Ik ook wel maar geef die Amanda dan definitief een schop en gebruik dat meissie nietquote:Op woensdag 18 april 2007 18:41 schreef noekje het volgende:
Hij geeft het dus toe dat hij tot over z'n oren is. In tegenstelling tot het Huub en Lieke verhaal is dit wel oprecht verliefd zijn. Dat geloof ik echt.
oja, hoor. Omdat zij zelf is weggelopen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:41 schreef noekje het volgende:
Hij geeft het dus toe dat hij tot over z'n oren is. In tegenstelling tot het Huub en Lieke verhaal is dit wel oprecht verliefd zijn. Dat geloof ik echt.
Amanda zei eerder tegen Sylvia dat ze er zelf mee wilde stoppen. Maar ze vroeg zich af waar ze dan moest slapen. Op haar manier was ze Brian goed zat, vandaar dat ze er met Sylvia over wilde praten.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Betekent dat ook het einde van seks met Amanda of is dat ala Huub totaal iets anders en gaat dat door?
ik pis in mun broek als hij het op smeertquote:Op woensdag 18 april 2007 18:44 schreef noekje het volgende:
Oh God nee, ze proberen Jaap tijgerbalsem aan te smeren. Het werkt verkoelend zeggen ze.
![]()
hehehehe, ik lig nu al in een deuk.... zou tie nou echt zo dom zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 18:44 schreef noekje het volgende:
Oh God nee, ze proberen Jaap tijgerbalsem aan te smeren. Het werkt verkoelend zeggen ze.
![]()
Jammer alleen dat ze dat al een keer of 5 verkondigd heeft.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda zei eerder tegen Sylvia dat ze er zelf mee wilde stoppen. Maar ze vroeg zich af waar ze dan moest slapen. Op haar manier was ze Brian goed zat, vandaar dat ze er met Sylvia over wilde praten.
Precies, daarom schreef ik ook dat ze er 'op haar manier' zat van was... die meid kiest altijd weer voor de knuffel (en dan zeg ik het netjes)quote:Op woensdag 18 april 2007 18:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze dat al een keer of 5 verkondigd heeft.
Ik denk ook wel dat ze dat echt wil, maar ja, haar onweerstaanbare drang naar seks drijft haar wel weer tussen de benen van Brian.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda zei eerder tegen Sylvia dat ze er zelf mee wilde stoppen. Maar ze vroeg zich af waar ze dan moest slapen. Op haar manier was ze Brian goed zat, vandaar dat ze er met Sylvia over wilde praten.
Was ze maar zo verstandig elke dag een evaluatiepraatje met Sylvia te hebben.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ze dat echt wil, maar ja, haar onweerstaanbare drang naar seks drijft haar wel weer tussen de benen van Brian.
Ja, als de seks is afgelopen dan verwacht ik dat nog eerder van Brian dan van haar.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, daarom schreef ik ook dat ze er 'op haar manier' zat van was... die meid kiest altijd weer voor de knuffel (en dan zeg ik het netjes)![]()
OMGquote:Op woensdag 18 april 2007 18:47 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Jaap smeert een klein stukje in met tijgerbalsem. Au dat doet echt pijn man echt pijn.
Huub, Eric en Nico zeggen dat is zo over.
Interessant en nee er is inderdaad op dit moment niets interessanters op de streams.quote:
Ik ook. amanda stopt echt niet met konijnen alleen als brian niet meer wil. maar die houd dat ook niet lang vol.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, als de seks is afgelopen dan verwacht ik dat nog eerder van Brian dan van haar.
Nou... Brian heeft ook al eens geprobeerd er een eind aan te breienquote:Op woensdag 18 april 2007 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, als de seks is afgelopen dan verwacht ik dat nog eerder van Brian dan van haar.
Ze denkt ook dat Huub gevoelens voor haar heeft, die neemt haar in de zeik en het lukt ook nog. Hou niet zo van spelen met gevoelens maar ja ...Amanda is niet de slimste maar ze heeft ook een hart en het doet pijn als iemand daar op traptquote:Op woensdag 18 april 2007 18:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ze dat echt wil, maar ja, haar onweerstaanbare drang naar seks drijft haar wel weer tussen de benen van Brian.
Haha, nou dat moet ik nog zien dat Huub echt seks met haar wil. Volgens mij is een exit voor Amanda nabij als ze echt geen seks meer zal hebben met Brian.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Was ze maar zo verstandig elke dag een evaluatiepraatje met Sylvia te hebben.
Ik vond het trouwens leuk dat Sylvia zei dat Amanda tenminste nog een backup had voor de seks en Brian niet. Ze was er volledig van overtuigd dat Huub wel zou willen als Amanda recht op hem af zou stappen en zeggen 'Huub ik ben geil, wil je'.
Oh nee !!!!!!!!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |