Bij Ajax staat het dan al 0-9 hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 18:55 schreef pascalheister het volgende:
en hopen dat az en ajax de gelijkmaker in blessuretijd krijgen
Ik zie t nog wel gebeuren dat AZ choket en dat t dan op doelsaldo aankomt tussen Ajax en PSV, verschil nu eentje...quote:Op zondag 22 april 2007 18:55 schreef pascalheister het volgende:
en hopen dat az en ajax de gelijkmaker in blessuretijd krijgen
Dalei Wang is een talent. Geen directe vervanger voor Gomes.quote:Op zondag 22 april 2007 18:44 schreef andre347 het volgende:
[..]
huh, Gomes naar Inter, en dan halen ze de 2e keeper van AC Milan ??? Wang Dalei anyone??
meestal wel ja... in '99 was de laatste overwinning van Willem II, 3-1. Wie weetquote:Op zondag 22 april 2007 18:59 schreef LudoSanders het volgende:
Kom op, Az en Ajax moeten nog tegen Excelsior en Willem II. Willem II heeft tegen Ajax de score zelden onder de 5 weten te houden. Ook dit jaar zullen ze het weer cadeau doen aan de Amsterdammertjes.
Omdat hij een jankerd en een faler is.quote:Op zondag 22 april 2007 19:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
cultheld, heb je Lazovic wel is een paar wedstrijden zien spelen dit seizoen? Ik weet niet aan welk soort niveau speler jij aan denkt voor PSV maar Lazovic is echt wel meer dan bruikbaar. Waarom zie jij hem graag niet komen? Hij werkt keihard, is snel en sterk. Kan zelfs nog dribbelen en hij bewijst dit seizoen ook redelijk makkelijk te kunnen scoren. Enige puntje van kritiek vind ik het zeiken/janken wat hij vaak doet. Maar goed, wij hebben ook niet echt een leuk seizoen achter de rug.
Ok, gaat het zoquote:Op zondag 22 april 2007 19:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat hij een jankerd en een faler is.
Ja een handjevol wedstrijden mgoen spelen wordt je vrolijk vanquote:Op zondag 22 april 2007 19:20 schreef cultheld het volgende:
Vitesse is dan ook een zaadteam dat Lazovic de man van het team heeft gemaakt. In Duitsland was hij een grap.
Die haalt Feyenoord nietquote:
misschien scoort hij volgende week wat eigen doelpunten voor onsquote:Op zondag 22 april 2007 19:08 schreef LudoSanders het volgende:
Met Lazovic er vandaag bij hadden we kampioen geworden.
ja net zoals vandaag zekerquote:Op zondag 22 april 2007 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bij Ajax staat het dan al 0-9 hoor.
2 maanden terug was je nog psv fan?quote:
ik zie psv nog liever kampioen worden dan ajax hoorquote:Op zondag 22 april 2007 19:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
2 maanden terug was je nog psv fan?
Ach hij zal wel blijven hoorquote:Op zondag 22 april 2007 19:40 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kan me niet vorstellen dat Koeman aanblijft na zo'n slechte 2e seizoenshelft, het "ik ben geen opbouwtrainer". Volgend seizoen staat er iemand anders.
Co zou welkom zijn.
Waar staat dat ?quote:Op zondag 22 april 2007 19:41 schreef rubbereend het volgende:
Gomes naar Inter
dan moet er alles aan gedaan worden om Krul te halen. Z'n contract loopt tot 2008........ heel misschien is Newcastle gek en laten ze hem gaan..............
ja gek he, 20 miljoen...... dat zou Ajax alleen maar kunnen betalen uit de transfer van Huntelaar.quote:
wat?quote:
Wie dan?quote:
post van Cultheld.quote:
Rutten/Eikelkampquote:Op zondag 22 april 2007 19:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie dan?
Ik ben geen fan van de persoon Adriaanse, maar dat hij een team kan opbouwen met relatief beperkte middelen en aantrekkelijk voetbal speelt staat voor mij als een paal boven water.
maargoed mij post geldt ook als Gomes überhaupt weggaat.quote:Op zondag 22 april 2007 19:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Haha, is toch niet waar
net zo waar als jij niet voor PSV bent?quote:Op zondag 22 april 2007 19:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Haha, is toch niet waar
quote:Ten Cate: 'Kesler kan 't beste in Tilburg zitten'
Voor Henk ten Cate bestaat er geen twijfel: 'Ajax wordt kampioen.' De Amsterdamse coach rekent onder meer op een verrassing van Excelsior.
'Ik denk dat wij zondag met de kampioensschaal in onze handen staan.' Ten Cate liet na afloop van de 5-2 zege op Sparta zijn gevoel spreken. Bovendien rekent hij erop dat in Rotterdam een vriend hem te hulp schiet.
'Ik zie AZ niet winnen van Excelsior. Mijn vriend Ton Lokhoff is daar trainer. Reken maar dat hij zijn ploeg even op scherp gaat zetten. Ik voorzie daar een uitslag van 1-1', aldus de Ajax-coach. 'Excelsior speelde ook al 0-0 tegen PSV en 2-2 tegen Ajax.'
'Iedere speelronde gebeuren er rare dingen. Volgende week wordt er ook weer een ploeg verrast. Ik denk dat AZ aan de beurt is. PSV moet eigenlijk twee doelpunten op ons goed moet maken', zei Ten Cate over de kansen van de Brabanders, dat de competitie afsluit met een duel met Vitesse. 'Dat gaat die ploeg niet lukken. Directeur Kesler van de KNVB moet zondag de kampioenschaal uitreiken. Ik denk dat hij het beste in Tilburg op de tribune kan gaan zitten.'
Jij bent er positief over?quote:Op zondag 22 april 2007 18:27 schreef cultheld het volgende:
Ik heb inside nieuws: Ik ben er wel positief over eigenlijk.
Ten Cate legt de druk gewoon compleet in Alkmaar neer door die woorden. En ach, geloof het of niet, ik zie minder graag AZ kampioen worden dan PSV. Als je toch kan kiezen tussen twee kwaden.quote:Op zondag 22 april 2007 20:14 schreef Dylan Dog het volgende:
@Cyberia: lees even het stukje van Ten Cate en waag het nooit meer het woord arrogant in je mond te nemen
wie zegt dat gio en makaay komen?quote:Op zondag 22 april 2007 20:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi, die beteuterde koppies.
Wat betekent dit nu? Zouden Zenden, Gio en Makaay nog komen wanneer PSV niet zeker is van CL? Zouden Alex, Farfan, Kone, Cocu en Gomes nu nog blijven?
Enkele uitspraken van Koeman:quote:Op zondag 22 april 2007 20:14 schreef Dylan Dog het volgende:
@Cyberia: lees even het stukje van Ten Cate en waag het nooit meer het woord arrogant in je mond te nemen
quote:"Go Ahead Eagles is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Deventer. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Go Ahead Eagles in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."
quote:We staan ver voor en dat had niemand verwacht aan het begin van het seizoen. Als we de concentratie kunnen vasthouden, kan er weinig meer misgaan. Er zijn nog veertien wedstrijden te gaan en ik zie ons niet nog vier keer verliezen. Als de concurrentie überhaupt al hun wedstrijden wint.”
Als ze Alves halen, dan zal Huntelaar ook wel vertrekken.quote:Op zondag 22 april 2007 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja gek he, 20 miljoen...... dat zou Ajax alleen maar kunnen betalen uit de transfer van Huntelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |