je wordt echt vervelendquote:Op zondag 22 april 2007 17:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
" FC Utrecht is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Utrecht. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Utrecht in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."
Ach ja...
alex vroeg er zelf om hoorquote:Op zondag 22 april 2007 17:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gelukkig vind Koeman zelf dat hij een normaal denkende trainer is
Tja, dat is dan ook het enige positieve dat ik kan bedenken ...quote:Op zondag 22 april 2007 17:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
Nou ja, we hebben wel gezorgd voor het meest spannende competitieslot ooit in de Eredivisie![]()
liever wel CL, en daar bouwen...... zou iig financieel lekkerder zijnquote:Op zondag 22 april 2007 18:03 schreef ErikT het volgende:
Ik hoop dat we geen CL halen. Een paar seizoenen UEFA Cup en bouwen aan een team vol met Nederlanders.
Welke Nederlanders dan? Opleiden is niet het sterkste punt van PSV...quote:Op zondag 22 april 2007 18:03 schreef ErikT het volgende:
Ik hoop dat we geen CL halen. Een paar seizoenen UEFA Cup en bouwen aan een team vol met Nederlanders.
nou komen er net ineens allemaal talenten aanquote:Op zondag 22 april 2007 18:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Welke Nederlanders dan? Opleiden is niet het sterkste punt van PSV...
Ja en dan wordt steeds dat team leeggekocht. En worden er steeds weer buitenlanders aangetrokken.quote:Op zondag 22 april 2007 18:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
liever wel CL, en daar bouwen...... zou iig financieel lekkerder zijn
Brand los...quote:Op zondag 22 april 2007 18:27 schreef cultheld het volgende:
Ik heb inside nieuws: Ik ben er wel positief over eigenlijk.
Heeft toch niks met arrogantie te maken. Als je zoveel punten voor staat, mag je dat in principe niet meer weggeven. Dat dat wel gebeurd is gewoon belachelijk!quote:
vertel...quote:Op zondag 22 april 2007 18:27 schreef cultheld het volgende:
Niet interessant lopen doen cult. Voor de draad ermee dan, kan wel wat positiefs nieuws gebruiken.quote:Op zondag 22 april 2007 18:27 schreef cultheld het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |