Je hoeft me niet te geloven, schigtje. 19 mei ga ik foto's maken tijdens de training (voor op de site). Sturing, Sarpong en Swart zijn er ook. Wil je een handtekening van de laatste 2? Kan geregeld wordenquote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een hoop geruchten en speculatie uit derde hand.
Er zal vast wel 1 ding goed zijn.
Sarpong, talentje van Ajax, Seedorf in wording maar Sarpong is wat kleinerquote:Op zondag 22 april 2007 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te geloven, schigtje. 19 mei ga ik foto's maken tijdens de training (voor op de site). Sturing, Sarpong en Swart zijn er ook. Wil je een handtekening van de laatste 2? Kan geregeld worden.
Sturing, Sarpong en Swart zullen best aanwezig zijn. Maar ik geloof niet echt dat zij al die info hebben en als ze die al hebben zullen ze die ook niet zo maar doorspelenquote:Op zondag 22 april 2007 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te geloven, schigtje. 19 mei ga ik foto's maken tijdens de training (voor op de site). Sturing, Sarpong en Swart zijn er ook. Wil je een handtekening van de laatste 2? Kan geregeld worden.
huh, Gomes naar Inter, en dan halen ze de 2e keeper van AC Milan ??? Wang Dalei anyone??quote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef cultheld het volgende:
En nu hoor ik dat Kalac de opvolger van Gomes wordt: Het moet niet gekker worden.
De zomer zal laten zien wie er gelijk heeft.quote:Op zondag 22 april 2007 18:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Sturing, Sarpong en Swart zullen best aanwezig zijn. Maar ik geloof niet echt dat zij al die info hebben en als ze die al hebben zullen ze die ook niet zo maar doorspelen..
Dus je wil zeggen dat Koeman morgen opstapt?quote:Op zondag 22 april 2007 18:36 schreef cultheld het volgende:
Beetje moeilijk verhaal
Het is leuk en aardig, maar allemaal geruchten uit 3de hand van een beachsoccervoetballer - tja, het zal wel. Alsof Sturing en Swart alles maar doorvertellen en alsof zij allemaal dat weten. Ik neem het allemaal met een korrel zout als je het niet erg vindt ipv je te aanbidden als de inside man. Tuurlijk kan het allemaal wel, maar het is ook niet zo moeilijk dat wanneer Huntelaar weggaat hij naar Engeland of Spanje gaat en ja, dan zal Man Utd vast wel een keuze zijn. Like duhquote:Op zondag 22 april 2007 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er zal vast wel wat kloppen, maar dat had ik je ook kunnen vertellen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
De zomer zal laten zien wie er gelijk heeft.
T lijkt me opzich voorbarig. Misschien aan t eind van de competitie, maar nu kan PSV opzich nog kampioen worden.quote:Op zondag 22 april 2007 18:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat Koeman morgen opstapt?
Lazovic naar PSVquote:Op zondag 22 april 2007 18:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beetje moeilijk verhaal, maar ik zal het ff uitleggen. Een vriend van me (cios achtergrond) doet deze zomer met 2 teams mee aan een beachsoccertoernooi (eindtoernooi is in Scheveningen, vrij bekend). Hij heeft dankzij contacten met o.a. Sjaak Swart en Edward Sturing o.a. Sarpong en Adilson geregeld voor zijn team en nog een hoop andere bvo-jeugdspelers gestrikt. Op die manier heeft hij behoorlijk wat info gekregen en ik zal het maar ff posten (ook wat offtopic is, gelieve het te laten staan):
Koeman moet morgen op gesprek komen maar wordt nog niet meteen ontslagen, hij stapt op. Adriaanse staat op de lijst als nummer 1 vervanger.
Farfán gaat naar Spanje: Club weet ik niet.
Gomes gaat naar Inter voor een hoop centen.
Alves gaat naar Ajax, Heerenveen haalt die Braziliaan uit Zweden.
Lazovic gaat naar PSV (dat vind ik wel jammer).
Kluivert wellicht terug naar Ajax.
Chelsea wil met man en macht Alex naar Stamford Bridge halen: Lukt dit niet, dan tekent hij een nieuw contract en wordt hij nog een seizoen in Eindhoven gestalt.
Sneijder gaat naar Barcelona.
Huntelaar gaat naar Engeland of Italië: Man U is kandidaat #1
Nee. Ze willen juist de rust behouden voor de play-off's. Aan het einde van het seizoen stapt ie op.quote:Op zondag 22 april 2007 18:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat Koeman morgen opstapt?
Je hoeft me niet te geloven pik. Ze zijn allemaal bloedserieus.quote:Op zondag 22 april 2007 18:48 schreef Bananenman het volgende:
Ik zou nog even dertig geruchten posten cult, dan heb je er vast wel één of twee goed
Zou inderdaad wel kunnen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee. Ze willen juist de rust behouden voor de play-off's. Aan het einde van het seizoen stapt ie op.
Maar waarom zeg je dat nu pas ?quote:Op zondag 22 april 2007 18:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te geloven pik. Ze zijn allemaal bloedserieus.
Omdat ik 't net allemaal te weten kom via die jongen.quote:
Bij Ajax staat het dan al 0-9 hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 18:55 schreef pascalheister het volgende:
en hopen dat az en ajax de gelijkmaker in blessuretijd krijgen
Ik zie t nog wel gebeuren dat AZ choket en dat t dan op doelsaldo aankomt tussen Ajax en PSV, verschil nu eentje...quote:Op zondag 22 april 2007 18:55 schreef pascalheister het volgende:
en hopen dat az en ajax de gelijkmaker in blessuretijd krijgen
Dalei Wang is een talent. Geen directe vervanger voor Gomes.quote:Op zondag 22 april 2007 18:44 schreef andre347 het volgende:
[..]
huh, Gomes naar Inter, en dan halen ze de 2e keeper van AC Milan ??? Wang Dalei anyone??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |