Nou, dat valt ook wel weer mee..quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm.. dat is een duidelijk teken dat je je te weinig met M..... bezig houdt
neenee, daar heb ik braaf 1 post gedaan en weer vertrokkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:57 schreef eer-ik het volgende:
MPG, je zit toch niet weer teveel in 128 he, 't is zo rustig hier ineens..
Waar zit de nachtwacht dan?
Waar werkt ze dan, dat ze zoveel weg is?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel weer mee..
Ze werkt zoveel
Ik zou me er graaaaaag vele malen meer mee bezig houden ja, da's waar
supermarkt, middag+avonddiensten...quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar werkt ze dan, dat ze zoveel weg is?
Wheheh.. leef je uit zou ik zeggenquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:02 schreef eer-ik het volgende:
ik zou wel eens wat KSC gerelateerde stats willen zien
van deze reeks:
- topposters (goh, hoe zou de top 5 eruit zien)
- tijdstip wanneer het meest gepost wordt
- max aantal topics per dag
- max aantal posts per dag
- dat soort dingen
netjes, dan valt het allemaal nog wel meequote:Op vrijdag 20 april 2007 01:01 schreef MPG het volgende:
[..]
neenee, daar heb ik braaf 1 post gedaan en weer vertrokken
okejj.. dat zijn wel de rottige tijden... kun je 's avonds niets meer ondernemenquote:
Vraag het aan arcee enof JeRa/JaRa?.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:02 schreef eer-ik het volgende:
ik zou wel eens wat KSC gerelateerde stats willen zien
van deze reeks:
- topposters (goh, hoe zou de top 5 eruit zien)
- tijdstip wanneer het meest gepost wordt
- max aantal topics per dag
- max aantal posts per dag
- dat soort dingen
ik ga dat echt niet alelmaal tellenquote:
Jaja.. OA moet toch wat te downloaden hebben alstie strx terug isquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
netjes, dan valt het allemaal nog wel mee
nee, precies..quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:04 schreef MPG het volgende:
[..]
okejj.. dat zijn wel de rottige tijden... kun je 's avonds niets meer ondernemen
Ja er moet een manier zijn, hij is niet eens een modje ofzo. Dus als je het hem een keer vraagt is het alleen een kwestie van een lijstje maken. Zoveel users zijn er toch niet hier.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ga dat echt niet alelmaal tellen
Maar het zou toch best makkelijk moeten kunnen zijn, voor JeRa, die kan blijkbaar in de databases komen
da's waaarquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja.. OA moet toch wat te downloaden hebben alstie strx terug is
inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, precies..
Vrij zure situatie.
Het komt deze week gewoon (te) veel voor dat als ik tijd heb, zij geen tijd heeft, en andersom.
Vanavond had ze ook al geen tijd, en morgenochtend wel, maar ik laat d'r dan even met rust, want ze moet morgen tentamen maken, dus ik heb d'r aan het leren gezet
nee, geen tijd voorquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja er moet een manier zijn, hij is niet eens een modje ofzo. Dus als je het hem een keer vraagt is het alleen een kwestie van een lijstje maken. Zoveel users zijn er toch niet hier.
En als je 400+ posts per dag kunt doen, heb je daar wel tijd voor toch??
vaste leechert in "mijn" topicquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's waaar
Zal z'n chick leuk vinden.
komt ie geregeld in 128? voor zover je weet?
True True Truequote:Op vrijdag 20 april 2007 01:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, geen tijd voor
Ik heb belangrjijker zaken aan m'n hoofd
Ja he, ik ben zelfs bereid om er een gezeliige ochtend voor op te offerenquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Goed van je dat je dr aan het leerwerk zet![]()
Heb jij daar ook zitten leechen jongeman?quote:
Hierquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:57 schreef eer-ik het volgende:
MPG, je zit toch niet weer teveel in 128 he, 't is zo rustig hier ineens..
Waar zit de nachtwacht dan?
Goede instellingquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja he, ik ben zelfs bereid om er een gezeliige ochtend voor op te offeren
Maar serieus, ik vind het wel belangrijk dat ze zch voldoende bezig houdt met school, en dat weet ze ook wel
Misschien?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb jij daar ook zitten leechen jongeman?
Ik dacht al, je bent toch niet zomaar weg he...quote:
Ja, vind ik ookquote:
Je weet maar nooit wat sommige mensen ervoor over hebben...quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht al, je bent toch niet zomaar weg he...
[..]
Ja, vind ik ook
We gaan geen examenjaar verneuken om een relatie, dat gaat me te ver
Ik lees rustig mee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht al, je bent toch niet zomaar weg he...
[..]
Ja, vind ik ook
We gaan geen examenjaar verneuken om een relatie, dat gaat me te ver
Dat is pas liefde man!quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat sommige mensen ervoor over hebben...
Sommigen zijn zo gek dat ze bereid zijn om 1,5 tot 3,5 uur te reizen
Oh, maar zo labiel ben ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat sommige mensen ervoor over hebben...
Sommigen zijn zo gek dat ze bereid zijn om 1,5 tot 3,5 uur te reizen
Haha.. Puik bezig danquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, maar zo labiel ben ik ook wel hoor
Dat maakt me ook niet uit
Maar ik vind een opleiding inmiddels wel belangrijk, en ik wil ook graag dat ze slaagt.
Ze heeft het hard nodig, gezien de thuissituatie ook, en er zijn wat tegenslagen op school.
Zodoende probeer ik haar zoveel mogelijk te stimuleren om het nu gewoon te gaan halen
Ik denk dat ik je voorbeeld ga volgen, en ook onder zeil gaquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha.. Puik bezig dan![]()
Maare, ik ga slapen, morgen weer vroeg dag
Trusten koffievrienden
Ik ben ff Lama's kijken vriend!quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:33 schreef Sander170 het volgende:
Zo toen was het alweer 10 minuten stil...![]()
Dan ben ik effe wat online-games aan het doen, kom later wel weer effe kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben ff Lama's kijken vriend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |