Vannacht zelf schrijven he... als Bolle tenminste eindelijk wil bevallenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Woei, anderhalf uur cossen gelezenHet leeft weer
Die dame runt al een eigen bedrijf sinds ze 15 is en die gaat vrij goed. Ze heeft aardig wat personeel.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:33 schreef blomst het volgende:
Deze dame zit op de camping vlakbij eemnes zeker.
Ze is er bijna dagelijks
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Woei, anderhalf uur cossen gelezenHet leeft weer
Runt zij dat team ? Dat wist ik niet, petje afquote:Op woensdag 18 april 2007 17:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die dame runt al een eigen bedrijf sinds ze 15 is en die gaat vrij goed. Ze heeft aardig wat personeel.
De camera's waren gewoon aanwezig, dus dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:39 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik lees op de Gouden Kooi site dat Brian Tamara mocht meenemen tijdens vliegles?
Dan is Brian nu dus weer helemaal op de hoogte wat er allemaal speelt in DGK.
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:39 schreef scanman01 het volgende:
Geen SH kaartjes gezien. Zal de redactie ze dan toch niet doorlaten?
Ja dat ie into de heren is zeker.....quote:Op woensdag 18 april 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
Ben je gelovig, vraagt de kapster n.a.v. een kaart die Eric kreeg. Ja, wel gedeeltelijk, antwoordt Eric.
Er waren geen camera's bij?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een taal van Brian. "Tamara is toen naar Egypte gegaan en heeft prive een andere jongen ontmoet".
Hoezoe prive ?
Piercing knopje.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja best wel. Alleen wat heeft ze boven haar lip?
dat schijnt nou 1 van de zeven schoonheden te zijn. Een pukkel boven je lip. Of was het nou een sproet? Anyways, ik vind d'r een lekker ding en er is altijd nog zoiets als een zak over het hoofd ( wat ik overigens niet nodig vind) Het was dus een piercing...quote:Op woensdag 18 april 2007 17:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja best wel. Alleen wat heeft ze boven haar lip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |