Rotterdam - Hilversum = 1,5 uur rijden. Als je om 2 uur weggaat, dan ben je ruim op tijd terugquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
vraagje
heeft het nut om richting blijdorp te gaan overdag als je om half 5 weer in hilversum moet zijn, of heb je dan echt te kort dag?
Ik ga heel vaak maar een uurtje, maar heb dan ook een abo. Als je echt alles wilt zien enzo heb je wel meer tijd nodig...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
vraagje
heeft het nut om richting blijdorp te gaan overdag als je om half 5 weer in hilversum moet zijn, of heb je dan echt te kort dag?
hmmm das dan wel een idee om dinsdag overdag te gaan doenquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rotterdam - Hilversum = 1,5 uur rijden. Als je om 2 uur weggaat, dan ben je ruim op tijd terugHet mooie zou dan zijn om gewoon om 9 uur in Blijdorp te zijn. Je kan dan een redelijk groot deel van het park gezien hebben
ah dan gaat die hoge tafel de deur uit en kan ik de volgende keer wel zien wat er op mijn bord ligt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen trouwensVanavond naar een concert van Lisa Gerrard jajajaja, vage muziek, best leuk, beetje depri volgens yoni, doet ook de soundtrack van Gladiator.... en morgen een nieuwe eetkamertafel ophalen
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
ah dan gaat die hoge tafel de deur uit en kan ik de volgende keer wel zien wat er op mijn bord ligt?![]()
Het is een zwarte dag voor alle geitenbrijers...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:52 schreef Ynske het volgende:August van de film van ome willem is dood
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:52 schreef Ynske het volgende:August van de film van ome willem is dood
yepz lekker in t zonnetje in bedquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:53 schreef FReNsJ het volgende:
zit je wat te fokken vanuit je bed dan?
*geetf een kopje koffie*
/lunch gedaan
alweer niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:43 schreef Ynske het volgende:
iemand iets van energie voor me?
kom mijn bed niet uit
jah erg hequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
alweer niet?
Luiaard, zal ik je ff eruit komen kicken?
Tijdens de donderdagavondspits misschien, maar over het algemeen ben je met een uur wel klaar hoor..quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rotterdam - Hilversum = 1,5 uur rijden. Als je om 2 uur weggaat, dan ben je ruim op tijd terugHet mooie zou dan zijn om gewoon om 9 uur in Blijdorp te zijn. Je kan dan een redelijk groot deel van het park gezien hebben
Heeeeel Utrecht afgezocht t afgelopen uur maar kon je huis nergens vindenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah erg he
dat heb ik echt altijd als ik late werktijd heb
mn bed is gewoon veel te lekker
tuulijk kom maar
Pieke toch niet? DIe heb ik idd een tijdje niet in de stad gezien. Rottig voor Janneke en Wam.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:52 schreef Ynske het volgende:August van de film van ome willem is dood
Die is voor onsquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:15 schreef FReNsJ het volgende:
gewoon brutaal vragen waarom die taart er staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |