Nee, dat is dezelfde als van de afgelopen nachten.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:12 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Amanda wil nie meer?? The rat heeft alweer een nieuwe sexpartner gevonden zo te zien....
Heeft ie inmiddels al met Amanda gesproken?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:14 schreef mazaru het volgende:
Brian is weer helemaal verliefd op zijn ex, dat straalt van hem af
Het was toch een SHX kaart!?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Heel veel post. Ook een knuffel, voor wie weet ik niet. Ik ben benieuwd of die SHE kaart doorgekomen is.
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:43 schreef petraa het volgende:
Pietje Puk wordt nu genoemd door Gaby
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:44 schreef Clank het volgende:
Huub: Je kent Lieke niet eens en toch heb je er een oordeel over.
Gaby: Ik zeg verder niets.
Huub: Maar waarom heeft iedereen er zo snel een oordeel over iemand die ze niet kennen.
Gaby zegt dat het een gevoel is.
Ze heeft het ook over 'Pietje Puk'![]()
Mag ik je even aanraken?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ben ik nu beroemd?
En wat had Gaby over Pietje Puk te vertellen?
Foutje iddquote:
Neuken?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Foutje iddIk bedoelde SHE Mijn nederige excuses.
![]()
Dat ze liever een Piet Dick had.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ben ik nu beroemd?
Ik heb vanmiddag ook niet veel tijd gehad om te kijken, ik was aan het babysitten op drie kleutersquote:Op woensdag 18 april 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ie inmiddels al met Amanda gesproken?
Het werk hield me van de COS af.
wie?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:10 schreef Black_king het volgende:
. Patricia en Sylvia worden verwend door Patricia.
.
Je was haar beste klant...quote:Op woensdag 18 april 2007 17:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ben ik nu beroemd?
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Huub kreeg volgens mij de brief van Lieke die ze hem gisteren al geschreven had
Ze heeft weinig anders om op te glijdenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:20 schreef Paris_Texas het volgende:
Natasja glijdt helemaal op de post.....
Nou vooruit, omdat jij het bent!quote:
Jazeker. Een van de beestjes lijdt constant pijn omdat de druk op zijn oogjes te groot is; een typisch probleem van Sharpei's. Maar Natasia beseft niet wat die eigenares dat beestje daarmee aandoet, en roept dus alleen maar 'ach gos'.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:20 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Mooie kaartjes/ hondjes.. oogjes moeten worden verwijderd?Hoorde ik dat goed?
Even snel dan, voordat die zich op je storten.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat jij het bent!
Maar verder alleen lieftallige blonde groupies![]()
![]()
Hmmm! Dat was best bijzonder, om te voelen hoe het is om beroemd te zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even snel dan, voordat die zich op je storten.
* Ian doet Pietje aanraken
oeh....
Let je even op je taalgebruik?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:28 schreef Black_king het volgende:
Jaap moet niet zeuren, zegt Natas, twee kinderen baren doet pijn.....
Dan zegt ze het deze keer netjes. Normaal schijt ze ze uit haar kut.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:28 schreef Black_king het volgende:
Jaap moet niet zeuren, zegt Natas, twee kinderen baren doet pijn.....
Die kleurencombinatie staat 'm wel goed moet ik zeggen.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bijna dood ......
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Let je even op je taalgebruik?
Uit je kut schijten nog altijd, hè!
![]()
Toen werden ze gestoord door Palmaquote:Op woensdag 18 april 2007 17:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ben ik nu beroemd?
Vannacht zelf schrijven he... als Bolle tenminste eindelijk wil bevallenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Woei, anderhalf uur cossen gelezenHet leeft weer
Die dame runt al een eigen bedrijf sinds ze 15 is en die gaat vrij goed. Ze heeft aardig wat personeel.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:33 schreef blomst het volgende:
Deze dame zit op de camping vlakbij eemnes zeker.
Ze is er bijna dagelijks
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Woei, anderhalf uur cossen gelezenHet leeft weer
Runt zij dat team ? Dat wist ik niet, petje afquote:Op woensdag 18 april 2007 17:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die dame runt al een eigen bedrijf sinds ze 15 is en die gaat vrij goed. Ze heeft aardig wat personeel.
De camera's waren gewoon aanwezig, dus dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:39 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik lees op de Gouden Kooi site dat Brian Tamara mocht meenemen tijdens vliegles?
Dan is Brian nu dus weer helemaal op de hoogte wat er allemaal speelt in DGK.
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:39 schreef scanman01 het volgende:
Geen SH kaartjes gezien. Zal de redactie ze dan toch niet doorlaten?
Ja dat ie into de heren is zeker.....quote:Op woensdag 18 april 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
Ben je gelovig, vraagt de kapster n.a.v. een kaart die Eric kreeg. Ja, wel gedeeltelijk, antwoordt Eric.
Er waren geen camera's bij?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een taal van Brian. "Tamara is toen naar Egypte gegaan en heeft prive een andere jongen ontmoet".
Hoezoe prive ?
Piercing knopje.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja best wel. Alleen wat heeft ze boven haar lip?
dat schijnt nou 1 van de zeven schoonheden te zijn. Een pukkel boven je lip. Of was het nou een sproet? Anyways, ik vind d'r een lekker ding en er is altijd nog zoiets als een zak over het hoofd ( wat ik overigens niet nodig vind) Het was dus een piercing...quote:Op woensdag 18 april 2007 17:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja best wel. Alleen wat heeft ze boven haar lip?
En dat is dus precies de reden dat de Redactie de brief niet meteen gaf.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Als ik deze brief eerder had gekregen was ik gisteren ook tussen Natas en Syl gaan slapen"
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat ie into de heren is zeker.....![]()
S c h a n d a l i gquote:Op woensdag 18 april 2007 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat is dus precies de reden dat de Redactie de brief niet meteen gaf.
Ik ben er niet echt rouwig om hoor. Opzouten met mediageile Lieke. Ik kots van dat wijf.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat is dus precies de reden dat de Redactie de brief niet meteen gaf.
Precies.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben er niet echt rouwig om hoor. Opzouten met mediageile Lieke. Ik kots van dat wijf.![]()
Hij zei vanmorgen nog dat achter gigantisch manipuleerde en als ze mensen tegen elkaarquote:Op woensdag 18 april 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Huub stapt er vrij relaxt overheen, maar ik vind het behoorlijk schandalig dat de redactie die brief van Lieke opzettelijk achterhoudt. Bij de beesten af. Maar Huub schijnt het normaal te vinden en bij 'het spel' te horen
Dan nog vind ik niet dat hij Gaby had moeten uitwonenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Huub stapt er vrij relaxt overheen, maar ik vind het behoorlijk schandalig dat de redactie die brief van Lieke opzettelijk achterhoudt. Bij de beesten af. Maar Huub schijnt het normaal te vinden en bij 'het spel' te horen
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben er niet echt rouwig om hoor. Opzouten met mediageile Lieke. Ik kots van dat wijf.![]()
Tuurlik Huub...quote:Op woensdag 18 april 2007 17:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Als ik deze brief eerder had gekregen was ik gisteren ook tussen Natas en Syl gaan slapen"
Helemaal mee eens en net zo schandalig idd.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan nog vind ik niet dat hij Gaby had moeten uitwonen
Verschil moet er zijnquote:
Komt echt wel goed. Staat al in script!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en net zo schandalig idd.
Maar hoe vals en genieperig het ook is om er op die manier indirect voor te zorgen dat een relatie naar de kloten gaat, het is misschien maar beter dat ze niet verder gaan. Huub kan toch nooit monogaam zijn en Lieke kan dat toch niet verdragen.
heeft de kapster ook medicijnen gestudeerd?quote:
Ikke wil wel maar het werk werkt niet meequote:Op woensdag 18 april 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Vannacht zelf schrijven he... als Bolle tenminste eindelijk wil bevallen![]()
Schrijf dit naar de Febo met aanvullende motivatie. Huub is onschuldigquote:Op woensdag 18 april 2007 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Die hele Huub moet eens een keer ophouden met zijn gezeik.
Hij liep gisteren te patsen met of hij Gaby nou wel of niet hard ging nemen...
Sodeflikker dan een end heen.
Als je zo ontzettend schuimerdeschuimerdetortelgrafslijm om Lieke geeft hoef je daar geen seconde over na te denken, pauper.
En die Lieke past voor geen centimeter bij hem.
Die kan wat mij betreft haar media aandacht beter ergens anders gaan zoeken.
Niets mis met romantiek in de kooi, maar dit is gewoon onzin.
Oprotten met dat quasi-verliefde gezeik en RELLEN.
Omdat er verder geen hond naar hem luisert? En terecht!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:42 schreef Prosac het volgende:
Waarom bespreekt Brian zijn liefderperikelen met de dames van DoB?
* Ian kijktquote:Op woensdag 18 april 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
Wie heeft er een ontstoken voorhuidje?
Jammer. Nee, niet off-topic hoor, Eginia was net op een plasmascherm te zienquote:Op woensdag 18 april 2007 17:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ikke wil wel maar het werk werkt niet meeTussen 4 en 5 mag het wel dan ben ik wel alweer wakker.
Dit is best offtopic he?
Soa van Brian.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
Hondje is terug van de dierenarts. Nikki heeft een ontstoken voorhuidje en moet 2 keer per dag een pilletje.![]()
Kijkt je alter ego?quote:
Dit kost Loco een officiele waarschuwing!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
Hondje is terug van de dierenarts. Nikki heeft een ontstoken voorhuidje en moet 2 keer per dag een pilletje.![]()
Verdorie Brian... en alle bewoners hebben je nog zo verteld dat je condooms moet gebruiken...quote:Op woensdag 18 april 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
Schrijf ik een heel relaas over Huub en zijn dramatische gedoe...quote:
Anytime honeyquote:Op woensdag 18 april 2007 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schrijf ik een heel relaas over Huub en zijn dramatische gedoe...
Gaat iedereen in op een kansloos kutgrapje.
En dat geldt niet alleen voor zijn gedichtenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:56 schreef Black_king het volgende:
Die jongen maakt zichzelf volledig belachelijk met zijn gedichten.....Overexposure is killing, Kubatz...
Gatverquote:
* Ian moet even wat gaan verstoppenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gatver
Undercover Nederland ofzo.. dat gaat 29 april over dierensex en er zijn best veel mensen die er aan doen schijnt
Ik hoop het zoquote:Op woensdag 18 april 2007 18:07 schreef Liess het volgende:
Huub en Amanda kunnen elkaar vanavond troosten
strak planquote:Op woensdag 18 april 2007 18:07 schreef Liess het volgende:
Huub en Amanda kunnen elkaar vanavond troosten
Heeft Brian nou ook al een piercing daar?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:04 schreef blomst het volgende:
Een gouden tand ontbreekt nog
[afbeelding]
Dát is pas het ideale paar,quote:
Zeg dat nou niet.. dan komt hij zo weer de streams vullenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:08 schreef petraa het volgende:
Waar is Jaap?
waarquote:Op woensdag 18 april 2007 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heeft Brian nou ook al een piercing daar?
haha, natasia is ook gescriptquote:Op woensdag 18 april 2007 18:05 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Jeetje Hupert... had deze brief maar eergisteren gekregen dan had ik Gaby hoogstpersoonlijk afgebeld."
Ik ook alleen al wat langer dan jij.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:09 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Oh wat erg dat je die brief vandaag hebt gekregen. Echt heel erg"
Ik word hier steeds misselijker van die streek van de redactie.
Hoezo dierensexquote:
3 personen sturen elke dag 10 stukkenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:14 schreef petraa het volgende:
Krijgt Brian nou elke keer zoveel post of leest hij steeds zijn oude post
Nou als hij dat huis uitgaat zijn de meiden ook ver te zoeken hoor... Nu is ie blijkbaar wel interresantquote:Op woensdag 18 april 2007 18:14 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik denk dat de redactie Lieke heeft behoed voor meer ellende. Het was nooit goed blijven gaan met Huub. Zeker niet als hij over een tijd het huis uit komt en veel meiden achter hem aan zullen lopen.
Ja, goed teken aan de wandquote:Op woensdag 18 april 2007 18:15 schreef petraa het volgende:
Brian heeft ruzie met Jaap.
Waarover?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:15 schreef petraa het volgende:
Brian heeft ruzie met Jaap.
Dat hoorde ik niet, het ging over pijn en dat jaap sorry moest zeggen.quote:
Bij een volle kaart krijgt hij een stickertje eropquote:Op woensdag 18 april 2007 18:15 schreef Liess het volgende:
Eric zegt dat ie bijna alle SOA's gehad heeft.
Oftewel hij had weer ergens last van en iedereen is dan automatisch een amateur. Wat is hij dan wel niet, hij heeft nog helemaal niks klaargespeeld, in de maatschappij niet en in die villa niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat hoorde ik niet, het ging over pijn en dat jaap sorry moest zeggen.
Dacht ze dat het een huwlijksaanzoek was ? Jemig wat een dom wijf .... Heeft ze nog mazzelquote:
Probeert de redactie een "Bartje" uit met Huub ? Gaat niet lukken, bij Bart zat de liefde veel dieper....quote:Op woensdag 18 april 2007 18:06 schreef akveor het volgende:
Had je die brief gisteren maar gekregen (over de brief van Lieke aan Huub) dan had ik Gaby persoonlijk afgebeld... ja duh...
Overlappingen..quote:Op woensdag 18 april 2007 18:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor Amanda iedere keer weer praten over een jaar met die... een jaar met die ... een jaar met die. Ze moet intussen wel 30 zijn ofzo.
S1, hè.....die is weer zoals in het begin....."geknepen", maar niettemin een mooie cap!quote:
Da's opzich geen slechte zaak natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
AmanDel laat zich ieder half jaar testen op een SOA![]()
Kanonne...of zij of haar lovers gaan dus vreemd als een konijn....quote:Op woensdag 18 april 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
AmanDel laat zich ieder half jaar testen op een SOA![]()
Maar alles of helemaal oude post. Ik zag hoe hij de brieven uit z'n la haaldequote:Op woensdag 18 april 2007 18:26 schreef Black_king het volgende:
Fanpost voor Brian van Lindi.....allemachies Brian is er helemaal opgetogen van....
Ach, aan andere reacties te zien schijnt het niet zo erg en vreemd te zijn. Zal er wel aan liggen waar je vandaan komt ofzo.quote:
Welke Soa's Heb Jij En Wil Je het hebben?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Tijd voor een nieuw topic: Welke Soa's Heb Jij En Wil Je Ruilen?
Maak aan, mij zul je er niet vindenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Tijd voor een nieuw topic: Welke Soa's Heb Jij En Wil Je Ruilen?
Soa's hebben gaat stoer zijn...quote:Op woensdag 18 april 2007 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke Soa's Heb Jij En Wil Je het hebben?![]()
Nee hoor ik snap gewoon niet dat nogal jonge mensen nergens over na denken.. Dat stoort me mateloosquote:Op woensdag 18 april 2007 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, aan andere reacties te zien schijnt het niet zo erg en vreemd te zijn. Zal er wel aan liggen waar je vandaan komt ofzo.
Lijkt het wel op ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Soa's hebben gaat stoer zijn...
Ik voel de hype aankomen.
Het kan anders wel leiden tot onvruchtbaarheid, best ernstig, alhoewel je dat in het geval van Amanda nog kunt betwijfelen.quote:
Een soa kan onvruchtbaarheid betekenen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het menselijk ras is een beetje te ver doorgefokt als je het mij vraagt.
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:33 schreef avonne het volgende:
Jaap "de grootste fout van mijn leven!"
Wat?
-volvreten?
-overhaast trouwen?
-in de kooi stappen?
Nee, nee, dat hij Amanda toestond het harsen te doen.
Kan leiden tot. Het is niet lekker om te hebben natuurlijk. Maar een willekeurig griepje kan ook leiden tot een overlijden in 't meest ernstige geval.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het kan anders wel leiden tot onvruchtbaarheid, best ernstig, alhoewel je dat in het geval van Amanda nog kunt betwijfelen.
En Nathanael heeft het Cross-the-focking-line te zien gekregen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:31 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Niemand heeft ooit beelden terug gezien"
Klopt niet, want de zogenaamde trap van Huub hebben de bewoners ook allemaal te zien gekregen.
Ooit gehoord van HIV... Of ben jij ook een verzamelaarquote:Op woensdag 18 april 2007 18:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kan leiden tot. Het is niet lekker om te hebben natuurlijk. Maar een willekeurig griepje kan ook leiden tot een overlijden in 't meest ernstige geval.
En wat zeiden ze?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:30 schreef beequeen het volgende:
AmanDel zit bij Brainless op bed, we wachten af.
Daar wacht ik dus opquote:
Precies, en het wijngooien door Brian door Nena ook, geloof ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:34 schreef avonne het volgende:
[..]
En Nathanael heeft het Cross-the-focking-line te zien gekregen.
Betekent dat ook het einde van seks met Amanda of is dat ala Huub totaal iets anders en gaat dat door?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:41 schreef noekje het volgende:
Hij geeft het dus toe dat hij tot over z'n oren is. In tegenstelling tot het Huub en Lieke verhaal is dit wel oprecht verliefd zijn. Dat geloof ik echt.
Ik ook wel maar geef die Amanda dan definitief een schop en gebruik dat meissie nietquote:Op woensdag 18 april 2007 18:41 schreef noekje het volgende:
Hij geeft het dus toe dat hij tot over z'n oren is. In tegenstelling tot het Huub en Lieke verhaal is dit wel oprecht verliefd zijn. Dat geloof ik echt.
oja, hoor. Omdat zij zelf is weggelopen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:41 schreef noekje het volgende:
Amanda zei eerder tegen Sylvia dat ze er zelf mee wilde stoppen. Maar ze vroeg zich af waar ze dan moest slapen. Op haar manier was ze Brian goed zat, vandaar dat ze er met Sylvia over wilde praten.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Betekent dat ook het einde van seks met Amanda of is dat ala Huub totaal iets anders en gaat dat door?
ik pis in mun broek als hij het op smeertquote:Op woensdag 18 april 2007 18:44 schreef noekje het volgende:
Oh God nee, ze proberen Jaap tijgerbalsem aan te smeren. Het werkt verkoelend zeggen ze.
![]()
hehehehe, ik lig nu al in een deuk.... zou tie nou echt zo dom zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 18:44 schreef noekje het volgende:
Oh God nee, ze proberen Jaap tijgerbalsem aan te smeren. Het werkt verkoelend zeggen ze.
![]()
Jammer alleen dat ze dat al een keer of 5 verkondigd heeft.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda zei eerder tegen Sylvia dat ze er zelf mee wilde stoppen. Maar ze vroeg zich af waar ze dan moest slapen. Op haar manier was ze Brian goed zat, vandaar dat ze er met Sylvia over wilde praten.
Precies, daarom schreef ik ook dat ze er 'op haar manier' zat van was... die meid kiest altijd weer voor de knuffel (en dan zeg ik het netjes)quote:Op woensdag 18 april 2007 18:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze dat al een keer of 5 verkondigd heeft.
Ik denk ook wel dat ze dat echt wil, maar ja, haar onweerstaanbare drang naar seks drijft haar wel weer tussen de benen van Brian.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda zei eerder tegen Sylvia dat ze er zelf mee wilde stoppen. Maar ze vroeg zich af waar ze dan moest slapen. Op haar manier was ze Brian goed zat, vandaar dat ze er met Sylvia over wilde praten.
Was ze maar zo verstandig elke dag een evaluatiepraatje met Sylvia te hebben.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ze dat echt wil, maar ja, haar onweerstaanbare drang naar seks drijft haar wel weer tussen de benen van Brian.
Ja, als de seks is afgelopen dan verwacht ik dat nog eerder van Brian dan van haar.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, daarom schreef ik ook dat ze er 'op haar manier' zat van was... die meid kiest altijd weer voor de knuffel (en dan zeg ik het netjes)![]()
OMGquote:Op woensdag 18 april 2007 18:47 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Jaap smeert een klein stukje in met tijgerbalsem. Au dat doet echt pijn man echt pijn.
Huub, Eric en Nico zeggen dat is zo over.
Interessant en nee er is inderdaad op dit moment niets interessanters op de streams.quote:
Ik ook. amanda stopt echt niet met konijnen alleen als brian niet meer wil. maar die houd dat ook niet lang vol.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, als de seks is afgelopen dan verwacht ik dat nog eerder van Brian dan van haar.
Nou... Brian heeft ook al eens geprobeerd er een eind aan te breienquote:Op woensdag 18 april 2007 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, als de seks is afgelopen dan verwacht ik dat nog eerder van Brian dan van haar.
Ze denkt ook dat Huub gevoelens voor haar heeft, die neemt haar in de zeik en het lukt ook nog. Hou niet zo van spelen met gevoelens maar ja ...Amanda is niet de slimste maar ze heeft ook een hart en het doet pijn als iemand daar op traptquote:Op woensdag 18 april 2007 18:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ze dat echt wil, maar ja, haar onweerstaanbare drang naar seks drijft haar wel weer tussen de benen van Brian.
Haha, nou dat moet ik nog zien dat Huub echt seks met haar wil. Volgens mij is een exit voor Amanda nabij als ze echt geen seks meer zal hebben met Brian.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Was ze maar zo verstandig elke dag een evaluatiepraatje met Sylvia te hebben.
Ik vond het trouwens leuk dat Sylvia zei dat Amanda tenminste nog een backup had voor de seks en Brian niet. Ze was er volledig van overtuigd dat Huub wel zou willen als Amanda recht op hem af zou stappen en zeggen 'Huub ik ben geil, wil je'.
Oh nee !!!!!!!!!!!!quote:
Dat was ik even vergeten. Kan natuurlijk ook dat Huub haar dan juist weer steunt (maar of dat verstandig is...).quote:Op woensdag 18 april 2007 18:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, nou dat moet ik nog zien dat Huub echt seks met haar wil. Volgens mij is een exit voor Amanda nabij als ze echt geen seks meer zal hebben met Brian.
Nou, het is wel een hele mooie meid om te zien vind ik. Ik kan me voorstellen dat Brian daar oogkleppen van krijgt.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:54 schreef Gigageil het volgende:
Tamara in het vliegtuig ??????????? Heeft ie die golddiggende kudthoer gewoon mee laten vliegen ??
Ik begin nou echt te twijfelen aan de verstandelijke vermogens van die Anti-held![]()
Wat natuurlijk gelul is... zij was gewoon de onbelangrijkste om zijn gevoelens van vandaag mee te delen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:54 schreef Soury het volgende:
Brian spreek liver met Amanda als de krullers eruit zijn![]()
fotootje ?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, het is wel een hele mooie meid om te zien vind ik. Ik kan me voorstellen dat Brian daar oogkleppen van krijgt.
Geef me even de tijd dan want ik heb geen flauw idee waar ik ze ooit heb gezien.quote:
gevoelig persoon hequote:Op woensdag 18 april 2007 18:58 schreef Marrije het volgende:
Amanda: hebben jullie gezoend?
Brian: we hebben een kus op de mond gegeven, het was ook heel gepassioneerd, het was ook heel diep
OMG![]()
Brain topicquote:Op woensdag 18 april 2007 18:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Geef me even de tijd dan want ik heb geen flauw idee waar ik ze ooit heb gezien.
Die gast is echt om te kotsen he.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:58 schreef Marrije het volgende:
Amanda: hebben jullie gezoend?
Brian: we hebben een kus op de mond gegeven, het was ook heel gepassioneerd, het was ook heel diep
OMG![]()
Goed hoor....ik heb haar nog nooit gezien....ben benieuwd na alle slechte verhalen die je over haar hoort....quote:Op woensdag 18 april 2007 18:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Geef me even de tijd dan want ik heb geen flauw idee waar ik ze ooit heb gezien.
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap heeft er blijkbaar genoeg van
[afbeelding]
Ja en Amanda knettergek.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap heeft er blijkbaar genoeg van
[afbeelding]
En wie heeft het verkeerd verstaan ? Maakt niet uit beide bullshitquote:Op woensdag 18 april 2007 19:03 schreef Judah het volgende:
Brian trekt de realisatiegrens voor zichzelf![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:03 schreef Judah het volgende:
Brian trekt de realisatiegrens voor zichzelf![]()
Nee, realisatiegrens. Interessant trouwens, dat betekent dat je jezelf ook voor de gek houdtquote:Op woensdag 18 april 2007 19:03 schreef Soury het volgende:
Brian trek de relativatiegrens. Hehehehe Goed van je Brain![]()
Een hunnebed is wel welkom daarquote:Op woensdag 18 april 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
Brianless: Het komt uit hun mond, uit hun gedachte, uit hun idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |