Volgens mij steunt Brian sowieso niet echt op Amanda. In het spel dan. In bed daarentegen.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:28 schreef akveor het volgende:
Ik hoop niet dat het Tamara gedoe Amanda kwaad maakt. Dan is de kans alleen maar groter dat Brian Jaap erin houdt...
Ook dat. Maar zou Brian, als er een kans is op een hernieuwde relatie met zijn ex, nog zin hebben om over die verlepte del heen te gaan?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:30 schreef Dogga het volgende:
binnen de korste keren heeft ze weer trek in pik en is alles opgelost
I hope soquote:Op woensdag 18 april 2007 13:31 schreef the_undertaker het volgende:
Vanavond nieuwe bewoner... zelf immuun en mag immuniteit geven.. Brian immuun.. dus dag Japio![]()
als dat zou kunnenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:31 schreef the_undertaker het volgende:
Vanavond nieuwe bewoner... zelf immuun en mag immuniteit geven.. Brian immuun.. dus dag Japio![]()
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat. Maar zou Brian, als er een kans is op een hernieuwde relatie met zijn ex, nog zin hebben om over die verlepte del heen te gaan?
BRON?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:31 schreef the_undertaker het volgende:
Maar zou Tamara er ook zo lichtzinnig over denken? En zou Brian zich juist niet door haar eventuele gevoel laten leiden?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:35 schreef Gert het volgende:
Tuurlijk wel.
Juist omdát het een del is waar hij verder niets voor voelt, kan dat makkelijk.
Het maakt weinig uit of hij 'm in z'n eigen hand steekt of in Amanda.![]()
Tja Palma is de baas in huis en iedereen moet doen wat zei zegt.... Natasia is slechts een milde versie van Palma...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:37 schreef mootie het volgende:
Palma had geen zin om Huubs kleren op te ruimen en heeft ze in een vuilniszak gepropt?
Jaquote:Op woensdag 18 april 2007 13:37 schreef mootie het volgende:
Palma had geen zin om Huubs kleren op te ruimen en heeft ze in een vuilniszak gepropt?
doet hij toch niet. die parra brother. Of hij moet van de feboquote:Op woensdag 18 april 2007 13:38 schreef pullup het volgende:
Natasia gaat nog even Brian bewerkstelligen om Jaap er uit te stemmen
Dat maakt het niet minder erg...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:38 schreef itsme het volgende:
even over dat bekladden van palma's huis. Iedereen gaat er maar van uit dat dat door een van de kijkers is gedaan maar misschien is het wel safra, of iemand van haar familie?![]()
Ach dat hoort zo'n beetje in dat huis. Huub heeft vannacht ook liggen rommelen met Gaby.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:36 schreef mootie het volgende:
Brian snapt vrouwen ook echt niet he.... wat een dombo om zo enthousiast te doen recht in Amanda's gezicht...... Een behoorlijke rotstreek naar Amanda toe.
Dit is toch te belachelijk voor woorden.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:37 schreef mootie het volgende:
Brian heeft altijd de bek vol van respect voor vrouwen......quote:Op woensdag 18 april 2007 13:39 schreef marky het volgende:
[..]
Ach dat hoort zo'n beetje in dat huis. Huub heeft vannacht ook liggen rommelen met Gaby.
Die zouden iets meer reden hebben, maar wat is het essentiele verschil ?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:38 schreef itsme het volgende:
even over dat bekladden van palma's huis. Iedereen gaat er maar van uit dat dat door een van de kijkers is gedaan maar misschien is het wel safra, of iemand van haar familie?![]()
Waarom komt die kut nog, pffffffffquote:Op woensdag 18 april 2007 13:37 schreef mootie het volgende:
Wat dat betreft lijkt het allemaal wel weer heel erg toevallig. Brian de koene ridder maakt het weer goed met zijn ex en Huub die dan zgn de vrouwen gebruikt. Weer pluspunten voor Brian in de tv uitzendingen.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar zou Tamara er ook zo lichtzinnig over denken? En zou Brian zich juist niet door haar eventuele gevoel laten leiden?
Anders is ie toch geen haar beter dan aartsrivaal Huub?
Ben je geil of wil je een koekje ???quote:
Joh! Is Brian geen beter mens dan Huub?!!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar zou Tamara er ook zo lichtzinnig over denken? En zou Brian zich juist niet door haar eventuele gevoel laten leiden?
Anders is ie toch geen haar beter dan aartsrivaal Huub?
Single voor Brian is toch dat ie Amanda wel gewoon mag pakken?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:43 schreef noekje het volgende:
Brian begon net wel gelijk over Amanda en dat hij single wilde blijven.
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:42 schreef Gert het volgende:
Joh! Is Brian geen beter mens dan Huub?!!![]()
Daar denkt hij zelf héél anders over, vermoed ik.
Daar zit ook weer wat in. Behalve zaad, want dat kan deze man niet lozen, helaas.quote:Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat Tamara zom dom is geweest om tijdens dat uurtje samen sexuele onthouding van Brian te vragen. Mócht Amanda nog wat met Brian willen, dan is Amanda voor haar juist een veilige optie om Brian zijn zaad te laten lozen, want zij is geen concurrentie.
Ik denk niet dat er een vrouw in de wereld is die zo denkt (kan er naast zitten, ik ben geen vrouw)quote:Op woensdag 18 april 2007 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh! Is Brian geen beter mens dan Huub?!!![]()
Daar denkt hij zelf héél anders over, vermoed ik.
Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat Tamara zom dom is geweest om tijdens dat uurtje samen sexuele onthouding van Brian te vragen. Dan doe je wel érg je best om teleurgesteld te worden.
En mócht Amanda nog wat met Brian willen, dan is Amanda voor haar juist een veilige optie om Brian zijn zaad te laten lozen, want zij is geen concurrentie.
Dat weet ik niet maar ik als ik hem hoor praten dan wil die man niets liever dan Tamara bewerkstelligen.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Single voor Brian is toch dat ie Amanda wel gewoon mag pakken?
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:47 schreef maril het volgende:
Is die Tamara niet die vrouw die een paar weken geleden had gebeld en dat hij toen de halve nacht heeft gejankt?
Ja! Maar hij huilde toen omdat die zo dankbaar was.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:47 schreef maril het volgende:
Is die Tamara niet die vrouw die een paar weken geleden had gebeld en dat hij toen de halve nacht heeft gejankt?
Ik denk dat wat Tamara betreft er niet veel voor nodig is om het liefdesvuurtje bij Brian weer aan te wakkeren.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar ik als ik hem hoor praten dan wil die man niets liever dan Tamara bewerkstelligen.
Ik zou eerder zeggen: gelukkig.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:44 schreef Copycat het volgende:
Daar zit ook weer wat in. Behalve zaad, want dat kan deze man niet lozen, helaas.
In een normale situatie, waarbij je een partner hebt voor je sexuele behoeften, wèl ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:44 schreef 026 het volgende:
Ik denk niet dat er een vrouw in de wereld is die zo denkt (kan er naast zitten, ik ben geen vrouw)
Als je gevoelens hebt voor iemand is zelfs een slet om je pik in te duwen niet iets wat je gaat accepteren lijkt mij...
Ook sex zonder gevoelens is gewoon vreemdgaan...
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:47 schreef pullup het volgende:
Ik vind Brian er wel zo gelukzalig bij zitten dat ik begin te vermoeden dat hij vanochtend lid is geworden van de ' mile high club'
idd... Chocopik moet naar huis (liefst nog eerder dan Jaap)quote:Op woensdag 18 april 2007 13:49 schreef blomst het volgende:
Mooi plaatje zo, zonder Eric er bij.
[afbeelding]
Tsja speculeren is soms alles wat je hebt, de streams zijn niet echt spannend @ the moment...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen: gelukkig.![]()
[..]
In een normale situatie, waarbij je een partner hebt voor je sexuele behoeften, wèl ja.
Maar ik heb het nu over een situatie waarbij Tamara mogelijk interesse zou kunnen hebben in Brian, zodra die uit het huis is. Het lijkt me absurd om dan van hem te verlangen, zo even tijdens een uurtje babbelen, dat hij tot die tijd geen sex meer mag hebben met een ander. Maar goed, dat is ook helemaal niet gebeurd, we zitten weer eens te speculeren.
gebeurd ook niet vaak meer he tegenwoordigquote:Op woensdag 18 april 2007 13:49 schreef blomst het volgende:
Mooi plaatje zo, zonder Eric er bij.
[afbeelding]
En het is veel gezelliger zoquote:Op woensdag 18 april 2007 13:51 schreef Dogga het volgende:
[..]
gebeurd ook niet vaak meer he tegenwoordig
Waarschiijnlijk kiepert iemand gewoon asbakken om op random plekken.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:52 schreef CartWOman het volgende:
Dat terrein is echt éen grote asbak, hè? Nu alweer 10 peuken gevonden door Huub en Syl.
is toch veeeel makkelijker dan gewoon in de prullenbak :Squote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarschiijnlijk kiepert iemand gewoon asbakken om op random plekken.![]()
Jij dacht ook direct aan Jaap?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarschiijnlijk kiepert iemand gewoon asbakken om op random plekken.![]()
'Luister eens, omhooggevallen kutwijf!'quote:Op woensdag 18 april 2007 13:54 schreef petraa het volgende:
Huub wil met Palma praten, maar weet niet hoe te beginnen
maar dat vinden de meetse streamers niet erg, als brian het doet is het een schandequote:Op woensdag 18 april 2007 13:39 schreef marky het volgende:
[..]
Ach dat hoort zo'n beetje in dat huis. Huub heeft vannacht ook liggen rommelen met Gaby.
jup jupquote:Op woensdag 18 april 2007 13:56 schreef Clank het volgende:
Heeft Brian een nieuwe ketting?? Gekregen van Tamara misschien?
Nee, maar ik durf wel te wedden dat hij de grasmaaiers beticht van het uitvoeren van slecht werk. De quasi-miljonair kijkt op ieder ander normaal mens neer, in figuurlijke zin.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:56 schreef Dogga het volgende:
jaap wordt onthaard
wedje doen of hij gaat janken als een baby?
je hebt gelijkquote:Op woensdag 18 april 2007 13:54 schreef petraa het volgende:
Huub wil met Palma praten, maar weet niet hoe te beginnen
En ze hebben ook nog gratis en voor niks dr huis geschilderd...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Zegt Palma nou dat ze uit het niets allemaal bloemen en luchtjes heeft gekregen?
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Zegt Palma nou dat ze uit het niets allemaal bloemen en luchtjes heeft gekregen?
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:00 schreef 026 het volgende:
[..]
En ze hebben ook nog gratis en voor niks dr huis geschilderd...![]()
ze zit aan de crack volgens mijquote:Op woensdag 18 april 2007 13:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Daar gaat mn tosti...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:01 schreef Dark het volgende:
Nikky heeft een ontsteking aan zijn piemeltje![]()
Amanda wil naar de dierenarts.
Is Nikki die met dat jurkje aan?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:01 schreef Dark het volgende:
Heeft dat beest ook al sex gehad?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:01 schreef Dark het volgende:
zit ie daar weer in geuren en kleuren het verhaal te vertellen?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:03 schreef Dogga het volgende:
lekker slim brian omd at tegen amanda te vertellen
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:02 schreef noekje het volgende:
Jaap is vanmorgen 4 kilo aangekomen maar dat is allemaal water.
Wat??? Kan ze lezen???quote:Op woensdag 18 april 2007 14:03 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda vertelt Eric (die vertelt over dat ie z'n favoriete boek heeft besteld en 100 blz per dag leest) dat ze nog nooit een boek uit heeft gelezen.
jup jupquote:Op woensdag 18 april 2007 14:03 schreef mootie het volgende:
[..]
zit ie daar weer in geuren en kleuren het verhaal te vertellen?![]()
Ja, ze vertelde dat ze heel snel kan lezen maar begrijpend lezen..... ze begon over groep 3 en toen onderbrak Brian.quote:
Dat doet ze dus nooit.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:05 schreef mootie het volgende:
Houd je bek Palma, laat Huub een uitspreken!
Ze zegt ook dat als ze een boek ziet die ze wilt lezen er waarschijnlijk ook wel een film van is..... en dan ziet ze liever die.quote:
Ik zeg ik walg er van.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:07 schreef danos het volgende:
Wat een heerlijke vrouw toch die Palma, ik zeg ik hou dervan
Ik heb dat echt op mute staan hoor. Ik kan die Palma echt niet meer aanhorenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:05 schreef mootie het volgende:
Houd je bek Palma, laat Huub een uitspreken!
Ze heeft werkelijk waar overal een weerwoord op....... te gek voor woorden, dat Huub dit accepteert!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb dat echt op mute staan hoor. Ik kan die Palma echt niet meer aanhoren![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Je zou bijna vragen of de schilder vandaag weer langskomt..
Zoals het een goede respectvolle werknemer betaamt?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:10 schreef danos het volgende:
Ik vind dat die Palma zo af en toe best de moeder van Amanda kan zijn, wat een heerlijke stem en ik-heb-schijt-aan-alles-wat-jij-zegt-want-ik-praat-toch-lekker-door-mentaliteit
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:07 schreef danos het volgende:
Wat een heerlijke vrouw toch die Palma, ik zeg ik hou dervan
Palma d'r pik zal morgen wel gestolen zijn...maar ze heeft een cruise over de wereld gekregen van de 100den fans die haar elke dag post sturen..quote:Op woensdag 18 april 2007 14:11 schreef Dogga het volgende:
wat een idioot die palma!
Morgen in het nieuws dat er huis is afgebroken ofso :S
preciesquote:Op woensdag 18 april 2007 14:13 schreef Clank het volgende:
Palma moet naar huis ze is overspannen.
Inderdaad ja. Wat een walgelijk mens. Hier kan Natasia nog niet aan tippen. Ongelooflijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:08 schreef LoveProfusion het volgende:
als iemand het woord respect vaak gebruikt is het Ome Hubert wel hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 14:15 schreef Meganog het volgende:
Nou begint ze weer over respect.
Het zijn meestal de mensen die het zelf nooit kunnen opbrengen die dat woord het meest gebruiken.
Dat heb ik dus ook alquote:Op woensdag 18 april 2007 14:13 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga pas weer kijken als Palma weg is, TIEF OP !!
Daar heeft ze een punt, maar zij gedraagt zich ook alsof ze de baas in het huis is. Welk recht heeft zij om te zeggen dat het niet gewoon is dat Huub ligt te neuken met Gaby ???quote:Op woensdag 18 april 2007 14:15 schreef danos het volgende:
Ik vind wel dat ze gelijk heeft dat het huis nog niet van hun is, ze worden welliswaar behandeld als een miljionair maar mogen zich nog niet gedragen als een miljonair.
Is het normaal dat je je als schoonmaakmiep zo opstelt? Waar haalt die trut het lef vandaan?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
Palma zegt is het normaal dat je ligt te neuken met Gaby.
Huub zegt dat is mijn leven en dat bepaal jij niet.
Ja, wel uit het gesprek met Huub.quote:
HELEMAAL mee eensquote:Op woensdag 18 april 2007 14:16 schreef scanman01 het volgende:
Dieper dan Palma kan een mens volgens mij niet zinken.
En net als Natasia heeft ze het zelf absoluut niet door. Wat een sneu figuur.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Tijd voor een ontsla Palma actie?:)
Ik stem toe..... maar alleen om dat gezeik van Huub niet meer aan te hoeven horen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef LoveProfusion het volgende:
mensen hebben jullie nog de illusie dat dergelijke acties ook maar iets te weegbrengen?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik doe die moeite niet meer, ik kijk gewoon niet zolang Palma er is.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat dusquote:Op woensdag 18 april 2007 14:20 schreef danos het volgende:
[..]
mensen hebben jullie nog de illusie dat dergelijke acties ook maar iets te weegbrengen?
graagquote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef LoveProfusion het volgende:
absoluut niet, juist dan houden ze zo iemand er inquote:Op woensdag 18 april 2007 14:20 schreef danos het volgende:
[..]
mensen hebben jullie nog de illusie dat dergelijke acties ook maar iets te weegbrengen?
Dat staat zeer binnenkort wel te gebeuren, maar ja, dat moet weer unaniem. Dus Huub zal alles uit de kast moeten halen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:20 schreef danos het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 18 april 2007 14:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Het is toch niet de bedoeling dat Palma het gespreksonderwerp van de dag is? Ze moet schoonmaken en d'r lelijke muil houden! Schrobben kreng! En hard!
Als Huub zo door gaat kruipt ze binnen een week echt jankend over de oprijlaan de poort uit. Het zal Huub zelf zijn die bij de redactie dan de hekken voor haar opent.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef LoveProfusion het volgende:
idd... ik had toch al kaartje klaarliggen.. dat ga ik er ook nog even bijzetten. (thanx voor het id)quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef LoveProfusion het volgende:
zo is dat en niet andersquote:Op woensdag 18 april 2007 14:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Het is toch niet de bedoeling dat Palma het gespreksonderwerp van de dag is? Ze moet schoonmaken en d'r lelijke muil houden! Schrobben kreng! En hard!
een werkgever ook niet naar een werknemer toe!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:17 schreef mootie het volgende:
Kan Palma niet lekker weer in een kroeg gaan staan en tegen dronken kerels gaan bleren? Dit slaat werkelijk nergens op, zo kan een werknemer zich niet gedragen naar een werkgever toe.
proestquote:Op woensdag 18 april 2007 14:25 schreef LoveProfusion het volgende:
*droom*
..onze heldin Safaa! Beeldschoon met bezem en blik veegt ze Palma het huis uit
*/droom*
En dat heeft ze dan alleen maar aan zichzelf te danken.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Huub zo door gaat kruipt ze binnen een week echt jankend over de oprijlaan de poort uit. Het zal Huub zelf zijn die bij de redactie dan de hekken voor haar opent.
En de nachtmerrie van Palmaquote:Op woensdag 18 april 2007 14:25 schreef LoveProfusion het volgende:
*droom*
Vanavond moet Huub gewoon weer alle spullen buiten zetten...Palma weer in staking..en daar staat ze klaar..onze heldin Safaa! Beeldschoon met bezem en blik veegt ze Palma het huis uit
*/droom*
I know. Jij haat haar, maar je gooit altijd je reet tegen de krib hier..volgens mij vind je d'r wel ok en Huub stiekem ook wel.quote:
Zou mooi zijn, gewoon elke dag laten komen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef schatje het volgende:
Het staat Huub vrij om Safaa opnieuw in te huren.
Dan wordt het echt zo'n duitser...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef Ecila111 het volgende:
Nicolaas vraagt of hij gemilimeterd kan worden.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:22 schreef LoveProfusion het volgende:
weg met die Eric en zijn overdreven gemaakt verwijfde gay stemmetjequote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef Clank het volgende:
Eric zegt dat Palma niet zo lekker in haar velletje zit en dat Huub daar maar rekening mee moet houden.
Ja... hallo.. heeft Palma deze week ook maar één moment rekening gehouden met Huub zijn gevoelens??!!
Gewoon een week lang om mee te beginnen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, gewoon elke dag laten komen.![]()
ik had het alleen over dat beeldschone stuk hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
I know. Jij haat haar, maar je gooit altijd je reet tegen de krib hier..volgens mij vind je d'r wel ok en Huub stiekem ook wel.
Volgende is 'HiDiHo!!! Palma is ontslagen !'quote:Op woensdag 18 april 2007 14:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OT : Ik zie op de DGK site dat ze zelfs daar aan me denken in Villa Vandaag : "12:18 - Always look on the bright side of life"
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
Palma snapt niet dat Huub zo hoog in de PoPo staat.
"Weer een Mootie zalm voor Jaap als diner?"quote:Op woensdag 18 april 2007 14:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgende is 'HiDiHo!!! Palma is ontslagen !'
ik ben het wel met Danos eensch dat het geen prototype lekker wijf is.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
I know. Jij haat haar, maar je gooit altijd je reet tegen de krib hier..volgens mij vind je d'r wel ok en Huub stiekem ook wel.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OT : Ik zie op de DGK site dat ze zelfs daar aan me denken in Villa Vandaag : "12:18 - Always look on the bright side of life"
Ja, een week is wel genoeg om Palma weg te krijgen denk ikquote:Op woensdag 18 april 2007 14:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Gewoon een week lang om mee te beginnen.
Beetje te ordi om lekker te ziijnquote:Op woensdag 18 april 2007 14:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik ben het wel met Danos eensch dat het geen prototype lekker wijf is.
Hij heeft echt zo'n hoofd als Carsten Janckerquote:Op woensdag 18 april 2007 14:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dan wordt het echt zo'n duitser...![]()
Dus jij wilt dat DGK de "Palma & Saffe show" gaat worden? Ik wil dat DGK weer back to basic gaat, een programma met 8 bewoners die in luxe leven en elkaar het huis uit proberen te krijgen. Functie van het personeel is alleen ondersteunend. Nu het personeel zo nadrukkelijk aanwezig is, met gedrag dat niet past bij personeel is het soap-element van dit programma gewoon te groot geworden. Personeel dat tegen de wensen van de werkgever ingaat is volstrekt ongeloofwaardig...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef HiDiHo het volgende:
Zou mooi zijn, gewoon elke dag laten komen.![]()
Nieuwe bewoner, Safaa. Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 14:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Safaa laten komen..en dat Palma daar eten voor moet klaarmaken:D
Niets is geloofwaardig in DGK, dus....quote:Op woensdag 18 april 2007 14:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dus jij wilt dat DGK de "Palma & Saffe show" gaat worden? Ik wil dat DGK weer back to basic gaat, een programma met 8 bewoners die in luxe leven en elkaar het huis uit proberen te krijgen. Functie van het personeel is alleen ondersteunend. Nu het personeel zo nadrukkelijk aanwezig is, met gedrag dat niet past bij personeel is het soap-element van dit programma gewoon te groot geworden. Personeel dat tegen de wensen van de werkgever ingaat is volstrekt ongeloofwaardig...
Het is alleen wel vervelend dat Huub verder geen medestanders heeft. Als ze met twee of drie man gaan hakken, zit die moeder van Kelly in no time valium kauwend in een hoek van d'r fris geverfde huisje.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, een week is wel genoeg om Palma weg te krijgen denk ik![]()
Ik zie toch liever deze.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:32 schreef Judah het volgende:
[..]
Hij heeft echt zo'n hoofd als Carsten Jancker
[afbeelding]
Dan moeten ze gewoon ophouden met het gebruik van termen als "reality soap" of "spelprogramma", en het voortaan gewoon "soap" noemen. Dan kunnen we meteen ophouden met conspiracy denken...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef HiDiHo het volgende:
Niets is geloofwaardig in DGK, dus....
Volgens mij staat die ook bij updates?quote:
Duh, daarom was de grootste lol er voor mij na een maand af.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dan moeten gewoon ophouden met het gebruik van termen als "reality soap" of "spelprogramma", en het voortaan gewoon "soap" noemen. Dan kunnen we meteen ophouden met conspiracy denken...
Yep.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:36 schreef scanman01 het volgende:
Zei Huub net dat zijn broer Lieke héél okee vond?
Huub moet idd meer mensen achter zich krijgen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is alleen wel vervelend dat Huub verder geen medestanders heeft. Als ze met twee of drie man gaan hakken, zit die moeder van Kelly in no time valium kauwend in een hoek van d'r fris geverfde huisje.![]()
Is dat nou de 100x dat je die zelfde capture plaatst?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie toch liever deze.
[afbeelding]
Echt nietquote:Op woensdag 18 april 2007 14:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat nou de 100x dat je die zelfde capture plaatst?
*proest*quote:Op woensdag 18 april 2007 14:40 schreef pullup het volgende:
Zijn de streams weer Palmavrij ?
Dat doet hij echt al heel lang. Zal er wel mee te maken hebben dat hij Palma al kende via de gay.nl site.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:39 schreef Clank het volgende:
Alles wat Palma doet en zegt wordt nu goed gepraat door Eric.
Ja en dat was niet wat Gaby hem vertelde, dus huub maakt er zijn eigen verhaal van....quote:Op woensdag 18 april 2007 14:36 schreef scanman01 het volgende:
Zei Huub net dat zijn broer Lieke héél okee vond?
Dan kunnen ze weer aanquote:
nee ze kende elkaar niet echt goed via die site..maar blijkbaar hebben ze gemeenschappelijke vrienden en kan Eric haar daarom dus niet echt afvallen. Ben ik blij dat ik NOOIT vrienden zal hebben die met zo'n soort mens als Napalm om zullen gaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doet hij echt al heel lang. Zal er wel mee te maken hebben dat hij Palma al kende via de gay.nl site.
Zou ik ook zijn. Als je 4% kan halen zonder dat je in de 2 maanden dat je daar zit iets voor gedaan hebt, is dat een hele prestatiequote:Op woensdag 18 april 2007 14:41 schreef Dogga het volgende:
jaap is trots op ze 4% ?
Wel heel ongeloofwaardig dat alle mensen die die kooi ingaan allemaal tegenstanders van Huub zijn. Vreemde figuren als Palma, Herma, Amanda, Jaap en zelfs Nicolazerus zijn met een zoeklichtje nog niet te vinden. Matennaaiers als Eric zijn in hun soort toch ook zeldzaam.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is alleen wel vervelend dat Huub verder geen medestanders heeft. Als ze met twee of drie man gaan hakken, zit die moeder van Kelly in no time valium kauwend in een hoek van d'r fris geverfde huisje.![]()
en hij ziet er al zo arisch uitquote:Op woensdag 18 april 2007 14:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dan wordt het echt zo'n duitser...![]()
Zit ik ook op te wachten,maar ja of de febo ze doorlaat???quote:Op woensdag 18 april 2007 14:41 schreef Mika25 het volgende:
Hebben ze al post gekregen vandaag? Als het goed is krijgt Eric vandaag de eerste SH E kaarten
En zo is hetquote:Op woensdag 18 april 2007 14:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dan moeten ze gewoon ophouden met het gebruik van termen als "reality soap" of "spelprogramma", en het voortaan gewoon "soap" noemen. Dan kunnen we meteen ophouden met conspiracy denken...
.... een beetje snel graagquote:Op woensdag 18 april 2007 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk en hoop dat de redactie Jaap ook opgeeft.
Heeft Sjon ook een paard ?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:45 schreef FdW het volgende:
[..]
En zo is het![]()
Het programma is aangekondigd als een 24/7 live spel.
RLS staat nu niet eens meer voor Real Life Soap, maar voor zoiets als Rellende Lellebellen Show.![]()
![]()
Als Sjon een afspiegeling van de maatschappij, gesitueerd in een miljonairs omgeving wil laten zien, dan geeft hij misschien een kijkje in eigen keuken?![]()
![]()
Ik denk dat de redactie ook wel benieuwd is naar de reactie en dat ze alleen al daarom de kaarten wel doorlaten.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:45 schreef kybe het volgende:
[..]
Zit ik ook op te wachten,maar ja of de febo ze doorlaat???
tja hij moet gaan rellen..... dus gaat tie stoppen met de keukendienst.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk en hoop dat de redactie Jaap ook opgeeft.
Ja, hij staat er al met 1 been in..... aan Brain de eer de 2e erbij te zetten. Maar of hij het doet? Hij zegt Jaap er in te willen houden (tegen de overige bewoners als ik het goed heb) maar met deze informatie heeft hij geen grond om Jaap erin te houden lijkt mij.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:46 schreef pullup het volgende:
Ik ben net op tijd om Jaap zijn eigen graf te zien graven geloof ik
Een beetje meer respect voor Jaap aub! Hij heeft 3 weken moeten analyzeren en nadenken over hoe je het beste TV moet maken. En na 100 tactische (schaak) scenarios bekeken te hebben is het weigeren van de keukendienst daar uitgekomen! Jaap weet precies waar ie mee bezig is, hij denkt 100 zetten vooruit, ons streamers begrijpen dat gewoon niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:44 schreef mootie het volgende:
Aha, alleen zn eigen keukendienst doen is Jaaps rebellie.
En als bonus heeft ie nu zn eigen teiltje en afwasborsteltje!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor Jaap aub! Hij heeft 3 weken moeten analyzeren en nadenken over hoe je het best TV moet maken. En na 100 tactische (schaak) scenarios bekeken te hebben is het weigeren van de keukendienst daar uitgekomen! Jaap weet precies waar ie mee bezig is, hij denkt 100 zetten voordat, ons streamers begrijpen dat gewoon niet.
ja, maar dat was vrij snel na het weglopen van Brian, dus ik vermoed dat Sylvia bezig is.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:48 schreef mootie het volgende:
Brian zegt tegen Jaap, wacht ik ga even mn camera halen, en nu hoor ik de draaitafels?
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor Jaap aub! Hij heeft 3 weken moeten analyzeren en nadenken over hoe je het best TV moet maken. En na 100 tactische (schaak) scenarios bekeken te hebben is het weigeren van de keukendienst daar uitgekomen! Jaap weet precies waar ie mee bezig is, hij denkt 100 zetten voordat, ons streamers begrijpen dat gewoon niet.
Van de buren heb ik gehoord dat ie dat wel eens tegen zijn vrouw roept.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whowsie, dit is er een in de categorie dubbele portie
[afbeelding]
Welk filmpje?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:57 schreef rebellious_angel het volgende:
ik kijk net dat Palma/Lieke filmpje... als Palma's takke tent echt beklad is heeft ze dat ruimschoots verdiend en ik zeg hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa voor de daders
Staat in Update.quote:
gaat die actie niet averechts werken zo vlak voor de stemming en huub die niet mee mag stemmen?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat de redactie ook wel benieuwd is naar de reactie en dat ze alleen al daarom de kaarten wel doorlaten.
De redactie heeft ook gelezen op FOK hoe hier over Eric wordt gedacht de laatste tijd.
Niet kijken want dan wil je Palma wurgen en de bewoners erbij omdat die er lekker bij zitten en weer eens geen mening hebben.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Updates 3
deze dus http://www.youtube.com/watch?v=0mb3jqyGzaI
precies. zei gisteren al dat dit niet slim was.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:01 schreef gomi het volgende:
[..]
gaat die actie niet averechts werken zo vlak voor de stemming en huub die niet mee mag stemmen?
Staat net buiten Eemnes in de file. Laatste foto:quote:Op woensdag 18 april 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
Waar blijven de dames van Dreams of Beauty, om de borst van Jaap te harsen? Ik wil even genieten.![]()
nou dan is het geld wat hij eentueel wint bij lange na niet genoeg, hij wordt wel steeds gekker, nietquote:Op woensdag 18 april 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Huub wil een harem van 30. Hij kiest dan iedere avond 6 vrouwen die mee gaan stappen en de rest moet zijn huis poetsen.
Ik had het wel verwacht, zoals ze gisteren als een viswijf tegen die andere schoonmaakster tekeer ging, er zijn ongetwijfeld mensen die toen hebben gedacht dat pikken we niet en laten we daar eens iets tegen doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:57 schreef rebellious_angel het volgende:
ik kijk net dat Palma/Lieke filmpje... als Palma's takke tent echt beklad is heeft ze dat ruimschoots verdiend en ik zeg hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa voor de daders
Ook nog eens een gejat idee van Nena.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:48 schreef Desii het volgende:
[..]
tja hij moet gaan rellen..... dus gaat tie stoppen met de keukendienst.
wat een mega-rel, keer origineel
![]()
Hij is in ieder geval leuker dan het product zelf.quote:
Nee, het zou kunnenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:09 schreef noekje het volgende:
Brian: toneelhaak krijg je natuurlijk een nieuwe.
Over het ontslag van Jaap.
Is dit echt?
Bij Angelique wel, die ook soort van getoneelhaakt is. Alleen bij unaniem ontslag is er geen vervanging. Brian moet dat even volhouden zo.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:09 schreef noekje het volgende:
Is dit echt?
Op zich is dat een goede incentive om hem eruit te stemmenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:09 schreef noekje het volgende:
Is dit echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |