Als Ajax het word pleeg ik zelfmoordquote:Op zondag 22 april 2007 16:51 schreef Fetai het volgende:
Vervelend voor jullie, maar erg kan ik er niet om rouwen, zolang Ajax het maar niet wordt!
Ik wel: Zijn salarisquote:Op zondag 22 april 2007 16:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Koeman: "Ik vind dat we niks hebben weggegeven"
ALLEEN HET KAMPIOENSSCHAP VUILE AARSLIKKENDE STRONTLIJER
We hebben nog de play-offsquote:Op zondag 22 april 2007 16:54 schreef zjroentje het volgende:
Prijzenloos seizoen lijkt het te worden ...
Alles verkopen?quote:Op zondag 22 april 2007 16:55 schreef VoreG het volgende:
Maar hoe moet het nou met de financien?
quote:Op zondag 22 april 2007 16:53 schreef Paaskonijn het volgende:
via de 2e ronde halen we de CL wel hoor!quote:Op zondag 22 april 2007 16:55 schreef VoreG het volgende:
Maar hoe moet het nou met de financien?
Hopen dat we 2x meer scoren dan Ajakkes en dan niet tegen Twente uitkomenquote:Op zondag 22 april 2007 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
via de 2e ronde halen we de CL wel hoor!
ik moest voor het eerst in een uur weer lachenquote:
Koné en Farfán zijn een blok om het been van elke coach. En een volgend trainer moet het zonder verlengstuk in het veld stellen!quote:Op zondag 22 april 2007 16:52 schreef cultheld het volgende:
Koeman oprotten.
Het zou een schrale troost zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koné en Farfán zijn okéquote:Op zondag 22 april 2007 16:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Koné en Farfán zijn een blok om het been van elke coach. En een volgend trainer moet het ook nog zonder verlengstuk in het veld stellen!
Voor de rest zou je je misschien eens kunnen bekommeren om een resultaat. Een winstpartij volgende week kan uitersten opleveren. Wordt PSV met veel geluk alsnog kampioen, sta jij als huilie langs de zijlijn.
Je denkt serieus dat PSV de playoffs wint? Ze moeten eerst tegen Twente en daarna tegen de winnaar van AZ - Feyenoord/Heerenveenquote:Op zondag 22 april 2007 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2007 16:51 schreef popolon het volgende:
Schoolvoorbeeld van 'choken'.
Nee, dan roep ik nog steeds dat Koeman op moet rotten en ben ik blij dat het kampioenschap nog is bereikt: Dat is echter een utopie. Mijn voorspelling: Koeman mag dankzij Schuitema en Valckx nog 1 jaar aanblijven en sloopt PSV vakkundig van binnenuitquote:Op zondag 22 april 2007 16:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Koné en Farfán zijn een blok om het been van elke coach. En een volgend trainer moet het zonder verlengstuk in het veld stellen!
Voor de rest zou je je misschien eens kunnen bekommeren om een resultaat. Een winstpartij volgende week kan uitersten opleveren. Wordt PSV met veel geluk alsnog kampioen, sta jij als huilie langs de zijlijn.
Het is maar voor welke club je bent ... Om te scoren moet je meerdere aanvallers opstellen. Ondanks de defensieve problemen van de laatste tijd breekt het scorend vermogen PSV op vandaag.quote:
Van psv.netwerkquote:21/4/2007 Phillip Cocu mogelijk naar Australië
Phillip Cocu van PSV speelt volgend seizoen mogelijk in Australië. Dat schrijft de Australische krant Sydney Morning Herald. Volgens de krant is trainer Branko Culina van Sydney FC zeer gecharmeerd van Cocu. De middenvelder zou daar de opvolger moeten worden van de Engelsman Dwight Yorke. Als de trainer volgend seizoen blijft, zou hij Cocu graag naar Australië halen. Of de PSV'er al gesproken heeft met Sydney FC is nog onbekend. De Australische club zou ook geïnteresseerd zijn in PSV-spits Patrick Kluivert en Pierre van Hooijdonk uit Welberg.
ik zei het al eerder, hij moest het wordenquote:Op zondag 22 april 2007 16:52 schreef cultheld het volgende:
Stevens lacht zich rot en terecht.
wat bedoel je daarmee okee6???quote:Op zondag 22 april 2007 16:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Koné en Farfán zijn een blok om het been van elke coach. En een volgend trainer moet het zonder verlengstuk in het veld stellen!
PSV wint niet eens van Twente hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 16:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat PSV de playoffs wint? Ze moeten eerst tegen Twente en daarna tegen de winnaar van AZ - Feyenoord/Heerenveen
Hiddink had niet zoveel last van dat blok, Koeman voor de winterstop ook nietquote:Op zondag 22 april 2007 16:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
ik kan me bijna niet voorstellen dat hij te handhaven is, de druk van de supporters zal nu enorm worden!quote:Op zondag 22 april 2007 16:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, dan roep ik nog steeds dat Koeman op moet rotten en ben ik blij dat het kampioenschap nog is bereikt: Dat is echter een utopie. Mijn voorspelling: Koeman mag dankzij Schuitema en Valckx nog 1 jaar aanblijven en sloopt PSV vakkundig van binnenuit.
WTFquote:Op zondag 22 april 2007 17:00 schreef Leso_Varen het volgende:
Trouwens:
[..]
Van psv.netwerk
Onzin hoop ik
en nog verder wegrollenquote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef Zwansen het volgende:
In een paar maanden breekt ie alles af wat Hiddink heeft opgebouwd.. Ik zie PSV de komende jaren geen kampioen meer worden...
Van bijna Europese top naar een Feyenoordachtige club zonder perspectief in een maand of 6...
Dat een nieuwe man het alleen maar lastiger heeft dan Koeman. De defensie hangt aan Alex en Gomes, dat is aangetoond. PSV miste een fitte derde aanvaller, ook dat was zichtbaar. Ik vind het scorend vermogen van Koné te laag, de instelling van Farfán te matig. Als het team compleet is, dan kan dat. PSV kan niet heersend voetballen met zo'n spitsenkoppel.quote:
Wat een uitspraak.quote:Op zondag 22 april 2007 16:53 schreef Paaskonijn het volgende:
dat is echt onzin, de kwaliteit die PSV in huis heeft houdt ons verre van een Feyenoordachtige ploegquote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef Zwansen het volgende:
In een paar maanden breekt ie alles af wat Hiddink heeft opgebouwd.. Ik zie PSV de komende jaren geen kampioen meer worden...
Van bijna Europese top naar een Feyenoordachtige club zonder perspectief in een maand of 6...
Op een dag als vandaag greep hij naar Lucius en Vennegoor! kan Koeman niet, niet zijn beslissingquote:Op zondag 22 april 2007 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hiddink had niet zoveel last van dat blok, Koeman voor de winterstop ook niet
in de wedstrijden voor de winterstop beheerste PSV alle wedstrijden, spelend op de helft van de tegenstander, veel balbezitquote:Op zondag 22 april 2007 17:03 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat een nieuwe man het alleen maar lastiger heeft dan Koeman. De defensie hangt aan Alex en Gomes, dat is aangetoond. PSV miste een fitte derde aanvaller, ook dat was zichtbaar. Ik vind het scorend vermogen van Koné te laag, de instelling van Farfán te matig. Als het team compleet is, dan kan dat. PSV kan niet heersend voetballen met zo'n spitsenkoppel.
Ja, ze zijn al met een handtekeningenactie begonnen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kan me bijna niet voorstellen dat hij te handhaven is, de druk van de supporters zal nu enorm worden!
Die kwaliteit die thuis wordt opgerold door Ajax, tegen Excelsior niet scoort, verliest met 3-0 van NAC en nog een keer gelijkspeeld tegen diezelfde club, gelijkspeelt tegen Utrecht en wordt afgedroogd in de CL?quote:Op zondag 22 april 2007 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is echt onzin, de kwaliteit die PSV in huis heeft houdt ons verre van een Feyenoordachtige ploeg
we gaan het nu toch niet op deze ene wedstrijd gooien?quote:Op zondag 22 april 2007 17:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Op een dag als vandaag greep hij naar Lucius en Vennegoor! kan Koeman niet, niet zijn beslissing
Dan zag jij andere wedstrijden dan ik. Kozakken Boys werd niet eens weggespeeld. Vitesse uit was billen bloot, maar Gomes voorkwam erger. De grendel kon er goed op gezet en de eerste of tweede kans was raak. Meer niet.quote:Op zondag 22 april 2007 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de wedstrijden voor de winterstop beheerste PSV alle wedstrijden, spelend op de helft van de tegenstander, veel balbezit
Dat mag je Koeman toch volledig aanrekenen? Dat je zo'n team met zoveel kwaliteit niet aan het voetballen kunt krijgen.... Elke andere trainer uit de eerste divisie had het beter gedaan.quote:Op zondag 22 april 2007 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we gaan het nu toch niet op deze ene wedstrijd gooien?
Hij heeft het al weken laten liggen, hij heeft na de winterstop nooit meer lijn in het elftal gekregen.
je hebt evenveel punten als Ajax en AZ........... die hadden hun dip op andere tijden. Uiteindelijk blijk je dus over een heel seizoen bijna gelijkwaardig te zijn, en dan je team vergelijken met een club die zich met alle moeite net kan handhaven bij de eerste 5 gaat veel te ver.quote:Op zondag 22 april 2007 17:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die kwaliteit die thuis wordt opgerold door Ajax, tegen Excelsior niet scoort, verliest met 3-0 van NAC en nog een keer gelijkspeeld tegen diezelfde club, gelijkspeelt tegen Utrecht en wordt afgedroogd in de CL?
En dat allemaal binnen een maand of 3?
sterker nog, dit moet Koeman aangerekend worden.quote:Op zondag 22 april 2007 17:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat mag je Koeman toch volledig aanrekenen? Dat je zo'n team met zoveel kwaliteit niet aan het voetballen kunt krijgen.... Elke andere trainer uit de eerste divisie had het beter gedaan.
Over een seizoen ben je gelijkwaardig. Maar ik vind het wat anders als je redelijk stabiel de punten laat liggen, of van de top in een of ander zwart gat valt.quote:Op zondag 22 april 2007 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt evenveel punten als Ajax en AZ........... die hadden hun dip op andere tijden. Uiteindelijk blijk je dus over een heel seizoen bijna gelijkwaardig te zijn, en dan je team vergelijken met een club die zich met alle moeite net kan handhaven bij de eerste 5 gaat veel te ver.
quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef Panick het volgende:
Ik denk dat Van Marwijk dan coach wordt ofzo.
Ik ben een betere coachquote:
Rot op, ga weg, ga feest vieren in je eigen holquote:Op zondag 22 april 2007 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Vond het wel vermakelijk die 1-1, altijd leuk om dan dicht bij het uit-vak te zitten.![]()
Jammer jongens, volgend jaar beter.
quote:Op zondag 22 april 2007 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Vond het wel vermakelijk die 1-1, altijd leuk om dan dicht bij het uit-vak te zitten.![]()
Jammer jongens, volgend jaar nog minder.
En dan volgend jaar UEFA CUPquote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef Panick het volgende:
Ik denk dat Van Marwijk dan coach wordt ofzo.
Verplaats je eens in Koeman, met deze selectie na de winterstop. Wat had jij kunnen uitrichten? Je kunt een slappeloze Mendéz niet passeren, want dan krijg je een Vayrynen die hakjes speelt. Misschien dat de social skill van Hiddink het inzakeffect had kunnen temperen, maar de kwaliteit is veel minder dan toen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we gaan het nu toch niet op deze ene wedstrijd gooien?
Hij heeft het al weken laten liggen, hij heeft na de winterstop nooit meer lijn in het elftal gekregen.
quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sterker nog, dit moet Koeman aangerekend worden.
Die wil meer budget en geld. PSV had en heeft dat niet.quote:Op zondag 22 april 2007 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Kan Hiddink niet ff het seizoen af komen maken?
Die fotoquote:Op zondag 22 april 2007 17:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
[afbeelding]
Welke club zou hem nog willen hebben? Misschien wil Centraal Beheer hem wel contracteren voor wat Apeldoornse reclamespotjes.
Van Vayrynnen ging als één van de weinige strijd uit tegen Liverpool. Mika heeft nooit eens een fatsoenlijke kans gekregen van Koeman terwijl Mendez al weken hopeloos uit vorm was.quote:Op zondag 22 april 2007 17:13 schreef okee6 het volgende:
[..]
Verplaats je eens in Koeman, met deze selectie na de winterstop. Wat had jij kunnen uitrichten? Je kunt een slappeloze Mendéz niet passeren, want dan krijg je een Vayrynen die hakjes speelt. Misschien dat de social skill van Hiddink het inzakeffect had kunnen temperen, maar de kwaliteit is veel minder dan toen.
de hele gelaten houding van Koeman zie je over het elftal uitwaaieren. Ik heb hem tegen Liverpool nauwelijks van de bank af zien komen......... Hij zit er net als Van Basten als een geslagen hond bij. Ik wil passie en emotie zien.quote:En als je kijkt naar vandaag, negen van de tien keer win je wel, bijvoorbeeld met 0-1, 0-2 of 1-3. Vind het nogal makkelijk om te zeggen dat het beter had gekund. Meest genoemd mag het uitlenen van Aissati aan Twente, zou het je een puntje schelen, maar ook dat was niet aan Koeman.
Abramovitz wilde toch eens 'eindhoven' overnemen ?quote:Op zondag 22 april 2007 17:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Die wil meer budget en geld. PSV had en heeft dat niet.
waar ik vooral het breekpunt vind liggen is bij Excelsior uit, die lauwe 0-0. Daar werd geen kansen gereeerd en dar verlies je Alex. Als daar enige energie in die wedstrijd was gestoken was het nooit zo spannend geworden en had de druk nooit zo enorm geworden.quote:Op zondag 22 april 2007 17:15 schreef Zwansen het volgende:
Godverdomme man! 4 minuten voor tijd! Anders waren we gewoon kampioen geworden........![]()
![]()
Philips distantieert zich van omkoping. Dat zal dus niet gaan.quote:Op zondag 22 april 2007 17:16 schreef AminBen het volgende:
[..]
Abramovitz wilde toch eens 'eindhoven' overnemen ?![]()
Dat was best wel krom. Koeman geeft aan dat Alex daar speelde omdat hij dat als een kampioensduel beschouwde. Na de wedstrijd klonk echter uit alle kanalen dat PSV het wel geloofde en even 'adem gehaald had'. Op zich had het daar ook wel recht op, de selectie was krap en er was daadwerkelijk inspanning geleverd.quote:Op zondag 22 april 2007 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar ik vooral het breekpunt vind liggen is bij Excelsior uit, die lauwe 0-0. Daar werd geen kansen gereeerd en dar verlies je Alex. Als daar enige energie in die wedstrijd was gestoken was het nooit zo spannend geworden en had de druk nooit zo enorm geworden.
Die kerstbal is net zo'n prijs als de JC Schaalquote:
Een corner kan altijd binnenvallen. En Utrecht heeft tegen AZ ook wel die corner gehad. Echter, AZ wandelde eerder vier keer door de verdediging heen en scoorde dan gewoon. PSV deed dat niet, einde verhaal voor deze week.quote:Op zondag 22 april 2007 17:20 schreef Zwansen het volgende:
4 minuten voor tijd...![]()
4 minuutjes maar volhouden.... En dat geven we weg. Past wel bij het PSV van de afgelopen tijd...
Ow dus de 2e plek is een prijs?quote:
Als het om geld ging dan was philips geen sponsor meer, Rabobank bood eens meer.quote:Op zondag 22 april 2007 17:21 schreef LudoSanders het volgende:
Pompte Philips er maar gewoon wat geld in, op voorwaarde dat Koeman opgerot zou zijn.
Dat was weken geleden tegen Excelsior al. Of nog recenter, RKC.quote:Op zondag 22 april 2007 17:22 schreef Zwansen het volgende:
Op een dag dat ze waarschijnlijk de titel hebben verspeeld...
ik ben er nooit vanuit gegaan, had er sowieso een slecht gevoel overquote:Op zondag 22 april 2007 17:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Toch wel grappig om te zien dat de PSV'ers er even vanuit gingen dat ze zouden winnen bij Utrecht. Ach Alex was terug dus alles zou opeens weer goed verlopen, helaas pindakaas. Op dit arrogante gedrag worden jullie keihard afgestraft.
Ik ging er vanuit dat het moeilijk werd.quote:Op zondag 22 april 2007 17:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Toch wel grappig om te zien dat de PSV'ers er even vanuit gingen dat ze zouden winnen bij Utrecht. Ach Alex was terug dus alles zou opeens weer goed verlopen, helaas pindakaas. Op dit arrogante gedrag worden jullie keihard afgestraft.
Inderdaad... Praatjesmakers!quote:Op zondag 22 april 2007 17:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Over arrogantie gesprokenquote:
En dat met deze standquote:Live Eredivisie verslagen #119 Ajax de nieuwe kampioen
Welke PSV'ers?quote:Op zondag 22 april 2007 17:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben je niet ff iets vergeten?quote:Op zondag 22 april 2007 17:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHAHAH ja of niet,
en dan vorige week bij TWENTE met zijn alleen zingen KAMPIOENEN![]()
Ik meen in de bekerwedstrijd tegen RKC een aantal keer kampioenen te hebben gehoordquote:Op zondag 22 april 2007 17:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHAHAH ja of niet,
dat waren we toen ook en dat zijn we nog een weekquote:Op zondag 22 april 2007 17:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHAHAH ja of niet,
nou.......... lees maar ff de afgelopen dagen terug.... er waren er veel hier die het wel erg positief inzagenquote:Op zondag 22 april 2007 17:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Welke PSV'ers?
Ik denk dat er geen PSV'er echt op gerust was. Dus wat lul je nou?
Hoi ajacied, feli met je 3e plek volgende week! muhahhaahquote:Op zondag 22 april 2007 17:32 schreef Jnk18 het volgende:
Hoi psversfeli met de 3e plek! muahahahahah
Vroeger stonden Ajacieden hier ver boven. Omdat ze wisten dat ze de beste waren van Nederland. Met afstand.quote:Op zondag 22 april 2007 17:32 schreef Jnk18 het volgende:
Positief mag ook best. We stonden nog steeds bovenaan. Maar niemand was er echt gerust op denk ik...quote:Op zondag 22 april 2007 17:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou.......... lees maar ff de afgelopen dagen terug.... er waren er veel hier die het wel erg positief inzagen
En toch blijft het gewoon leukquote:Op zondag 22 april 2007 17:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vroeger stonden Ajacieden hier ver boven. Omdat ze wisten dat ze de beste waren van Nederland. Met afstand.
Nu moeten jullie zelfs plezier uit het uitlachen van anderen halen terwijl jullie zelf ook de kans op het kampioenschap vrijwel zeker hebben verspeeld.
rot op naar je eigen topic.quote:Op zondag 22 april 2007 17:32 schreef Jnk18 het volgende:
Wij hebben tenminste meegestreden om het kampioensschapquote:Op zondag 22 april 2007 17:35 schreef Panick het volgende:
[..]
En toch blijft het gewoon leuk.
. Kampioenschap
.
Achteraf terecht ook. Deze wedstrijd hadden we gewoon met 0-2 / 0-3 moeten winnen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou.......... lees maar ff de afgelopen dagen terug.... er waren er veel hier die het wel erg positief inzagen
De stemming zat er toch weer zó goed in na de overwinning op Twente en de rentree van Alex? En ja wat blijkt, PSV laat het wéér liggen. Geen gezanik, PSV is hier keihard op gestraft. En ja de gedrukte carnaval shirts getuigen echt van een arrogante niveauquote:Op zondag 22 april 2007 17:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Welke PSV'ers?
Ik denk dat er geen PSV'er echt op gerust was. Dus wat lul je nou?
Ok. Wat jij wilt. Veel plezier er nog mee.quote:Op zondag 22 april 2007 17:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De stemming zat er toch weer zó goed in na de overwinning op Twente en de rentree van Alex? En ja wat blijkt, PSV laat het wéér liggen. Geen gezanik, PSV is hier keihard op gestraft. En ja de gedrukte carnaval shirts getuigen echt van een arrogante niveau![]()
.
Niet verloren.. 1-1 gelijk.quote:Op zondag 22 april 2007 17:36 schreef HenkdeTank het volgende:
dus we hebben verloren? en ajakes?
Jij altijd met je arrogantquote:Op zondag 22 april 2007 17:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De stemming zat er toch weer zó goed in na de overwinning op Twente en de rentree van Alex? En ja wat blijkt, PSV laat het wéér liggen. Geen gezanik, PSV is hier keihard op gestraft. En ja de gedrukte carnaval shirts getuigen echt van een arrogante niveau![]()
.
Want het is onrealistisch om te denken dat je die 11 punten voorsprong nog weg geeft?quote:Op zondag 22 april 2007 17:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
.
Dank jequote:Op zondag 22 april 2007 17:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ok. Wat jij wilt. Veel plezier er nog mee.
Ja ok was ook een grote fout overigens ik had echth et gevoel dat we kampioen zouden worden maar het laten liggen bij RKC was wel dramatisch, maar jullie hebben het vaker gezegd. Wij hebben het 1 keer verneukt jullie wel 3 keerquote:Op zondag 22 april 2007 17:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ben je niet ff iets vergeten?
Ajax zong ook Kampioenuh toen ze emt 2-0 voor stonden tegen NAC
Gelukkig vind Koeman zelf dat hij een normaal denkende trainer isquote:En een normaal denkende trainer wisselt Alex niet als hij er zelf niet om vraagt.
enige arrogantie zat daar wel in, al is het minder erg om arrogant te zijn als het ergens op gebasseerd is.........quote:Op zondag 22 april 2007 17:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
.
Niks weggegeven, gewoon fucking mazzel psv al die klote maanden, telkens 0-1 1-0 winnen en soms uitschieters thuis met 3-4-5 0, het zat er aan te komen. AZ kampioen dit seizoen *helaas*quote:Op zondag 22 april 2007 17:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Mja, zelf weggegeven. Weet hoe het voelt
quote:Statistieken
11. Affelay 0-1
86. Schut 0-2
quote:Op zondag 22 april 2007 17:48 schreef mcyodogg het volgende:
Je zal maar als niets vermoedende PSV-supporter, als eerst de utrecht website bekijken:
[..]
Whaah wel kutquote:Op zondag 22 april 2007 17:48 schreef mcyodogg het volgende:
Je zal maar als niets vermoedende PSV-supporter, als eerst de utrecht website bekijken:
[..]
je wordt echt vervelendquote:Op zondag 22 april 2007 17:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
" FC Utrecht is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Utrecht. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Utrecht in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."
Ach ja...
alex vroeg er zelf om hoorquote:Op zondag 22 april 2007 17:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gelukkig vind Koeman zelf dat hij een normaal denkende trainer is
Tja, dat is dan ook het enige positieve dat ik kan bedenken ...quote:Op zondag 22 april 2007 17:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
Nou ja, we hebben wel gezorgd voor het meest spannende competitieslot ooit in de Eredivisie![]()
liever wel CL, en daar bouwen...... zou iig financieel lekkerder zijnquote:Op zondag 22 april 2007 18:03 schreef ErikT het volgende:
Ik hoop dat we geen CL halen. Een paar seizoenen UEFA Cup en bouwen aan een team vol met Nederlanders.
Welke Nederlanders dan? Opleiden is niet het sterkste punt van PSV...quote:Op zondag 22 april 2007 18:03 schreef ErikT het volgende:
Ik hoop dat we geen CL halen. Een paar seizoenen UEFA Cup en bouwen aan een team vol met Nederlanders.
nou komen er net ineens allemaal talenten aanquote:Op zondag 22 april 2007 18:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Welke Nederlanders dan? Opleiden is niet het sterkste punt van PSV...
Ja en dan wordt steeds dat team leeggekocht. En worden er steeds weer buitenlanders aangetrokken.quote:Op zondag 22 april 2007 18:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
liever wel CL, en daar bouwen...... zou iig financieel lekkerder zijn
Brand los...quote:Op zondag 22 april 2007 18:27 schreef cultheld het volgende:
Ik heb inside nieuws: Ik ben er wel positief over eigenlijk.
Heeft toch niks met arrogantie te maken. Als je zoveel punten voor staat, mag je dat in principe niet meer weggeven. Dat dat wel gebeurd is gewoon belachelijk!quote:
vertel...quote:Op zondag 22 april 2007 18:27 schreef cultheld het volgende:
Niet interessant lopen doen cult. Voor de draad ermee dan, kan wel wat positiefs nieuws gebruiken.quote:Op zondag 22 april 2007 18:27 schreef cultheld het volgende:
Beetje moeilijk verhaal, maar ik zal het ff uitleggen. Een vriend van me (cios achtergrond) doet deze zomer met 2 teams mee aan een beachsoccertoernooi (eindtoernooi is in Scheveningen, vrij bekend). Hij heeft dankzij contacten met o.a. Sjaak Swart en Edward Sturing o.a. Sarpong en Adilson geregeld voor zijn team en nog een hoop andere bvo-jeugdspelers gestrikt. Op die manier heeft hij behoorlijk wat info gekregen en ik zal het maar ff posten (ook wat offtopic is, gelieve het te laten staan):quote:
Barcaquote:Op zondag 22 april 2007 18:36 schreef cultheld het volgende:
Farfán gaat naar Spanje: Club weet ik niet.
quote:Sneijder gaat naar Barcelona.
quote:Op zondag 22 april 2007 18:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beetje moeilijk verhaal, maar ik zal het ff uitleggen. Een vriend van me (cios achtergrond) doet deze zomer met 2 teams mee aan een beachsoccertoernooi (eindtoernooi is in Scheveningen, vrij bekend). Hij heeft dankzij contacten met o.a. Sjaak Swart en Edward Sturing o.a. Sarpong en Adilson geregeld voor zijn team en nog een hoop andere bvo-jeugdspelers gestrikt. Op die manier heeft hij behoorlijk wat info gekregen en ik zal het maar ff posten (ook wat offtopic is, gelieve het te laten staan):
Koeman moet morgen op gesprek komen maar wordt nog niet meteen ontslagen, hij stapt op. Adriaanse staat op de lijst als nummer 1 vervanger.
Gomes gaat naar Inter voor een hoop centen.
Alves gaat naar Ajax, Heerenveen haalt die Braziliaan uit Zweden.
Lazovic gaat naar PSV (dat vind ik wel jammer).
Kluivert wellicht terug naar Ajax.
Chelsea wil met man en macht Alex naar Stamford Bridge halen: Lukt dit niet, dan tekent hij een nieuw contract en wordt hij nog een seizoen in Eindhoven gestalt.
Sneijder gaat naar Barcelona.
Huntelaar gaat naar Engeland of Italië: Man U is kandidaat #1
Je hoeft me niet te geloven, schigtje. 19 mei ga ik foto's maken tijdens de training (voor op de site). Sturing, Sarpong en Swart zijn er ook. Wil je een handtekening van de laatste 2? Kan geregeld wordenquote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een hoop geruchten en speculatie uit derde hand.
Er zal vast wel 1 ding goed zijn.
Sarpong, talentje van Ajax, Seedorf in wording maar Sarpong is wat kleinerquote:Op zondag 22 april 2007 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te geloven, schigtje. 19 mei ga ik foto's maken tijdens de training (voor op de site). Sturing, Sarpong en Swart zijn er ook. Wil je een handtekening van de laatste 2? Kan geregeld worden.
Sturing, Sarpong en Swart zullen best aanwezig zijn. Maar ik geloof niet echt dat zij al die info hebben en als ze die al hebben zullen ze die ook niet zo maar doorspelenquote:Op zondag 22 april 2007 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te geloven, schigtje. 19 mei ga ik foto's maken tijdens de training (voor op de site). Sturing, Sarpong en Swart zijn er ook. Wil je een handtekening van de laatste 2? Kan geregeld worden.
huh, Gomes naar Inter, en dan halen ze de 2e keeper van AC Milan ??? Wang Dalei anyone??quote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef cultheld het volgende:
En nu hoor ik dat Kalac de opvolger van Gomes wordt: Het moet niet gekker worden.
De zomer zal laten zien wie er gelijk heeft.quote:Op zondag 22 april 2007 18:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Sturing, Sarpong en Swart zullen best aanwezig zijn. Maar ik geloof niet echt dat zij al die info hebben en als ze die al hebben zullen ze die ook niet zo maar doorspelen..
Dus je wil zeggen dat Koeman morgen opstapt?quote:Op zondag 22 april 2007 18:36 schreef cultheld het volgende:
Beetje moeilijk verhaal
Het is leuk en aardig, maar allemaal geruchten uit 3de hand van een beachsoccervoetballer - tja, het zal wel. Alsof Sturing en Swart alles maar doorvertellen en alsof zij allemaal dat weten. Ik neem het allemaal met een korrel zout als je het niet erg vindt ipv je te aanbidden als de inside man. Tuurlijk kan het allemaal wel, maar het is ook niet zo moeilijk dat wanneer Huntelaar weggaat hij naar Engeland of Spanje gaat en ja, dan zal Man Utd vast wel een keuze zijn. Like duhquote:Op zondag 22 april 2007 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er zal vast wel wat kloppen, maar dat had ik je ook kunnen vertellen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
De zomer zal laten zien wie er gelijk heeft.
T lijkt me opzich voorbarig. Misschien aan t eind van de competitie, maar nu kan PSV opzich nog kampioen worden.quote:Op zondag 22 april 2007 18:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat Koeman morgen opstapt?
Lazovic naar PSVquote:Op zondag 22 april 2007 18:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beetje moeilijk verhaal, maar ik zal het ff uitleggen. Een vriend van me (cios achtergrond) doet deze zomer met 2 teams mee aan een beachsoccertoernooi (eindtoernooi is in Scheveningen, vrij bekend). Hij heeft dankzij contacten met o.a. Sjaak Swart en Edward Sturing o.a. Sarpong en Adilson geregeld voor zijn team en nog een hoop andere bvo-jeugdspelers gestrikt. Op die manier heeft hij behoorlijk wat info gekregen en ik zal het maar ff posten (ook wat offtopic is, gelieve het te laten staan):
Koeman moet morgen op gesprek komen maar wordt nog niet meteen ontslagen, hij stapt op. Adriaanse staat op de lijst als nummer 1 vervanger.
Gomes gaat naar Inter voor een hoop centen.
Alves gaat naar Ajax, Heerenveen haalt die Braziliaan uit Zweden.
Lazovic gaat naar PSV (dat vind ik wel jammer).
Kluivert wellicht terug naar Ajax.
Chelsea wil met man en macht Alex naar Stamford Bridge halen: Lukt dit niet, dan tekent hij een nieuw contract en wordt hij nog een seizoen in Eindhoven gestalt.
Sneijder gaat naar Barcelona.
Huntelaar gaat naar Engeland of Italië: Man U is kandidaat #1
Nee. Ze willen juist de rust behouden voor de play-off's. Aan het einde van het seizoen stapt ie op.quote:Op zondag 22 april 2007 18:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat Koeman morgen opstapt?
Je hoeft me niet te geloven pik. Ze zijn allemaal bloedserieus.quote:Op zondag 22 april 2007 18:48 schreef Bananenman het volgende:
Ik zou nog even dertig geruchten posten cult, dan heb je er vast wel één of twee goed
Zou inderdaad wel kunnen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee. Ze willen juist de rust behouden voor de play-off's. Aan het einde van het seizoen stapt ie op.
Maar waarom zeg je dat nu pas ?quote:Op zondag 22 april 2007 18:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te geloven pik. Ze zijn allemaal bloedserieus.
Omdat ik 't net allemaal te weten kom via die jongen.quote:
Bij Ajax staat het dan al 0-9 hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 18:55 schreef pascalheister het volgende:
en hopen dat az en ajax de gelijkmaker in blessuretijd krijgen
Ik zie t nog wel gebeuren dat AZ choket en dat t dan op doelsaldo aankomt tussen Ajax en PSV, verschil nu eentje...quote:Op zondag 22 april 2007 18:55 schreef pascalheister het volgende:
en hopen dat az en ajax de gelijkmaker in blessuretijd krijgen
Dalei Wang is een talent. Geen directe vervanger voor Gomes.quote:Op zondag 22 april 2007 18:44 schreef andre347 het volgende:
[..]
huh, Gomes naar Inter, en dan halen ze de 2e keeper van AC Milan ??? Wang Dalei anyone??
meestal wel ja... in '99 was de laatste overwinning van Willem II, 3-1. Wie weetquote:Op zondag 22 april 2007 18:59 schreef LudoSanders het volgende:
Kom op, Az en Ajax moeten nog tegen Excelsior en Willem II. Willem II heeft tegen Ajax de score zelden onder de 5 weten te houden. Ook dit jaar zullen ze het weer cadeau doen aan de Amsterdammertjes.
Omdat hij een jankerd en een faler is.quote:Op zondag 22 april 2007 19:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
cultheld, heb je Lazovic wel is een paar wedstrijden zien spelen dit seizoen? Ik weet niet aan welk soort niveau speler jij aan denkt voor PSV maar Lazovic is echt wel meer dan bruikbaar. Waarom zie jij hem graag niet komen? Hij werkt keihard, is snel en sterk. Kan zelfs nog dribbelen en hij bewijst dit seizoen ook redelijk makkelijk te kunnen scoren. Enige puntje van kritiek vind ik het zeiken/janken wat hij vaak doet. Maar goed, wij hebben ook niet echt een leuk seizoen achter de rug.
Ok, gaat het zoquote:Op zondag 22 april 2007 19:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat hij een jankerd en een faler is.
Ja een handjevol wedstrijden mgoen spelen wordt je vrolijk vanquote:Op zondag 22 april 2007 19:20 schreef cultheld het volgende:
Vitesse is dan ook een zaadteam dat Lazovic de man van het team heeft gemaakt. In Duitsland was hij een grap.
Die haalt Feyenoord nietquote:
misschien scoort hij volgende week wat eigen doelpunten voor onsquote:Op zondag 22 april 2007 19:08 schreef LudoSanders het volgende:
Met Lazovic er vandaag bij hadden we kampioen geworden.
ja net zoals vandaag zekerquote:Op zondag 22 april 2007 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bij Ajax staat het dan al 0-9 hoor.
2 maanden terug was je nog psv fan?quote:
ik zie psv nog liever kampioen worden dan ajax hoorquote:Op zondag 22 april 2007 19:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
2 maanden terug was je nog psv fan?
Ach hij zal wel blijven hoorquote:Op zondag 22 april 2007 19:40 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kan me niet vorstellen dat Koeman aanblijft na zo'n slechte 2e seizoenshelft, het "ik ben geen opbouwtrainer". Volgend seizoen staat er iemand anders.
Co zou welkom zijn.
Waar staat dat ?quote:Op zondag 22 april 2007 19:41 schreef rubbereend het volgende:
Gomes naar Inter
dan moet er alles aan gedaan worden om Krul te halen. Z'n contract loopt tot 2008........ heel misschien is Newcastle gek en laten ze hem gaan..............
ja gek he, 20 miljoen...... dat zou Ajax alleen maar kunnen betalen uit de transfer van Huntelaar.quote:
wat?quote:
Wie dan?quote:
post van Cultheld.quote:
Rutten/Eikelkampquote:Op zondag 22 april 2007 19:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie dan?
Ik ben geen fan van de persoon Adriaanse, maar dat hij een team kan opbouwen met relatief beperkte middelen en aantrekkelijk voetbal speelt staat voor mij als een paal boven water.
maargoed mij post geldt ook als Gomes überhaupt weggaat.quote:Op zondag 22 april 2007 19:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Haha, is toch niet waar
net zo waar als jij niet voor PSV bent?quote:Op zondag 22 april 2007 19:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Haha, is toch niet waar
quote:Ten Cate: 'Kesler kan 't beste in Tilburg zitten'
Voor Henk ten Cate bestaat er geen twijfel: 'Ajax wordt kampioen.' De Amsterdamse coach rekent onder meer op een verrassing van Excelsior.
'Ik denk dat wij zondag met de kampioensschaal in onze handen staan.' Ten Cate liet na afloop van de 5-2 zege op Sparta zijn gevoel spreken. Bovendien rekent hij erop dat in Rotterdam een vriend hem te hulp schiet.
'Ik zie AZ niet winnen van Excelsior. Mijn vriend Ton Lokhoff is daar trainer. Reken maar dat hij zijn ploeg even op scherp gaat zetten. Ik voorzie daar een uitslag van 1-1', aldus de Ajax-coach. 'Excelsior speelde ook al 0-0 tegen PSV en 2-2 tegen Ajax.'
'Iedere speelronde gebeuren er rare dingen. Volgende week wordt er ook weer een ploeg verrast. Ik denk dat AZ aan de beurt is. PSV moet eigenlijk twee doelpunten op ons goed moet maken', zei Ten Cate over de kansen van de Brabanders, dat de competitie afsluit met een duel met Vitesse. 'Dat gaat die ploeg niet lukken. Directeur Kesler van de KNVB moet zondag de kampioenschaal uitreiken. Ik denk dat hij het beste in Tilburg op de tribune kan gaan zitten.'
Jij bent er positief over?quote:Op zondag 22 april 2007 18:27 schreef cultheld het volgende:
Ten Cate legt de druk gewoon compleet in Alkmaar neer door die woorden. En ach, geloof het of niet, ik zie minder graag AZ kampioen worden dan PSV. Als je toch kan kiezen tussen twee kwaden.quote:Op zondag 22 april 2007 20:14 schreef Dylan Dog het volgende:
@Cyberia: lees even het stukje van Ten Cate en waag het nooit meer het woord arrogant in je mond te nemen
wie zegt dat gio en makaay komen?quote:Op zondag 22 april 2007 20:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi, die beteuterde koppies.
Wat betekent dit nu? Zouden Zenden, Gio en Makaay nog komen wanneer PSV niet zeker is van CL? Zouden Alex, Farfan, Kone, Cocu en Gomes nu nog blijven?
Enkele uitspraken van Koeman:quote:Op zondag 22 april 2007 20:14 schreef Dylan Dog het volgende:
@Cyberia: lees even het stukje van Ten Cate en waag het nooit meer het woord arrogant in je mond te nemen
quote:"Go Ahead Eagles is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Deventer. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Go Ahead Eagles in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."
quote:We staan ver voor en dat had niemand verwacht aan het begin van het seizoen. Als we de concentratie kunnen vasthouden, kan er weinig meer misgaan. Er zijn nog veertien wedstrijden te gaan en ik zie ons niet nog vier keer verliezen. Als de concurrentie überhaupt al hun wedstrijden wint.”
Als ze Alves halen, dan zal Huntelaar ook wel vertrekken.quote:Op zondag 22 april 2007 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja gek he, 20 miljoen...... dat zou Ajax alleen maar kunnen betalen uit de transfer van Huntelaar.
Niemand. Maar wanneer PSV alles misloopt is een het een stuk minder interessant om te komen/blijven. Speelt PSV volgend seizoen UEFA Cup, dan lijkt het me dat ze eerst een clubje in het buitenland bekijken die wel CL speelt.quote:Op zondag 22 april 2007 20:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie zegt dat gio en makaay komen?
Cocu stopt denk ik, Gomes en Alex blijven ook nog 1 jaar, Farfan of Kone zie ik wel vertrekken.
AC Milan leek mij ook het meest voor de hand te liggen. Toch sprak die jongen van Inter. Maar we zullen het gaan zienquote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef twi het volgende:
Ik zie Gomes sowieso niet naar Inter gaan, zoals cultheld zegt. Die hebben al een Braziliaan onder de lat staan die enorm goed bevalt. Naar AC ok, maar naar Inter niet.
alles mislopen is op dit moment ook wel overdreven zeg.quote:Op zondag 22 april 2007 20:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niemand. Maar wanneer PSV alles misloopt is een het een stuk minder interessant om te komen/blijven. Speelt PSV volgend seizoen UEFA Cup, dan lijkt het me dat ze eerst een clubje in het buitenland bekijken die wel CL speelt.
Bakircioglu heeft dat al gezegd bijv.
Die staan er mentaal erg goed voor inderdaad. Die zie ik zelfs nog van feyenoord verliezen.quote:Op zondag 22 april 2007 21:00 schreef twi het volgende:
Ach, ik ben er niet zo blij mee dat PSV nu ook in de playoffs zit.
ja net zoals vorige week hequote:Op zondag 22 april 2007 20:49 schreef BB-boy het volgende:
En in de pleeoffs gaan jullie ook klop krijgen van twente hehe. Geen CL volgend jaar.
Met een blessurevrij elftal wat erop gebrand is de laatste strohalm vast te pakken? Denk dat PSV er ten tijde van de playoffs heel anders voor staat.quote:Op zondag 22 april 2007 21:03 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die staan er mentaal erg goed voor inderdaad. Die zie ik zelfs nog van feyenoord verliezen.
Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan MANAGENquote:Op zondag 22 april 2007 21:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Tsja.. wat moet je er als Ajacied over zeggen he..
Nee ff serieus.. gaat Koeman blijven?
Dat ie nog niet op Marktplaats staat.quote:Op zondag 22 april 2007 21:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gemengde gevoelens hier.quote:Op zondag 22 april 2007 21:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Tsja.. wat moet je er als Ajacied over zeggen he..
Ja en niet 1x... Normaliter zou het toch einde verhaal moeten zijn?quote:Op zondag 22 april 2007 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gemengde gevoelens hier.
Maar toch heeft PSV onder zijn leiding een wanprestatie geleverd door zo'n grote voorsprong te verknallen.
Ten Cate gefet Ajax juist zelf meer drukquote:Op zondag 22 april 2007 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ten Cate legt de druk gewoon compleet in Alkmaar neer door die woorden. En ach, geloof het of niet, ik zie minder graag AZ kampioen worden dan PSV. Als je toch kan kiezen tussen twee kwaden.
Alleen maakt de kop van Ronald Koeman een hoop goed
Van Marwijk.quote:Op zondag 22 april 2007 22:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja en niet 1x... Normaliter zou het toch einde verhaal moeten zijn?
Stel dat het gebeurd.. Ruten en Eijkelkamp halen?
Welnee, wij geloven al sinds oktober vorig jaar niet meer in de titel.quote:Op zondag 22 april 2007 22:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ten Cate gefet Ajax juist zelf meer druk
Tsja.. dat shirt met "kampioen in de winter" ofzo.. maakte het nog wel ff erger.. (ondanks het niet vanuit psv zelf was..)quote:Op zondag 22 april 2007 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van Marwijk.
Maar dit bewijst weer een competitie is pas gedaan als je niet meer kan worden ingehaald.
Dat zei ik ook de vorige 2 jaar waar PSV dik voor stond.
Ga niet te snel kampioenen roepen
Oeh de meeste Ajacieden blijven het hele jaar door kampioensdromen hebben.quote:Op zondag 22 april 2007 22:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Welnee, wij geloven al sinds oktober vorig jaar niet meer in de titel.
Scheringaquote:Op zondag 22 april 2007 22:15 schreef StarGazer het volgende:
Liever jullie kampioen dan az kampioen als Ajax het niet wordt. Ik gun die scheringa echt helemaal niks
Nee geen Rutten en Eijkelkamp, die zitten goed bij Twente.quote:Op zondag 22 april 2007 22:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja en niet 1x... Normaliter zou het toch einde verhaal moeten zijn?
Stel dat het gebeurd.. Ruten en Eijkelkamp halen?
ken je hem persoonlijkquote:Op zondag 22 april 2007 22:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Scheringa![]()
Oke, hij is soms een beetje een lulhannes.. maar verder een prima kerel
Inderdaad. Het is een gore rioolrat, maar voor de rest een prima kerel.quote:Op zondag 22 april 2007 22:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Scheringa![]()
Oke, hij is soms een beetje een lulhannes.. maar verder een prima kerel
Van MArwijk is een goede trainer.quote:Op zondag 22 april 2007 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee geen Rutten en Eijkelkamp, die zitten goed bij Twente.
Echt geen idee. Zolang het maar iemand is die goed bij PSV past. Bij Bert van Marwijk heb ik daar zo mijn twijfels over.
quote:Op zondag 22 april 2007 22:19 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is een gore rioolrat, maar voor de rest een prima kerel.
quote:Op zondag 22 april 2007 22:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Welnee, wij geloven al sinds oktober vorig jaar niet meer in de titel.
Van Marwijk is zeker een goede trainer, dat ontken ik niet. Ik heb alleen mijn twijfels of hij bij PSV past. Dat is ook belangrijk, vind ikquote:Op zondag 22 april 2007 22:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van MArwijk is een goede trainer.
Ook een man die Van Bommel wat sneller naar Eindhoven kan halen
Ik heb hem meegemaakt bij Fortuna en hij is echt een held hier.
Ook bij feyenoord en Dortmund heeft hij er het maximale uitgehaald.
Van MArwijk past prima bij een club zoals PSV.quote:Op zondag 22 april 2007 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van Marwijk is zeker een goede trainer, dat ontken ik niet. Ik heb alleen mijn twijfels of hij bij PSV past. Dat is ook belangrijk, vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |