abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 18 april 2007 @ 00:21:45 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48443799
Na enige tijd met een vaste OP gewerkt te hebben, is het tijd voor een evaluatie.
Brand los! Spui je frustratie of betuig je instemming.
En, als het anders moet volgens jou, hoe dan?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 00:23:21 #2
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48443850
Ik vind dat de tekst wat beter kan, meer levendig.
plaatjes en alles, en desnoods nog een paar andere dingen.
  woensdag 18 april 2007 @ 00:37:09 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_48444155
Wat mij betreft werkt die standaard OP prima, alleen jammer dat sommige mensen zich een beetje laten weerhouden nu een COS aan te maken.
IMHO is dat niet zo zeer uit "copy & paste angst" maar meer omdat ze zo onder de indruk zijn van die zeer complete mooie OP's dat ze denken dat ze dat moeten matchen...
Terwijl het hele verhaal toch vooral om die paar verwijzingen en linkjes gaat.

Die superOP's zijn mooi, en maken het "bijlezen" een stuk makkelijker maar meer dan een simpele TT-verklaring hoeft dat (voor zover een TT dat nodig heeft) IMHO niet te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 00:38:23 #4
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48444184
ohja, linkje naar dat topic waar we nu over praten?
nog nooit gezien ofzo.
  woensdag 18 april 2007 @ 00:40:43 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_48444244
quote:
Op woensdag 18 april 2007 00:38 schreef Sebasser het volgende:
ohja, linkje naar dat topic waar we nu over praten?
nog nooit gezien ofzo.
Iedere willekeurige COS in het DGK subforum
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 00:43:06 #6
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48444309
Jullie vergeten het belangerijkste, 1 fokking simpel ding.

Jullie praten daar over de streams en alles right?

Welke streams?

Linkje?
  woensdag 18 april 2007 @ 00:46:31 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_48444379
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_48444777
Wat ben je een luilak
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 01:28:30 #9
137949 Disana
pi_48445067
Mijn eerste poging verdween, dus nog maar een keer:

Ik ben voor eenzelfde standaardtekst en voor zoveel eigen inbreng als mensen maar willen. Maar ik zou de standaardtekst ontdoen van de linkjes-verplichting zodat meer mensen zich eraan willen/durven/kunnen wagen. Verwijzingen dus i.p.v. linkjes, dat is altijd te kopieren.
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 01:29:12 #10
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48445080
quote:
Op woensdag 18 april 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
De Gouden Kooi
Ja, dat bedoel ik toch niet.

Ik had het over COS, dat topic.
Over de OP, dat daar de streamlinkjes ontbreken.
Dus als iemand wil gaan meepraten moet ie eerst nog lopen zoeken naar andere topics..

snappe?
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 01:29:38 #11
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48445091
quote:
Op woensdag 18 april 2007 01:10 schreef Prospera het volgende:
Wat ben je een luilak
En jij bent dom, kusje.
pi_48445194
Wat mij betreft blijft het zo..ik ben er erg blij mee. Er zijn hele mooie OP's bij met caps enzo en ook hele leuke met veel humor. Maar ook die wat minder mooi zijn met een goed overzicht.
Op die manier hoef ik niet alle COSsen eerst door te lezen wanneer er veel gebeurt op de streams (dan doe ik dat later pas) en ben ik toch snel op de hoogte van alles.
pi_48445317
quote:
Op woensdag 18 april 2007 01:29 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik toch niet.

Ik had het over COS, dat topic.
Over de OP, dat daar de streamlinkjes ontbreken.
Dus als iemand wil gaan meepraten moet ie eerst nog lopen zoeken naar andere topics..

snappe?
FAQ, Policy, Streams en Bewoners

Daar staan er genoeg en blijven er ook staan, die linkjes hoeven niet in de OP's dan wordt het wel erg veel info voor een OP
En als je even vraagt naar een linkje dan wordt er al snel een gegeven
pi_48446288
Ik vind alles best, zolang deze sticky maar snel oprot
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_48446329
quote:
Op woensdag 18 april 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
Na enige tijd met een vaste OP gewerkt te hebben, is het tijd voor een evaluatie.
Brand los! Spui je frustratie of betuig je instemming.
En, als het anders moet volgens jou, hoe dan?
De vaste OP is prima en blijkt effectief te zijn. Wat dat betreft instemming.

Toch zal ik bij voorkeur geen topic openen. Niet vanwege de OP, maar het permanente gezeur van bepaalde posters. De TT deugt niet, de OP had zus-of-zo...... Meestal posters, die geen streams kijken en alleen maar klieren.
Keep the Sunny Side Up
pi_48446355
edit foutje
Keep the Sunny Side Up
pi_48447415
vooral die van APK vind ik super
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 08:29:41 #18
128220 Peter6000
pi_48447483
De vaste OP vind ik een goed ding, je kan snel bijlezen.
Al moet ik wel zeggen dat ik veel minder snel geneigd ben er eentje te openen, maar zolang er andere users zijn die dat doen, is dat geen probleem.
.
.
.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 08:32:54 #19
128220 Peter6000
pi_48447544
quote:
Op woensdag 18 april 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
Mijn eerste poging verdween, dus nog maar een keer:

Ik ben voor eenzelfde standaardtekst en voor zoveel eigen inbreng als mensen maar willen. Maar ik zou de standaardtekst ontdoen van de linkjes-verplichting zodat meer mensen zich eraan willen/durven/kunnen wagen. Verwijzingen dus i.p.v. linkjes, dat is altijd te kopieren.
De linkjesverplichting lijkt me juist goed.

Mensen die niet in staat zijn dmv een quote, een linktekst te produceren, hoeven wat mij betreft ook geen OP te maken.
Vrijstelling op digibetische gronden dus.
pi_48448338
Zonder streamverslagen is een uitgebreide OP heel fijn, dat scheelt veel COSsen doorlezen
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_48448787
Ik post hier nooit, maar er zijn weinig COSsen die ik niet heb gelezen. Deze lurker kan de uitgebreide openingsposts zeer waarderen. I.p.v. 300 berichten per cos te lezen, volstaat de titel en de OP prima. Wat mij betreft volhouden .
  woensdag 18 april 2007 @ 09:25:21 #22
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48448802
Ik vind de uitgebreide OP prettig. Als je na een dag werken midden in een COS valt dan krijg je snel een idee wat er speelt.

Maar goed, de basis OP bevalt ook prima.

Dat mensen geen COS willen openen omdat het c/p teveel werk zou zijn vind ik jammer maar het zij zo.
pi_48449202
Als ik tijd en zin heb vind ik het super om te doen. Als het druk is op de streams en de Cossen snel gaan, kost het me mijn gezondheid. Ook de COS bug geeft hartkloppingen. Het nalezen van de OP's is top en de complimenten krijgen over de OP's geven me een goed gevoel. Daar haal ik mn eigenwaarde uit.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  woensdag 18 april 2007 @ 10:47:43 #24
6941 APK
Factual, I think.
pi_48451772
De OP's staan zelfs vaak in het update-topic.
Houden zo dus.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 18 april 2007 @ 11:42:53 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48454216
Ik vind de huidige COS-OP-vorm prima.
Leuk om te lezen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48454401
Ik vind dat het geen verplichting moet zijn.
Dat je gewoon een COS kunt openen en eventueel daarna je tekst kunt wijzigen.

Ik zal nu zelf niet meer zo snel een cos openen. zo veel werk en het moet nog perfect anders krijg je gezeik.
Daarom vind ik het vervelend.

laat mensen een cos openen, sommige zullen dat uitgebreid doen, anderen niet.


aan de andere kant zijn er blijkbaar genoeg mensen die er geen probleem mee hebben om een enorm uitgebreid verslag te typen, dus laat die mensen dan maar lekker een cosje openen.
  woensdag 18 april 2007 @ 11:47:42 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48454433
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:46 schreef itsme het volgende:
Ik vind dat het geen verplichting moet zijn.
Dat je gewoon een COS kunt openen en eventueel daarna je tekst kunt wijzigen.
Dat gebeurt meestal toch ook?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48454502
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat gebeurt meestal toch ook?
nou meestal zie ik dat mensen dan al gelijk gaan zeiken. je moet dit nog doen en dat nog doen.

ouwe fokker van me
  woensdag 18 april 2007 @ 11:52:16 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48454645
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef itsme het volgende:

nou meestal zie ik dat mensen dan al gelijk gaan zeiken. je moet dit nog doen en dat nog doen.

ouwe fokker van me
Ah okay. Over zeikposts lees ik meestal automatisch heen .
Alsof jij zo'n jonge ster aan het FOK!firmament bent.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 18 april 2007 @ 11:52:16 #30
6941 APK
Factual, I think.
pi_48454647
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef itsme het volgende:

nou meestal zie ik dat mensen dan al gelijk gaan zeiken. je moet dit nog doen en dat nog doen.
Niet als je even 'OP volgt ' intiept.
Er zijn volgens mij wel een aantal kotsqueens die weigeren een OP te maken of het leuk vinden als iemand anders geen OP wil maken.
Waarom
Omdat ze zelf de hele dag voor de streams hangen en dus geen OP nodig hebben?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_48457514
@ Peter6000, die one-liners zijn juist de zinnetjes waar ik het plezier uit haal om uberhaupt die COSSEN na te lezen. Als er alleen maar een generaliserende samenvatting van stond van de streams wordt het OERSAAI om te lezen. Een beetje discussie, een beetje off-topic en een vleugje flamend karakter maakt de COS zo succesvol alssie nu is.

@OP's: helemaal top. Heb ik een dagje gemist, dan open ik één voor één de COSSEN ff om de samenvattingen te lezen (omdat ze niet allemaal in Updates verschijnen) toppie dus
  woensdag 18 april 2007 @ 13:58:11 #32
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_48460266
Tja uhhh ???

Nee dus. Die links staat gewoon in het dgk forum en voor iedereen te vinden.
Niveautje 0 dus.

Fix liever die COS bug
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator woensdag 18 april 2007 @ 14:16:07 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48461102
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:58 schreef HiDiHo het volgende:
Tja uhhh ???

Nee dus. Die links staat gewoon in het dgk forum en voor iedereen te vinden.
Niveautje 0 dus.

Fix liever die COS bug
Fix jij dan die bufferende klote-streams.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_48461453
Ik vind een uitgebreide OP een aanwinst voor het forum. Je kunt dan ook sneller een gebeurtenis terugvinden die je precies wil nalezen, als er 5 COSsen zijn opeens. Bovendien komt er enige creativiteit leuk tot uiting, voor wie daar behoefte aan heeft.

Maar het is geen verplichting! Iedereen mag van mij een COS openen, maar ik zou zeggen, tel even tot 10 zodat de OP-liefhebbers gelegenheid hebben.

Dat het dan af en toe een paar minuten duurt voordat iemand het lef heeft om een COS te openen, is niet zo erg. Meestal staat de eerste pagina toch vol met verkapte tvps. Laat mensen maar even nadenken over wat ze nou eigenlijk willen mededelen.

Links en verwijzingen vind ik zelf niet zo nodig.

Als enige "verplichting" zie ik
- een passende TT
- een minimale samenvatting
- tel tot 10 voor het openen van een COS als je geen OP wilt maken.
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 14:55:02 #35
137949 Disana
pi_48462918
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:23 schreef avonne het volgende:

Links en verwijzingen vind ik zelf niet zo nodig.
Ik kan het me verbeelden, maar ik heb wel het idee dat het kaf (oeverloos geklets) beter van het koren (de on-topic bijdragen) wordt gescheiden sinds er o.a. op SC wordt gewezen.

Mijn voorstel voor verwijzingen i.p.v. links is omdat de links nogal eens veranderen; ik vind het onzin met de controle daarvan zo lang bezig te moeten zijn. Die tijd kan beter gebruikt worden: een standaardtekst is voor iedereen een uitnodiging eens een leuke opener te maken.
  woensdag 18 april 2007 @ 15:03:05 #36
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48463247
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik kan het me verbeelden, maar ik heb wel het idee dat het kaf (oeverloos geklets) beter van het koren (de on-topic bijdragen) wordt gescheiden sinds er o.a. op SC wordt gewezen.

Mijn voorstel voor verwijzingen i.p.v. links is omdat de links nogal eens veranderen; ik vind het onzin met de controle daarvan zo lang bezig te moeten zijn. Die tijd kan beter gebruikt worden: een standaardtekst is voor iedereen een uitnodiging eens een leuke opener te maken.
Ik moet eerlijk zeggen, die links controleer ik niet eens, ik c/p gewoon en als het niet klopt is er altijd wel iemand die zegt hey de link van de sc moet vervangen worden. Prima, dan doe ik dat alsnog. Dat is tot nu toe 1 of 2 keer voorgekomen van de pak m beet 10 keer dat ik een COS heb geopend. Ik zou zeggen, laat je daardoor niet weerhouden een COS te openen
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 15:12:40 #37
137949 Disana
pi_48463606
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen, die links controleer ik niet eens, ik c/p gewoon en als het niet klopt is er altijd wel iemand die zegt hey de link van de sc moet vervangen worden. Prima, dan doe ik dat alsnog. Dat is tot nu toe 1 of 2 keer voorgekomen van de pak m beet 10 keer dat ik een COS heb geopend. Ik zou zeggen, laat je daardoor niet weerhouden een COS te openen
Ik denk dat iedereen me nu lang genoeg ziet posten om te weten dat het geen luiheid is dat ik geen COSsen open. De twee keer dat ik het wel deed bevielen me niet door de overdreven reacties erop; ik zou het pas weer doen als de linkjes geen vereiste meer zijn. Zelf zou ik namelijk wel alles controleren om gezeur te voorkomen.

Voor mij moet de COS plezier blijven, en zoals het nu is, is het een sport.
  woensdag 18 april 2007 @ 15:21:22 #38
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_48463887
Ik irriteer me mateloos aan de het verplichte linken en zeuren deel van de OP. Samenvatting is okee. Maar wat heeft iemand aan 3/4/5/6 links, zeker omdat het er steeds meer worden. Dat is handig als je toevallig op de eerste blz van het topic zit maar voor de rest kan je net zo goed terug klikken naar het topic list.

En als je het dan toch wil zorg er dan tenminste voor dat die zinnen ook nog enig hout snijden. Nu is het echt net alsof iedereen gewoon dat ding klakkeloos zit over te nemen incl punten en komma fouten.

Ik vind het wel beter dat er nu eerst een topic word geopend en daarna pas de OP word gemaakt. Maar dan nog, ik hoef niet op blz 5/6 te lezen dat de OP nu klaar is en of we hem asjeblieft willen lezen want er zit zo veel werk in... Zet hem dan gewoon meteen in het update topic.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  woensdag 18 april 2007 @ 15:21:58 #39
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_48463902
Komt er nu helemaal geen COS meer of is het die geheimzinnige bug? Zit al 10 minuten te f5.

Ik open iig geen COS door al het gezeur.
eurobilltracker.com
  woensdag 18 april 2007 @ 15:27:20 #40
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48464086
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:21 schreef Veulen het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan de het verplichte linken en zeuren deel van de OP. Samenvatting is okee. Maar wat heeft iemand aan 3/4/5/6 links, zeker omdat het er steeds meer worden. Dat is handig als je toevallig op de eerste blz van het topic zit maar voor de rest kan je net zo goed terug klikken naar het topic list.

En als je het dan toch wil zorg er dan tenminste voor dat die zinnen ook nog enig hout snijden. Nu is het echt net alsof iedereen gewoon dat ding klakkeloos zit over te nemen incl punten en komma fouten.

Ik vind het wel beter dat er nu eerst een topic word geopend en daarna pas de OP word gemaakt. Maar dan nog, ik hoef niet op blz 5/6 te lezen dat de OP nu klaar is en of we hem asjeblieft willen lezen want er zit zo veel werk in... Zet hem dan gewoon meteen in het update topic.
De linken controleer ik niet maar dat wil niet zeggen dat ik niet lees wat ik kopieer, ik denk dat het merendeel die een COS opent echt wel leest wat ie kopieert. Ja, als ik een spelfout zie haal ik m eruit, maar ik denk dat de meesten die intentie wel hebben, het valt aleen niet iedereen op. En ja, sommigen boeit dat wellicht ook minder.
  woensdag 18 april 2007 @ 15:40:34 #41
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_48464588
Sinds wanneer is deze zin goed nederlands?

Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: <link>

Het moet nog altijd zijn:
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen.(punt) Wanneer als er belangrijke ontwikkelingenkomma zijn wordt het op prijs gesteld als dat deze gemeld worden in het update-topic: <link>

Ik weet heus wel dat het lijkt op mierenneuken dit. Maar ik erger me er aan. Als de maker het al niet leest kun je er niet van uitgaan dat een ander dat wel doet.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 15:46:06 #42
137949 Disana
pi_48464865
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:40 schreef Veulen het volgende:
Sinds wanneer is deze zin goed nederlands?

Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: <link>

Het moet nog altijd zijn:
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen.(punt) Wanneer als er belangrijke ontwikkelingenkomma zijn wordt het op prijs gesteld als dat deze gemeld worden in het update-topic: <link>

Ik weet heus wel dat het lijkt op mierenneuken dit. Maar ik erger me er aan. Als de maker het al niet leest kun je er niet van uitgaan dat een ander dat wel doet.
Dit geeft voornamelijk een ding aan: veel mensen willen gewoon verder posten als een COS vol is. Ze doen wat ze daarvoor verplicht zijn te doen, en gaan weer snel verder met posten.
  woensdag 18 april 2007 @ 15:57:36 #43
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48465398
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:40 schreef Veulen het volgende:
Sinds wanneer is deze zin goed nederlands?

Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: <link>

Het moet nog altijd zijn:
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen.(punt) Wanneer als er belangrijke ontwikkelingenkomma zijn wordt het op prijs gesteld als dat deze gemeld worden in het update-topic: <link>

Ik weet heus wel dat het lijkt op mierenneuken dit. Maar ik erger me er aan. Als de maker het al niet leest kun je er niet van uitgaan dat een ander dat wel doet.
Dat je je daar al aan ergert
  woensdag 18 april 2007 @ 16:00:10 #44
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_48465522
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef Marrije het volgende:
Dat je je daar al aan ergert
Niet zo specifiek aan die fout. Maar wel dat ie er al vanaf het begin staat. Het is dus duidelijk dat niemand die OP zo intressant vind. Anders stond die fout er niet. (Klinkt dit logisch voor je?)
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 16:03:41 #45
137949 Disana
pi_48465670
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef Veulen het volgende:

[..]

Niet zo specifiek aan die fout. Maar wel dat ie er al vanaf het begin staat. Het is dus duidelijk dat niemand die OP zo intressant vindt. Anders stond die fout er niet. (Klinkt dit logisch voor je?)
Je had sommige mensen moeten horen toen ik de tekst naar eigen goeddunken aanpaste. Hoe ik het in mijn hoofd haalde, vroeg iemand zelfs. Ik ben voor de vrijheid van een goed geschreven standaardtekst plus verder alle creativiteit die iemand maar aan de dag wil leggen.
  woensdag 18 april 2007 @ 16:06:46 #46
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48465805
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef Veulen het volgende:

[..]

Niet zo specifiek aan die fout. Maar wel dat ie er al vanaf het begin staat. Het is dus duidelijk dat niemand die OP zo intressant vind. Anders stond die fout er niet. (Klinkt dit logisch voor je?)
Nee dat klinkt niet zo logisch voor mij, het klinkt mij logischer in de oren dat het merendeel dat niet eens ziet.
  woensdag 18 april 2007 @ 16:08:20 #47
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48465877
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef Veulen het volgende:

[..]

Niet zo specifiek aan die fout. Maar wel dat ie er al vanaf het begin staat. Het is dus duidelijk dat niemand die OP zo intressant vindt. Anders stond die fout er niet. (Klinkt dit logisch voor je?)
En voor iemand die deze opmerkingen maakt vind ik het verbazingwekkend dat je zelf een spelfout maakt, of is dat een grapje?
  woensdag 18 april 2007 @ 16:09:52 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48465955
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:08 schreef Marrije het volgende:

[..]

En voor iemand die deze opmerkingen maakt vind ik het verbazingwekkend dat je zelf een spelfout maakt, of is dat een grapje?
Intressant!
Daar erger ik me ook aan. En het irriteert me.
Ja, ik heb geen zin om te werken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 18 april 2007 @ 16:16:13 #49
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_48466231
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:03 schreef Disana het volgende:
Je had sommige mensen moeten horen toen ik de tekst naar eigen goeddunken aanpaste. Hoe ik het in mijn hoofd haalde, vroeg iemand zelfs. Ik ben voor de vrijheid van een goed geschreven standaardtekst plus verder alle creativiteit die iemand maar aan de dag wil leggen.
Beetje creativiteit is juist leuk. Daardoor word het samenvatting deel ook steeds mooier en leuker. Dus waarom dan niet in dat 2de deel? Maar dan wel graag zonder de links, dat blijft onzinnig.

Ik zie wel wat in zo iets:
---
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Graag wijs ik jullie op het Update topic. Daar vind je op dit moment een prachtig verslag van de ontharing van Jaap. Dit mag je niet missen. Neem wel een plastic zakje mee voor het braaksel.

Onze SC zit inmiddels al ergens in de 30. Kun je nagaan hoe gezellig het daar is. Wil je het iets minder gezellig hebben ben je natuurlijk welkom in het Hooligans topic. Speciaal gemaakt om je eens af te reageren op andere zonder daarbij deze COS te verbouwen.

We hebben natuurlijk ook nog steeds last van de regelmatig verdwijnende COSjes en SC'en. Dus is er een topic voor om deze makkelijk terug te vinden. Speciaal voor het geval dat deze ook onvindbaar is heeft een slim iemand bedacht dat je ook even in de Active Topics kunt kijken (te vinden rechts boven in dit scherm).

Ohja er kwam nog een verzoekje binnen van Gert om deze en alle andere OP's ook even te evalueren. Hiervoor vast bedankt.
---

En ik irriteer me niet aan een spelfout. Pff ik maar er genoeg (zeker gezien mijn dyslectie) maar ik irriteer me er wel aan dat zulke fouten dus klakkeloos worden overgenomen. 1 Iemand moet toch minstens zien dat het fout is??
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 16:25:28 #50
137949 Disana
pi_48466611
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:16 schreef Veulen het volgende:

[..]

Beetje creativiteit is juist leuk. Daardoor word het samenvatting deel ook steeds mooier en leuker. Dus waarom dan niet in dat 2de deel? Maar dan wel graag zonder de links, dat blijft onzinnig.

Ik zie wel wat in zo iets:
---
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Graag wijs ik jullie op het Update topic. Daar vind je op dit moment een prachtig verslag van de ontharing van Jaap. Dit mag je niet missen. Neem wel een plastic zakje mee voor het braaksel.

Onze SC zit inmiddels al ergens in de 30. Kun je nagaan hoe gezellig het daar is. Wil je het iets minder gezellig hebben ben je natuurlijk welkom in het Hooligans topic. Speciaal gemaakt om je eens af te reageren op andere zonder daarbij deze COS te verbouwen.

We hebben natuurlijk ook nog steeds last van de regelmatig verdwijnende COSjes en SC'en. Dus is er een topic voor om deze makkelijk terug te vinden. Speciaal voor het geval dat deze ook onvindbaar is heeft een slim iemand bedacht dat je ook even in de Active Topics kunt kijken (te vinden rechts boven in dit scherm).

Ohja er kwam nog een verzoekje binnen van Gert om deze en alle andere OP's ook even te evalueren. Hiervoor vast bedankt.
---

En ik irriteer me niet aan een spelfout. Pff ik maar er genoeg (zeker gezien mijn dyslectie) maar ik irriteer me er wel aan dat zulke fouten dus klakkeloos worden overgenomen. 1 Iemand moet toch minstens zien dat het fout is??
Met dat laatste ben ik het eens; het openen van de COS is meer vorm dan inhoud geworden. Je opzet is een aardig voorbeeld, en ik vind het vooral een goed idee die verdwijnende COSsen mee te nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')