* Ian kijktquote:Op woensdag 18 april 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
Wie heeft er een ontstoken voorhuidje?
Jammer. Nee, niet off-topic hoor, Eginia was net op een plasmascherm te zienquote:Op woensdag 18 april 2007 17:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ikke wil wel maar het werk werkt niet meeTussen 4 en 5 mag het wel dan ben ik wel alweer wakker.
Dit is best offtopic he?
Soa van Brian.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
Hondje is terug van de dierenarts. Nikki heeft een ontstoken voorhuidje en moet 2 keer per dag een pilletje.![]()
Kijkt je alter ego?quote:
Dit kost Loco een officiele waarschuwing!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
Hondje is terug van de dierenarts. Nikki heeft een ontstoken voorhuidje en moet 2 keer per dag een pilletje.![]()
Verdorie Brian... en alle bewoners hebben je nog zo verteld dat je condooms moet gebruiken...quote:Op woensdag 18 april 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
Schrijf ik een heel relaas over Huub en zijn dramatische gedoe...quote:
Anytime honeyquote:Op woensdag 18 april 2007 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schrijf ik een heel relaas over Huub en zijn dramatische gedoe...
Gaat iedereen in op een kansloos kutgrapje.
En dat geldt niet alleen voor zijn gedichtenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:56 schreef Black_king het volgende:
Die jongen maakt zichzelf volledig belachelijk met zijn gedichten.....Overexposure is killing, Kubatz...
Gatverquote:
* Ian moet even wat gaan verstoppenquote:Op woensdag 18 april 2007 17:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gatver
Undercover Nederland ofzo.. dat gaat 29 april over dierensex en er zijn best veel mensen die er aan doen schijnt
Ik hoop het zoquote:Op woensdag 18 april 2007 18:07 schreef Liess het volgende:
Huub en Amanda kunnen elkaar vanavond troosten
strak planquote:Op woensdag 18 april 2007 18:07 schreef Liess het volgende:
Huub en Amanda kunnen elkaar vanavond troosten
Heeft Brian nou ook al een piercing daar?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:04 schreef blomst het volgende:
Een gouden tand ontbreekt nog
[afbeelding]
Dát is pas het ideale paar,quote:
Zeg dat nou niet.. dan komt hij zo weer de streams vullenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:08 schreef petraa het volgende:
Waar is Jaap?
waarquote:Op woensdag 18 april 2007 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heeft Brian nou ook al een piercing daar?
haha, natasia is ook gescriptquote:Op woensdag 18 april 2007 18:05 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Jeetje Hupert... had deze brief maar eergisteren gekregen dan had ik Gaby hoogstpersoonlijk afgebeld."
Ik ook alleen al wat langer dan jij.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:09 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Oh wat erg dat je die brief vandaag hebt gekregen. Echt heel erg"
Ik word hier steeds misselijker van die streek van de redactie.
Hoezo dierensexquote:
3 personen sturen elke dag 10 stukkenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:14 schreef petraa het volgende:
Krijgt Brian nou elke keer zoveel post of leest hij steeds zijn oude post
Nou als hij dat huis uitgaat zijn de meiden ook ver te zoeken hoor... Nu is ie blijkbaar wel interresantquote:Op woensdag 18 april 2007 18:14 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik denk dat de redactie Lieke heeft behoed voor meer ellende. Het was nooit goed blijven gaan met Huub. Zeker niet als hij over een tijd het huis uit komt en veel meiden achter hem aan zullen lopen.
Ja, goed teken aan de wandquote:Op woensdag 18 april 2007 18:15 schreef petraa het volgende:
Brian heeft ruzie met Jaap.
Waarover?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:15 schreef petraa het volgende:
Brian heeft ruzie met Jaap.
Dat hoorde ik niet, het ging over pijn en dat jaap sorry moest zeggen.quote:
Bij een volle kaart krijgt hij een stickertje eropquote:Op woensdag 18 april 2007 18:15 schreef Liess het volgende:
Eric zegt dat ie bijna alle SOA's gehad heeft.
Oftewel hij had weer ergens last van en iedereen is dan automatisch een amateur. Wat is hij dan wel niet, hij heeft nog helemaal niks klaargespeeld, in de maatschappij niet en in die villa niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat hoorde ik niet, het ging over pijn en dat jaap sorry moest zeggen.
Dacht ze dat het een huwlijksaanzoek was ? Jemig wat een dom wijf .... Heeft ze nog mazzelquote:
Probeert de redactie een "Bartje" uit met Huub ? Gaat niet lukken, bij Bart zat de liefde veel dieper....quote:Op woensdag 18 april 2007 18:06 schreef akveor het volgende:
Had je die brief gisteren maar gekregen (over de brief van Lieke aan Huub) dan had ik Gaby persoonlijk afgebeld... ja duh...
Overlappingen..quote:Op woensdag 18 april 2007 18:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor Amanda iedere keer weer praten over een jaar met die... een jaar met die ... een jaar met die. Ze moet intussen wel 30 zijn ofzo.
S1, hè.....die is weer zoals in het begin....."geknepen", maar niettemin een mooie cap!quote:
Da's opzich geen slechte zaak natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
AmanDel laat zich ieder half jaar testen op een SOA![]()
Kanonne...of zij of haar lovers gaan dus vreemd als een konijn....quote:Op woensdag 18 april 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
AmanDel laat zich ieder half jaar testen op een SOA![]()
Maar alles of helemaal oude post. Ik zag hoe hij de brieven uit z'n la haaldequote:Op woensdag 18 april 2007 18:26 schreef Black_king het volgende:
Fanpost voor Brian van Lindi.....allemachies Brian is er helemaal opgetogen van....
Ach, aan andere reacties te zien schijnt het niet zo erg en vreemd te zijn. Zal er wel aan liggen waar je vandaan komt ofzo.quote:
Welke Soa's Heb Jij En Wil Je het hebben?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Tijd voor een nieuw topic: Welke Soa's Heb Jij En Wil Je Ruilen?
Maak aan, mij zul je er niet vindenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Tijd voor een nieuw topic: Welke Soa's Heb Jij En Wil Je Ruilen?
Soa's hebben gaat stoer zijn...quote:Op woensdag 18 april 2007 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke Soa's Heb Jij En Wil Je het hebben?![]()
Nee hoor ik snap gewoon niet dat nogal jonge mensen nergens over na denken.. Dat stoort me mateloosquote:Op woensdag 18 april 2007 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, aan andere reacties te zien schijnt het niet zo erg en vreemd te zijn. Zal er wel aan liggen waar je vandaan komt ofzo.
Lijkt het wel op ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Soa's hebben gaat stoer zijn...
Ik voel de hype aankomen.
Het kan anders wel leiden tot onvruchtbaarheid, best ernstig, alhoewel je dat in het geval van Amanda nog kunt betwijfelen.quote:
Een soa kan onvruchtbaarheid betekenen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het menselijk ras is een beetje te ver doorgefokt als je het mij vraagt.
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:33 schreef avonne het volgende:
Jaap "de grootste fout van mijn leven!"
Wat?
-volvreten?
-overhaast trouwen?
-in de kooi stappen?
Nee, nee, dat hij Amanda toestond het harsen te doen.
Kan leiden tot. Het is niet lekker om te hebben natuurlijk. Maar een willekeurig griepje kan ook leiden tot een overlijden in 't meest ernstige geval.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het kan anders wel leiden tot onvruchtbaarheid, best ernstig, alhoewel je dat in het geval van Amanda nog kunt betwijfelen.
En Nathanael heeft het Cross-the-focking-line te zien gekregen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:31 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Niemand heeft ooit beelden terug gezien"
Klopt niet, want de zogenaamde trap van Huub hebben de bewoners ook allemaal te zien gekregen.
Ooit gehoord van HIV... Of ben jij ook een verzamelaarquote:Op woensdag 18 april 2007 18:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kan leiden tot. Het is niet lekker om te hebben natuurlijk. Maar een willekeurig griepje kan ook leiden tot een overlijden in 't meest ernstige geval.
En wat zeiden ze?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:30 schreef beequeen het volgende:
AmanDel zit bij Brainless op bed, we wachten af.
Daar wacht ik dus opquote:
Precies, en het wijngooien door Brian door Nena ook, geloof ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:34 schreef avonne het volgende:
[..]
En Nathanael heeft het Cross-the-focking-line te zien gekregen.
Betekent dat ook het einde van seks met Amanda of is dat ala Huub totaal iets anders en gaat dat door?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:41 schreef noekje het volgende:
Hij geeft het dus toe dat hij tot over z'n oren is. In tegenstelling tot het Huub en Lieke verhaal is dit wel oprecht verliefd zijn. Dat geloof ik echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |