Iedere willekeurige COS in het DGK subforumquote:Op woensdag 18 april 2007 00:38 schreef Sebasser het volgende:
ohja, linkje naar dat topic waar we nu over praten?
nog nooit gezien ofzo.
Ja, dat bedoel ik toch niet.quote:
FAQ, Policy, Streams en Bewonersquote:Op woensdag 18 april 2007 01:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik toch niet.
Ik had het over COS, dat topic.
Over de OP, dat daar de streamlinkjes ontbreken.
Dus als iemand wil gaan meepraten moet ie eerst nog lopen zoeken naar andere topics..
snappe?
De vaste OP is prima en blijkt effectief te zijn. Wat dat betreft instemming.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
Na enige tijd met een vaste OP gewerkt te hebben, is het tijd voor een evaluatie.
Brand los! Spui je frustratie of betuig je instemming.
En, als het anders moet volgens jou, hoe dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De linkjesverplichting lijkt me juist goed.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
Mijn eerste poging verdween, dus nog maar een keer:
Ik ben voor eenzelfde standaardtekst en voor zoveel eigen inbreng als mensen maar willen. Maar ik zou de standaardtekst ontdoen van de linkjes-verplichting zodat meer mensen zich eraan willen/durven/kunnen wagen. Verwijzingen dus i.p.v. linkjes, dat is altijd te kopieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |