Ten Cate legt de druk gewoon compleet in Alkmaar neer door die woorden. En ach, geloof het of niet, ik zie minder graag AZ kampioen worden dan PSV. Als je toch kan kiezen tussen twee kwaden.quote:Op zondag 22 april 2007 20:14 schreef Dylan Dog het volgende:
@Cyberia: lees even het stukje van Ten Cate en waag het nooit meer het woord arrogant in je mond te nemen
wie zegt dat gio en makaay komen?quote:Op zondag 22 april 2007 20:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi, die beteuterde koppies.
Wat betekent dit nu? Zouden Zenden, Gio en Makaay nog komen wanneer PSV niet zeker is van CL? Zouden Alex, Farfan, Kone, Cocu en Gomes nu nog blijven?
Enkele uitspraken van Koeman:quote:Op zondag 22 april 2007 20:14 schreef Dylan Dog het volgende:
@Cyberia: lees even het stukje van Ten Cate en waag het nooit meer het woord arrogant in je mond te nemen
quote:"Go Ahead Eagles is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Deventer. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Go Ahead Eagles in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."
quote:We staan ver voor en dat had niemand verwacht aan het begin van het seizoen. Als we de concentratie kunnen vasthouden, kan er weinig meer misgaan. Er zijn nog veertien wedstrijden te gaan en ik zie ons niet nog vier keer verliezen. Als de concurrentie überhaupt al hun wedstrijden wint.”
Als ze Alves halen, dan zal Huntelaar ook wel vertrekken.quote:Op zondag 22 april 2007 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja gek he, 20 miljoen...... dat zou Ajax alleen maar kunnen betalen uit de transfer van Huntelaar.
Niemand. Maar wanneer PSV alles misloopt is een het een stuk minder interessant om te komen/blijven. Speelt PSV volgend seizoen UEFA Cup, dan lijkt het me dat ze eerst een clubje in het buitenland bekijken die wel CL speelt.quote:Op zondag 22 april 2007 20:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie zegt dat gio en makaay komen?
Cocu stopt denk ik, Gomes en Alex blijven ook nog 1 jaar, Farfan of Kone zie ik wel vertrekken.
AC Milan leek mij ook het meest voor de hand te liggen. Toch sprak die jongen van Inter. Maar we zullen het gaan zienquote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef twi het volgende:
Ik zie Gomes sowieso niet naar Inter gaan, zoals cultheld zegt. Die hebben al een Braziliaan onder de lat staan die enorm goed bevalt. Naar AC ok, maar naar Inter niet.
alles mislopen is op dit moment ook wel overdreven zeg.quote:Op zondag 22 april 2007 20:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niemand. Maar wanneer PSV alles misloopt is een het een stuk minder interessant om te komen/blijven. Speelt PSV volgend seizoen UEFA Cup, dan lijkt het me dat ze eerst een clubje in het buitenland bekijken die wel CL speelt.
Bakircioglu heeft dat al gezegd bijv.
Die staan er mentaal erg goed voor inderdaad. Die zie ik zelfs nog van feyenoord verliezen.quote:Op zondag 22 april 2007 21:00 schreef twi het volgende:
Ach, ik ben er niet zo blij mee dat PSV nu ook in de playoffs zit.
ja net zoals vorige week hequote:Op zondag 22 april 2007 20:49 schreef BB-boy het volgende:
En in de pleeoffs gaan jullie ook klop krijgen van twente hehe. Geen CL volgend jaar.
Met een blessurevrij elftal wat erop gebrand is de laatste strohalm vast te pakken? Denk dat PSV er ten tijde van de playoffs heel anders voor staat.quote:Op zondag 22 april 2007 21:03 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die staan er mentaal erg goed voor inderdaad. Die zie ik zelfs nog van feyenoord verliezen.
Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan MANAGENquote:Op zondag 22 april 2007 21:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Tsja.. wat moet je er als Ajacied over zeggen he..
Nee ff serieus.. gaat Koeman blijven?
Dat ie nog niet op Marktplaats staat.quote:Op zondag 22 april 2007 21:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gemengde gevoelens hier.quote:Op zondag 22 april 2007 21:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Tsja.. wat moet je er als Ajacied over zeggen he..
Ja en niet 1x... Normaliter zou het toch einde verhaal moeten zijn?quote:Op zondag 22 april 2007 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gemengde gevoelens hier.
Maar toch heeft PSV onder zijn leiding een wanprestatie geleverd door zo'n grote voorsprong te verknallen.
Ten Cate gefet Ajax juist zelf meer drukquote:Op zondag 22 april 2007 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ten Cate legt de druk gewoon compleet in Alkmaar neer door die woorden. En ach, geloof het of niet, ik zie minder graag AZ kampioen worden dan PSV. Als je toch kan kiezen tussen twee kwaden.
Alleen maakt de kop van Ronald Koeman een hoop goed
Van Marwijk.quote:Op zondag 22 april 2007 22:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja en niet 1x... Normaliter zou het toch einde verhaal moeten zijn?
Stel dat het gebeurd.. Ruten en Eijkelkamp halen?
Welnee, wij geloven al sinds oktober vorig jaar niet meer in de titel.quote:Op zondag 22 april 2007 22:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ten Cate gefet Ajax juist zelf meer druk
Tsja.. dat shirt met "kampioen in de winter" ofzo.. maakte het nog wel ff erger.. (ondanks het niet vanuit psv zelf was..)quote:Op zondag 22 april 2007 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van Marwijk.
Maar dit bewijst weer een competitie is pas gedaan als je niet meer kan worden ingehaald.
Dat zei ik ook de vorige 2 jaar waar PSV dik voor stond.
Ga niet te snel kampioenen roepen
Oeh de meeste Ajacieden blijven het hele jaar door kampioensdromen hebben.quote:Op zondag 22 april 2007 22:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Welnee, wij geloven al sinds oktober vorig jaar niet meer in de titel.
Scheringaquote:Op zondag 22 april 2007 22:15 schreef StarGazer het volgende:
Liever jullie kampioen dan az kampioen als Ajax het niet wordt. Ik gun die scheringa echt helemaal niks
Nee geen Rutten en Eijkelkamp, die zitten goed bij Twente.quote:Op zondag 22 april 2007 22:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja en niet 1x... Normaliter zou het toch einde verhaal moeten zijn?
Stel dat het gebeurd.. Ruten en Eijkelkamp halen?
ken je hem persoonlijkquote:Op zondag 22 april 2007 22:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Scheringa![]()
Oke, hij is soms een beetje een lulhannes.. maar verder een prima kerel
Inderdaad. Het is een gore rioolrat, maar voor de rest een prima kerel.quote:Op zondag 22 april 2007 22:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Scheringa![]()
Oke, hij is soms een beetje een lulhannes.. maar verder een prima kerel
Van MArwijk is een goede trainer.quote:Op zondag 22 april 2007 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee geen Rutten en Eijkelkamp, die zitten goed bij Twente.
Echt geen idee. Zolang het maar iemand is die goed bij PSV past. Bij Bert van Marwijk heb ik daar zo mijn twijfels over.
quote:Op zondag 22 april 2007 22:19 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is een gore rioolrat, maar voor de rest een prima kerel.
quote:Op zondag 22 april 2007 22:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Welnee, wij geloven al sinds oktober vorig jaar niet meer in de titel.
Van Marwijk is zeker een goede trainer, dat ontken ik niet. Ik heb alleen mijn twijfels of hij bij PSV past. Dat is ook belangrijk, vind ikquote:Op zondag 22 april 2007 22:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van MArwijk is een goede trainer.
Ook een man die Van Bommel wat sneller naar Eindhoven kan halen
Ik heb hem meegemaakt bij Fortuna en hij is echt een held hier.
Ook bij feyenoord en Dortmund heeft hij er het maximale uitgehaald.
Van MArwijk past prima bij een club zoals PSV.quote:Op zondag 22 april 2007 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van Marwijk is zeker een goede trainer, dat ontken ik niet. Ik heb alleen mijn twijfels of hij bij PSV past. Dat is ook belangrijk, vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |