Ik zag het en ik dus ookquote:
Liekequote:Op woensdag 18 april 2007 09:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is wel duidelijk dat Huub en Gaby kunstmatig in de masterbedroom worden gehouden. Zo te horen stond iets op het scherm over een DVD kijken ....... Wat gaat er volgen ?
Wat een luisquote:Op woensdag 18 april 2007 09:46 schreef schatje het volgende:
Heeft Jaap gedaan.
Zou belachelijk zijn als de rokers voor zijn simpele 'gerel' moeten boeten. Maar aan de andere kant: what else is new.quote:
preciesquote:Op woensdag 18 april 2007 09:48 schreef avonne het volgende:
[afbeelding]
de lengte van de sigaretten laat zien dat het geen roker was
Ah, Huub heeft dus zelf ook één peuk uit het raam gegooid. Dan is de sanctie m.i. wel terecht. Lullig, maar terecht.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:48 schreef Clank het volgende:
Huub heeft vannacht één peuk het raam uitgegooid en nu liggen er zes peuken???
Ja, ik kan het me voorstellen. Als je toch zo uitgekotst wordt en een 19 jarig werkstertje zet je even op je plaats..quote:Op woensdag 18 april 2007 09:50 schreef Clank het volgende:
Tjonge die Palma is me nog een partij boos!!!
Twee peuken geeft hij toe.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah, Huub heeft dus zelf ook één peuk uit het raam gegooid. Dan is de sanctie m.i. wel terecht. Lullig, maar terecht.
Huub heeft maar 2 peuken gegooid. Daarom willen ze eerst bewijs dat rokers de peuken daar hebben gegooid. Als Japio de peuken daar heeft neergelegd moet hij cpt's betalen.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:49 schreef noekje het volgende:
Wat voor beelden wil Nicolaas zien?
ooooohhhhh..... dat zou wel weer leuk zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 09:49 schreef getl0st het volgende:
Wil dat ook zeggen dat het personeel niet meer mag roken?
En voor die door Jaap neergelegde peuken (topactie uiteraardquote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef Clank het volgende:
Twee peuken geeft hij toe.
Maar die anderen zijn er neergelegd.
Snijden ze zichzelf in de vingersquote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef avonne het volgende:
[..]
ooooohhhhh..... dat zou wel weer leuk zijn
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:55 schreef noekje het volgende:
Jongens, let op! Jaap gaat knallen!!
Dat houdt in dat hij hetzelfde gaat doen als Huub.
Knap he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |