* Ian kijktquote:Op woensdag 18 april 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
Wie heeft er een ontstoken voorhuidje?
Jammer. Nee, niet off-topic hoor, Eginia was net op een plasmascherm te zienquote:Op woensdag 18 april 2007 17:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ikke wil wel maar het werk werkt niet meeTussen 4 en 5 mag het wel dan ben ik wel alweer wakker.
Dit is best offtopic he?
Soa van Brian.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
Hondje is terug van de dierenarts. Nikki heeft een ontstoken voorhuidje en moet 2 keer per dag een pilletje.![]()
Kijkt je alter ego?quote:
Dit kost Loco een officiele waarschuwing!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
Hondje is terug van de dierenarts. Nikki heeft een ontstoken voorhuidje en moet 2 keer per dag een pilletje.![]()
Verdorie Brian... en alle bewoners hebben je nog zo verteld dat je condooms moet gebruiken...quote:Op woensdag 18 april 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
Schrijf ik een heel relaas over Huub en zijn dramatische gedoe...quote:
Anytime honeyquote:Op woensdag 18 april 2007 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schrijf ik een heel relaas over Huub en zijn dramatische gedoe...
Gaat iedereen in op een kansloos kutgrapje.
En dat geldt niet alleen voor zijn gedichtenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:56 schreef Black_king het volgende:
Die jongen maakt zichzelf volledig belachelijk met zijn gedichten.....Overexposure is killing, Kubatz...
Gatverquote:
* Ian moet even wat gaan verstoppenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gatver
Undercover Nederland ofzo.. dat gaat 29 april over dierensex en er zijn best veel mensen die er aan doen schijnt
Ik hoop het zoquote:Op woensdag 18 april 2007 18:07 schreef Liess het volgende:
Huub en Amanda kunnen elkaar vanavond troosten
strak planquote:Op woensdag 18 april 2007 18:07 schreef Liess het volgende:
Huub en Amanda kunnen elkaar vanavond troosten
Heeft Brian nou ook al een piercing daar?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:04 schreef blomst het volgende:
Een gouden tand ontbreekt nog
[afbeelding]
Dát is pas het ideale paar,quote:
Zeg dat nou niet.. dan komt hij zo weer de streams vullenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:08 schreef petraa het volgende:
Waar is Jaap?
waarquote:Op woensdag 18 april 2007 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heeft Brian nou ook al een piercing daar?
haha, natasia is ook gescriptquote:Op woensdag 18 april 2007 18:05 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Jeetje Hupert... had deze brief maar eergisteren gekregen dan had ik Gaby hoogstpersoonlijk afgebeld."
Ik ook alleen al wat langer dan jij.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:09 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Oh wat erg dat je die brief vandaag hebt gekregen. Echt heel erg"
Ik word hier steeds misselijker van die streek van de redactie.
Hoezo dierensexquote:
3 personen sturen elke dag 10 stukkenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:14 schreef petraa het volgende:
Krijgt Brian nou elke keer zoveel post of leest hij steeds zijn oude post
Nou als hij dat huis uitgaat zijn de meiden ook ver te zoeken hoor... Nu is ie blijkbaar wel interresantquote:Op woensdag 18 april 2007 18:14 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik denk dat de redactie Lieke heeft behoed voor meer ellende. Het was nooit goed blijven gaan met Huub. Zeker niet als hij over een tijd het huis uit komt en veel meiden achter hem aan zullen lopen.
Ja, goed teken aan de wandquote:Op woensdag 18 april 2007 18:15 schreef petraa het volgende:
Brian heeft ruzie met Jaap.
Waarover?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:15 schreef petraa het volgende:
Brian heeft ruzie met Jaap.
Dat hoorde ik niet, het ging over pijn en dat jaap sorry moest zeggen.quote:
Bij een volle kaart krijgt hij een stickertje eropquote:Op woensdag 18 april 2007 18:15 schreef Liess het volgende:
Eric zegt dat ie bijna alle SOA's gehad heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |