En dat is dus precies de reden dat de Redactie de brief niet meteen gaf.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Als ik deze brief eerder had gekregen was ik gisteren ook tussen Natas en Syl gaan slapen"
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat ie into de heren is zeker.....![]()
S c h a n d a l i gquote:Op woensdag 18 april 2007 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat is dus precies de reden dat de Redactie de brief niet meteen gaf.
Ik ben er niet echt rouwig om hoor. Opzouten met mediageile Lieke. Ik kots van dat wijf.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat is dus precies de reden dat de Redactie de brief niet meteen gaf.
Precies.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben er niet echt rouwig om hoor. Opzouten met mediageile Lieke. Ik kots van dat wijf.![]()
Hij zei vanmorgen nog dat achter gigantisch manipuleerde en als ze mensen tegen elkaarquote:Op woensdag 18 april 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Huub stapt er vrij relaxt overheen, maar ik vind het behoorlijk schandalig dat de redactie die brief van Lieke opzettelijk achterhoudt. Bij de beesten af. Maar Huub schijnt het normaal te vinden en bij 'het spel' te horen
Dan nog vind ik niet dat hij Gaby had moeten uitwonenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Huub stapt er vrij relaxt overheen, maar ik vind het behoorlijk schandalig dat de redactie die brief van Lieke opzettelijk achterhoudt. Bij de beesten af. Maar Huub schijnt het normaal te vinden en bij 'het spel' te horen
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben er niet echt rouwig om hoor. Opzouten met mediageile Lieke. Ik kots van dat wijf.![]()
Tuurlik Huub...quote:Op woensdag 18 april 2007 17:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Als ik deze brief eerder had gekregen was ik gisteren ook tussen Natas en Syl gaan slapen"
Helemaal mee eens en net zo schandalig idd.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan nog vind ik niet dat hij Gaby had moeten uitwonen
Verschil moet er zijnquote:
Komt echt wel goed. Staat al in script!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en net zo schandalig idd.
Maar hoe vals en genieperig het ook is om er op die manier indirect voor te zorgen dat een relatie naar de kloten gaat, het is misschien maar beter dat ze niet verder gaan. Huub kan toch nooit monogaam zijn en Lieke kan dat toch niet verdragen.
heeft de kapster ook medicijnen gestudeerd?quote:
Ikke wil wel maar het werk werkt niet meequote:Op woensdag 18 april 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Vannacht zelf schrijven he... als Bolle tenminste eindelijk wil bevallen![]()
Schrijf dit naar de Febo met aanvullende motivatie. Huub is onschuldigquote:Op woensdag 18 april 2007 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Die hele Huub moet eens een keer ophouden met zijn gezeik.
Hij liep gisteren te patsen met of hij Gaby nou wel of niet hard ging nemen...
Sodeflikker dan een end heen.
Als je zo ontzettend schuimerdeschuimerdetortelgrafslijm om Lieke geeft hoef je daar geen seconde over na te denken, pauper.
En die Lieke past voor geen centimeter bij hem.
Die kan wat mij betreft haar media aandacht beter ergens anders gaan zoeken.
Niets mis met romantiek in de kooi, maar dit is gewoon onzin.
Oprotten met dat quasi-verliefde gezeik en RELLEN.
Omdat er verder geen hond naar hem luisert? En terecht!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:42 schreef Prosac het volgende:
Waarom bespreekt Brian zijn liefderperikelen met de dames van DoB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |