quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
quote:
goed gesnaptquote:Op donderdag 19 april 2007 21:49 schreef ScarFace- het volgende:
Einde nabij jah ok.
Maar er was toch gevraagd om na 99 geen 100 maar 99.1 te maken.
Daarna 99.2, 99.3 want er was iemand die het 100e topic wou meemaken ofzo![]()
koffie
![]()
Wel raar dat mn plaatje uit mn vorige post in het vorige topic ineens weg was.![]()
oefenze....quote:Op donderdag 19 april 2007 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moet plotseling even gitaar spelen, laterzzz
=Sebasserquote:
Hij bedoelt Sebagger Sebasserquote:
Zelfs ik stond in het rijtje!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:59 schreef MPG het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #146
Nah, 100 = 100. Niet zo miepen. Dan viert 'ie de 150 maar.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:56 schreef MPG het volgende:
goed gesnapt
OM OA DEELGENOOT TE LATEN ZIJN VAN HET 100e TOPIC VERZOEK IK ALLEN OM DE NUMMERING NA DIT DEELTJE TIJDELIJK VOORT TE ZETTEN VOLGENS HET VOLGENDE PATROON:
99.1 - 99.2 - 99.3 - ... - 99.9 - 99.10 - 99.11 - etc - etc
de hele koffie club staat in de lijst hoor, elke dag weerquote:Op donderdag 19 april 2007 22:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zelfs ik stond in het rijtje!Met 99 posts!
Had 'ie maar niet op vakantie moeten gaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kuuk, kom op dat is die jongen belooft!![]()
Bier. Lekker!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Meer biertijd nu!
True truequote:Op donderdag 19 april 2007 22:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Had 'ie maar niet op vakantie moeten gaan.
Dankje iwowzquote:
Wat heb je gedaan dan vandaag?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef crossover het volgende:
Echt geen zin in bier nu
Al veel te veel op vandaag.
Ja een nieuwe??!!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan vandaag?
Om 3 uur vanmiddag begonnen met zuipenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan vandaag?
Goed bezig cross!!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Om 3 uur vanmiddag begonnen met zuipen
nu ben ik moeMaar het was het waard dus boeiend
[afbeelding]
Goed bezig! Ik verlangde rond die tijd ook naar het bier in de koelkast. Maar jaquote:Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Altijd hèquote:
Werk zekerquote:Op donderdag 19 april 2007 22:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik verlangde rond die tijd ook naar het bier in de koelkast. Maar ja![]()
Juist, ik hou van simpelheid.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef crossover het volgende:
[..]
=Sebasser
goh wat leuk, die naam is met een hand te typen.
Gisteren voor het eerst.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb jij al eens eerder in deze reeks gepost?
Je zag mijn hartelijke ontvangst!? Alleen als je hier vaker komt, moet je ff je UI in de OP laten zetten!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst.
Maar mijn aanwezigheid is overal op dit forum gewenst![]()
Onzin.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst.
Maar mijn aanwezigheid is overal op dit forum gewenst![]()
Toen was ik net wakkerquote:Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef crossover het volgende:
[..]
[afbeelding]
zo heet ik ookquote:Op donderdag 19 april 2007 22:13 schreef Sebasser het volgende:
Of eerder mijn ouders..
Moar ok, mijn volledige naam is sebastian, en das 2 handen.
Ik morgen ook zoiets denk ik, effe een hele dag NIKS doenquote:
Neen, jij heet piovan.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef Piovan het volgende:
[..]
zo heet ik ookAlleen een a'tje meer
Bron?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet meent. Je vind me lief.![]()
Ahhuh.quote:
Dat zijn er goed veel idd!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef Sebasser het volgende:
Positie, aantal posts, user
001. 425 eer-ik
002. 406 Sebasser
eer-ik!
Stomme baggeraar, beetje meer posten dan mij.[afbeelding]
Ohh. Ik zie het.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Let op het tijdstip! Het zal de drank geweest zijn want er is nog niks gebeurd![]()
Succes met je pc!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor ltr![]()
Moet pc nog wat opruimen, straks jensen kijken.
Lijkt me eigenlijk best saai met die beroemde siamese tweeling.
Net als toen die kleinste mensen van de wereld er waren was ookal zo saai.
Wat heeft ie gedaanquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:22 schreef Piovan het volgende:
chipmunks
Beste idee van vandaag. Ik wil ook zoquote:Op donderdag 19 april 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
Ja, ik ga zo maar eens naar mijn mandje.
Morgen nog een dagje werken en dan is het weer weekend.
Wat houd je tegen dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Beste idee van vandaag. Ik wil ook zo
Wie-Kentquote:Op donderdag 19 april 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
Ja, ik ga zo maar eens naar mijn mandje.
Morgen nog een dagje werken en dan is het weer weekend.
ff kijken of er nog iemand online komtquote:
quote:
G'nightquote:Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
Biertjes tikken. Goed idee.
Ik mag bijna weer, ik moet het nu doen met de bierlucht die rond JD hangt. Trusten
whehehquote:Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef crossover het volgende:
[..]
ff kijken of er nog iemand online komt![]()
Wheheh ... trustenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
Biertjes tikken. Goed idee.
Ik mag bijna weer, ik moet het nu doen met de bierlucht die rond JD hangt. Trusten
Whahah... herkenbaar...quote:
'Bronstig'quote:Op donderdag 19 april 2007 22:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tukse Kuuk!![]()
cross: ook al bronstig??
Maar ik denk dat ik over 10 minuten ga pitten, morgen weer een dag.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Whahah... herkenbaar...... heel herkenbaar
![]()
![]()
Mwaah.. ik blijf hier denk ik wel tot 1 uur op mn post... mocht ze nog langskomenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:33 schreef crossover het volgende:
[..]
'Bronstig'![]()
[..]
Maar ik denk dat ik over 10 minuten ga pitten, morgen weer een dag.
Lief hoor!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaah.. ik blijf hier denk ik wel tot 1 uur op mn post... mocht ze nog langskomen
Wat liefquote:Op donderdag 19 april 2007 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaah.. ik blijf hier denk ik wel tot 1 uur op mn post... mocht ze nog langskomen
Behalve als je moe bent zoals ik nuquote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo is het! 'Geduld is een schoone zaeck'
Helemaal mee eensch is!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat lief![]()
[..]
Behalve als je moe bent zoals ik nu![]()
Ik ben liefquote:
Oh dat geloof ik zo wel hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben lief
Vraag maar aan JJ en .....
Papierdude!! je bent er nogquote:Op donderdag 19 april 2007 22:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Weltrusten (voor degene die gaan slapen)
Yes! Met Papier Gezelligquote:
niet weg gaan....quote:Op donderdag 19 april 2007 22:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yes! Met Papier Gezellig
Mooie nick heb je trouwens
Haha, zo issie wel mooi jaquote:Op donderdag 19 april 2007 22:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yes! Met Papier Gezellig
Mooie nick heb je trouwens
yep echt wel heel lief....quote:Op donderdag 19 april 2007 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben lief
Vraag maar aan JJ en .....
Dat ben jij natuurlijk!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh...jij bent eigenlijk evn lief...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar de aller aller liefste.....![]()
ben bang dat dat averechts werktquote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zal ik eens een topicreport plaatsen?![]()
Dat deze SC zo leuk en gezellig is dat ik niet aan mijn slaap en mn werk toekom?
Zouden ze dat waarderen?![]()
Dat ben jijquote:Op donderdag 19 april 2007 23:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar de aller aller liefste.....![]()
mja...nou...geef mij dan maar koffie of desnoods water...quote:Op donderdag 19 april 2007 23:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb voor mezelf maar even zo eentje ingeschonken:
[afbeelding]
Lekker decadent, ik drink het zoals het op de site staat, dan geniet je echt nog meer ook!
Zoals hier te lezen valt
Ik ben er nog wel JJ!!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
nou blijkbaar slapen jullie......dus dan ga ik ook maar...
...tot morgen lieverdjes...
![]()
..slaap lekker allemaal...
![]()
...en tot morgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sja Windows zuigt hard idd! Al die verplichte shit en zo!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:31 schreef Sebasser het volgende:
Whehe, zo gaaf.
ik heb hier een PC, en die is kut.
Behalve onder linux, dan werkt ie perfect.
videokaart dacht ik kapot, maar neem, het was windows.![]()
klote microsoft, mij een beetje bijna een nieuwe videokaart laten kopen.
Ik slaap niet, ik heb een projectje lopen op MSNquote:Op donderdag 19 april 2007 23:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
nou blijkbaar slapen jullie......dus dan ga ik ook maar...
...tot morgen lieverdjes...
![]()
..slaap lekker allemaal...
![]()
...en tot morgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Keurig netjes jonge!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik slaap niet, ik heb een projectje lopen op MSN
Maar welterusten lieverd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou ehm.. ja.. het loopt..heel langzaamaan de goeie kant opquote:Op donderdag 19 april 2007 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Keurig netjes jonge!
Laat je even weten hoe het loopt....
Komt er weer een:quote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
nou ehm.. ja.. het loopt..heel langzaamaan de goeie kant op...
Dag schatje!!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
moest ff goedenacht wensen aan ...nou ja....jullie weten het wel...![]()
![]()
..maar goed nu ga ik dus echt slapen...
..dag lieverdjes...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heer NachtWachtquote:Op donderdag 19 april 2007 23:54 schreef Sander170 het volgende:
Zo allemaal een goedeavond.![]()
Fijn om weer bij jullie te zijn.![]()
welke film is hij dan? Kijk op IMdb en check waarin hij speeldequote:Op donderdag 19 april 2007 23:59 schreef Sebasser het volgende:
Hoe heet die ene heul oude serie ook alweer?
dat met die ene jongen die naar andere werelden kon reizen..
met die professor, dat meisje, en toen dood professor en toen die ene kloon uit een andere wereld die ging meereizen..
Want die ene jongen is nu op tv bij een film, moar ik ben zijn naam en die serie kwijt.
Ik ben (voorlopig) nog even bij je vriend!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:03 schreef Sander170 het volgende:
Zo en nu is het alweer Nacht !
En hier is de NachtWacht, die gaat gezellig mee door de nacht.![]()
Fok! ze...![]()
Aah daar ben ik dan weer heel blij om, zojuist mijn nieuwe assistent meld zich.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben (voorlopig) nog even bij je vriend!
goed idee!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
welke film is hij dan? Kijk op IMdb en check waarin hij speelde
Te gek! Vervul ik eindelijk ook een functie hier!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Aah daar ben ik dan weer heel blij om, zojuist mijn nieuwe assistent meld zich.![]()
Niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mooi dat je het gevonden hebt Sebasser! Die serie heet Sliders? Ik ken het niet
Ik ben 20 jaartjes jong, maar dit ken ik niet. Ben ff IMdb checken!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet?
Dan moet je of heul oud zijn, of heul jong..
of nooit tv kijken.
http://www.imdb.com/title/tt0112167/quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben 20 jaartjes jong, maar dit ken ik niet. Ben ff IMdb checken!
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Komt er weer een:
'Langzaamaan, dan breeckt het lijntje niet'
Wel mooi dat het vordert jonge, ik ben ook met mijn meisje een maand of 2 'bezig' geweest alvorens het iets werd. Maar nu sinds anderhalf jaar een stel![]()
Mag ook wel als bijna iedereen hier wel één of zelfs meerdere functies heeft.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Te gek! Vervul ik eindelijk ook een functie hier!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Mag ook wel als bijna iedereen hier wel één of zelfs meerdere functies heeft.![]()
Dan gun ik het je oprecht: NachtWacht's Assistent Manager.![]()
Doet me al gauw aan Bush denken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
![]()
Dat klinkt wel goed! Of: NachtWacht's Vice-President
Haha zker zekerquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar gaan we gewoon vanuit toch? Zeg: is OA al thuis?
ik heb heul geen functiequote:Op vrijdag 20 april 2007 00:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Mag ook wel als bijna iedereen hier wel één of zelfs meerdere functies heeft.![]()
Dan gun ik het je oprecht: NachtWacht's Assistent Manager.![]()
erikquote:
Vast wel.. geen MSN meer hier, dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
MPG
Alles lekker hier nog?
Gaan we #99.1 nog halen vanavond?
Jij bent de NachtGek, met je late nacht humor en leuke gekke grappen altijd van je.quote:
Mijn grapjes zijn heul niet leuk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jij bent de NachtGek, met je late nacht humor en leuke gekke grappen altijd van je.![]()
NachtWacht - NachtGek.![]()
Of je moet zelf iets in gedachten hebben ?
oh, dat klinkt niet zo goed..quote:
Druk -> slapen jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, dat klinkt niet zo goed..
Of heeft ze het druk en moest slapen?
Moet je een frappuccino?
Klinkt goed Tim Fritsquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
NachtWacht's Assistant Manager![]()
Ok, dat moet ook gebeurenquote:
Das waar.. zij moet morgen om 9 uur weer op de uni zijn.. ik ook, maar ik heb minder slaap nodigquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, dat moet ook gebeuren
hier:[afbeelding]
Klanten-kortingskaart kan ook nog geregeld worden voor mijn nieuwe koffielounge
zegeltjes doe ik in principe niet aan, maar je krijgt als vaste KSC'er uiteraard wel de benodigde korting.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Das waar.. zij moet morgen om 9 uur weer op de uni zijn.. ik ook, maar ik heb minder slaap nodiglekker lekker
Doe maar zoeen klantenkaart.. krijg ik ook zegeltjes?
primaquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zegeltjes doe ik in principe niet aan, maar je krijgt als vaste KSC'er uiteraard wel de benodigde korting.
Uiteraard komen er ook spaarpunten op de kaart
trouwens, er valt me een ding wel een beetje van je tegen...
Krijg je nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ook bij eer-ik solliciteer ik naar de functie van Assistant Manager
De wiki is niet up to datequote:
Zoals???quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Krijg je niet![]()
Daar moet je bepaalde skills voor hebben
[..]
De wiki is niet up to date
OOW.. excuses... had het net nogal druk @ de msnquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Krijg je niet![]()
Daar moet je bepaalde skills voor hebben
[..]
De wiki is niet up to date
ga eerst maar eens html lerenquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zoals???
En MPG was druk bezig man
het is je vergeven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
OOW.. excuses... had het net nogal druk @ de msn
MPG duikt *NU* de wiki in
klein beetje danquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
html komt wel een beetje dagen hoor!
Nog 20 posts en ik zit op de 3k![]()
Ik heb vandaag een frappuccino gemaakt (ja, k ben er een soort van trots opquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:47 schreef Hijacking het volgende:
morgen koffie - sportschool - koffie - werk - koffie
vandaag een choco espresso gehad lekker bakkie :V
Waarom moet ik bij MPG solliciteren als hij net een klantenkaart heeft?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
klein beetje dan
Niet voldoende om deze verantwoordelijke taak op je te nemen
En daarnaast moet je dan bij zowel MPG als bij mij solliciteren
nog 65 posts en ik zit op de 11000
heel goed bezig 14quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:49 schreef MPG het volgende:
wiki geüpdatet
Oh, bedoel je daar?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij MPG solliciteren als hij net een klantenkaart heeft?
Heb jij al in dat post-stats-topic gekeken? Kijk hier anders maar ff!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, bedoel je daar?
ik dacht dat je wilde solliciteren naar mede-wiki-master
It left you!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:55 schreef eer-ik het volgende:
wtf, heb ik woensdags 425 posts gedaan?
Wat is er met m'n leven gebeurd
Ehm.. dat is een duidelijk teken dat je je te weinig met M..... bezig houdtquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:55 schreef eer-ik het volgende:
wtf, heb ik woensdags 425 posts gedaan?
Wat is er met m'n leven gebeurd
Nou idd ja! Maar ja als zij werkt...quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm.. dat is een duidelijk teken dat je je te weinig met M..... bezig houdt
Nou, dat valt ook wel weer mee..quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm.. dat is een duidelijk teken dat je je te weinig met M..... bezig houdt
neenee, daar heb ik braaf 1 post gedaan en weer vertrokkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:57 schreef eer-ik het volgende:
MPG, je zit toch niet weer teveel in 128 he, 't is zo rustig hier ineens..
Waar zit de nachtwacht dan?
Waar werkt ze dan, dat ze zoveel weg is?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel weer mee..
Ze werkt zoveel
Ik zou me er graaaaaag vele malen meer mee bezig houden ja, da's waar
supermarkt, middag+avonddiensten...quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar werkt ze dan, dat ze zoveel weg is?
Wheheh.. leef je uit zou ik zeggenquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:02 schreef eer-ik het volgende:
ik zou wel eens wat KSC gerelateerde stats willen zien
van deze reeks:
- topposters (goh, hoe zou de top 5 eruit zien)
- tijdstip wanneer het meest gepost wordt
- max aantal topics per dag
- max aantal posts per dag
- dat soort dingen
netjes, dan valt het allemaal nog wel meequote:Op vrijdag 20 april 2007 01:01 schreef MPG het volgende:
[..]
neenee, daar heb ik braaf 1 post gedaan en weer vertrokken
okejj.. dat zijn wel de rottige tijden... kun je 's avonds niets meer ondernemenquote:
Vraag het aan arcee enof JeRa/JaRa?.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:02 schreef eer-ik het volgende:
ik zou wel eens wat KSC gerelateerde stats willen zien
van deze reeks:
- topposters (goh, hoe zou de top 5 eruit zien)
- tijdstip wanneer het meest gepost wordt
- max aantal topics per dag
- max aantal posts per dag
- dat soort dingen
ik ga dat echt niet alelmaal tellenquote:
Jaja.. OA moet toch wat te downloaden hebben alstie strx terug isquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
netjes, dan valt het allemaal nog wel mee
nee, precies..quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:04 schreef MPG het volgende:
[..]
okejj.. dat zijn wel de rottige tijden... kun je 's avonds niets meer ondernemen
Ja er moet een manier zijn, hij is niet eens een modje ofzo. Dus als je het hem een keer vraagt is het alleen een kwestie van een lijstje maken. Zoveel users zijn er toch niet hier.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ga dat echt niet alelmaal tellen
Maar het zou toch best makkelijk moeten kunnen zijn, voor JeRa, die kan blijkbaar in de databases komen
da's waaarquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja.. OA moet toch wat te downloaden hebben alstie strx terug is
inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, precies..
Vrij zure situatie.
Het komt deze week gewoon (te) veel voor dat als ik tijd heb, zij geen tijd heeft, en andersom.
Vanavond had ze ook al geen tijd, en morgenochtend wel, maar ik laat d'r dan even met rust, want ze moet morgen tentamen maken, dus ik heb d'r aan het leren gezet
nee, geen tijd voorquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja er moet een manier zijn, hij is niet eens een modje ofzo. Dus als je het hem een keer vraagt is het alleen een kwestie van een lijstje maken. Zoveel users zijn er toch niet hier.
En als je 400+ posts per dag kunt doen, heb je daar wel tijd voor toch??
vaste leechert in "mijn" topicquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's waaar
Zal z'n chick leuk vinden.
komt ie geregeld in 128? voor zover je weet?
True True Truequote:Op vrijdag 20 april 2007 01:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, geen tijd voor
Ik heb belangrjijker zaken aan m'n hoofd
Ja he, ik ben zelfs bereid om er een gezeliige ochtend voor op te offerenquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Goed van je dat je dr aan het leerwerk zet![]()
Heb jij daar ook zitten leechen jongeman?quote:
Hierquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:57 schreef eer-ik het volgende:
MPG, je zit toch niet weer teveel in 128 he, 't is zo rustig hier ineens..
Waar zit de nachtwacht dan?
Goede instellingquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja he, ik ben zelfs bereid om er een gezeliige ochtend voor op te offeren
Maar serieus, ik vind het wel belangrijk dat ze zch voldoende bezig houdt met school, en dat weet ze ook wel
Misschien?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb jij daar ook zitten leechen jongeman?
Ik dacht al, je bent toch niet zomaar weg he...quote:
Ja, vind ik ookquote:
Je weet maar nooit wat sommige mensen ervoor over hebben...quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht al, je bent toch niet zomaar weg he...
[..]
Ja, vind ik ook
We gaan geen examenjaar verneuken om een relatie, dat gaat me te ver
Ik lees rustig mee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht al, je bent toch niet zomaar weg he...
[..]
Ja, vind ik ook
We gaan geen examenjaar verneuken om een relatie, dat gaat me te ver
Dat is pas liefde man!quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat sommige mensen ervoor over hebben...
Sommigen zijn zo gek dat ze bereid zijn om 1,5 tot 3,5 uur te reizen
Oh, maar zo labiel ben ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat sommige mensen ervoor over hebben...
Sommigen zijn zo gek dat ze bereid zijn om 1,5 tot 3,5 uur te reizen
Haha.. Puik bezig danquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, maar zo labiel ben ik ook wel hoor
Dat maakt me ook niet uit
Maar ik vind een opleiding inmiddels wel belangrijk, en ik wil ook graag dat ze slaagt.
Ze heeft het hard nodig, gezien de thuissituatie ook, en er zijn wat tegenslagen op school.
Zodoende probeer ik haar zoveel mogelijk te stimuleren om het nu gewoon te gaan halen
Ik denk dat ik je voorbeeld ga volgen, en ook onder zeil gaquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha.. Puik bezig dan![]()
Maare, ik ga slapen, morgen weer vroeg dag
Trusten koffievrienden
Ik ben ff Lama's kijken vriend!quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:33 schreef Sander170 het volgende:
Zo toen was het alweer 10 minuten stil...![]()
Dan ben ik effe wat online-games aan het doen, kom later wel weer effe kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben ff Lama's kijken vriend!
slok ze en duik zequote:Op vrijdag 20 april 2007 02:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja alles goed hier hoor! Geniet van je koffie!
![]()
Ik neem zo mijn laatste slok cognac en duik de mand in
Ja daar kun je weinig aandoen lijkt me, ik zou er nog een kop koffie op drinken als ik jouw was.quote:Op vrijdag 20 april 2007 04:19 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, klopt, drukte zeg maar.
heb ik al gedaan. Zodadelijk even wat geld halen en tickets betalen, zodat ik begin mei een paar dagen kan uitblazen op Bali.quote:Op vrijdag 20 april 2007 04:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja daar kun je weinig aandoen lijkt me, ik zou er nog een kop koffie op drinken als ik jouw was.![]()
Nu helemaal.quote:Op vrijdag 20 april 2007 04:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Bijna of helemaal?
Ik heb net de laatste paar uur dat ik vermist was UT '04 gespeeld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan ben ik effe wat online-games aan het doen, kom later wel weer effe kijken.![]()
idd, tot de pc flipte en ik de server niet meer kon terugvinden en daarna op kutservers moest spelen.quote:
Heyquote:Op vrijdag 20 april 2007 07:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...GOEDEMORGEN LIEVE MEDE KOFFIE-VERSLAAFDEN....!!!....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Ohhh wat leuk H_W....quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:37 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik gaat er weer vandoorVandaag gaat mijn moeder trouwen
![]()
![]()
![]()
![]()
En jij bent der getuige?quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:37 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik gaat er weer vandoorVandaag gaat mijn moeder trouwen
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen dio...quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:53 schreef Diovarus het volgende:
Actie allemaal.
Gauw actief bezig nu.
Kunnen we 100 aanmaken
Jah zeker.quote:
Hee JJquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen dio...![]()
![]()
...alles goed...?
![]()
ha kijk das beter....quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:10 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Hee JJ
Ja alles weer lekker vandaag.
Hoorde zelfs dat die andere collega ziek is![]()
Hoiquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Hey Frutsel....goedemorgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |