Als Ajax het word pleeg ik zelfmoordquote:Op zondag 22 april 2007 16:51 schreef Fetai het volgende:
Vervelend voor jullie, maar erg kan ik er niet om rouwen, zolang Ajax het maar niet wordt!
Ik wel: Zijn salarisquote:Op zondag 22 april 2007 16:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Koeman: "Ik vind dat we niks hebben weggegeven"
ALLEEN HET KAMPIOENSSCHAP VUILE AARSLIKKENDE STRONTLIJER
We hebben nog de play-offsquote:Op zondag 22 april 2007 16:54 schreef zjroentje het volgende:
Prijzenloos seizoen lijkt het te worden ...
Alles verkopen?quote:Op zondag 22 april 2007 16:55 schreef VoreG het volgende:
Maar hoe moet het nou met de financien?
quote:Op zondag 22 april 2007 16:53 schreef Paaskonijn het volgende:
via de 2e ronde halen we de CL wel hoor!quote:Op zondag 22 april 2007 16:55 schreef VoreG het volgende:
Maar hoe moet het nou met de financien?
Hopen dat we 2x meer scoren dan Ajakkes en dan niet tegen Twente uitkomenquote:Op zondag 22 april 2007 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
via de 2e ronde halen we de CL wel hoor!
ik moest voor het eerst in een uur weer lachenquote:
Koné en Farfán zijn een blok om het been van elke coach. En een volgend trainer moet het zonder verlengstuk in het veld stellen!quote:Op zondag 22 april 2007 16:52 schreef cultheld het volgende:
Koeman oprotten.
Het zou een schrale troost zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koné en Farfán zijn okéquote:Op zondag 22 april 2007 16:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Koné en Farfán zijn een blok om het been van elke coach. En een volgend trainer moet het ook nog zonder verlengstuk in het veld stellen!
Voor de rest zou je je misschien eens kunnen bekommeren om een resultaat. Een winstpartij volgende week kan uitersten opleveren. Wordt PSV met veel geluk alsnog kampioen, sta jij als huilie langs de zijlijn.
Je denkt serieus dat PSV de playoffs wint? Ze moeten eerst tegen Twente en daarna tegen de winnaar van AZ - Feyenoord/Heerenveenquote:Op zondag 22 april 2007 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2007 16:51 schreef popolon het volgende:
Schoolvoorbeeld van 'choken'.
Nee, dan roep ik nog steeds dat Koeman op moet rotten en ben ik blij dat het kampioenschap nog is bereikt: Dat is echter een utopie. Mijn voorspelling: Koeman mag dankzij Schuitema en Valckx nog 1 jaar aanblijven en sloopt PSV vakkundig van binnenuitquote:Op zondag 22 april 2007 16:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Koné en Farfán zijn een blok om het been van elke coach. En een volgend trainer moet het zonder verlengstuk in het veld stellen!
Voor de rest zou je je misschien eens kunnen bekommeren om een resultaat. Een winstpartij volgende week kan uitersten opleveren. Wordt PSV met veel geluk alsnog kampioen, sta jij als huilie langs de zijlijn.
Het is maar voor welke club je bent ... Om te scoren moet je meerdere aanvallers opstellen. Ondanks de defensieve problemen van de laatste tijd breekt het scorend vermogen PSV op vandaag.quote:
Van psv.netwerkquote:21/4/2007 Phillip Cocu mogelijk naar Australië
Phillip Cocu van PSV speelt volgend seizoen mogelijk in Australië. Dat schrijft de Australische krant Sydney Morning Herald. Volgens de krant is trainer Branko Culina van Sydney FC zeer gecharmeerd van Cocu. De middenvelder zou daar de opvolger moeten worden van de Engelsman Dwight Yorke. Als de trainer volgend seizoen blijft, zou hij Cocu graag naar Australië halen. Of de PSV'er al gesproken heeft met Sydney FC is nog onbekend. De Australische club zou ook geïnteresseerd zijn in PSV-spits Patrick Kluivert en Pierre van Hooijdonk uit Welberg.
ik zei het al eerder, hij moest het wordenquote:Op zondag 22 april 2007 16:52 schreef cultheld het volgende:
Stevens lacht zich rot en terecht.
wat bedoel je daarmee okee6???quote:Op zondag 22 april 2007 16:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Koné en Farfán zijn een blok om het been van elke coach. En een volgend trainer moet het zonder verlengstuk in het veld stellen!
PSV wint niet eens van Twente hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 16:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat PSV de playoffs wint? Ze moeten eerst tegen Twente en daarna tegen de winnaar van AZ - Feyenoord/Heerenveen
Hiddink had niet zoveel last van dat blok, Koeman voor de winterstop ook nietquote:Op zondag 22 april 2007 16:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
ik kan me bijna niet voorstellen dat hij te handhaven is, de druk van de supporters zal nu enorm worden!quote:Op zondag 22 april 2007 16:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, dan roep ik nog steeds dat Koeman op moet rotten en ben ik blij dat het kampioenschap nog is bereikt: Dat is echter een utopie. Mijn voorspelling: Koeman mag dankzij Schuitema en Valckx nog 1 jaar aanblijven en sloopt PSV vakkundig van binnenuit.
WTFquote:Op zondag 22 april 2007 17:00 schreef Leso_Varen het volgende:
Trouwens:
[..]
Van psv.netwerk
Onzin hoop ik
en nog verder wegrollenquote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef Zwansen het volgende:
In een paar maanden breekt ie alles af wat Hiddink heeft opgebouwd.. Ik zie PSV de komende jaren geen kampioen meer worden...
Van bijna Europese top naar een Feyenoordachtige club zonder perspectief in een maand of 6...
Dat een nieuwe man het alleen maar lastiger heeft dan Koeman. De defensie hangt aan Alex en Gomes, dat is aangetoond. PSV miste een fitte derde aanvaller, ook dat was zichtbaar. Ik vind het scorend vermogen van Koné te laag, de instelling van Farfán te matig. Als het team compleet is, dan kan dat. PSV kan niet heersend voetballen met zo'n spitsenkoppel.quote:
Wat een uitspraak.quote:Op zondag 22 april 2007 16:53 schreef Paaskonijn het volgende:
dat is echt onzin, de kwaliteit die PSV in huis heeft houdt ons verre van een Feyenoordachtige ploegquote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef Zwansen het volgende:
In een paar maanden breekt ie alles af wat Hiddink heeft opgebouwd.. Ik zie PSV de komende jaren geen kampioen meer worden...
Van bijna Europese top naar een Feyenoordachtige club zonder perspectief in een maand of 6...
Op een dag als vandaag greep hij naar Lucius en Vennegoor! kan Koeman niet, niet zijn beslissingquote:Op zondag 22 april 2007 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hiddink had niet zoveel last van dat blok, Koeman voor de winterstop ook niet
in de wedstrijden voor de winterstop beheerste PSV alle wedstrijden, spelend op de helft van de tegenstander, veel balbezitquote:Op zondag 22 april 2007 17:03 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat een nieuwe man het alleen maar lastiger heeft dan Koeman. De defensie hangt aan Alex en Gomes, dat is aangetoond. PSV miste een fitte derde aanvaller, ook dat was zichtbaar. Ik vind het scorend vermogen van Koné te laag, de instelling van Farfán te matig. Als het team compleet is, dan kan dat. PSV kan niet heersend voetballen met zo'n spitsenkoppel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |