Waar werk je? ik lust ook wel een stukjequote:Op vrijdag 20 april 2007 14:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Die is voor onsHeeft ze gister beloofd, gewoon voor de lekker. Het wachten is dus gewoon op het aansnij-moment, maar het duurt me te lang
Gewoon kapen die handelquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Die is voor onsHeeft ze gister beloofd, gewoon voor de lekker. Het wachten is dus gewoon op het aansnij-moment, maar het duurt me te lang
Browniesquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:32 schreef FReNsJ het volgende:
hmm krijg ook al trek! denk dat ik straks eindelijk die brownies ga maken misschien![]()
of nee, straks fitness, morgen brownies!
In Den Haagquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Waar werk je? ik lust ook wel een stukje
Kreeg net mail van d'rquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon kapen die handelWe hebben hier lekker speculaas
Het pak is bijna leeg
OK....k stap nu in de auto. Je ziet me zo wel verschijnenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef Yoni het volgende:
[..]
Kreeg net mail van d'rtis even wachten op de andere twee genodigden
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon kapen die handelWe hebben hier lekker speculaas
Het pak is bijna leeg
Ze is wakkerquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:44 schreef Ynske het volgende:
Hellloooooow
en al op t werkquote:
Damn das niet tofquote:
Er is nog niet heel veel bekend. Uitslag van het biopt moet nog komen en er moet nog een MRI gedaan worden om te kijken naar eventuele uitzaaiingen. We weten nu dit al omdat mijn moeder zelf op de gastro werkt en dus dondersgoed weet wat ze ziet (vanmiddag had ie een scopie). De arts gaat het hem wel ook vanavond al vertellen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Damn das niet tof
sterkte meis
hoe ver is t nu>
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:14 schreef Yoni het volgende:
[..]
Er is nog niet heel veel bekend. Uitslag van het biopt moet nog komen en er moet nog een MRI gedaan worden om te kijken naar eventuele uitzaaiingen. We weten nu dit al omdat mijn moeder zelf op de gastro werkt en dus dondersgoed weet wat ze ziet (vanmiddag had ie een scopie). De arts gaat het hem wel ook vanavond al vertellen.
De behandeling hangt eigenlijk ook vooral af van wat hij zelf wil. De man is 87 namelijk. Er kan waarschijnlijk wel behandeld worden (tenzij er heel veel uitzaaiingen zijn), hoewel de plek ongunstig is (laag in de darmen, dus bij verwijderen kans op stoma e.d.).
hier wel verkleedquote:Op zaterdag 21 april 2007 08:50 schreef Xilantof het volgende:
Ik begeef me vandaag ook op de EFF. Met groepje vrienden/vriendinnen.
Zij gaan verkleedt. Ik ga als fotograaf.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |