Dat was ik even vergeten. Kan natuurlijk ook dat Huub haar dan juist weer steunt (maar of dat verstandig is...).quote:Op woensdag 18 april 2007 18:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, nou dat moet ik nog zien dat Huub echt seks met haar wil. Volgens mij is een exit voor Amanda nabij als ze echt geen seks meer zal hebben met Brian.
Nou, het is wel een hele mooie meid om te zien vind ik. Ik kan me voorstellen dat Brian daar oogkleppen van krijgt.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:54 schreef Gigageil het volgende:
Tamara in het vliegtuig ??????????? Heeft ie die golddiggende kudthoer gewoon mee laten vliegen ??
Ik begin nou echt te twijfelen aan de verstandelijke vermogens van die Anti-held![]()
Wat natuurlijk gelul is... zij was gewoon de onbelangrijkste om zijn gevoelens van vandaag mee te delen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:54 schreef Soury het volgende:
Brian spreek liver met Amanda als de krullers eruit zijn![]()
fotootje ?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, het is wel een hele mooie meid om te zien vind ik. Ik kan me voorstellen dat Brian daar oogkleppen van krijgt.
Geef me even de tijd dan want ik heb geen flauw idee waar ik ze ooit heb gezien.quote:
gevoelig persoon hequote:Op woensdag 18 april 2007 18:58 schreef Marrije het volgende:
Amanda: hebben jullie gezoend?
Brian: we hebben een kus op de mond gegeven, het was ook heel gepassioneerd, het was ook heel diep
OMG![]()
Brain topicquote:Op woensdag 18 april 2007 18:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Geef me even de tijd dan want ik heb geen flauw idee waar ik ze ooit heb gezien.
Die gast is echt om te kotsen he.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:58 schreef Marrije het volgende:
Amanda: hebben jullie gezoend?
Brian: we hebben een kus op de mond gegeven, het was ook heel gepassioneerd, het was ook heel diep
OMG![]()
Goed hoor....ik heb haar nog nooit gezien....ben benieuwd na alle slechte verhalen die je over haar hoort....quote:Op woensdag 18 april 2007 18:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Geef me even de tijd dan want ik heb geen flauw idee waar ik ze ooit heb gezien.
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap heeft er blijkbaar genoeg van
[afbeelding]
Ja en Amanda knettergek.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap heeft er blijkbaar genoeg van
[afbeelding]
En wie heeft het verkeerd verstaan ? Maakt niet uit beide bullshitquote:Op woensdag 18 april 2007 19:03 schreef Judah het volgende:
Brian trekt de realisatiegrens voor zichzelf![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:03 schreef Judah het volgende:
Brian trekt de realisatiegrens voor zichzelf![]()
Nee, realisatiegrens. Interessant trouwens, dat betekent dat je jezelf ook voor de gek houdtquote:Op woensdag 18 april 2007 19:03 schreef Soury het volgende:
Brian trek de relativatiegrens. Hehehehe Goed van je Brain![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |