Bekijk het positief: halflevend.quote:Op maandag 23 april 2007 09:17 schreef HMaster-II het volgende:moggeeehhhh
is goed als je half dood op kantoor zit
Als je de hele dag een beetje rondschuifeld, is dat best vermoeiend. Na de fair ook een fijne voetmars om dan volledig uitgeput de tent aftebreken om 2 uur in de auto te zitten naar huis.quote:Op maandag 23 april 2007 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
En waarom ben je dan nu weer halfdoodJe hebt gewoon een heel lekker weekend gehad, toch
![]()
Daar hoor je energie van te krijgen manquote:
Da's minderquote:Op maandag 23 april 2007 09:41 schreef Yoni het volgende:
Vannacht fijn een aanvalletje spastische darm gehad. Ben maar thuis nu dus![]()
Dierentuin is goedquote:Op maandag 23 april 2007 10:01 schreef Ynske het volgende:
Hier eentje die vandaag tot 4 uur de dag door moet komen en morgen tot half 6 dus...
morgen dan toch maar naar een dierentuin oid
quote:
Dat gaat er wel komen idd...quote:Op maandag 23 april 2007 09:53 schreef freud het volgende:
Ben benieuwd naar de pics! Maken jullie een apart topic aan voor de EFF foto's?
Ik hoop dat ik wat plaatsbaars hebquote:Op maandag 23 april 2007 10:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat gaat er wel komen idd...Vanavond de Imagetank eens legen op de server.
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 10:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik wat plaatsbaars hebLekker hoor dat mooie weer, maar qua lichtomstandigheden dramatisch natuurlijk. Schaduwen en lichte plekken op gezichten, overbelichte luchten
Daarom o.a. mijn dagje Apenheul fotografisch gezien een ramp geworden.quote:Op maandag 23 april 2007 10:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik wat plaatsbaars hebLekker hoor dat mooie weer, maar qua lichtomstandigheden dramatisch natuurlijk. Schaduwen en lichte plekken op gezichten, overbelichte luchten
polaroidfilter doet al wonderenquote:Op maandag 23 april 2007 10:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Daarom o.a. mijn dagje Apenheul fotografisch gezien een ramp geworden.
Ik heb er wel aan zitten denken Ynske, maar bij nader inzien thuis gelaten. Zoals ik dit keer niet die hele fototas heb meegenomen, maar alleen de 400D met 28-300mm.quote:
Reflectiescherm zou heerlijk geweest zijn, maar ja ik heb de mensen niet laten poseren, dus daar had ik weinig aan gehad. Sowieso dus ook weinig te zeggen over de omstandigheden, moest het maar doen met waar iemand stond/zat/liep.quote:Op maandag 23 april 2007 10:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ligt was behoorlijk zoekwerk... Heb half-automaat geschoten op zaterdag en zondag het meest op manueel.
Was blij met de lichtmeter om de settings goed te zettenHeb zelfs gebruik gemaakt van het reflectiescherm om op bepaalde momenten de schaduwen weg te werken.
![]()
Liep dus weer met te veel zooi rond
![]()
![]()
De 70-300? 28-300? 70-200?quote:Op maandag 23 april 2007 10:59 schreef Ynske het volgende:heb net een canon telelens gezien ter vervanging van mijn sigma met IS en UMS
Nummer 1, maar dan lichter en met vignetteringquote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef webspider het volgende:
Ik had van het weekend even de beschikking over een camera
Even showen
Welke vinden jullie pakkender?
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik hem meer oplicht, bijten de armen van de linkse mevrouw vreselijk uitquote:Op maandag 23 april 2007 11:29 schreef freud het volgende:
[..]
Nummer 1, maar dan lichter en met vignettering.
Canon EF 70-300mm F4-5.6 IS USM (Actie)quote:
Heb ik ookquote:Op maandag 23 april 2007 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Canon EF 70-300mm F4-5.6 IS USM (Actie)
erg verleidelijkquote:
Delft. Wil je hem een keer proberen?quote:Op maandag 23 april 2007 11:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
erg verleidelijk
waar woon jij eigenlijk>?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |