Een corner kan altijd binnenvallen. En Utrecht heeft tegen AZ ook wel die corner gehad. Echter, AZ wandelde eerder vier keer door de verdediging heen en scoorde dan gewoon. PSV deed dat niet, einde verhaal voor deze week.quote:Op zondag 22 april 2007 17:20 schreef Zwansen het volgende:
4 minuten voor tijd...![]()
4 minuutjes maar volhouden.... En dat geven we weg. Past wel bij het PSV van de afgelopen tijd...
Ow dus de 2e plek is een prijs?quote:
Als het om geld ging dan was philips geen sponsor meer, Rabobank bood eens meer.quote:Op zondag 22 april 2007 17:21 schreef LudoSanders het volgende:
Pompte Philips er maar gewoon wat geld in, op voorwaarde dat Koeman opgerot zou zijn.
Dat was weken geleden tegen Excelsior al. Of nog recenter, RKC.quote:Op zondag 22 april 2007 17:22 schreef Zwansen het volgende:
Op een dag dat ze waarschijnlijk de titel hebben verspeeld...
ik ben er nooit vanuit gegaan, had er sowieso een slecht gevoel overquote:Op zondag 22 april 2007 17:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Toch wel grappig om te zien dat de PSV'ers er even vanuit gingen dat ze zouden winnen bij Utrecht. Ach Alex was terug dus alles zou opeens weer goed verlopen, helaas pindakaas. Op dit arrogante gedrag worden jullie keihard afgestraft.
Ik ging er vanuit dat het moeilijk werd.quote:Op zondag 22 april 2007 17:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Toch wel grappig om te zien dat de PSV'ers er even vanuit gingen dat ze zouden winnen bij Utrecht. Ach Alex was terug dus alles zou opeens weer goed verlopen, helaas pindakaas. Op dit arrogante gedrag worden jullie keihard afgestraft.
Inderdaad... Praatjesmakers!quote:Op zondag 22 april 2007 17:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Over arrogantie gesprokenquote:
En dat met deze standquote:Live Eredivisie verslagen #119 Ajax de nieuwe kampioen
Welke PSV'ers?quote:Op zondag 22 april 2007 17:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben je niet ff iets vergeten?quote:Op zondag 22 april 2007 17:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHAHAH ja of niet,
en dan vorige week bij TWENTE met zijn alleen zingen KAMPIOENEN![]()
Ik meen in de bekerwedstrijd tegen RKC een aantal keer kampioenen te hebben gehoordquote:Op zondag 22 april 2007 17:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHAHAH ja of niet,
dat waren we toen ook en dat zijn we nog een weekquote:Op zondag 22 april 2007 17:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHAHAH ja of niet,
nou.......... lees maar ff de afgelopen dagen terug.... er waren er veel hier die het wel erg positief inzagenquote:Op zondag 22 april 2007 17:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Welke PSV'ers?
Ik denk dat er geen PSV'er echt op gerust was. Dus wat lul je nou?
Hoi ajacied, feli met je 3e plek volgende week! muhahhaahquote:Op zondag 22 april 2007 17:32 schreef Jnk18 het volgende:
Hoi psversfeli met de 3e plek! muahahahahah
Vroeger stonden Ajacieden hier ver boven. Omdat ze wisten dat ze de beste waren van Nederland. Met afstand.quote:Op zondag 22 april 2007 17:32 schreef Jnk18 het volgende:
Positief mag ook best. We stonden nog steeds bovenaan. Maar niemand was er echt gerust op denk ik...quote:Op zondag 22 april 2007 17:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou.......... lees maar ff de afgelopen dagen terug.... er waren er veel hier die het wel erg positief inzagen
En toch blijft het gewoon leukquote:Op zondag 22 april 2007 17:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vroeger stonden Ajacieden hier ver boven. Omdat ze wisten dat ze de beste waren van Nederland. Met afstand.
Nu moeten jullie zelfs plezier uit het uitlachen van anderen halen terwijl jullie zelf ook de kans op het kampioenschap vrijwel zeker hebben verspeeld.
rot op naar je eigen topic.quote:Op zondag 22 april 2007 17:32 schreef Jnk18 het volgende:
Wij hebben tenminste meegestreden om het kampioensschapquote:Op zondag 22 april 2007 17:35 schreef Panick het volgende:
[..]
En toch blijft het gewoon leuk.
. Kampioenschap
.
Achteraf terecht ook. Deze wedstrijd hadden we gewoon met 0-2 / 0-3 moeten winnen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou.......... lees maar ff de afgelopen dagen terug.... er waren er veel hier die het wel erg positief inzagen
De stemming zat er toch weer zó goed in na de overwinning op Twente en de rentree van Alex? En ja wat blijkt, PSV laat het wéér liggen. Geen gezanik, PSV is hier keihard op gestraft. En ja de gedrukte carnaval shirts getuigen echt van een arrogante niveauquote:Op zondag 22 april 2007 17:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Welke PSV'ers?
Ik denk dat er geen PSV'er echt op gerust was. Dus wat lul je nou?
Ok. Wat jij wilt. Veel plezier er nog mee.quote:Op zondag 22 april 2007 17:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De stemming zat er toch weer zó goed in na de overwinning op Twente en de rentree van Alex? En ja wat blijkt, PSV laat het wéér liggen. Geen gezanik, PSV is hier keihard op gestraft. En ja de gedrukte carnaval shirts getuigen echt van een arrogante niveau![]()
.
Niet verloren.. 1-1 gelijk.quote:Op zondag 22 april 2007 17:36 schreef HenkdeTank het volgende:
dus we hebben verloren? en ajakes?
Jij altijd met je arrogantquote:Op zondag 22 april 2007 17:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De stemming zat er toch weer zó goed in na de overwinning op Twente en de rentree van Alex? En ja wat blijkt, PSV laat het wéér liggen. Geen gezanik, PSV is hier keihard op gestraft. En ja de gedrukte carnaval shirts getuigen echt van een arrogante niveau![]()
.
Want het is onrealistisch om te denken dat je die 11 punten voorsprong nog weg geeft?quote:Op zondag 22 april 2007 17:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
.
Dank jequote:Op zondag 22 april 2007 17:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ok. Wat jij wilt. Veel plezier er nog mee.
Ja ok was ook een grote fout overigens ik had echth et gevoel dat we kampioen zouden worden maar het laten liggen bij RKC was wel dramatisch, maar jullie hebben het vaker gezegd. Wij hebben het 1 keer verneukt jullie wel 3 keerquote:Op zondag 22 april 2007 17:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ben je niet ff iets vergeten?
Ajax zong ook Kampioenuh toen ze emt 2-0 voor stonden tegen NAC
Gelukkig vind Koeman zelf dat hij een normaal denkende trainer isquote:En een normaal denkende trainer wisselt Alex niet als hij er zelf niet om vraagt.
enige arrogantie zat daar wel in, al is het minder erg om arrogant te zijn als het ergens op gebasseerd is.........quote:Op zondag 22 april 2007 17:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
.
Niks weggegeven, gewoon fucking mazzel psv al die klote maanden, telkens 0-1 1-0 winnen en soms uitschieters thuis met 3-4-5 0, het zat er aan te komen. AZ kampioen dit seizoen *helaas*quote:Op zondag 22 april 2007 17:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Mja, zelf weggegeven. Weet hoe het voelt
quote:Statistieken
11. Affelay 0-1
86. Schut 0-2
quote:Op zondag 22 april 2007 17:48 schreef mcyodogg het volgende:
Je zal maar als niets vermoedende PSV-supporter, als eerst de utrecht website bekijken:
[..]
Whaah wel kutquote:Op zondag 22 april 2007 17:48 schreef mcyodogg het volgende:
Je zal maar als niets vermoedende PSV-supporter, als eerst de utrecht website bekijken:
[..]
je wordt echt vervelendquote:Op zondag 22 april 2007 17:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
" FC Utrecht is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Utrecht. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Utrecht in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."
Ach ja...
alex vroeg er zelf om hoorquote:Op zondag 22 april 2007 17:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gelukkig vind Koeman zelf dat hij een normaal denkende trainer is
Tja, dat is dan ook het enige positieve dat ik kan bedenken ...quote:Op zondag 22 april 2007 17:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
Nou ja, we hebben wel gezorgd voor het meest spannende competitieslot ooit in de Eredivisie![]()
liever wel CL, en daar bouwen...... zou iig financieel lekkerder zijnquote:Op zondag 22 april 2007 18:03 schreef ErikT het volgende:
Ik hoop dat we geen CL halen. Een paar seizoenen UEFA Cup en bouwen aan een team vol met Nederlanders.
Welke Nederlanders dan? Opleiden is niet het sterkste punt van PSV...quote:Op zondag 22 april 2007 18:03 schreef ErikT het volgende:
Ik hoop dat we geen CL halen. Een paar seizoenen UEFA Cup en bouwen aan een team vol met Nederlanders.
nou komen er net ineens allemaal talenten aanquote:Op zondag 22 april 2007 18:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Welke Nederlanders dan? Opleiden is niet het sterkste punt van PSV...
Ja en dan wordt steeds dat team leeggekocht. En worden er steeds weer buitenlanders aangetrokken.quote:Op zondag 22 april 2007 18:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
liever wel CL, en daar bouwen...... zou iig financieel lekkerder zijn
Brand los...quote:Op zondag 22 april 2007 18:27 schreef cultheld het volgende:
Ik heb inside nieuws: Ik ben er wel positief over eigenlijk.
Heeft toch niks met arrogantie te maken. Als je zoveel punten voor staat, mag je dat in principe niet meer weggeven. Dat dat wel gebeurd is gewoon belachelijk!quote:
vertel...quote:Op zondag 22 april 2007 18:27 schreef cultheld het volgende:
Niet interessant lopen doen cult. Voor de draad ermee dan, kan wel wat positiefs nieuws gebruiken.quote:Op zondag 22 april 2007 18:27 schreef cultheld het volgende:
Beetje moeilijk verhaal, maar ik zal het ff uitleggen. Een vriend van me (cios achtergrond) doet deze zomer met 2 teams mee aan een beachsoccertoernooi (eindtoernooi is in Scheveningen, vrij bekend). Hij heeft dankzij contacten met o.a. Sjaak Swart en Edward Sturing o.a. Sarpong en Adilson geregeld voor zijn team en nog een hoop andere bvo-jeugdspelers gestrikt. Op die manier heeft hij behoorlijk wat info gekregen en ik zal het maar ff posten (ook wat offtopic is, gelieve het te laten staan):quote:
Barcaquote:Op zondag 22 april 2007 18:36 schreef cultheld het volgende:
Farfán gaat naar Spanje: Club weet ik niet.
quote:Sneijder gaat naar Barcelona.
quote:Op zondag 22 april 2007 18:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beetje moeilijk verhaal, maar ik zal het ff uitleggen. Een vriend van me (cios achtergrond) doet deze zomer met 2 teams mee aan een beachsoccertoernooi (eindtoernooi is in Scheveningen, vrij bekend). Hij heeft dankzij contacten met o.a. Sjaak Swart en Edward Sturing o.a. Sarpong en Adilson geregeld voor zijn team en nog een hoop andere bvo-jeugdspelers gestrikt. Op die manier heeft hij behoorlijk wat info gekregen en ik zal het maar ff posten (ook wat offtopic is, gelieve het te laten staan):
Koeman moet morgen op gesprek komen maar wordt nog niet meteen ontslagen, hij stapt op. Adriaanse staat op de lijst als nummer 1 vervanger.
Gomes gaat naar Inter voor een hoop centen.
Alves gaat naar Ajax, Heerenveen haalt die Braziliaan uit Zweden.
Lazovic gaat naar PSV (dat vind ik wel jammer).
Kluivert wellicht terug naar Ajax.
Chelsea wil met man en macht Alex naar Stamford Bridge halen: Lukt dit niet, dan tekent hij een nieuw contract en wordt hij nog een seizoen in Eindhoven gestalt.
Sneijder gaat naar Barcelona.
Huntelaar gaat naar Engeland of Italië: Man U is kandidaat #1
Je hoeft me niet te geloven, schigtje. 19 mei ga ik foto's maken tijdens de training (voor op de site). Sturing, Sarpong en Swart zijn er ook. Wil je een handtekening van de laatste 2? Kan geregeld wordenquote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een hoop geruchten en speculatie uit derde hand.
Er zal vast wel 1 ding goed zijn.
Sarpong, talentje van Ajax, Seedorf in wording maar Sarpong is wat kleinerquote:Op zondag 22 april 2007 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te geloven, schigtje. 19 mei ga ik foto's maken tijdens de training (voor op de site). Sturing, Sarpong en Swart zijn er ook. Wil je een handtekening van de laatste 2? Kan geregeld worden.
Sturing, Sarpong en Swart zullen best aanwezig zijn. Maar ik geloof niet echt dat zij al die info hebben en als ze die al hebben zullen ze die ook niet zo maar doorspelenquote:Op zondag 22 april 2007 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te geloven, schigtje. 19 mei ga ik foto's maken tijdens de training (voor op de site). Sturing, Sarpong en Swart zijn er ook. Wil je een handtekening van de laatste 2? Kan geregeld worden.
huh, Gomes naar Inter, en dan halen ze de 2e keeper van AC Milan ??? Wang Dalei anyone??quote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef cultheld het volgende:
En nu hoor ik dat Kalac de opvolger van Gomes wordt: Het moet niet gekker worden.
De zomer zal laten zien wie er gelijk heeft.quote:Op zondag 22 april 2007 18:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Sturing, Sarpong en Swart zullen best aanwezig zijn. Maar ik geloof niet echt dat zij al die info hebben en als ze die al hebben zullen ze die ook niet zo maar doorspelen..
Dus je wil zeggen dat Koeman morgen opstapt?quote:Op zondag 22 april 2007 18:36 schreef cultheld het volgende:
Beetje moeilijk verhaal
Het is leuk en aardig, maar allemaal geruchten uit 3de hand van een beachsoccervoetballer - tja, het zal wel. Alsof Sturing en Swart alles maar doorvertellen en alsof zij allemaal dat weten. Ik neem het allemaal met een korrel zout als je het niet erg vindt ipv je te aanbidden als de inside man. Tuurlijk kan het allemaal wel, maar het is ook niet zo moeilijk dat wanneer Huntelaar weggaat hij naar Engeland of Spanje gaat en ja, dan zal Man Utd vast wel een keuze zijn. Like duhquote:Op zondag 22 april 2007 18:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er zal vast wel wat kloppen, maar dat had ik je ook kunnen vertellen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
De zomer zal laten zien wie er gelijk heeft.
T lijkt me opzich voorbarig. Misschien aan t eind van de competitie, maar nu kan PSV opzich nog kampioen worden.quote:Op zondag 22 april 2007 18:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat Koeman morgen opstapt?
Lazovic naar PSVquote:Op zondag 22 april 2007 18:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beetje moeilijk verhaal, maar ik zal het ff uitleggen. Een vriend van me (cios achtergrond) doet deze zomer met 2 teams mee aan een beachsoccertoernooi (eindtoernooi is in Scheveningen, vrij bekend). Hij heeft dankzij contacten met o.a. Sjaak Swart en Edward Sturing o.a. Sarpong en Adilson geregeld voor zijn team en nog een hoop andere bvo-jeugdspelers gestrikt. Op die manier heeft hij behoorlijk wat info gekregen en ik zal het maar ff posten (ook wat offtopic is, gelieve het te laten staan):
Koeman moet morgen op gesprek komen maar wordt nog niet meteen ontslagen, hij stapt op. Adriaanse staat op de lijst als nummer 1 vervanger.
Gomes gaat naar Inter voor een hoop centen.
Alves gaat naar Ajax, Heerenveen haalt die Braziliaan uit Zweden.
Lazovic gaat naar PSV (dat vind ik wel jammer).
Kluivert wellicht terug naar Ajax.
Chelsea wil met man en macht Alex naar Stamford Bridge halen: Lukt dit niet, dan tekent hij een nieuw contract en wordt hij nog een seizoen in Eindhoven gestalt.
Sneijder gaat naar Barcelona.
Huntelaar gaat naar Engeland of Italië: Man U is kandidaat #1
Nee. Ze willen juist de rust behouden voor de play-off's. Aan het einde van het seizoen stapt ie op.quote:Op zondag 22 april 2007 18:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat Koeman morgen opstapt?
Je hoeft me niet te geloven pik. Ze zijn allemaal bloedserieus.quote:Op zondag 22 april 2007 18:48 schreef Bananenman het volgende:
Ik zou nog even dertig geruchten posten cult, dan heb je er vast wel één of twee goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |