slok ze en duik zequote:Op vrijdag 20 april 2007 02:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja alles goed hier hoor! Geniet van je koffie!
![]()
Ik neem zo mijn laatste slok cognac en duik de mand in
Ja daar kun je weinig aandoen lijkt me, ik zou er nog een kop koffie op drinken als ik jouw was.quote:Op vrijdag 20 april 2007 04:19 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, klopt, drukte zeg maar.
heb ik al gedaan. Zodadelijk even wat geld halen en tickets betalen, zodat ik begin mei een paar dagen kan uitblazen op Bali.quote:Op vrijdag 20 april 2007 04:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja daar kun je weinig aandoen lijkt me, ik zou er nog een kop koffie op drinken als ik jouw was.![]()
Nu helemaal.quote:Op vrijdag 20 april 2007 04:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Bijna of helemaal?
Ik heb net de laatste paar uur dat ik vermist was UT '04 gespeeld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan ben ik effe wat online-games aan het doen, kom later wel weer effe kijken.![]()
idd, tot de pc flipte en ik de server niet meer kon terugvinden en daarna op kutservers moest spelen.quote:
Heyquote:Op vrijdag 20 april 2007 07:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...GOEDEMORGEN LIEVE MEDE KOFFIE-VERSLAAFDEN....!!!....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Ohhh wat leuk H_W....quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:37 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik gaat er weer vandoorVandaag gaat mijn moeder trouwen
![]()
![]()
![]()
![]()
En jij bent der getuige?quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:37 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik gaat er weer vandoorVandaag gaat mijn moeder trouwen
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen dio...quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:53 schreef Diovarus het volgende:
Actie allemaal.
Gauw actief bezig nu.
Kunnen we 100 aanmaken
Jah zeker.quote:
Hee JJquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen dio...![]()
![]()
...alles goed...?
![]()
ha kijk das beter....quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:10 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Hee JJ
Ja alles weer lekker vandaag.
Hoorde zelfs dat die andere collega ziek is![]()
Hoiquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Hey Frutsel....goedemorgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |