was t niet iets met antibiotica?quote:
Omrijdenquote:Op zondag 22 april 2007 21:47 schreef prupke het volgende:
hoe neem je met deze bak in godensnaam een drempel ?
[afbeelding]
Antobioticumquote:
Krengen zijn hydrolisch, kunnen omhoogquote:Op zondag 22 april 2007 21:47 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
je meeeent hetquote:Op zondag 22 april 2007 21:59 schreef freud het volgende:
[..]
Antobioticum...
[..]
Krengen zijn hydrolisch, kunnen omhoog.
En ook nog een half uur gezetenquote:Op zondag 22 april 2007 18:14 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemiddagLekker 4,5 uur door Marlot en het Haagse Bos gebanjerd
Veel beestjes gezien
![]()
Jezus, dat is "lowrider" in extreme vormen.quote:Op zondag 22 april 2007 21:47 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
Het weer was er anders mooi genoeg voorquote:Op zondag 22 april 2007 22:00 schreef pea4fun het volgende:
Vandaag naar de fantasyfair geweesteigenlijk best bedroevende foto's gemaakt
Je was 't dus tochquote:Op zondag 22 april 2007 22:00 schreef pea4fun het volgende:
Vandaag naar de fantasyfair geweesteigenlijk best bedroevende foto's gemaakt
Chhheeeeeellllquote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je was 't dus tochIk twijfelde en vond het zo stom om op je af te stappen en te zeggen "hoi ben jij pea, ik ben yoni"
Ik was er ook dus. En het was heeeerlijkEn ik heb Hamster gemeet. En zijn lens meegesnaaid
En qua foto's moet ik nog even kijken.
Ik heb ook geloof ik weer iets van 150 foto's. Ben benieuwd of ik er wat van gebakken heb. Wel gezellie om even geknuft te hebben HMquote:Op zondag 22 april 2007 23:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Chhheeeeeellll![]()
En Ynke gemeet op de zaterdag
Heb bijna alleen maar één model gefotografeerd vandaagAs dead as she could be
![]()
En zaterdag veel verschillende mensen gefotografeerdHeb een erg gezelllig weekend gehad.
Dus, HM2 mag ongeveeer 350 foto's doorpspitten naar mooie foto's
ik niet echt dus, de brownies waren veel te nat nog, en ze bleven nat... nuja lekker zijn ze nu ook welquote:Op zondag 22 april 2007 23:40 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb ook geloof ik weer iets van 150 foto's. Ben benieuwd of ik er wat van gebakken heb. Wel gezellie om even geknuft te hebben HMEn super dat ik je lens mocht!
quote:Op zondag 22 april 2007 22:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
En ook nog een half uur gezeten![]()
[afbeelding]
PDJ, zet je ISO eens op 400 en je diafragma op het laagst mogelijke getal. Dat gaat je meer helpen dan 1/100e sluitertijd denk ik hoorquote:Op zondag 22 april 2007 21:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Volgende keer maar door de week, dan heb ik in ieder geval minder kans dat het druk is en ... er geen kids aan me camera zitten zoals vandaag. Instelling volgende keer ...Sluitertijd op 100 minimaal en ISO op 200 desnoods.![]()
Stelletje gaperikkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |