Klik hier voor de belangrijkste post uit het vorige topic!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:10 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tja, waarheid zeggen helpt dan vaak ook niet meer.![]()
oh maar da's toch normaal, waarom makkelijk doen als het moeiljk kan?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:11 schreef PdeHoog het volgende:
HoiZe zijn bezig om het de hakken in het zand lekker bureaucratisch te doen zeg maar
En niet met gerichte oplossingen te komen
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
oh maar da's toch normaal, waarom makkelijk doen als het moeiljk kan?
mja het is ook irri, maar probeer je er niet al te druk om te maken, zonde van je humeur en je energiequote:Op donderdag 19 april 2007 17:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik vind het hoogst frustrerend
Maar goed.....laat maar gaan. Hoef ik er ook niet naar om te kijken
En straks lekker naar huis als ik hier wat dingen heb afgerond
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
mja het is ook irri, maar probeer je er niet al te druk om te maken, zonde van je humeur en je energie![]()
Dan kots je je ff hier uitquote:Op donderdag 19 april 2007 17:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Weet ik
Maar af en toe kan ik er niet goed tegen. Gisteren was zo'n dag
Neuhquote:
ik wil meeeeeeee!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeuhNiet meer nodig
Ik heb net besloten zo lekker naar het strand te rijden en daar te gaan wandelen
zodra de file de snelweg op tenminste weg is
Kom maar naar Rotterdam met de treinquote:
weet je hoe ver dat isquote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kom maar naar Rotterdam met de treinUitstappen op Rotterdam Alexander.
Joepie....gefeliquote:Op donderdag 19 april 2007 18:24 schreef -Marjo- het volgende:
Mijn pc is klaarWordt nu opgehaald...
Vanavond weer alle programma's erop zetten, da's minder![]()
Aaaaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 19 april 2007 18:12 schreef An24 het volgende:
Ik heb zwaar gebabbeld vandaag..alleen maar mensen confronteren die uiterst slechte dingen hebben gedaan![]()
Ik ben gaar![]()
Ah...een internationale SC-erquote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef FReNsJ het volgende:
vanuit finland. eindelijk wat gesetteld en tijd voor te lullen!
Foto's zijn interessanter hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 21:41 schreef FReNsJ het volgende:
verwacht je maar aan een storm berichten, op de stage is het ook veel te rustig nu! :-)
Waar gingen die over??quote:Op donderdag 19 april 2007 23:59 schreef WurM het volgende:
Nummer 29 ging snel!Ik heb wel erg gelachen om de laatste 50 posts trouwens
Over dat vrouwen maar stom en zwak zijnquote:
GoeieMorgen Annnquote:Op vrijdag 20 april 2007 07:52 schreef An24 het volgende:
Even eenvoor het ritje naar het werk...
Bijna weekend![]()
Morgen mag ik ID&T Convertible fotograferen in de Van Nellefabriek. Leuk Feestje![]()
Foto's van vorig jaar zien er gaaf uit hoor, ben benieuwd!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:52 schreef An24 het volgende:
Even eenvoor het ritje naar het werk...
Bijna weekend![]()
Morgen mag ik ID&T Convertible fotograferen in de Van Nellefabriek. Leuk Feestje![]()
Je was vergeten te werken?quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:56 schreef Dutch50 het volgende:
goede morgen![]()
kwam thuis tot de ontdekking dat ik gister iets vergeten was, nu kan ik al het werk van gister opnieuw doen
![]()
maar nu EERST, dan gaan we verder
Nou als dat zou gebeuren mag je me weggooien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:05 schreef freud het volgende:
[..]
Je was vergeten te werken?
Je was vergeten op "Save' te drukken?
Je hebt gisteren de hele dag geslapen, en was vergeten wakker te worden en het ook te doen?
Je bent vergeten de rode pil te nemen en hebt alles virtueel gedaan?
Je bent naar je oude werkgever gegaan, en moet alles bij je huidige baan nog doen?
Je was vergeten te vermelden bij de IT afdeling dat het vragen om een backup terug te zetten, een geintje was?
Hmm?
En tegen de tijd dat je klaar bent, is er een wetswijzigin doorgevoerd... Sterke!quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:14 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Nou als dat zou gebeuren mag je me weggooien.
Naaah, ik was gewoon een wetsartikel vergeten. Nu moet ik de gister ontworpen formulieren herinrichten en de teksten herschrijven. Kortom ik kan vrijwel opnieuw beginnen.![]()
Poehee en ik dacht met 6.15 er vroeg bij te zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:51 schreef Marc H het volgende:
eej, dat is mijn tekst
* Marc H is om 4:15 zijn bed uit gestrompeld
niet klagen hequote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef FReNsJ het volgende:
tis bijna lunchpauze![]()
en dan nog eens drie uur werken![]()
nuja, kan niet klagen, ik krijg lunchpauze van 'ongeveer 11 tot ongeveer 1' en 'rond half 4' mag ik alweer oprotten![]()
zie je mij klagen danquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet klagen hehier tot 11 vanavond als alles optijd lukt
heb totaal geen zin... wilde eigenlijk nog eventjes wat gaan sporten voor t werk, maar moet ook nog opruimen, en rondhangen is ook lekker
quanta kosta?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:50 schreef freud het volgende:
Ik lees net dat er ook een Canon 20Da bestaat. Ding is speciaal voor astrofotografie, en heeft een functie dat je live op het display kan kijken, ipv via de spiegel. Werkt alleen bij low light situaties natuurlijk. Lollig dingetje.
moggehquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
moggeh
nog 7 uur en dan naar de EFF-camping
Zin in dit weekend..
Schop jij effe je mob-nr. over de msn lijn voor morgenquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Schop jij effe je mob-nr. over de msn lijn voor morgen
Leukquote:Op vrijdag 20 april 2007 07:52 schreef An24 het volgende:
Goed dat je t zegt... moet hier ook alles nog aan de oplader hangen!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:20 schreef FReNsJ het volgende:
zeilboot getrokken weekje geleden
vol in de zoom vanop een bewegende boot met net geen lege batterij dus nog gehaast ook (ja ik was allebei men batterijen vergeten op te laden) de focus kon dus beter maarja
![]()
vraagjequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen trouwensVanavond naar een concert van Lisa Gerrards jajajaja, vage muziek, best leuk, beetje depri volgens yoni, doet ook de soundtrack van Gladiator.... en morgen een nieuwe eetkamertafel ophalen
Rotterdam - Hilversum = 1,5 uur rijden. Als je om 2 uur weggaat, dan ben je ruim op tijd terugquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
vraagje
heeft het nut om richting blijdorp te gaan overdag als je om half 5 weer in hilversum moet zijn, of heb je dan echt te kort dag?
Ik ga heel vaak maar een uurtje, maar heb dan ook een abo. Als je echt alles wilt zien enzo heb je wel meer tijd nodig...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
vraagje
heeft het nut om richting blijdorp te gaan overdag als je om half 5 weer in hilversum moet zijn, of heb je dan echt te kort dag?
hmmm das dan wel een idee om dinsdag overdag te gaan doenquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rotterdam - Hilversum = 1,5 uur rijden. Als je om 2 uur weggaat, dan ben je ruim op tijd terugHet mooie zou dan zijn om gewoon om 9 uur in Blijdorp te zijn. Je kan dan een redelijk groot deel van het park gezien hebben
ah dan gaat die hoge tafel de deur uit en kan ik de volgende keer wel zien wat er op mijn bord ligt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen trouwensVanavond naar een concert van Lisa Gerrard jajajaja, vage muziek, best leuk, beetje depri volgens yoni, doet ook de soundtrack van Gladiator.... en morgen een nieuwe eetkamertafel ophalen
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
ah dan gaat die hoge tafel de deur uit en kan ik de volgende keer wel zien wat er op mijn bord ligt?![]()
Het is een zwarte dag voor alle geitenbrijers...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:52 schreef Ynske het volgende:August van de film van ome willem is dood
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:52 schreef Ynske het volgende:August van de film van ome willem is dood
yepz lekker in t zonnetje in bedquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:53 schreef FReNsJ het volgende:
zit je wat te fokken vanuit je bed dan?
*geetf een kopje koffie*
/lunch gedaan
alweer niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:43 schreef Ynske het volgende:
iemand iets van energie voor me?
kom mijn bed niet uit
jah erg hequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
alweer niet?
Luiaard, zal ik je ff eruit komen kicken?
Tijdens de donderdagavondspits misschien, maar over het algemeen ben je met een uur wel klaar hoor..quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rotterdam - Hilversum = 1,5 uur rijden. Als je om 2 uur weggaat, dan ben je ruim op tijd terugHet mooie zou dan zijn om gewoon om 9 uur in Blijdorp te zijn. Je kan dan een redelijk groot deel van het park gezien hebben
Heeeeel Utrecht afgezocht t afgelopen uur maar kon je huis nergens vindenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah erg he
dat heb ik echt altijd als ik late werktijd heb
mn bed is gewoon veel te lekker
tuulijk kom maar
Pieke toch niet? DIe heb ik idd een tijdje niet in de stad gezien. Rottig voor Janneke en Wam.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:52 schreef Ynske het volgende:August van de film van ome willem is dood
Die is voor onsquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:15 schreef FReNsJ het volgende:
gewoon brutaal vragen waarom die taart er staat?
Waar werk je? ik lust ook wel een stukjequote:Op vrijdag 20 april 2007 14:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Die is voor onsHeeft ze gister beloofd, gewoon voor de lekker. Het wachten is dus gewoon op het aansnij-moment, maar het duurt me te lang
Gewoon kapen die handelquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Die is voor onsHeeft ze gister beloofd, gewoon voor de lekker. Het wachten is dus gewoon op het aansnij-moment, maar het duurt me te lang
Browniesquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:32 schreef FReNsJ het volgende:
hmm krijg ook al trek! denk dat ik straks eindelijk die brownies ga maken misschien![]()
of nee, straks fitness, morgen brownies!
In Den Haagquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Waar werk je? ik lust ook wel een stukje
Kreeg net mail van d'rquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon kapen die handelWe hebben hier lekker speculaas
Het pak is bijna leeg
OK....k stap nu in de auto. Je ziet me zo wel verschijnenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef Yoni het volgende:
[..]
Kreeg net mail van d'rtis even wachten op de andere twee genodigden
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon kapen die handelWe hebben hier lekker speculaas
Het pak is bijna leeg
Ze is wakkerquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:44 schreef Ynske het volgende:
Hellloooooow
en al op t werkquote:
Damn das niet tofquote:
Er is nog niet heel veel bekend. Uitslag van het biopt moet nog komen en er moet nog een MRI gedaan worden om te kijken naar eventuele uitzaaiingen. We weten nu dit al omdat mijn moeder zelf op de gastro werkt en dus dondersgoed weet wat ze ziet (vanmiddag had ie een scopie). De arts gaat het hem wel ook vanavond al vertellen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Damn das niet tof
sterkte meis
hoe ver is t nu>
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:14 schreef Yoni het volgende:
[..]
Er is nog niet heel veel bekend. Uitslag van het biopt moet nog komen en er moet nog een MRI gedaan worden om te kijken naar eventuele uitzaaiingen. We weten nu dit al omdat mijn moeder zelf op de gastro werkt en dus dondersgoed weet wat ze ziet (vanmiddag had ie een scopie). De arts gaat het hem wel ook vanavond al vertellen.
De behandeling hangt eigenlijk ook vooral af van wat hij zelf wil. De man is 87 namelijk. Er kan waarschijnlijk wel behandeld worden (tenzij er heel veel uitzaaiingen zijn), hoewel de plek ongunstig is (laag in de darmen, dus bij verwijderen kans op stoma e.d.).
hier wel verkleedquote:Op zaterdag 21 april 2007 08:50 schreef Xilantof het volgende:
Ik begeef me vandaag ook op de EFF. Met groepje vrienden/vriendinnen.
Zij gaan verkleedt. Ik ga als fotograaf.!
wat zijn dat, OUD kindjes, mensen die vroeger een kind waren of die vroeger jou kind waren maar nu niet meer?quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:57 schreef Yoni het volgende:
Ik ga vandaag OUD kindjes op de foto zettenEn morgen naar de EFF, samen met freudje en een vriendinnetje van me
Da's het subforum over die kleine schreeuwlelijkjes die altijd maar snoep willenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:03 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
wat zijn dat, OUD kindjes, mensen die vroeger een kind waren of die vroeger jou kind waren maar nu niet meer?(of, waarvoor staat O U D
)
Kun je eens nakijken ... zonder lens... of je spiegel wel volledig wegklapt?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:24 schreef FReNsJ het volgende:
het lijkt inderdaad op softwarematig iets dat misgelopen is, vooral door de toch wel rechte hoekjes op de gele lijn in het rode.
We hebben overigens wel eens zoiets meegemaakt met het SD kaartje van mijn vader zijn casio exilim, de zus had fotos gekopieerd en overal was er een groot vlak aan de onderkant (over de hele breedte) grijs geworden, alleen is het bij jou nog wel wat doorzichtig en niet egaal.
Maar als het echt maar 1 foto was zou ik me geen zorgen maken, of het moet regelmatiger gaan voorkomen.
Screendumpjequote:Op zaterdag 21 april 2007 12:49 schreef -Marjo- het volgende:
Mijn pc doet raarTis net of alle letters dubbel zijn. Hoe kan ik dit oplossen?
Ja het is idd de eerste keer maar ik vond het nogal vreemd en vroeg me af of ik me zorgen moest gaan maken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:24 schreef FReNsJ het volgende:
het lijkt inderdaad op softwarematig iets dat misgelopen is, vooral door de toch wel rechte hoekjes op de gele lijn in het rode.
We hebben overigens wel eens zoiets meegemaakt met het SD kaartje van mijn vader zijn casio exilim, de zus had fotos gekopieerd en overal was er een groot vlak aan de onderkant (over de hele breedte) grijs geworden, alleen is het bij jou nog wel wat doorzichtig en niet egaal.
Maar als het echt maar 1 foto was zou ik me geen zorgen maken, of het moet regelmatiger gaan voorkomen.
Sterkte meisquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:14 schreef Yoni het volgende:
[..]
Er is nog niet heel veel bekend. Uitslag van het biopt moet nog komen en er moet nog een MRI gedaan worden om te kijken naar eventuele uitzaaiingen. We weten nu dit al omdat mijn moeder zelf op de gastro werkt en dus dondersgoed weet wat ze ziet (vanmiddag had ie een scopie). De arts gaat het hem wel ook vanavond al vertellen.
De behandeling hangt eigenlijk ook vooral af van wat hij zelf wil. De man is 87 namelijk. Er kan waarschijnlijk wel behandeld worden (tenzij er heel veel uitzaaiingen zijn), hoewel de plek ongunstig is (laag in de darmen, dus bij verwijderen kans op stoma e.d.).
Ben benieuwd...quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:28 schreef Yoni het volgende:
Zo ga je nooit naar de kapper en zo twee keer in een week. Was niet helemaal tevreden. 't Was geverfd maar je zag er niks van, beetje nutteloos. Dus nu is het feller. Wel ff wennen
Oeps, dacht dat het om een spiegelreflex gingquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef FReNsJ het volgende:
piedobbel,
1. het is een casio exilim compact
2. is eenmalig gebeurt bij (denk ik) het kopieren
met mijn d30 heb ik zo geen problemen
of heb je mij gequote maar wou je nie top mij reageren![]()
Ik weet niet waarom die opeens zo boos werd, als ie nou gewoon zei hey dat wil ik niet of iets dergelijks ok. Maar die mafkees begon gelijk te schelden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:27 schreef FReNsJ het volgende:
hij beriep zich zeker op zijn protretrecht? of stond hij er gewoon ongeloofelijk onnozel op
en die twee andere dan?
kon je hem niet vertuigen met een leuke print ofzo? (lijkt me wel niet als iemand echt kwaad is)
achja, trek het je niet aan! je hebt toch ook andere mooie fotos? (en die ene stiekem bijgehouden?)
Hoe gezellig zou jij zijn met zoiets als vrouw...quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:28 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Hier de foto. De foto was helaas zwaar overbelicht dus vandaar de onnatuurlijke kleuren.
Maar het gaat er natuurlijk vooral om om jullie die vervelende man te laten zien!
lekker pijpbekkiequote:Op zaterdag 21 april 2007 17:28 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Hier de foto. De foto was helaas zwaar overbelicht dus vandaar de onnatuurlijke kleuren.
Maar het gaat er natuurlijk vooral om om jullie die vervelende man te laten zien!
Donequote:Op zaterdag 21 april 2007 18:00 schreef LekkerApart het volgende:
Enne P. Schroefse!
Jij liever dan ik.quote:
omdattie zo vervelend was moet je er een fotofuck van makenquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:28 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
5 mei sowiesoquote:
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
5 mei sowiesoTis iig nu gestreept
koper, blond, mijn eigen kleur en de kleur die ze er verleden week in stopten. Nog niet superheftig allemaal, maar wel leuk
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:36 schreef PankPinther het volgende:
volgende keer stiekum deze plaatjes tussen die andere plaatsen in dat tentje van em![]()
[afbeelding]
Wat een prachtfoto Yoniquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:39 schreef Yoni het volgende:
Hamster! De groetjes van je vriendinnetje
[afbeelding]
En wat ben je danquote:
wat moet je met die 3 andere computers?quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:36 schreef prupke het volgende:
zo onze nieuwe pcwerkplek aka digitale doka is gereed
[afbeelding]
Mogguhquote:Op zondag 22 april 2007 08:40 schreef ..zapper het volgende:
Wordt eens wakker stelletje slaapkoppen.
Goeiemorgen.
ik zie op 2 pc's precies al een game openstaan zodus...quote:Op zondag 22 april 2007 00:20 schreef PankPinther het volgende:
[..]
wat moet je met die 3 andere computers?![]()
![]()
iemand die genoten heeft van aandacht en t fotograferen aan iemand anders overgelaten heeft?quote:
damn das niet tofquote:Op zondag 22 april 2007 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mogguh
Ik hoorde vannacht dit op de radio: Blue Angels Jet Crash in South CarolinaWordt je ook niet vrolijker van
Dezelfde mensen waren vorig jaar te zien op de Luchtmacht Open Dagen in Leeuwarden
Ik ben verbazingwekkend genoeg niemand tegen gekomen... Terwijl ik wist dat er veel bekende rond zouden lopen.quote:Op zondag 22 april 2007 10:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
iemand die genoten heeft van aandacht en t fotograferen aan iemand anders overgelaten heeft?
quote:
Yep, en alles staat er weer op. Lekker snel ook...quote:Op zondag 22 april 2007 13:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Weer helemaal aan de pc?
pfff brak hier...om half zes thuis..kon om tien uur al niet meer slapen![]()
Wrom mag je niet in de zon dan?quote:Op zondag 22 april 2007 18:20 schreef freud het volgende:
Verplicht niet in de zon mogen komen is NIET relaxed met dit weer.
was t niet iets met antibiotica?quote:
Omrijdenquote:Op zondag 22 april 2007 21:47 schreef prupke het volgende:
hoe neem je met deze bak in godensnaam een drempel ?
[afbeelding]
Antobioticumquote:
Krengen zijn hydrolisch, kunnen omhoogquote:Op zondag 22 april 2007 21:47 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
je meeeent hetquote:Op zondag 22 april 2007 21:59 schreef freud het volgende:
[..]
Antobioticum...
[..]
Krengen zijn hydrolisch, kunnen omhoog.
En ook nog een half uur gezetenquote:Op zondag 22 april 2007 18:14 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemiddagLekker 4,5 uur door Marlot en het Haagse Bos gebanjerd
Veel beestjes gezien
![]()
Jezus, dat is "lowrider" in extreme vormen.quote:Op zondag 22 april 2007 21:47 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
Het weer was er anders mooi genoeg voorquote:Op zondag 22 april 2007 22:00 schreef pea4fun het volgende:
Vandaag naar de fantasyfair geweesteigenlijk best bedroevende foto's gemaakt
Je was 't dus tochquote:Op zondag 22 april 2007 22:00 schreef pea4fun het volgende:
Vandaag naar de fantasyfair geweesteigenlijk best bedroevende foto's gemaakt
Chhheeeeeellllquote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je was 't dus tochIk twijfelde en vond het zo stom om op je af te stappen en te zeggen "hoi ben jij pea, ik ben yoni"
Ik was er ook dus. En het was heeeerlijkEn ik heb Hamster gemeet. En zijn lens meegesnaaid
En qua foto's moet ik nog even kijken.
Ik heb ook geloof ik weer iets van 150 foto's. Ben benieuwd of ik er wat van gebakken heb. Wel gezellie om even geknuft te hebben HMquote:Op zondag 22 april 2007 23:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Chhheeeeeellll![]()
En Ynke gemeet op de zaterdag
Heb bijna alleen maar één model gefotografeerd vandaagAs dead as she could be
![]()
En zaterdag veel verschillende mensen gefotografeerdHeb een erg gezelllig weekend gehad.
Dus, HM2 mag ongeveeer 350 foto's doorpspitten naar mooie foto's
ik niet echt dus, de brownies waren veel te nat nog, en ze bleven nat... nuja lekker zijn ze nu ook welquote:Op zondag 22 april 2007 23:40 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb ook geloof ik weer iets van 150 foto's. Ben benieuwd of ik er wat van gebakken heb. Wel gezellie om even geknuft te hebben HMEn super dat ik je lens mocht!
quote:Op zondag 22 april 2007 22:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
En ook nog een half uur gezeten![]()
[afbeelding]
PDJ, zet je ISO eens op 400 en je diafragma op het laagst mogelijke getal. Dat gaat je meer helpen dan 1/100e sluitertijd denk ik hoorquote:Op zondag 22 april 2007 21:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Volgende keer maar door de week, dan heb ik in ieder geval minder kans dat het druk is en ... er geen kids aan me camera zitten zoals vandaag. Instelling volgende keer ...Sluitertijd op 100 minimaal en ISO op 200 desnoods.![]()
Stelletje gaperikkenquote:
Bekijk het positief: halflevend.quote:Op maandag 23 april 2007 09:17 schreef HMaster-II het volgende:moggeeehhhh
is goed als je half dood op kantoor zit
Als je de hele dag een beetje rondschuifeld, is dat best vermoeiend. Na de fair ook een fijne voetmars om dan volledig uitgeput de tent aftebreken om 2 uur in de auto te zitten naar huis.quote:Op maandag 23 april 2007 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
En waarom ben je dan nu weer halfdoodJe hebt gewoon een heel lekker weekend gehad, toch
![]()
Daar hoor je energie van te krijgen manquote:
Da's minderquote:Op maandag 23 april 2007 09:41 schreef Yoni het volgende:
Vannacht fijn een aanvalletje spastische darm gehad. Ben maar thuis nu dus![]()
Dierentuin is goedquote:Op maandag 23 april 2007 10:01 schreef Ynske het volgende:
Hier eentje die vandaag tot 4 uur de dag door moet komen en morgen tot half 6 dus...
morgen dan toch maar naar een dierentuin oid
quote:
Dat gaat er wel komen idd...quote:Op maandag 23 april 2007 09:53 schreef freud het volgende:
Ben benieuwd naar de pics! Maken jullie een apart topic aan voor de EFF foto's?
Ik hoop dat ik wat plaatsbaars hebquote:Op maandag 23 april 2007 10:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat gaat er wel komen idd...Vanavond de Imagetank eens legen op de server.
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 10:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik wat plaatsbaars hebLekker hoor dat mooie weer, maar qua lichtomstandigheden dramatisch natuurlijk. Schaduwen en lichte plekken op gezichten, overbelichte luchten
Daarom o.a. mijn dagje Apenheul fotografisch gezien een ramp geworden.quote:Op maandag 23 april 2007 10:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik wat plaatsbaars hebLekker hoor dat mooie weer, maar qua lichtomstandigheden dramatisch natuurlijk. Schaduwen en lichte plekken op gezichten, overbelichte luchten
polaroidfilter doet al wonderenquote:Op maandag 23 april 2007 10:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Daarom o.a. mijn dagje Apenheul fotografisch gezien een ramp geworden.
Ik heb er wel aan zitten denken Ynske, maar bij nader inzien thuis gelaten. Zoals ik dit keer niet die hele fototas heb meegenomen, maar alleen de 400D met 28-300mm.quote:
Reflectiescherm zou heerlijk geweest zijn, maar ja ik heb de mensen niet laten poseren, dus daar had ik weinig aan gehad. Sowieso dus ook weinig te zeggen over de omstandigheden, moest het maar doen met waar iemand stond/zat/liep.quote:Op maandag 23 april 2007 10:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ligt was behoorlijk zoekwerk... Heb half-automaat geschoten op zaterdag en zondag het meest op manueel.
Was blij met de lichtmeter om de settings goed te zettenHeb zelfs gebruik gemaakt van het reflectiescherm om op bepaalde momenten de schaduwen weg te werken.
![]()
Liep dus weer met te veel zooi rond
![]()
![]()
De 70-300? 28-300? 70-200?quote:Op maandag 23 april 2007 10:59 schreef Ynske het volgende:heb net een canon telelens gezien ter vervanging van mijn sigma met IS en UMS
Nummer 1, maar dan lichter en met vignetteringquote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef webspider het volgende:
Ik had van het weekend even de beschikking over een camera
Even showen
Welke vinden jullie pakkender?
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik hem meer oplicht, bijten de armen van de linkse mevrouw vreselijk uitquote:Op maandag 23 april 2007 11:29 schreef freud het volgende:
[..]
Nummer 1, maar dan lichter en met vignettering.
Canon EF 70-300mm F4-5.6 IS USM (Actie)quote:
Heb ik ookquote:Op maandag 23 april 2007 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Canon EF 70-300mm F4-5.6 IS USM (Actie)
erg verleidelijkquote:
Delft. Wil je hem een keer proberen?quote:Op maandag 23 april 2007 11:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
erg verleidelijk
waar woon jij eigenlijk>?
als dat zou mogenquote:
Vraag ik me ook af.... ben benieuwdquote:Op maandag 23 april 2007 11:57 schreef Ynske het volgende:
Is er hier al eens iemand naar Avifauna geweest? is dat de moeite waard om naar toe te gaan?
denk erover om er morgen overdag naar toe te gaanquote:Op maandag 23 april 2007 12:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.... ben benieuwd![]()
Zeker de moeite waard, maar je moet wel zon hebben. Anders knallen die kleuren niet zo bij de vogels. Het is wel een uitdaging om overal het hekwerk weg te focussen trouwens...quote:Op maandag 23 april 2007 11:57 schreef Ynske het volgende:
Is er hier al eens iemand naar Avifauna geweest? is dat de moeite waard om naar toe te gaan?
He bah, dat is behoorlijk naarquote:Op maandag 23 april 2007 17:10 schreef An24 het volgende:
Kutdag omdat directe collega van me is overleden in het weekend..![]()
Waarom heb je dat niet gedaan? flauwerd...ik was nog wel aan het rondkijken of ik geen fokkers zagquote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je was 't dus tochIk twijfelde en vond het zo stom om op je af te stappen en te zeggen "hoi ben jij pea, ik ben yoni"
Ik was er ook dus. En het was heeeerlijkEn ik heb Hamster gemeet. En zijn lens meegesnaaid
En qua foto's moet ik nog even kijken.
sterkte an, en toch ook een beetje gefeliciteerd....kan me voorstellen dat je nu niet zo goed weet hoe je je moet voelen.quote:Op maandag 23 april 2007 17:10 schreef An24 het volgende:
Godver zeg, hoe dubbel kan je gevoel zijn..
Kutdag omdat directe collega van me is overleden in het weekend..![]()
En blij omdat een aantal partypics van mij op de site van ID&T zelf staan
http://www.id-t.com/experience-events-pics-convertible2007-01.php
124 tot en met 133, met naamvermelding !
De rest komt op Technolusion.com vanavond.
Ik voel me best raar![]()
Ik weet niet of de "vliegshow" het hele jaar is, maar die is echt erg de moeite waard vind ikquote:Op maandag 23 april 2007 11:57 schreef Ynske het volgende:
Thanksquote:Op maandag 23 april 2007 19:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
sterkte an, en toch ook een beetje gefeliciteerd....kan me voorstellen dat je nu niet zo goed weet hoe je je moet voelen.
Ik heb een echte YXTM grip uit Hongkong, en die werkt prima (na omruilen defectequote:Op maandag 23 april 2007 15:50 schreef Yoni het volgende:
Is het verschil tussen die Delta grips en de Canon grips echt alleen maar het gebrek aan een merkje en de prijs? Of is er ook kwaliteitsverschil? Het scheelt nu iets van 20 euro, niet veel, maar als het goedkoper kan, ga ik natuurlijk voor goedkoper![]()
Naja ik twijfelde dus in eerste instantie of je het echt wasquote:Op maandag 23 april 2007 19:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet gedaan? flauwerd...ik was nog wel aan het rondkijken of ik geen fokkers zagniemand gezien....of ze moeten natuurlijk in zo'n geweldig pak hebben gezeten
![]()
Bij EOSdigitaal zijn ze 80 euro nu en de gewone Canons zijn rond de 100. Dus wel minder groot verschil, maar ik weet niet of ik zin heb om in Hongkong te gaan bestellenquote:Op maandag 23 april 2007 19:41 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb een echte YXTM grip uit Hongkong, en die werkt prima (na omruilen defecte). Prijs scsheelde inclusief ruilen, 50 euro met een echte grip...
Kan je ze niet 2e hands op de kop tikken? Zo niet, dan de canon doen. Net iets betere 'fit' denk ik.quote:Op maandag 23 april 2007 19:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Bij EOSdigitaal zijn ze 80 euro nu en de gewone Canons zijn rond de 100. Dus wel minder groot verschil, maar ik weet niet of ik zin heb om in Hongkong te gaan bestellen![]()
Maar als het zo bloedje warm is, heb ik dan nog wel de puf om daarheen te bewegenquote:Op maandag 23 april 2007 12:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Moguh
PDJ als je weer eens naar de Apenheul gaat moet je voor de gein op een erg warme dag gaan. Dan zijn die apen niet vooruit te branden. Zelf woon ik er vrij dichtbij en zat er over na te denken om een abbo te nemen.
Mogguhh Freud en anderenquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:18 schreef freud het volgende:
Zoo, ook alweer aan het werk. Kort nachtje... Squashen tot 23:00 is geen goed idee als je voor 2:30 wil slapen...
Mja, met heavy sporten maakt je lichaam allerlei activerende stofjes aan... Heel erg activerende stofjes.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Mogguhh Freud en anderen![]()
Lag je in bed dan nog te squashen?![]()
Dat noem je toch gewoon Testosteron?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:22 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, met heavy sporten maakt je lichaam allerlei activerende stofjes aan... Heel erg activerende stofjes.
ik ben echt ontzettend aan t twijfelen of ik zou gaan...quote:Op maandag 23 april 2007 19:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik weet niet of de "vliegshow" het hele jaar is, maar die is echt erg de moeite waard vind ik
Oeps, wat voor sport doe ik dan dat ik s'avonds ook nog zo actief ben?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:22 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, met heavy sporten maakt je lichaam allerlei activerende stofjes aan... Heel erg activerende stofjes.
Pie, please.... hou dat lekker voor jezelfquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Oeps, wat voor sport doe ik dan dat ik s'avonds ook nog zo actief ben?![]()
![]()
Maar dan mag je haast eerst wel een paar uur aclimatiseren![]()
Huh? Dat jij daar allerlei fantasieen bij krijgt,quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
Pie, please.... hou dat lekker voor jezelf
(nor)adrenalinequote:Op dinsdag 24 april 2007 09:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat noem je toch gewoon Testosteron?![]()
Squashen. Dat andere is even geen optie...quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Oeps, wat voor sport doe ik dan dat ik s'avonds ook nog zo actief ben?![]()
![]()
Maar dan mag je haast eerst wel een paar uur aclimatiseren![]()
Die heeft maar 45 mmquote:
Da's nog altijd meer dan 35 mmquote:
Met een camera kan je meer schade aanrichten dan een tank lijkt me. The lens is more powerfull than the sword en zo...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:02 schreef Gremen het volgende:maar minder dan de 50mm lens van het plaatje
Wat een vergelijking
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:05 schreef Yoni het volgende:
Ik heb zomaar 100 euro salarisverhoging gekregenZonder er om te vragen ofzo. Wist van niks, vond vandaag ineens een brief in de bus dat mijn salaris per 1 april 2007 met 100 euro is verhoogd omdat ik hard op weg ben MCSE'er te worden en prima werk verricht bij de opdrachtgever
Echt tof!
Gefeli! Taart!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:05 schreef Yoni het volgende:
Ik heb zomaar 100 euro salarisverhoging gekregenZonder er om te vragen ofzo. Wist van niks, vond vandaag ineens een brief in de bus dat mijn salaris per 1 april 2007 met 100 euro is verhoogd omdat ik hard op weg ben MCSE'er te worden en prima werk verricht bij de opdrachtgever
Echt tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |