wat zijn dat, OUD kindjes, mensen die vroeger een kind waren of die vroeger jou kind waren maar nu niet meer?quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:57 schreef Yoni het volgende:
Ik ga vandaag OUD kindjes op de foto zettenEn morgen naar de EFF, samen met freudje en een vriendinnetje van me
Da's het subforum over die kleine schreeuwlelijkjes die altijd maar snoep willenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:03 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
wat zijn dat, OUD kindjes, mensen die vroeger een kind waren of die vroeger jou kind waren maar nu niet meer?(of, waarvoor staat O U D
)
Kun je eens nakijken ... zonder lens... of je spiegel wel volledig wegklapt?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:24 schreef FReNsJ het volgende:
het lijkt inderdaad op softwarematig iets dat misgelopen is, vooral door de toch wel rechte hoekjes op de gele lijn in het rode.
We hebben overigens wel eens zoiets meegemaakt met het SD kaartje van mijn vader zijn casio exilim, de zus had fotos gekopieerd en overal was er een groot vlak aan de onderkant (over de hele breedte) grijs geworden, alleen is het bij jou nog wel wat doorzichtig en niet egaal.
Maar als het echt maar 1 foto was zou ik me geen zorgen maken, of het moet regelmatiger gaan voorkomen.
Screendumpjequote:Op zaterdag 21 april 2007 12:49 schreef -Marjo- het volgende:
Mijn pc doet raarTis net of alle letters dubbel zijn. Hoe kan ik dit oplossen?
Ja het is idd de eerste keer maar ik vond het nogal vreemd en vroeg me af of ik me zorgen moest gaan maken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:24 schreef FReNsJ het volgende:
het lijkt inderdaad op softwarematig iets dat misgelopen is, vooral door de toch wel rechte hoekjes op de gele lijn in het rode.
We hebben overigens wel eens zoiets meegemaakt met het SD kaartje van mijn vader zijn casio exilim, de zus had fotos gekopieerd en overal was er een groot vlak aan de onderkant (over de hele breedte) grijs geworden, alleen is het bij jou nog wel wat doorzichtig en niet egaal.
Maar als het echt maar 1 foto was zou ik me geen zorgen maken, of het moet regelmatiger gaan voorkomen.
Sterkte meisquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:14 schreef Yoni het volgende:
[..]
Er is nog niet heel veel bekend. Uitslag van het biopt moet nog komen en er moet nog een MRI gedaan worden om te kijken naar eventuele uitzaaiingen. We weten nu dit al omdat mijn moeder zelf op de gastro werkt en dus dondersgoed weet wat ze ziet (vanmiddag had ie een scopie). De arts gaat het hem wel ook vanavond al vertellen.
De behandeling hangt eigenlijk ook vooral af van wat hij zelf wil. De man is 87 namelijk. Er kan waarschijnlijk wel behandeld worden (tenzij er heel veel uitzaaiingen zijn), hoewel de plek ongunstig is (laag in de darmen, dus bij verwijderen kans op stoma e.d.).
Ben benieuwd...quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:28 schreef Yoni het volgende:
Zo ga je nooit naar de kapper en zo twee keer in een week. Was niet helemaal tevreden. 't Was geverfd maar je zag er niks van, beetje nutteloos. Dus nu is het feller. Wel ff wennen
Oeps, dacht dat het om een spiegelreflex gingquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef FReNsJ het volgende:
piedobbel,
1. het is een casio exilim compact
2. is eenmalig gebeurt bij (denk ik) het kopieren
met mijn d30 heb ik zo geen problemen
of heb je mij gequote maar wou je nie top mij reageren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |