Ze is wakkerquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:44 schreef Ynske het volgende:
Hellloooooow
en al op t werkquote:
Damn das niet tofquote:
Er is nog niet heel veel bekend. Uitslag van het biopt moet nog komen en er moet nog een MRI gedaan worden om te kijken naar eventuele uitzaaiingen. We weten nu dit al omdat mijn moeder zelf op de gastro werkt en dus dondersgoed weet wat ze ziet (vanmiddag had ie een scopie). De arts gaat het hem wel ook vanavond al vertellen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Damn das niet tof
sterkte meis
hoe ver is t nu>
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:14 schreef Yoni het volgende:
[..]
Er is nog niet heel veel bekend. Uitslag van het biopt moet nog komen en er moet nog een MRI gedaan worden om te kijken naar eventuele uitzaaiingen. We weten nu dit al omdat mijn moeder zelf op de gastro werkt en dus dondersgoed weet wat ze ziet (vanmiddag had ie een scopie). De arts gaat het hem wel ook vanavond al vertellen.
De behandeling hangt eigenlijk ook vooral af van wat hij zelf wil. De man is 87 namelijk. Er kan waarschijnlijk wel behandeld worden (tenzij er heel veel uitzaaiingen zijn), hoewel de plek ongunstig is (laag in de darmen, dus bij verwijderen kans op stoma e.d.).
hier wel verkleedquote:Op zaterdag 21 april 2007 08:50 schreef Xilantof het volgende:
Ik begeef me vandaag ook op de EFF. Met groepje vrienden/vriendinnen.
Zij gaan verkleedt. Ik ga als fotograaf.!
wat zijn dat, OUD kindjes, mensen die vroeger een kind waren of die vroeger jou kind waren maar nu niet meer?quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:57 schreef Yoni het volgende:
Ik ga vandaag OUD kindjes op de foto zettenEn morgen naar de EFF, samen met freudje en een vriendinnetje van me
Da's het subforum over die kleine schreeuwlelijkjes die altijd maar snoep willenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:03 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
wat zijn dat, OUD kindjes, mensen die vroeger een kind waren of die vroeger jou kind waren maar nu niet meer?(of, waarvoor staat O U D
)
Kun je eens nakijken ... zonder lens... of je spiegel wel volledig wegklapt?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:24 schreef FReNsJ het volgende:
het lijkt inderdaad op softwarematig iets dat misgelopen is, vooral door de toch wel rechte hoekjes op de gele lijn in het rode.
We hebben overigens wel eens zoiets meegemaakt met het SD kaartje van mijn vader zijn casio exilim, de zus had fotos gekopieerd en overal was er een groot vlak aan de onderkant (over de hele breedte) grijs geworden, alleen is het bij jou nog wel wat doorzichtig en niet egaal.
Maar als het echt maar 1 foto was zou ik me geen zorgen maken, of het moet regelmatiger gaan voorkomen.
Screendumpjequote:Op zaterdag 21 april 2007 12:49 schreef -Marjo- het volgende:
Mijn pc doet raarTis net of alle letters dubbel zijn. Hoe kan ik dit oplossen?
Ja het is idd de eerste keer maar ik vond het nogal vreemd en vroeg me af of ik me zorgen moest gaan maken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:24 schreef FReNsJ het volgende:
het lijkt inderdaad op softwarematig iets dat misgelopen is, vooral door de toch wel rechte hoekjes op de gele lijn in het rode.
We hebben overigens wel eens zoiets meegemaakt met het SD kaartje van mijn vader zijn casio exilim, de zus had fotos gekopieerd en overal was er een groot vlak aan de onderkant (over de hele breedte) grijs geworden, alleen is het bij jou nog wel wat doorzichtig en niet egaal.
Maar als het echt maar 1 foto was zou ik me geen zorgen maken, of het moet regelmatiger gaan voorkomen.
Sterkte meisquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:14 schreef Yoni het volgende:
[..]
Er is nog niet heel veel bekend. Uitslag van het biopt moet nog komen en er moet nog een MRI gedaan worden om te kijken naar eventuele uitzaaiingen. We weten nu dit al omdat mijn moeder zelf op de gastro werkt en dus dondersgoed weet wat ze ziet (vanmiddag had ie een scopie). De arts gaat het hem wel ook vanavond al vertellen.
De behandeling hangt eigenlijk ook vooral af van wat hij zelf wil. De man is 87 namelijk. Er kan waarschijnlijk wel behandeld worden (tenzij er heel veel uitzaaiingen zijn), hoewel de plek ongunstig is (laag in de darmen, dus bij verwijderen kans op stoma e.d.).
Ben benieuwd...quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:28 schreef Yoni het volgende:
Zo ga je nooit naar de kapper en zo twee keer in een week. Was niet helemaal tevreden. 't Was geverfd maar je zag er niks van, beetje nutteloos. Dus nu is het feller. Wel ff wennen
Oeps, dacht dat het om een spiegelreflex gingquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef FReNsJ het volgende:
piedobbel,
1. het is een casio exilim compact
2. is eenmalig gebeurt bij (denk ik) het kopieren
met mijn d30 heb ik zo geen problemen
of heb je mij gequote maar wou je nie top mij reageren![]()
Ik weet niet waarom die opeens zo boos werd, als ie nou gewoon zei hey dat wil ik niet of iets dergelijks ok. Maar die mafkees begon gelijk te schelden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:27 schreef FReNsJ het volgende:
hij beriep zich zeker op zijn protretrecht? of stond hij er gewoon ongeloofelijk onnozel op
en die twee andere dan?
kon je hem niet vertuigen met een leuke print ofzo? (lijkt me wel niet als iemand echt kwaad is)
achja, trek het je niet aan! je hebt toch ook andere mooie fotos? (en die ene stiekem bijgehouden?)
Hoe gezellig zou jij zijn met zoiets als vrouw...quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:28 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Hier de foto. De foto was helaas zwaar overbelicht dus vandaar de onnatuurlijke kleuren.
Maar het gaat er natuurlijk vooral om om jullie die vervelende man te laten zien!
lekker pijpbekkiequote:Op zaterdag 21 april 2007 17:28 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Hier de foto. De foto was helaas zwaar overbelicht dus vandaar de onnatuurlijke kleuren.
Maar het gaat er natuurlijk vooral om om jullie die vervelende man te laten zien!
Donequote:Op zaterdag 21 april 2007 18:00 schreef LekkerApart het volgende:
Enne P. Schroefse!
Jij liever dan ik.quote:
omdattie zo vervelend was moet je er een fotofuck van makenquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:28 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
5 mei sowiesoquote:
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
5 mei sowiesoTis iig nu gestreept
koper, blond, mijn eigen kleur en de kleur die ze er verleden week in stopten. Nog niet superheftig allemaal, maar wel leuk
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:36 schreef PankPinther het volgende:
volgende keer stiekum deze plaatjes tussen die andere plaatsen in dat tentje van em![]()
[afbeelding]
Wat een prachtfoto Yoniquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:39 schreef Yoni het volgende:
Hamster! De groetjes van je vriendinnetje
[afbeelding]
En wat ben je danquote:
wat moet je met die 3 andere computers?quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:36 schreef prupke het volgende:
zo onze nieuwe pcwerkplek aka digitale doka is gereed
[afbeelding]
Mogguhquote:Op zondag 22 april 2007 08:40 schreef ..zapper het volgende:
Wordt eens wakker stelletje slaapkoppen.
Goeiemorgen.
ik zie op 2 pc's precies al een game openstaan zodus...quote:Op zondag 22 april 2007 00:20 schreef PankPinther het volgende:
[..]
wat moet je met die 3 andere computers?![]()
![]()
iemand die genoten heeft van aandacht en t fotograferen aan iemand anders overgelaten heeft?quote:
damn das niet tofquote:Op zondag 22 april 2007 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mogguh
Ik hoorde vannacht dit op de radio: Blue Angels Jet Crash in South CarolinaWordt je ook niet vrolijker van
Dezelfde mensen waren vorig jaar te zien op de Luchtmacht Open Dagen in Leeuwarden
Ik ben verbazingwekkend genoeg niemand tegen gekomen... Terwijl ik wist dat er veel bekende rond zouden lopen.quote:Op zondag 22 april 2007 10:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
iemand die genoten heeft van aandacht en t fotograferen aan iemand anders overgelaten heeft?
quote:
Yep, en alles staat er weer op. Lekker snel ook...quote:Op zondag 22 april 2007 13:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Weer helemaal aan de pc?
pfff brak hier...om half zes thuis..kon om tien uur al niet meer slapen![]()
Wrom mag je niet in de zon dan?quote:Op zondag 22 april 2007 18:20 schreef freud het volgende:
Verplicht niet in de zon mogen komen is NIET relaxed met dit weer.
was t niet iets met antibiotica?quote:
Omrijdenquote:Op zondag 22 april 2007 21:47 schreef prupke het volgende:
hoe neem je met deze bak in godensnaam een drempel ?
[afbeelding]
Antobioticumquote:
Krengen zijn hydrolisch, kunnen omhoogquote:Op zondag 22 april 2007 21:47 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
je meeeent hetquote:Op zondag 22 april 2007 21:59 schreef freud het volgende:
[..]
Antobioticum...
[..]
Krengen zijn hydrolisch, kunnen omhoog.
En ook nog een half uur gezetenquote:Op zondag 22 april 2007 18:14 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemiddagLekker 4,5 uur door Marlot en het Haagse Bos gebanjerd
Veel beestjes gezien
![]()
Jezus, dat is "lowrider" in extreme vormen.quote:Op zondag 22 april 2007 21:47 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
Het weer was er anders mooi genoeg voorquote:Op zondag 22 april 2007 22:00 schreef pea4fun het volgende:
Vandaag naar de fantasyfair geweesteigenlijk best bedroevende foto's gemaakt
Je was 't dus tochquote:Op zondag 22 april 2007 22:00 schreef pea4fun het volgende:
Vandaag naar de fantasyfair geweesteigenlijk best bedroevende foto's gemaakt
Chhheeeeeellllquote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je was 't dus tochIk twijfelde en vond het zo stom om op je af te stappen en te zeggen "hoi ben jij pea, ik ben yoni"
Ik was er ook dus. En het was heeeerlijkEn ik heb Hamster gemeet. En zijn lens meegesnaaid
En qua foto's moet ik nog even kijken.
Ik heb ook geloof ik weer iets van 150 foto's. Ben benieuwd of ik er wat van gebakken heb. Wel gezellie om even geknuft te hebben HMquote:Op zondag 22 april 2007 23:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Chhheeeeeellll![]()
En Ynke gemeet op de zaterdag
Heb bijna alleen maar één model gefotografeerd vandaagAs dead as she could be
![]()
En zaterdag veel verschillende mensen gefotografeerdHeb een erg gezelllig weekend gehad.
Dus, HM2 mag ongeveeer 350 foto's doorpspitten naar mooie foto's
ik niet echt dus, de brownies waren veel te nat nog, en ze bleven nat... nuja lekker zijn ze nu ook welquote:Op zondag 22 april 2007 23:40 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb ook geloof ik weer iets van 150 foto's. Ben benieuwd of ik er wat van gebakken heb. Wel gezellie om even geknuft te hebben HMEn super dat ik je lens mocht!
quote:Op zondag 22 april 2007 22:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
En ook nog een half uur gezeten![]()
[afbeelding]
PDJ, zet je ISO eens op 400 en je diafragma op het laagst mogelijke getal. Dat gaat je meer helpen dan 1/100e sluitertijd denk ik hoorquote:Op zondag 22 april 2007 21:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Volgende keer maar door de week, dan heb ik in ieder geval minder kans dat het druk is en ... er geen kids aan me camera zitten zoals vandaag. Instelling volgende keer ...Sluitertijd op 100 minimaal en ISO op 200 desnoods.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |