quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:36 schreef PankPinther het volgende:
volgende keer stiekum deze plaatjes tussen die andere plaatsen in dat tentje van em![]()
[afbeelding]
Wat een prachtfoto Yoniquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:39 schreef Yoni het volgende:
Hamster! De groetjes van je vriendinnetje
[afbeelding]
En wat ben je danquote:
wat moet je met die 3 andere computers?quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:36 schreef prupke het volgende:
zo onze nieuwe pcwerkplek aka digitale doka is gereed
[afbeelding]
Mogguhquote:Op zondag 22 april 2007 08:40 schreef ..zapper het volgende:
Wordt eens wakker stelletje slaapkoppen.
Goeiemorgen.
ik zie op 2 pc's precies al een game openstaan zodus...quote:Op zondag 22 april 2007 00:20 schreef PankPinther het volgende:
[..]
wat moet je met die 3 andere computers?![]()
![]()
iemand die genoten heeft van aandacht en t fotograferen aan iemand anders overgelaten heeft?quote:
damn das niet tofquote:Op zondag 22 april 2007 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mogguh
Ik hoorde vannacht dit op de radio: Blue Angels Jet Crash in South CarolinaWordt je ook niet vrolijker van
Dezelfde mensen waren vorig jaar te zien op de Luchtmacht Open Dagen in Leeuwarden
Ik ben verbazingwekkend genoeg niemand tegen gekomen... Terwijl ik wist dat er veel bekende rond zouden lopen.quote:Op zondag 22 april 2007 10:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
iemand die genoten heeft van aandacht en t fotograferen aan iemand anders overgelaten heeft?
quote:
Yep, en alles staat er weer op. Lekker snel ook...quote:Op zondag 22 april 2007 13:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Weer helemaal aan de pc?
pfff brak hier...om half zes thuis..kon om tien uur al niet meer slapen![]()
Wrom mag je niet in de zon dan?quote:Op zondag 22 april 2007 18:20 schreef freud het volgende:
Verplicht niet in de zon mogen komen is NIET relaxed met dit weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |