Ja, ze vertelde dat ze heel snel kan lezen maar begrijpend lezen..... ze begon over groep 3 en toen onderbrak Brian.quote:
Dat doet ze dus nooit.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:05 schreef mootie het volgende:
Houd je bek Palma, laat Huub een uitspreken!
Ze zegt ook dat als ze een boek ziet die ze wilt lezen er waarschijnlijk ook wel een film van is..... en dan ziet ze liever die.quote:
Ik zeg ik walg er van.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:07 schreef danos het volgende:
Wat een heerlijke vrouw toch die Palma, ik zeg ik hou dervan
Ik heb dat echt op mute staan hoor. Ik kan die Palma echt niet meer aanhorenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:05 schreef mootie het volgende:
Houd je bek Palma, laat Huub een uitspreken!
Ze heeft werkelijk waar overal een weerwoord op....... te gek voor woorden, dat Huub dit accepteert!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb dat echt op mute staan hoor. Ik kan die Palma echt niet meer aanhoren![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Je zou bijna vragen of de schilder vandaag weer langskomt..
Zoals het een goede respectvolle werknemer betaamt?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:10 schreef danos het volgende:
Ik vind dat die Palma zo af en toe best de moeder van Amanda kan zijn, wat een heerlijke stem en ik-heb-schijt-aan-alles-wat-jij-zegt-want-ik-praat-toch-lekker-door-mentaliteit
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:07 schreef danos het volgende:
Wat een heerlijke vrouw toch die Palma, ik zeg ik hou dervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |