quote:
G'nightquote:Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
Biertjes tikken. Goed idee.
Ik mag bijna weer, ik moet het nu doen met de bierlucht die rond JD hangt. Trusten
whehehquote:Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef crossover het volgende:
[..]
ff kijken of er nog iemand online komt![]()
Wheheh ... trustenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
Biertjes tikken. Goed idee.
Ik mag bijna weer, ik moet het nu doen met de bierlucht die rond JD hangt. Trusten
Whahah... herkenbaar...quote:
'Bronstig'quote:Op donderdag 19 april 2007 22:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tukse Kuuk!![]()
cross: ook al bronstig??
Maar ik denk dat ik over 10 minuten ga pitten, morgen weer een dag.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Whahah... herkenbaar...... heel herkenbaar
![]()
![]()
Mwaah.. ik blijf hier denk ik wel tot 1 uur op mn post... mocht ze nog langskomenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:33 schreef crossover het volgende:
[..]
'Bronstig'![]()
[..]
Maar ik denk dat ik over 10 minuten ga pitten, morgen weer een dag.
Lief hoor!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaah.. ik blijf hier denk ik wel tot 1 uur op mn post... mocht ze nog langskomen
Wat liefquote:Op donderdag 19 april 2007 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaah.. ik blijf hier denk ik wel tot 1 uur op mn post... mocht ze nog langskomen
Behalve als je moe bent zoals ik nuquote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo is het! 'Geduld is een schoone zaeck'
Helemaal mee eensch is!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat lief![]()
[..]
Behalve als je moe bent zoals ik nu![]()
Ik ben liefquote:
Oh dat geloof ik zo wel hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben lief
Vraag maar aan JJ en .....
Papierdude!! je bent er nogquote:Op donderdag 19 april 2007 22:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Weltrusten (voor degene die gaan slapen)
Yes! Met Papier Gezelligquote:
niet weg gaan....quote:Op donderdag 19 april 2007 22:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yes! Met Papier Gezellig
Mooie nick heb je trouwens
Haha, zo issie wel mooi jaquote:Op donderdag 19 april 2007 22:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yes! Met Papier Gezellig
Mooie nick heb je trouwens
yep echt wel heel lief....quote:Op donderdag 19 april 2007 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben lief
Vraag maar aan JJ en .....
Dat ben jij natuurlijk!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh...jij bent eigenlijk evn lief...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar de aller aller liefste.....![]()
ben bang dat dat averechts werktquote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zal ik eens een topicreport plaatsen?![]()
Dat deze SC zo leuk en gezellig is dat ik niet aan mijn slaap en mn werk toekom?
Zouden ze dat waarderen?![]()
Dat ben jijquote:Op donderdag 19 april 2007 23:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar de aller aller liefste.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |