quote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Komt er weer een:
'Langzaamaan, dan breeckt het lijntje niet'
Wel mooi dat het vordert jonge, ik ben ook met mijn meisje een maand of 2 'bezig' geweest alvorens het iets werd. Maar nu sinds anderhalf jaar een stel![]()
Mag ook wel als bijna iedereen hier wel één of zelfs meerdere functies heeft.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Te gek! Vervul ik eindelijk ook een functie hier!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Mag ook wel als bijna iedereen hier wel één of zelfs meerdere functies heeft.![]()
Dan gun ik het je oprecht: NachtWacht's Assistent Manager.![]()
Doet me al gauw aan Bush denken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
![]()
Dat klinkt wel goed! Of: NachtWacht's Vice-President
Haha zker zekerquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar gaan we gewoon vanuit toch? Zeg: is OA al thuis?
ik heb heul geen functiequote:Op vrijdag 20 april 2007 00:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Mag ook wel als bijna iedereen hier wel één of zelfs meerdere functies heeft.![]()
Dan gun ik het je oprecht: NachtWacht's Assistent Manager.![]()
erikquote:
Vast wel.. geen MSN meer hier, dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
MPG
Alles lekker hier nog?
Gaan we #99.1 nog halen vanavond?
Jij bent de NachtGek, met je late nacht humor en leuke gekke grappen altijd van je.quote:
Mijn grapjes zijn heul niet leuk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jij bent de NachtGek, met je late nacht humor en leuke gekke grappen altijd van je.![]()
NachtWacht - NachtGek.![]()
Of je moet zelf iets in gedachten hebben ?
oh, dat klinkt niet zo goed..quote:
Druk -> slapen jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, dat klinkt niet zo goed..
Of heeft ze het druk en moest slapen?
Moet je een frappuccino?
Klinkt goed Tim Fritsquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
NachtWacht's Assistant Manager![]()
Ok, dat moet ook gebeurenquote:
Das waar.. zij moet morgen om 9 uur weer op de uni zijn.. ik ook, maar ik heb minder slaap nodigquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, dat moet ook gebeuren
hier:[afbeelding]
Klanten-kortingskaart kan ook nog geregeld worden voor mijn nieuwe koffielounge
zegeltjes doe ik in principe niet aan, maar je krijgt als vaste KSC'er uiteraard wel de benodigde korting.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Das waar.. zij moet morgen om 9 uur weer op de uni zijn.. ik ook, maar ik heb minder slaap nodiglekker lekker
Doe maar zoeen klantenkaart.. krijg ik ook zegeltjes?
primaquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zegeltjes doe ik in principe niet aan, maar je krijgt als vaste KSC'er uiteraard wel de benodigde korting.
Uiteraard komen er ook spaarpunten op de kaart
trouwens, er valt me een ding wel een beetje van je tegen...
Krijg je nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ook bij eer-ik solliciteer ik naar de functie van Assistant Manager
De wiki is niet up to datequote:
Zoals???quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Krijg je niet![]()
Daar moet je bepaalde skills voor hebben
[..]
De wiki is niet up to date
OOW.. excuses... had het net nogal druk @ de msnquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Krijg je niet![]()
Daar moet je bepaalde skills voor hebben
[..]
De wiki is niet up to date
ga eerst maar eens html lerenquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zoals???
En MPG was druk bezig man
het is je vergeven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
OOW.. excuses... had het net nogal druk @ de msn
MPG duikt *NU* de wiki in
klein beetje danquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
html komt wel een beetje dagen hoor!
Nog 20 posts en ik zit op de 3k![]()
Ik heb vandaag een frappuccino gemaakt (ja, k ben er een soort van trots opquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:47 schreef Hijacking het volgende:
morgen koffie - sportschool - koffie - werk - koffie
vandaag een choco espresso gehad lekker bakkie :V
Waarom moet ik bij MPG solliciteren als hij net een klantenkaart heeft?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
klein beetje dan
Niet voldoende om deze verantwoordelijke taak op je te nemen
En daarnaast moet je dan bij zowel MPG als bij mij solliciteren
nog 65 posts en ik zit op de 11000
heel goed bezig 14quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:49 schreef MPG het volgende:
wiki geüpdatet
Oh, bedoel je daar?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij MPG solliciteren als hij net een klantenkaart heeft?
Heb jij al in dat post-stats-topic gekeken? Kijk hier anders maar ff!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, bedoel je daar?
ik dacht dat je wilde solliciteren naar mede-wiki-master
It left you!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:55 schreef eer-ik het volgende:
wtf, heb ik woensdags 425 posts gedaan?
Wat is er met m'n leven gebeurd
Ehm.. dat is een duidelijk teken dat je je te weinig met M..... bezig houdtquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:55 schreef eer-ik het volgende:
wtf, heb ik woensdags 425 posts gedaan?
Wat is er met m'n leven gebeurd
Nou idd ja! Maar ja als zij werkt...quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm.. dat is een duidelijk teken dat je je te weinig met M..... bezig houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |