Ik denk in dig..quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eh..ja? .. eh... nee?![]()
als je ff zegt waar dat topic is, DIG? GS? ONZ?
Kijk, die eer-ik snapt hetquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Ik mag hopen dat ze dat niet toestaat idd...
Fok zou denk ik niet eens bij me opkomen als ik bij de chick zit
Bij mij wel..quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Ik mag hopen dat ze dat niet toestaat idd...
Fok zou denk ik niet eens bij me opkomen als ik bij de chick zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
whehe, onder college is het ook niet altijd even verstandigquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk, die eer-ik snapt het
Foei, MPG, je moet niet fok!ken onder colleg
MPG..lieverd...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
NEE is NEE... daar hoor je niet eens aan fok! te denken ja
Omdat hij daar wel iets beters te doen heeft...quote:
Ik zou willen dat ik überhaupt die mogelijkheid had toen ik nog college volgde...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk, die eer-ik snapt het
Foei, MPG, je moet niet fok!ken onder colleg
Nee MPGquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
NEE is NEE... daar hoor je niet eens aan fok! te denken ja
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:55 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij wel..
zit er toch elke avond...
whehe, ja, dan is het wat anders..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je veel aan fok gedacht tijdens je vakantie?
Signature.
jaaaa..ok...maar ff kan toch wel....???quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat hij daar wel iets beters te doen heeft...
Ik zou willen dat het fysiek onmogelijk wasquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik überhaupt die mogelijkheid had toen ik nog college volgde...![]()
kijk, zo mogen we het horenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee MPG![]()
Nee OA![]()
Nee Eer-ik![]()
Ik ga daar niet fokken![]()
je gaat je toch niet de wet laten voorschrijven door jonkies....quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee MPG![]()
Nee OA![]()
Nee Eer-ik![]()
Ik ga daar niet fokken![]()
Srry JJ.. wilde eigk serieus vollege wolgen, zonder hier nadrukkelijk aanwezig te zaijn, maar dat lukt me toch nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaaaa..ok...maar ff kan toch wel....???![]()
zeggen we geen gedag meer.....???
Als je onze leeftijden bij elkaar optelt zijn we toch lekker ouderquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je gaat je toch niet de wet laten voorschrijven door jonkies....![]()
![]()
Misschien ben ik te verleiden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je gaat je toch niet de wet laten voorschrijven door jonkies....![]()
![]()
ja maar....ja maar..en als we het allebei willen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Srry JJ.. wilde eigk serieus vollege wolgen, zonder hier nadrukkelijk aanwezig te zaijn, maar dat lukt me toch niet
dusse bij deze: JJ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook ff kan niet... tis gewoon not done.. ik ga ook de nerd niet uithangen als ik bij een chick zit
Alleen maar...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ja, dan is het wat anders..
Heb je veel aan fok gedacht tijdens je vakantie?
doedoei papier tot zo gauw....quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien ben ik te verleiden.![]()
Maar ik moet nu iig uitloggen
Bye iedereen![]()
Daaaaaaag papierquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien ben ik te verleiden.![]()
Maar ik moet nu iig uitloggen
Bye iedereen![]()
ach gossie....quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je onze leeftijden bij elkaar optelt zijn we toch lekker ouder![]()
Ik ga er ook bijna vandoor hoor...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Daaaaaaag papier
...17:00... ambtenarenmentaliteit...
whehe, het was niet zo erg dat je eventjes een internetcafe ingedoken bentquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:00 schreef OA het volgende:
[..]
Alleen maar...![]()
Elke dag weer die onwetendheid...
zijn ze al bij #100 ?![]()
zullen ze nog aan me denken...?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Daaaaaaag papier
Tot MORGEN
...17:00... ambtenarenmentaliteit...
ik werk meestal van half 9 tot 4quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...als ik ga werken ben ik ooktot 17:00 aan het werk....
...niks met ambtenaren te maken....
![]()
Dan zijn jullie een heel apart stelquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar....ja maar..en als we het allebei willen...???
doedoei OA....tot later....quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga er ook bijna vandoor hoor...
De auto staat al vol ongeduld te wachten...![]()
ik doelde meer op het om 17:00 stipt al het werk neer te gooien en de pleitmars te plegenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...als ik ga werken ben ik ooktot 17:00 aan het werk....
...niks met ambtenaren te maken....
![]()
Die heb ik niet eens gezien en heb er eerlijk gezegd ook niet naar gezocht...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, het was niet zo erg dat je eventjes een internetcafe ingedoken bent
maar.maar..we zijn normaal nooit op Fok! 'sa vonds...tis maar voor één keertje...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zijn jullie een heel apart stel....Maargoed, Kuuk en JD doen het ook
![]()
Als jullie maar beloven ook wat aandacht aan elkaar te schenken, en niet alleen maar aan fok!
Als je niet langer betaald krijgt, vind ik dat niet heel raar eigenlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
ik doelde meer op het om 17:00 stipt al het werk neer te gooien en de pleitmars te plegen
ah...ok dan...snorry...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
ik doelde meer op het om 17:00 stipt al het werk neer te gooien en de pleitmars te plegen
Hmmm... nouja... dat is ook wel weer zo... voor deze keer, maar maak er geen gewoonte van hequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar.maar..we zijn normaal nooit op Fok! 'sa vonds...tis maar voor één keertje...![]()
hier geen klachten over te kort aan aandacht...![]()
![]()
Vooruit dan!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar.maar..we zijn normaal nooit op Fok! 'sa vonds...tis maar voor één keertje...![]()
hier geen klachten over te kort aan aandacht...![]()
![]()
eigenlijk hebben we niet eens tijd om te fokken...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm... nouja... dat is ook wel weer zo... voor deze keer, maar maak er geen gewoonte van he
Owja.. w8.. ik ben eraan gewend dat elke minuut betaald wordt, aan het einde van de maand NAAR BOVEN afgerond op een heel kwartierquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je niet langer betaald krijgt, vind ik dat niet heel raar eigenlijk
ja Oa...zal ik doen OA....wat jij zegt OA....quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef OA het volgende:
[..]
Vooruit dan!
Vanavond 5 minuutjes Fokken en daarna weer terugkeren naar de echte belangrijke bezigheden...![]()
Nou dan... blijf dan weg van fok!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eigenlijk hebben we niet eens tijd om te fokken...![]()
mijn gok is niet echt uitgekomen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:03 schreef OA het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens gezien en heb er eerlijk gezegd ook niet naar gezocht...![]()
Heb me wel serieus afgevraagd toen ik vrijdagavond naar huis reed in de file stond of #100 al dichtbij zou zijn..![]()
Prima geregeld!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.. w8.. ik ben eraan gewend dat elke minuut betaald wordt, aan het einde van de maand NAAR BOVEN afgerond op een heel kwartier
![]()
Had ik maar zoeen volgzame vriendin...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja Oa...zal ik doen OA....wat jij zegt OA....![]()
![]()
![]()
Ik had zelfs op 94 gegokt...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mijn gok is niet echt uitgekomen...
dat we pas bij #97 waren...
ben er 's avonds tegenwoordig bijna niet........quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou dan... blijf dan weg van fok!
Een avondje zonder julllie overleeft fok! best hoor
Geen probleem verder hoorquote:
ik word per pakket betaald, dus het is in mijn geval voordeliger om snel te werkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.. w8.. ik ben eraan gewend dat elke minuut betaald wordt, aan het einde van de maand NAAR BOVEN afgerond op een heel kwartier
![]()
Ik denk juist dat je wel degelijk de tijd hebt (en neemt) om dat te doen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eigenlijk hebben we niet eens tijd om te fokken...![]()
en IK had het dus WEL voorspeld.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mijn gok is niet echt uitgekomen...
dat we pas bij #97 waren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |