Ik ben liefquote:
Oh dat geloof ik zo wel hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben lief
Vraag maar aan JJ en .....
Papierdude!! je bent er nogquote:Op donderdag 19 april 2007 22:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Weltrusten (voor degene die gaan slapen)
Yes! Met Papier Gezelligquote:
niet weg gaan....quote:Op donderdag 19 april 2007 22:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yes! Met Papier Gezellig
Mooie nick heb je trouwens
Haha, zo issie wel mooi jaquote:Op donderdag 19 april 2007 22:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yes! Met Papier Gezellig
Mooie nick heb je trouwens
yep echt wel heel lief....quote:Op donderdag 19 april 2007 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben lief
Vraag maar aan JJ en .....
Dat ben jij natuurlijk!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh...jij bent eigenlijk evn lief...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar de aller aller liefste.....![]()
ben bang dat dat averechts werktquote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zal ik eens een topicreport plaatsen?![]()
Dat deze SC zo leuk en gezellig is dat ik niet aan mijn slaap en mn werk toekom?
Zouden ze dat waarderen?![]()
Dat ben jijquote:Op donderdag 19 april 2007 23:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar de aller aller liefste.....![]()
mja...nou...geef mij dan maar koffie of desnoods water...quote:Op donderdag 19 april 2007 23:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb voor mezelf maar even zo eentje ingeschonken:
[afbeelding]
Lekker decadent, ik drink het zoals het op de site staat, dan geniet je echt nog meer ook!
Zoals hier te lezen valt
Ik ben er nog wel JJ!!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
nou blijkbaar slapen jullie......dus dan ga ik ook maar...
...tot morgen lieverdjes...
![]()
..slaap lekker allemaal...
![]()
...en tot morgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sja Windows zuigt hard idd! Al die verplichte shit en zo!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:31 schreef Sebasser het volgende:
Whehe, zo gaaf.
ik heb hier een PC, en die is kut.
Behalve onder linux, dan werkt ie perfect.
videokaart dacht ik kapot, maar neem, het was windows.![]()
klote microsoft, mij een beetje bijna een nieuwe videokaart laten kopen.
Ik slaap niet, ik heb een projectje lopen op MSNquote:Op donderdag 19 april 2007 23:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
nou blijkbaar slapen jullie......dus dan ga ik ook maar...
...tot morgen lieverdjes...
![]()
..slaap lekker allemaal...
![]()
...en tot morgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Keurig netjes jonge!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik slaap niet, ik heb een projectje lopen op MSN
Maar welterusten lieverd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou ehm.. ja.. het loopt..heel langzaamaan de goeie kant opquote:Op donderdag 19 april 2007 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Keurig netjes jonge!
Laat je even weten hoe het loopt....
Komt er weer een:quote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
nou ehm.. ja.. het loopt..heel langzaamaan de goeie kant op...
Dag schatje!!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
moest ff goedenacht wensen aan ...nou ja....jullie weten het wel...![]()
![]()
..maar goed nu ga ik dus echt slapen...
..dag lieverdjes...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heer NachtWachtquote:Op donderdag 19 april 2007 23:54 schreef Sander170 het volgende:
Zo allemaal een goedeavond.![]()
Fijn om weer bij jullie te zijn.![]()
welke film is hij dan? Kijk op IMdb en check waarin hij speeldequote:Op donderdag 19 april 2007 23:59 schreef Sebasser het volgende:
Hoe heet die ene heul oude serie ook alweer?
dat met die ene jongen die naar andere werelden kon reizen..
met die professor, dat meisje, en toen dood professor en toen die ene kloon uit een andere wereld die ging meereizen..
Want die ene jongen is nu op tv bij een film, moar ik ben zijn naam en die serie kwijt.
Ik ben (voorlopig) nog even bij je vriend!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:03 schreef Sander170 het volgende:
Zo en nu is het alweer Nacht !
En hier is de NachtWacht, die gaat gezellig mee door de nacht.![]()
Fok! ze...![]()
Aah daar ben ik dan weer heel blij om, zojuist mijn nieuwe assistent meld zich.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben (voorlopig) nog even bij je vriend!
goed idee!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
welke film is hij dan? Kijk op IMdb en check waarin hij speelde
Te gek! Vervul ik eindelijk ook een functie hier!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Aah daar ben ik dan weer heel blij om, zojuist mijn nieuwe assistent meld zich.![]()
Niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mooi dat je het gevonden hebt Sebasser! Die serie heet Sliders? Ik ken het niet
Ik ben 20 jaartjes jong, maar dit ken ik niet. Ben ff IMdb checken!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet?
Dan moet je of heul oud zijn, of heul jong..
of nooit tv kijken.
http://www.imdb.com/title/tt0112167/quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben 20 jaartjes jong, maar dit ken ik niet. Ben ff IMdb checken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |