 doodsverwensing ofzo gekregen, hypocriet dan om gebruikers wel op de vingers te tikken, maar je eigen moderators niet !!!!

En mijn billen kussen, kom op man

en nog een mail die ik als aanvulling had gestuurd op de vorige reactie van me:

Verders wat ik vergeten ben te zeggen is, dat als een topic niet thuishoort in een bepaald onderdeel van het forum, waarom deze dan zonder reden sluiten, alle andere moderators hadden zich de moeite genomen om het te verplaatsen naar een gedeelte waarin deze post wel gepast was.

Tenslotte is er met mijn topic niks aan de hand (niet in strijd met de door jullie gestelde regels)

Geen antwoord meer dus.

Leuk zo een hypocriet forum waarin de moderators maar doen wat ze willen, en daarbij nog ondersteunt worden ook.

Naja ik denk dat ik maar eens wat minder tijd in FOK ga stoppen als het op deze manier moet ...

Ach en dit topic zal ze ook wel niet aanstaan, dus lang zal het wel niet leven hier .
  FOK!fotograaf dinsdag 24 april 2007 @ 15:28:30 #2
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_48669966
eeeh... samenvatting en pics?
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:36 schreef Sebasser het volgende:
omg, mensen die nu gaan zeiken om een samenvatting zijn zielig stiekem wel lief .
dit moet je echt lezen

fokking huillie die TS

[ Bericht 41% gewijzigd door Ronhui op 24-04-2007 15:46:35 ]
  Licht Ontvlambaar dinsdag 24 april 2007 @ 15:30:54 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_48670064
Wat begrijp jij niet aan PM...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_48670201
redelijk herkenbaar
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_48670206
Zelfde wat FOK waarschijnlijk niet begrijpt aan hoe te modereren !

En nee er zijn genoeg mods die het wel goed doen, alleen zonde van die paar die het zo verpesten voor iemand, uiteindelijk !!!

Meer jammer is dat een mod je hier gewoon ziektes toewenst, en dat de grote baas hier dat zomaar tollereert.
pi_48670210
Huilie
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 15:35:10 #7
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48670231
Ja, mods, gatver
  FOK!fotograaf dinsdag 24 april 2007 @ 15:35:28 #8
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_48670246
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:34 schreef MeTaLL het volgende:

En nee er zijn genoeg mods die het wel goed doen, alleen zonde van die paar die het zo verpesten voor iemand, uiteindelijk !!!

Meer jammer is dat een mod je hier gewoon ziektes toewenst, en dat de grote baas hier dat zomaar tollereert.
ach, krijg toch de

Moderator dinsdag 24 april 2007 @ 15:35:31 #9
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:35:32 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48670249
al moorden jullie elkaar allemaal uit daar in ONZ met een luchtbuks, denk niet dat er veel tranen om gelaten worden.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_48670264
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:34 schreef MeTaLL het volgende:

een admin mag ook doodsverwensingen doen!
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 15:36:57 #12
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48670316
omg, mensen die nu gaan zeiken om een samenvatting zijn zielig.
dit moet je echt lezen

fokking huillie die TS
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 15:37:47 #13
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48670350
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:35 schreef Re het volgende:
al moorden jullie elkaar allemaal uit daar in ONZ met een luchtbuks, denk niet dat er veel tranen om gelaten worden.
Let wel Re, er zijn ook mensen uit FOT die zich in ONZ begeven.
Zou je die ook dood willen zien?
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:37:49 #14
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_48670353
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:27 schreef mettall

[hoop geblaat]

Hierdoor raakte ik een beetje teleurgesteld in de manier waarop gemodereert werd !! >>> werd gemodereerd

[nog meer stompzinnig geblaat]
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_48670470
Zo heb het doorgelezen, ten eerste moet je eens leren om "normaal" een berichtje naar de betreffende mod te sturen want als je mij die mail had gestuurd had ik je ook de tiefus gewenst

En kom niet aan dat je hem niets verwenst hebt, de negatieviteit droop er vanaf, dat is al geen goede basis voor een discussie (mits je die probeerde te starten)
pi_48670728
Ik probeerde geen discussie te starten, maar was wel verbaasd over het feit hoe hier word gemodereerd. en ja ik heb emotie in me mail gelegd, logisch ik ben ook een mens, maar met mijn emotie heb ik hem geen tiefus gewenst, een beetje volwassen handellen zou wel aardig zijn.

Maar goed tijd voor wat anders, mijn mening staat er, wat jullie er mee doen moeten jullie maar zelf weten, deze hullie gaat zijn tijd beter besteden. veel success op fok verder.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:47:47 #17
104871 remlof
Europees federalist
pi_48670758
Huilie... Klachten horen in KLB en sowieso als een mod je topic niet de moeite waard vind gaat ie dicht. Zo is het nu eenmaal op FOK!, wen er maar aan.
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 15:49:17 #18
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48670815
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:47 schreef remlof het volgende:
Huilie... Klachten horen in KLB en sowieso als een mod je topic niet de moeite waard vind gaat ie dicht. Zo is het nu eenmaal op FOK!, wen er maar aan.
"Huillie... Klachten horen in KLB"

Waar klaagt ie nou dan?

Like i said, kutmods.
pi_48670839
Alsof het ooit eerlijk gaat op fok, get used to it...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:50:18 #20
104871 remlof
Europees federalist
pi_48670850
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:49 schreef Sebasser het volgende:

[..]

"Huillie... Klachten horen in KLB"

Waar klaagt ie nou dan?
"Al 5 dagen nu dat er van die kolere auto's op afstandsbediening rondscheuren achter mijn woning (ja die domme dingen op benzine), ik ga denk ik een luchtbuks kopen en hun banden lekschieten."
quote:
Like i said, kutmods.
Kutsebasser
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:50:32 #21
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48670866
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
Ja, mods, gatver
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  FOK!fotograaf dinsdag 24 april 2007 @ 15:50:47 #22
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_48670880
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:47 schreef remlof het volgende:
en requests voor luchtbuksen moet eigenlijk in V en A
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:50:55 #23
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_48670885
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:37 schreef Misanthroopia het volgende:

Doe je de rest van de OP ook even?
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:51:35 #24
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_48670904
Whehehehe Snakey FTW!
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:51:44 #25
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48670912
Je opent een topic wat niet echt thuishoort in ONZ en waarvan de OP dusdanig karig is dat de moderator in kwestie vermoed dat het ook niet echt in een van de andere subfora thuis hoort. Vervolgens gaat het topic op slot en begin je op een nogal geirriteerde toon tegen een mod je gal te spuwen.
Verwacht je dan dat de mod in kwestie zal denken 'goh, zo te zien is deze beste man behoorlijk op zijn pikkie getrapt. Hij is behoorlijk klaar met me. Laat ik het topic maar weer open gooien. De 'klant' is koning immers.'?

Ik weet 200% zeker dat wanneer je met een goede motivatie was gekomen waarom je topic geen slotje zou moeten hebben en je Snakey hier op een normale manier hier op had aangesproken er niets aan de hand zou zijn.
Zoals Danny al aangaf: mods zijn ook maar mensen. Staat iets je niet aan, bespreek dit dan op een normale manier en dan kun je een normaal antwoord verwachten. Begin je echter te tieren en stampvoeten, dan zijn we snel uitgepraat.

En natuurlijk hebben we wel eens slechtere topics open gelaten. Wij zien ook niet alles en de ene user mag nu eenmaal wat meer dan de ander. Live with it.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')