Je was vergeten te werken?quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:56 schreef Dutch50 het volgende:
goede morgen![]()
kwam thuis tot de ontdekking dat ik gister iets vergeten was, nu kan ik al het werk van gister opnieuw doen
![]()
maar nu EERST, dan gaan we verder
Nou als dat zou gebeuren mag je me weggooien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:05 schreef freud het volgende:
[..]
Je was vergeten te werken?
Je was vergeten op "Save' te drukken?
Je hebt gisteren de hele dag geslapen, en was vergeten wakker te worden en het ook te doen?
Je bent vergeten de rode pil te nemen en hebt alles virtueel gedaan?
Je bent naar je oude werkgever gegaan, en moet alles bij je huidige baan nog doen?
Je was vergeten te vermelden bij de IT afdeling dat het vragen om een backup terug te zetten, een geintje was?
Hmm?
En tegen de tijd dat je klaar bent, is er een wetswijzigin doorgevoerd... Sterke!quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:14 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Nou als dat zou gebeuren mag je me weggooien.
Naaah, ik was gewoon een wetsartikel vergeten. Nu moet ik de gister ontworpen formulieren herinrichten en de teksten herschrijven. Kortom ik kan vrijwel opnieuw beginnen.![]()
Poehee en ik dacht met 6.15 er vroeg bij te zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:51 schreef Marc H het volgende:
eej, dat is mijn tekst
* Marc H is om 4:15 zijn bed uit gestrompeld
niet klagen hequote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef FReNsJ het volgende:
tis bijna lunchpauze![]()
en dan nog eens drie uur werken![]()
nuja, kan niet klagen, ik krijg lunchpauze van 'ongeveer 11 tot ongeveer 1' en 'rond half 4' mag ik alweer oprotten![]()
zie je mij klagen danquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet klagen hehier tot 11 vanavond als alles optijd lukt
heb totaal geen zin... wilde eigenlijk nog eventjes wat gaan sporten voor t werk, maar moet ook nog opruimen, en rondhangen is ook lekker
quanta kosta?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:50 schreef freud het volgende:
Ik lees net dat er ook een Canon 20Da bestaat. Ding is speciaal voor astrofotografie, en heeft een functie dat je live op het display kan kijken, ipv via de spiegel. Werkt alleen bij low light situaties natuurlijk. Lollig dingetje.
moggehquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
moggeh
nog 7 uur en dan naar de EFF-camping
Zin in dit weekend..
Schop jij effe je mob-nr. over de msn lijn voor morgenquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Schop jij effe je mob-nr. over de msn lijn voor morgen
Leukquote:Op vrijdag 20 april 2007 07:52 schreef An24 het volgende:
Morgen mag ik ID&T Convertible fotograferen in de Van Nellefabriek. Leuk Feestje![]()
Goed dat je t zegt... moet hier ook alles nog aan de oplader hangen!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:20 schreef FReNsJ het volgende:
zeilboot getrokken weekje geleden
vol in de zoom vanop een bewegende boot met net geen lege batterij dus nog gehaast ook (ja ik was allebei men batterijen vergeten op te laden) de focus kon dus beter maarja
![]()
vraagjequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen trouwensVanavond naar een concert van Lisa Gerrards jajajaja, vage muziek, best leuk, beetje depri volgens yoni, doet ook de soundtrack van Gladiator.... en morgen een nieuwe eetkamertafel ophalen
Rotterdam - Hilversum = 1,5 uur rijden. Als je om 2 uur weggaat, dan ben je ruim op tijd terugquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
vraagje
heeft het nut om richting blijdorp te gaan overdag als je om half 5 weer in hilversum moet zijn, of heb je dan echt te kort dag?
Ik ga heel vaak maar een uurtje, maar heb dan ook een abo. Als je echt alles wilt zien enzo heb je wel meer tijd nodig...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
vraagje
heeft het nut om richting blijdorp te gaan overdag als je om half 5 weer in hilversum moet zijn, of heb je dan echt te kort dag?
hmmm das dan wel een idee om dinsdag overdag te gaan doenquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rotterdam - Hilversum = 1,5 uur rijden. Als je om 2 uur weggaat, dan ben je ruim op tijd terugHet mooie zou dan zijn om gewoon om 9 uur in Blijdorp te zijn. Je kan dan een redelijk groot deel van het park gezien hebben
ah dan gaat die hoge tafel de deur uit en kan ik de volgende keer wel zien wat er op mijn bord ligt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen trouwensVanavond naar een concert van Lisa Gerrard jajajaja, vage muziek, best leuk, beetje depri volgens yoni, doet ook de soundtrack van Gladiator.... en morgen een nieuwe eetkamertafel ophalen
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
ah dan gaat die hoge tafel de deur uit en kan ik de volgende keer wel zien wat er op mijn bord ligt?![]()
Het is een zwarte dag voor alle geitenbrijers...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:52 schreef Ynske het volgende:August van de film van ome willem is dood
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:52 schreef Ynske het volgende:August van de film van ome willem is dood
yepz lekker in t zonnetje in bedquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:53 schreef FReNsJ het volgende:
zit je wat te fokken vanuit je bed dan?
*geetf een kopje koffie*
/lunch gedaan
alweer niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:43 schreef Ynske het volgende:
iemand iets van energie voor me?
kom mijn bed niet uit
jah erg hequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
alweer niet?
Luiaard, zal ik je ff eruit komen kicken?
Tijdens de donderdagavondspits misschien, maar over het algemeen ben je met een uur wel klaar hoor..quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rotterdam - Hilversum = 1,5 uur rijden. Als je om 2 uur weggaat, dan ben je ruim op tijd terugHet mooie zou dan zijn om gewoon om 9 uur in Blijdorp te zijn. Je kan dan een redelijk groot deel van het park gezien hebben
Heeeeel Utrecht afgezocht t afgelopen uur maar kon je huis nergens vindenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah erg he
dat heb ik echt altijd als ik late werktijd heb
mn bed is gewoon veel te lekker
tuulijk kom maar
Pieke toch niet? DIe heb ik idd een tijdje niet in de stad gezien. Rottig voor Janneke en Wam.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:52 schreef Ynske het volgende:August van de film van ome willem is dood
Die is voor onsquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:15 schreef FReNsJ het volgende:
gewoon brutaal vragen waarom die taart er staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |