in de wedstrijden voor de winterstop beheerste PSV alle wedstrijden, spelend op de helft van de tegenstander, veel balbezitquote:Op zondag 22 april 2007 17:03 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat een nieuwe man het alleen maar lastiger heeft dan Koeman. De defensie hangt aan Alex en Gomes, dat is aangetoond. PSV miste een fitte derde aanvaller, ook dat was zichtbaar. Ik vind het scorend vermogen van Koné te laag, de instelling van Farfán te matig. Als het team compleet is, dan kan dat. PSV kan niet heersend voetballen met zo'n spitsenkoppel.
Ja, ze zijn al met een handtekeningenactie begonnen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kan me bijna niet voorstellen dat hij te handhaven is, de druk van de supporters zal nu enorm worden!
Die kwaliteit die thuis wordt opgerold door Ajax, tegen Excelsior niet scoort, verliest met 3-0 van NAC en nog een keer gelijkspeeld tegen diezelfde club, gelijkspeelt tegen Utrecht en wordt afgedroogd in de CL?quote:Op zondag 22 april 2007 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is echt onzin, de kwaliteit die PSV in huis heeft houdt ons verre van een Feyenoordachtige ploeg
we gaan het nu toch niet op deze ene wedstrijd gooien?quote:Op zondag 22 april 2007 17:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Op een dag als vandaag greep hij naar Lucius en Vennegoor! kan Koeman niet, niet zijn beslissing
Dan zag jij andere wedstrijden dan ik. Kozakken Boys werd niet eens weggespeeld. Vitesse uit was billen bloot, maar Gomes voorkwam erger. De grendel kon er goed op gezet en de eerste of tweede kans was raak. Meer niet.quote:Op zondag 22 april 2007 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de wedstrijden voor de winterstop beheerste PSV alle wedstrijden, spelend op de helft van de tegenstander, veel balbezit
Dat mag je Koeman toch volledig aanrekenen? Dat je zo'n team met zoveel kwaliteit niet aan het voetballen kunt krijgen.... Elke andere trainer uit de eerste divisie had het beter gedaan.quote:Op zondag 22 april 2007 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we gaan het nu toch niet op deze ene wedstrijd gooien?
Hij heeft het al weken laten liggen, hij heeft na de winterstop nooit meer lijn in het elftal gekregen.
je hebt evenveel punten als Ajax en AZ........... die hadden hun dip op andere tijden. Uiteindelijk blijk je dus over een heel seizoen bijna gelijkwaardig te zijn, en dan je team vergelijken met een club die zich met alle moeite net kan handhaven bij de eerste 5 gaat veel te ver.quote:Op zondag 22 april 2007 17:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die kwaliteit die thuis wordt opgerold door Ajax, tegen Excelsior niet scoort, verliest met 3-0 van NAC en nog een keer gelijkspeeld tegen diezelfde club, gelijkspeelt tegen Utrecht en wordt afgedroogd in de CL?
En dat allemaal binnen een maand of 3?
sterker nog, dit moet Koeman aangerekend worden.quote:Op zondag 22 april 2007 17:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat mag je Koeman toch volledig aanrekenen? Dat je zo'n team met zoveel kwaliteit niet aan het voetballen kunt krijgen.... Elke andere trainer uit de eerste divisie had het beter gedaan.
Over een seizoen ben je gelijkwaardig. Maar ik vind het wat anders als je redelijk stabiel de punten laat liggen, of van de top in een of ander zwart gat valt.quote:Op zondag 22 april 2007 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt evenveel punten als Ajax en AZ........... die hadden hun dip op andere tijden. Uiteindelijk blijk je dus over een heel seizoen bijna gelijkwaardig te zijn, en dan je team vergelijken met een club die zich met alle moeite net kan handhaven bij de eerste 5 gaat veel te ver.
quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef Panick het volgende:
Ik denk dat Van Marwijk dan coach wordt ofzo.
Ik ben een betere coachquote:
Rot op, ga weg, ga feest vieren in je eigen holquote:Op zondag 22 april 2007 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Vond het wel vermakelijk die 1-1, altijd leuk om dan dicht bij het uit-vak te zitten.![]()
Jammer jongens, volgend jaar beter.
quote:Op zondag 22 april 2007 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Vond het wel vermakelijk die 1-1, altijd leuk om dan dicht bij het uit-vak te zitten.![]()
Jammer jongens, volgend jaar nog minder.
En dan volgend jaar UEFA CUPquote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef Panick het volgende:
Ik denk dat Van Marwijk dan coach wordt ofzo.
Verplaats je eens in Koeman, met deze selectie na de winterstop. Wat had jij kunnen uitrichten? Je kunt een slappeloze Mendéz niet passeren, want dan krijg je een Vayrynen die hakjes speelt. Misschien dat de social skill van Hiddink het inzakeffect had kunnen temperen, maar de kwaliteit is veel minder dan toen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we gaan het nu toch niet op deze ene wedstrijd gooien?
Hij heeft het al weken laten liggen, hij heeft na de winterstop nooit meer lijn in het elftal gekregen.
quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sterker nog, dit moet Koeman aangerekend worden.
Die wil meer budget en geld. PSV had en heeft dat niet.quote:Op zondag 22 april 2007 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Kan Hiddink niet ff het seizoen af komen maken?
Die fotoquote:Op zondag 22 april 2007 17:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
[afbeelding]
Welke club zou hem nog willen hebben? Misschien wil Centraal Beheer hem wel contracteren voor wat Apeldoornse reclamespotjes.
Van Vayrynnen ging als één van de weinige strijd uit tegen Liverpool. Mika heeft nooit eens een fatsoenlijke kans gekregen van Koeman terwijl Mendez al weken hopeloos uit vorm was.quote:Op zondag 22 april 2007 17:13 schreef okee6 het volgende:
[..]
Verplaats je eens in Koeman, met deze selectie na de winterstop. Wat had jij kunnen uitrichten? Je kunt een slappeloze Mendéz niet passeren, want dan krijg je een Vayrynen die hakjes speelt. Misschien dat de social skill van Hiddink het inzakeffect had kunnen temperen, maar de kwaliteit is veel minder dan toen.
de hele gelaten houding van Koeman zie je over het elftal uitwaaieren. Ik heb hem tegen Liverpool nauwelijks van de bank af zien komen......... Hij zit er net als Van Basten als een geslagen hond bij. Ik wil passie en emotie zien.quote:En als je kijkt naar vandaag, negen van de tien keer win je wel, bijvoorbeeld met 0-1, 0-2 of 1-3. Vind het nogal makkelijk om te zeggen dat het beter had gekund. Meest genoemd mag het uitlenen van Aissati aan Twente, zou het je een puntje schelen, maar ook dat was niet aan Koeman.
Abramovitz wilde toch eens 'eindhoven' overnemen ?quote:Op zondag 22 april 2007 17:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Die wil meer budget en geld. PSV had en heeft dat niet.
waar ik vooral het breekpunt vind liggen is bij Excelsior uit, die lauwe 0-0. Daar werd geen kansen gereeerd en dar verlies je Alex. Als daar enige energie in die wedstrijd was gestoken was het nooit zo spannend geworden en had de druk nooit zo enorm geworden.quote:Op zondag 22 april 2007 17:15 schreef Zwansen het volgende:
Godverdomme man! 4 minuten voor tijd! Anders waren we gewoon kampioen geworden........![]()
![]()
Philips distantieert zich van omkoping. Dat zal dus niet gaan.quote:Op zondag 22 april 2007 17:16 schreef AminBen het volgende:
[..]
Abramovitz wilde toch eens 'eindhoven' overnemen ?![]()
Dat was best wel krom. Koeman geeft aan dat Alex daar speelde omdat hij dat als een kampioensduel beschouwde. Na de wedstrijd klonk echter uit alle kanalen dat PSV het wel geloofde en even 'adem gehaald had'. Op zich had het daar ook wel recht op, de selectie was krap en er was daadwerkelijk inspanning geleverd.quote:Op zondag 22 april 2007 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar ik vooral het breekpunt vind liggen is bij Excelsior uit, die lauwe 0-0. Daar werd geen kansen gereeerd en dar verlies je Alex. Als daar enige energie in die wedstrijd was gestoken was het nooit zo spannend geworden en had de druk nooit zo enorm geworden.
Die kerstbal is net zo'n prijs als de JC Schaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |