Ach hij zal wel blijven hoorquote:Op zondag 22 april 2007 19:40 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kan me niet vorstellen dat Koeman aanblijft na zo'n slechte 2e seizoenshelft, het "ik ben geen opbouwtrainer". Volgend seizoen staat er iemand anders.
Co zou welkom zijn.
Waar staat dat ?quote:Op zondag 22 april 2007 19:41 schreef rubbereend het volgende:
Gomes naar Inter
dan moet er alles aan gedaan worden om Krul te halen. Z'n contract loopt tot 2008........ heel misschien is Newcastle gek en laten ze hem gaan..............
ja gek he, 20 miljoen...... dat zou Ajax alleen maar kunnen betalen uit de transfer van Huntelaar.quote:
wat?quote:
Wie dan?quote:
post van Cultheld.quote:
Rutten/Eikelkampquote:Op zondag 22 april 2007 19:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie dan?
Ik ben geen fan van de persoon Adriaanse, maar dat hij een team kan opbouwen met relatief beperkte middelen en aantrekkelijk voetbal speelt staat voor mij als een paal boven water.
maargoed mij post geldt ook als Gomes überhaupt weggaat.quote:Op zondag 22 april 2007 19:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Haha, is toch niet waar
net zo waar als jij niet voor PSV bent?quote:Op zondag 22 april 2007 19:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Haha, is toch niet waar
quote:Ten Cate: 'Kesler kan 't beste in Tilburg zitten'
Voor Henk ten Cate bestaat er geen twijfel: 'Ajax wordt kampioen.' De Amsterdamse coach rekent onder meer op een verrassing van Excelsior.
'Ik denk dat wij zondag met de kampioensschaal in onze handen staan.' Ten Cate liet na afloop van de 5-2 zege op Sparta zijn gevoel spreken. Bovendien rekent hij erop dat in Rotterdam een vriend hem te hulp schiet.
'Ik zie AZ niet winnen van Excelsior. Mijn vriend Ton Lokhoff is daar trainer. Reken maar dat hij zijn ploeg even op scherp gaat zetten. Ik voorzie daar een uitslag van 1-1', aldus de Ajax-coach. 'Excelsior speelde ook al 0-0 tegen PSV en 2-2 tegen Ajax.'
'Iedere speelronde gebeuren er rare dingen. Volgende week wordt er ook weer een ploeg verrast. Ik denk dat AZ aan de beurt is. PSV moet eigenlijk twee doelpunten op ons goed moet maken', zei Ten Cate over de kansen van de Brabanders, dat de competitie afsluit met een duel met Vitesse. 'Dat gaat die ploeg niet lukken. Directeur Kesler van de KNVB moet zondag de kampioenschaal uitreiken. Ik denk dat hij het beste in Tilburg op de tribune kan gaan zitten.'
Jij bent er positief over?quote:Op zondag 22 april 2007 18:27 schreef cultheld het volgende:
Ik heb inside nieuws: Ik ben er wel positief over eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |